0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μου κοβεται η φορα για "λιγο πιο γρηγορα" τελικα πρεπει να μαι και κουλος και κοτα ε...?????
Παράθεση από: nikits στις Μάιος 10, 2007, 03:15:38 μμμου κοβεται η φορα για "λιγο πιο γρηγορα" τελικα πρεπει να μαι και κουλος και κοτα ε...?????Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Ενστικτο αυτοσυντήρησης λέγεται. Πιθανόν να μην το έχω πολύ ανεπτυγμένο, μιας και όταν μπαινω προσπαθώ να κάνω το κέφι μου γρήγορα.....Μάλλον όμως θα αναθεωρήσω λίγο. Τα 8/10 πχ είναι αρκετά καλά. Ημουν τυχερός βέβαια που το μηχανάκι έφυγε χαμηλά και γλυκά. Αν έφερνε 2-3 τούμπες δεν θα γέλαγα καθόλου. Τώρα με πονάει βέβαια αλλά θα γίνει εύκολα όπως ήταν.@ Yianni ... Στην στροφή εξαρτάται. Δεν έχει 1 γραμμή. Αλλιώς μπαινουν οι αγωνιζόμενοι αλλιώς οι γρήγοροι ιδιώτες. Στο CSS πάντως τα σημάδια ήταν ανοιχτά και έξω από το apex της 1ης στροφής. (σαν να θέλεις να βγεις απ΄την πίστα ένα πράγμα). Εκει έκανε counter steering και έμπαινες. Ο λόγος που προφανώς την πάτησα ήταν ότι μετά την έξοδο επιτάχυνα πολύ πλαγιασμένος για να πάω στο 2ο apex, αντι να το σηκώσω και να το ξαναρίξω στην τελευταία Κ10 (?)
ola ftiaxnoun ektos apo emas.....na eimaste panta kala kai orthioi!
...το highside τι ακριβως είναι?
Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω παραμενουμε στο γκαζι (οι καλυτεροι το ανοιγουν και αλλο για να συνεχισθει η ολισθηση και το εκμεταλλευονται καθως η μηχανη ετσι κλεινει τη γραμμη της, αλλη κουβεντα αυτη...) και ταυτοχρονα σηκωνουμε τη μηχανη (ελαττωνουμε τη κλιση). Θελει πολυ προπονηση γιατι πρεπει να πας κοντρα στο ενστικτο που σου λεει επιτακτικα να κλεισεις το γκαζι οταν αρχισει να γλιστραει ο πισω...dimdoc
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι