0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω Αυτο δηλαδη σημαινει οτι "ανοίγουμε" και την στροφη μας?
Αυτα ισως βοηθησουν Admins δεν παιρνει τα video σαν Embed.γιατι???
Για να δουμε τα ερωτηματα περι γραμμων και highside ψυχραιμοτερα...Για τι θεμα της γραμμης δε χρειαζεται να παμε μακρια. Keith Code speaking και τα λεει ολα με δυο κουβεντες..."ιδανικη γραμμη σε μια στροφη ειναι εκεινη που σου επιτρεπει να ανοιξεις το γκαζι κατα το δυνατον νωριτερα" Αυτο τωρα αν το εφαρμοσουμε στη συγκεκριμενη στροφη θα παρουμε μια ιδεα για τη "καλη" γραμμηΠαμε για το highside...κατι θελει να πει ο φιλος Davide αλλα τα μπερδευει λιγουλακι...Οταν η μοτο βρισκεται υπο κλιση το πισω λαστιχο καλειται να αντιμετωπισει τη φυγοκεντρο (δηλ να κρατησει τη μηχανη στη γραμμη της) και παραλληλα να διαχειριστει τη δυναμη που διοχετευεται σε αυτο απο το μοτερ. Το αθροισμα των 2 αυτων δυναμεων δε μπορει οπως ειναι φυσικο να ξεπερασει ενα οριο (αυτο εξαρταται απο τη προσφυση του ταπητα και το λαστιχο). Οσο αυξανει η κλιση λοιπον θα πρεπει αντιστοιχα να μειωθει η δυναμη που διοχετευεται στο πισω ελαστικο (λιγοτερο γκαζι) για να παραμεινει εντος οριων προσφυσης, δηλ διαχειρισης των δυναμεων, ενω αντιστοιχως οσο ελαττωνεται η κλιση μπορει να αυξηθει η δυναμη που κατεβαινει απο το μοτερ (δηλ μπορουμε να ανοιξουμε περισσοτερο το γκαζι οσο "σηκωνουμε" τη μηχανη...)Οταν για καποιο λογο ξεπεραστει η προσφυση που μπορει το λαστιχο να προσφερει (συνδυασμος κλισης και γκαζιου που ξεπερασαν την διαθεσιμη προσφυση) αυτο θα αρχισει να γλιστρα προς το εξωτερικο της στροφης. Οταν στο σημειο αυτο κλεισουμε το γκαζι κρατωντας τη κλιση σταθερη (στη πραγματικοτητα και μονο με το κλεισιμο του γκαζιου η μηχανη παιρνει και αλλη κλιση!), οπως κανουμε συνηθως δηλ, τοτε υπαρχει "περισσεια" προσφυσης με αποτελεσμα το λαστιχο να ανακτα προσφυση αποτομα και να σταματαει η ολισθηση (γιατι αποτομα κοψαμε το γκαζι)....τοτε λοιπον εχουμε το highside και αρχιζουν τα δυσκολα....Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω παραμενουμε στο γκαζι (οι καλυτεροι το ανοιγουν και αλλο για να συνεχισθει η ολισθηση και το εκμεταλλευονται καθως η μηχανη ετσι κλεινει τη γραμμη της, αλλη κουβεντα αυτη...) και ταυτοχρονα σηκωνουμε τη μηχανη (ελαττωνουμε τη κλιση). Θελει πολυ προπονηση γιατι πρεπει να πας κοντρα στο ενστικτο που σου λεει επιτακτικα να κλεισεις το γκαζι οταν αρχισει να γλιστραει ο πισω...Επισης βοηθαει πολυ καθως σηκωνουμε τη μηχανη να βαλουμε ολο το βαρος μας στους μαρσπιεδες (σα να θελουμε να ανασηκωθουμε στη σελα...), φαινεται (αν και δε μπορω να το εξηγησω πληρως προσωπικα με τη φυσικη) οτι οι αντιδρασεις της μηχανης γινονται ηπιοτερες....Ελπιζω να βοηθησαdimdoc
ο απολυτος συγχρονισμος
«Όταν παρεις χαμπαρι το πισω να γλιστραει κρατα σταθερο γκαζι ή ανοιξε το»
ωχ,καλη δυναμη φιλε μου και μην σε παιρνει απο κατω(οσο ειναι δυνατον)ποτε εγινε μολισ εφυγα? στην εξοδο της πλατειας φανταζομαι?
ακριβως.τι βλεπεις?
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι