0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #30 - : Μάιος 10, 2007, 04:48:12 μμ »
Υ.Γ 1) Σε αυτη την κωλοστροφη μπορειτε να μου πειτε τι γραμμη πρεπει να ακολουθισεις για να μην πας στα χωματα;


Υ.Γ 2) @nikits: Δικαιολογιες, δικαιολογιες...  :P :P :P
[/quote]


Στα χωματα στα χωματα....καλυτερα απο το μπηκα φετες και βγηκα τριμματα....

Ποιες δικαιολογιες ρε Γιαννακη???? εγω το λεω ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΚΟΚΟΚΟ.....
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #31 - : Μάιος 10, 2007, 06:34:38 μμ »
μου κοβεται η φορα για "λιγο πιο γρηγορα"

τελικα πρεπει να μαι και κουλος και κοτα ε...?????

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Ενστικτο αυτοσυντήρησης λέγεται. Πιθανόν να μην το έχω πολύ ανεπτυγμένο, μιας και όταν μπαινω προσπαθώ να κάνω το κέφι μου γρήγορα.....

Μάλλον όμως θα αναθεωρήσω λίγο. Τα 8/10 πχ είναι αρκετά καλά. Ημουν τυχερός βέβαια που το μηχανάκι έφυγε χαμηλά και γλυκά. Αν έφερνε 2-3 τούμπες δεν θα γέλαγα καθόλου. Τώρα με πονάει βέβαια αλλά θα γίνει εύκολα όπως ήταν.

@ Yianni ... Στην στροφή εξαρτάται. Δεν έχει 1 γραμμή. Αλλιώς μπαινουν οι αγωνιζόμενοι αλλιώς οι γρήγοροι ιδιώτες. Στο CSS πάντως τα σημάδια ήταν ανοιχτά και έξω από το apex της 1ης στροφής. (σαν να θέλεις να βγεις απ΄την πίστα ένα πράγμα). Εκει έκανε counter steering και έμπαινες.

Ο λόγος που προφανώς την πάτησα ήταν ότι μετά την έξοδο επιτάχυνα πολύ πλαγιασμένος για να πάω στο 2ο apex, αντι να το σηκώσω και να το ξαναρίξω στην τελευταία Κ10 (?)

 :bye:

*

gasotis

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #32 - : Μάιος 10, 2007, 06:46:39 μμ »
Βυρωνα περαστικα τελοs καλο ολα καλα :pray: αφου εσυ εισαι καλα τα παλιοσηδερα να πανε στα αναθεμα παντα ορθιοs φιλε και ολα τα εμποδια για καλο ειναι :ohyes: :chrs:

*

kostuono

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #33 - : Μάιος 10, 2007, 07:47:55 μμ »
μου κοβεται η φορα για "λιγο πιο γρηγορα"

τελικα πρεπει να μαι και κουλος και κοτα ε...?????

Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Ενστικτο αυτοσυντήρησης λέγεται. Πιθανόν να μην το έχω πολύ ανεπτυγμένο, μιας και όταν μπαινω προσπαθώ να κάνω το κέφι μου γρήγορα.....

Μάλλον όμως θα αναθεωρήσω λίγο. Τα 8/10 πχ είναι αρκετά καλά. Ημουν τυχερός βέβαια που το μηχανάκι έφυγε χαμηλά και γλυκά. Αν έφερνε 2-3 τούμπες δεν θα γέλαγα καθόλου. Τώρα με πονάει βέβαια αλλά θα γίνει εύκολα όπως ήταν.

@ Yianni ... Στην στροφή εξαρτάται. Δεν έχει 1 γραμμή. Αλλιώς μπαινουν οι αγωνιζόμενοι αλλιώς οι γρήγοροι ιδιώτες. Στο CSS πάντως τα σημάδια ήταν ανοιχτά και έξω από το apex της 1ης στροφής. (σαν να θέλεις να βγεις απ΄την πίστα ένα πράγμα). Εκει έκανε counter steering και έμπαινες.

Ο λόγος που προφανώς την πάτησα ήταν ότι μετά την έξοδο επιτάχυνα πολύ πλαγιασμένος για να πάω στο 2ο apex, αντι να το σηκώσω και να το ξαναρίξω στην τελευταία Κ10 (?)

 :bye:

Οταν το σηκώνεις εκεί εχει μια τεράστια σαν λακούβα,καμπύλη η οποία αποσταθεροποιεί την μοτο στην 'εξοδο της πρώτης στροφης απο τις 2.Εγώ τουλάχιστον αυτο παρατήρησα!!!

*

sanguini1

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #34 - : Μάιος 10, 2007, 09:29:57 μμ »
na min eyxaristeis ,to ligotero einai i simparastasi mias kai niothoume akrivos to idio me kapoion pou kanei to idio  me emas,kai oloi  sxedon exoume vrethei se analoges stigmes,ola ftiaxnoun ektos apo emas.....na eimaste panta kala kai orthioi! :bye:

*

davide

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #35 - : Μάιος 10, 2007, 09:42:00 μμ »
ola ftiaxnoun ektos apo emas.....na eimaste panta kala kai orthioi! :bye:

Καλά και εμείς φτιάχνουμε, μέχρι ενός σημείου!
...προσωπικά, με κάνανε δυο φορές καινούριο!!!! :P
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2007, 09:46:41 μμ από davide »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #36 - : Μάιος 10, 2007, 09:45:01 μμ »
Αν δεν βαριέται και ο dimdoc που διαβάζει ας πει τι πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε το highside.
Κάτι που μου έκανε εντύπωση πάντως είναι η πεποίθησή πως τα V2 δαγκώνουν περισσότερο σε πίστες σαν τα Μέγαρα. (δλδ δεν συγχωρούν λάθη) 

*

5os

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #37 - : Μάιος 10, 2007, 09:50:54 μμ »
Περαστικά φίλε

*

TASKON

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #38 - : Μάιος 10, 2007, 10:00:59 μμ »
Βύρωνα περαστικά και σιδερενιος. Επειδη ειμαι ασχετος, το highside τι ακριβως είναι?

*

sabuc

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #39 - : Μάιος 10, 2007, 10:06:03 μμ »
Περαστικά φίλε...αφού δεν χτύπησες σοβαρά το μηχανάκι φτιάχνεται..!!!!!!!Λες οτι το παράκανες..καλό μάθημα για όλους μας...!!!!Εννοώ οτί μόνο σε πίστα πρέπει να ανεβάζουμε τον πήχη και όχι στον δρόμο...!Περαστικάααααα...!!!!!!!!!! :bye: :bye: :bye:

*

RSVF

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #40 - : Μάιος 11, 2007, 12:59:44 πμ »
PAIDIA KALISPERA EIME O ADELFOS TOU RSVF ENA PRAGMA THELO NA PO!!!

ODIGISA ENA MILLE PRIN MIA EBDOMADA STA MEGARA.

 SE SXESI ME TO DIKO MOU BMW K1200R TO MIXANAKI BOUTAEI STIN EISODO TIS STROFIS KAI TA SXETIKA TA OPIA PISTEBO ESEIS TA KSERETE KALITERA APO MENA.
AFTO POU DIAPISTOSA KAI PISTEVO NA EINAI TO IDIO GIA TO TOUONO TOU FILOU MAS, TON OPOIO GNORISA STA MEGARA SE ASXIMI SITIGMI POU TOU EFXOME NA MIN TO NOISEI PALI, EINAI OTI THELEI POLI STATHERO GAZI MESA STIN STROFI KAI POLI KALI THESI SOMATOS STIN EKSODO GIA KALITERI PROSFISEI.
NOMIZO O FILOS MAS THA TO EXEI DEIDAXTHEI STO CSS LEVEL2 MIN KSEXNATE OTI TO BMW MOU EINAI 173 ONOMASTIKA ALOGA TO OPOIO DEN TOLMAO NA TO ANOIKSO TERMA TO GAZI ESTO KAI TETRAKILNDRO STIS EKSODOUS.

DEN TO SIZITAO TOU ADELFOU MOU TO OPOIO TO TREMO POLI :pray:. APOLITO

TORA OS PROS TI GRAMI THA AKOLOUTHISOUME DEN IPARXEI SOSTO KAI LATHOS O KATHENA MPOREI NA ISXEIRISTEI OTI THELEI.

EGO PROSOPIKA MPAINO BATHIA MESA STIN SIGEKRIMENI STROFI GIA NA EXO DINATI EKSODO KAI ESOTERIKI PARA POLI KODA STA CURVES!!!!


THANKS
BMW K1200R
   
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2007, 01:04:57 πμ από RSVF »

*

davide

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #41 - : Μάιος 11, 2007, 03:11:04 πμ »
...το highside τι ακριβως είναι?

Όταν ο πίσω τροχός γλιστράει σε μία στροφή, προκαλείται μία πλαγιολίσθηση του πισινού. Το πίσω μέρος της μηχανής τείνει λόγο αδράνειας να κινείται ευθεία. Όταν ο πίσω τροχός 'πιάσει' ξανά στην άσφαλτο, η μηχανή στρίβει ταχύτατα (αλλάζει η γωνία κλίσης). Κάπου εκεί, τρως μία καλή κλοτσιά στον πισινό σου και εκτοξεύεσαι πάνω από το τιμόνι!
Συχνά παρατηρείται το φαινόμενο αυτό, όταν σε περιπτώσεις 'πανικού', μπλοκάρουμε με το φρένο τον πίσω τροχό της μηχανής μας και μετά τον ελευθερώνουμε ξανά αφήνοντας το φρένο.

*

dimdoc

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #42 - : Μάιος 11, 2007, 08:35:22 πμ »
Για να δουμε τα ερωτηματα περι γραμμων και highside ψυχραιμοτερα...

Για τι θεμα της γραμμης δε χρειαζεται να παμε μακρια. Keith Code speaking και τα λεει ολα με δυο κουβεντες..."ιδανικη γραμμη σε μια στροφη ειναι εκεινη που σου επιτρεπει να ανοιξεις το γκαζι κατα το δυνατον νωριτερα"
Αυτο τωρα αν το εφαρμοσουμε στη συγκεκριμενη στροφη θα παρουμε μια ιδεα για τη "καλη" γραμμη

Παμε για το highside...κατι θελει να πει ο φιλος Davide αλλα τα μπερδευει λιγουλακι...

Οταν η μοτο βρισκεται υπο κλιση το πισω λαστιχο καλειται να αντιμετωπισει τη φυγοκεντρο (δηλ να κρατησει τη μηχανη στη γραμμη της) και παραλληλα να διαχειριστει τη δυναμη που διοχετευεται σε αυτο απο το μοτερ. Το αθροισμα των 2 αυτων δυναμεων δε μπορει οπως ειναι φυσικο να ξεπερασει ενα οριο (αυτο εξαρταται απο τη προσφυση  του ταπητα και το λαστιχο).
Οσο αυξανει η κλιση λοιπον θα πρεπει αντιστοιχα να μειωθει η δυναμη που διοχετευεται στο πισω ελαστικο (λιγοτερο γκαζι) για να παραμεινει εντος οριων προσφυσης, δηλ διαχειρισης των δυναμεων, ενω αντιστοιχως οσο ελαττωνεται η κλιση μπορει να αυξηθει η δυναμη που κατεβαινει απο το μοτερ (δηλ μπορουμε να ανοιξουμε περισσοτερο το γκαζι οσο "σηκωνουμε" τη μηχανη...)

Οταν για καποιο λογο ξεπεραστει η προσφυση που μπορει το λαστιχο να προσφερει (συνδυασμος κλισης και γκαζιου που ξεπερασαν την διαθεσιμη προσφυση) αυτο θα αρχισει να γλιστρα προς το εξωτερικο της στροφης. Οταν στο σημειο αυτο κλεισουμε το γκαζι κρατωντας τη κλιση σταθερη (στη πραγματικοτητα και μονο με το κλεισιμο του γκαζιου η μηχανη παιρνει και αλλη κλιση!), οπως κανουμε συνηθως δηλ,  τοτε υπαρχει "περισσεια" προσφυσης με αποτελεσμα το λαστιχο να ανακτα προσφυση αποτομα και να σταματαει η ολισθηση (γιατι αποτομα κοψαμε το γκαζι)....τοτε λοιπον εχουμε το highside και αρχιζουν τα δυσκολα....

Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω παραμενουμε στο γκαζι (οι καλυτεροι το ανοιγουν και αλλο για να συνεχισθει η ολισθηση και το εκμεταλλευονται καθως η μηχανη ετσι κλεινει τη γραμμη της, αλλη κουβεντα αυτη...) και ταυτοχρονα σηκωνουμε τη μηχανη (ελαττωνουμε τη κλιση). Θελει πολυ προπονηση γιατι πρεπει να πας κοντρα στο ενστικτο που σου λεει επιτακτικα να κλεισεις το γκαζι οταν αρχισει να γλιστραει ο πισω...
Επισης βοηθαει πολυ καθως σηκωνουμε τη μηχανη να βαλουμε ολο το βαρος μας στους μαρσπιεδες (σα να θελουμε να ανασηκωθουμε στη σελα...), φαινεται (αν και δε μπορω να το εξηγησω πληρως προσωπικα με τη φυσικη) οτι οι αντιδρασεις της μηχανης γινονται ηπιοτερες....
Ελπιζω να βοηθησα
dimdoc

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2007, 09:15:57 πμ από dimdoc »

*

TASKON

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #43 - : Μάιος 11, 2007, 09:52:09 πμ »
dimdoc, davide ευχαριδτώ για την πληροφορηση


Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω παραμενουμε στο γκαζι (οι καλυτεροι το ανοιγουν και αλλο για να συνεχισθει η ολισθηση και το εκμεταλλευονται καθως η μηχανη ετσι κλεινει τη γραμμη της, αλλη κουβεντα αυτη...) και ταυτοχρονα σηκωνουμε τη μηχανη (ελαττωνουμε τη κλιση). Θελει πολυ προπονηση γιατι πρεπει να πας κοντρα στο ενστικτο που σου λεει επιτακτικα να κλεισεις το γκαζι οταν αρχισει να γλιστραει ο πισω...
dimdoc


Αυτο δηλαδη σημαινει οτι "ανοίγουμε" και την στροφη μας?

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #44 - : Μάιος 11, 2007, 10:18:38 πμ »
Αυτα ισως βοηθησουν :bye:




Admins δεν παιρνει τα video σαν Embed.γιατι???
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 11, 2007, 10:23:21 πμ από backys »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης