0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

dimdoc

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #45 - : Μάιος 11, 2007, 10:23:06 πμ »
Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω
Αυτο δηλαδη σημαινει οτι "ανοίγουμε" και την στροφη μας?

Οχι απαραιτητα γιατι καθως ο πισω εχει αρχισει νωριτερα να γλιστραει μας εχει φερει σε πιο κλειστη γραμμη απο αυτην που ειχαμε σχεδιασει (ενα καλο που εχει το γλιστρημα πισω...)

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #46 - : Μάιος 11, 2007, 10:30:45 πμ »
Αυτα ισως βοηθησουν :bye:




Admins δεν παιρνει τα video σαν Embed.γιατι???
και οπως βλεπεις και στα Video ειναι απο τις πιο επωδινες πτωσεις :( :( :(

*

RSVF

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #47 - : Μάιος 11, 2007, 10:39:10 πμ »
Για να δουμε τα ερωτηματα περι γραμμων και highside ψυχραιμοτερα...

Για τι θεμα της γραμμης δε χρειαζεται να παμε μακρια. Keith Code speaking και τα λεει ολα με δυο κουβεντες..."ιδανικη γραμμη σε μια στροφη ειναι εκεινη που σου επιτρεπει να ανοιξεις το γκαζι κατα το δυνατον νωριτερα"
Αυτο τωρα αν το εφαρμοσουμε στη συγκεκριμενη στροφη θα παρουμε μια ιδεα για τη "καλη" γραμμη

Παμε για το highside...κατι θελει να πει ο φιλος Davide αλλα τα μπερδευει λιγουλακι...

Οταν η μοτο βρισκεται υπο κλιση το πισω λαστιχο καλειται να αντιμετωπισει τη φυγοκεντρο (δηλ να κρατησει τη μηχανη στη γραμμη της) και παραλληλα να διαχειριστει τη δυναμη που διοχετευεται σε αυτο απο το μοτερ. Το αθροισμα των 2 αυτων δυναμεων δε μπορει οπως ειναι φυσικο να ξεπερασει ενα οριο (αυτο εξαρταται απο τη προσφυση  του ταπητα και το λαστιχο).
Οσο αυξανει η κλιση λοιπον θα πρεπει αντιστοιχα να μειωθει η δυναμη που διοχετευεται στο πισω ελαστικο (λιγοτερο γκαζι) για να παραμεινει εντος οριων προσφυσης, δηλ διαχειρισης των δυναμεων, ενω αντιστοιχως οσο ελαττωνεται η κλιση μπορει να αυξηθει η δυναμη που κατεβαινει απο το μοτερ (δηλ μπορουμε να ανοιξουμε περισσοτερο το γκαζι οσο "σηκωνουμε" τη μηχανη...)

Οταν για καποιο λογο ξεπεραστει η προσφυση που μπορει το λαστιχο να προσφερει (συνδυασμος κλισης και γκαζιου που ξεπερασαν την διαθεσιμη προσφυση) αυτο θα αρχισει να γλιστρα προς το εξωτερικο της στροφης. Οταν στο σημειο αυτο κλεισουμε το γκαζι κρατωντας τη κλιση σταθερη (στη πραγματικοτητα και μονο με το κλεισιμο του γκαζιου η μηχανη παιρνει και αλλη κλιση!), οπως κανουμε συνηθως δηλ,  τοτε υπαρχει "περισσεια" προσφυσης με αποτελεσμα το λαστιχο να ανακτα προσφυση αποτομα και να σταματαει η ολισθηση (γιατι αποτομα κοψαμε το γκαζι)....τοτε λοιπον εχουμε το highside και αρχιζουν τα δυσκολα....

Αντιμετωπιση (αν προλαβουμε....) με το που ξεκινα να γλιστρα ο πισω παραμενουμε στο γκαζι (οι καλυτεροι το ανοιγουν και αλλο για να συνεχισθει η ολισθηση και το εκμεταλλευονται καθως η μηχανη ετσι κλεινει τη γραμμη της, αλλη κουβεντα αυτη...) και ταυτοχρονα σηκωνουμε τη μηχανη (ελαττωνουμε τη κλιση). Θελει πολυ προπονηση γιατι πρεπει να πας κοντρα στο ενστικτο που σου λεει επιτακτικα να κλεισεις το γκαζι οταν αρχισει να γλιστραει ο πισω...
Επισης βοηθαει πολυ καθως σηκωνουμε τη μηχανη να βαλουμε ολο το βαρος μας στους μαρσπιεδες (σα να θελουμε να ανασηκωθουμε στη σελα...), φαινεται (αν και δε μπορω να το εξηγησω πληρως προσωπικα με τη φυσικη) οτι οι αντιδρασεις της μηχανης γινονται ηπιοτερες....
Ελπιζω να βοηθησα
dimdoc







 :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:


BMW K1200R

*

TASKON

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #48 - : Μάιος 11, 2007, 10:43:13 πμ »

ο απολυτος συγχρονισμος

*

davide

Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #49 - : Μάιος 11, 2007, 10:49:28 πμ »

ο απολυτος συγχρονισμος

Ακριβώς όπως το λέει ο εκφωνητής!!! Μπαλέτο... :P

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #50 - : Μάιος 11, 2007, 10:54:06 πμ »

ο απολυτος συγχρονισμος

 :h22: :h22: που το βρήκες ρε φίλε? τον έβλεπα live τον αγώνα τότε και είχαν μείνει όλοι με το στόμα ανοιχτό.

Ο Dimdoc όπως πάντα εξήγησε άψογα τι συμβαίνει στο highside.
Εν συντομία, ο πίσω τροχός ενω΄είναι υπό κλίση, με το γκάζι αρχίζει να γλυστράει προς τα έξω. Μόλις έρθει σχεδόν κάθετα στον δρόμο, το λάστιχο γατζώνει απότομα και επιστρέφει με μεγάλη δύναμη. Συνήθως η σέλλα σε χτυπάει με δύναμη και σε στέλνει από πάνω.

Κατι που δεν αναφέρθηκε αλλά φαίνεται στα video είναι οτι η όλη φάση διαρκεί ίσως λιγοτερο από ένα δευτερόλεπτο (και πολύ λέω). Επομένως οι μόνοι σύμμαχοι, είναι η εμπειρία και οι ώρες πίστας και η τύχη.
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #51 - : Μάιος 11, 2007, 11:26:02 πμ »
Ηθελα να προσθεσω κατι εξισου σημαντικο το οποιο μας ειπε ο Ιμποτ στο css2
«Όταν παρεις χαμπαρι το πισω να γλιστραει κρατα σταθερο γκαζι ή ανοιξε το» ότι ειπε ο Ντιμντακ δλδ. «Σε καμια περιπτωση μην σφιγγεις τα χερια για να κρατησεις τη μηχανη. Χαλαρωσε οσο μπορεις τα χερια σου» Μας το εξηγησε με ένα απλο αλλα και πανευκολο παραδειγμα.

Δεστε (όχι από το δεσιμο από το δες :D) όταν καποιος πλαγιολισθανει τι κανει η μηχανη?
Οσο την κραταει αυτή σπαρταραει. Μολις τον πεταξει στον αερα το τιμονι σταματαει το τανγκ σλαπινγκ ευθυγραμμιζεται και παει μονη της χωρις να πεφτει.
Καπως ετσι γλιτωσα χαϊ στο δρομο για Σουνιο με το χορνετ παρακαλω…. το γκαζι απο ενστικτο πουειπε ο Δημητρης το κλεισα....η συμβουλη για χαλαρα χερια ομως με εσωσε....

Σκεφτητε  με το τουονο ποσο πολλή προσοχη χρειαζεται…….
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #52 - : Μάιος 11, 2007, 11:36:58 πμ »

«Όταν παρεις χαμπαρι το πισω να γλιστραει κρατα σταθερο γκαζι ή ανοιξε το»

Ναι καλά τα λέει η θεωρία... Αλλά όπως λέει και η υπογραφή κάποιας ψυχής σε άλλο φόρουμ

" Επι αμφιβολίας άνοιξε το γκάζι τέρμα...μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία... "  :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 179
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #53 - : Μάιος 11, 2007, 01:12:50 μμ »
ωχ,
καλη δυναμη φιλε μου και μην σε παιρνει απο κατω(οσο ειναι δυνατον)
ποτε εγινε μολισ εφυγα?
στην εξοδο της πλατειας φανταζομαι?

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #54 - : Μάιος 11, 2007, 01:20:36 μμ »
ωχ,
καλη δυναμη φιλε μου και μην σε παιρνει απο κατω(οσο ειναι δυνατον)
ποτε εγινε μολισ εφυγα?
στην εξοδο της πλατειας φανταζομαι?

Σωστά όλα τα ανωτέρω....  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 179
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #55 - : Μάιος 16, 2007, 12:21:52 μμ »
θα κατεβει κανεις σημερα στα μεγαρα ?

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #56 - : Μάιος 16, 2007, 12:29:15 μμ »
Να φανταστω οτι ειναι απο τις 1400 και μετα?

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 179
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #57 - : Μάιος 16, 2007, 01:28:39 μμ »
ακριβως.
τι βλεπεις?

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #58 - : Μάιος 16, 2007, 01:48:18 μμ »
ακριβως.
τι βλεπεις?

Βλεπω ΖΕΣΤΗ!!!!
Ποτε θα ξεκολλησουν να τα κανουν απο  πρωϊ  :psdof: :psdof: :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 179
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: TrackDays "Γενικώς"
« Απάντηση #59 - : Ιούνιος 01, 2007, 08:08:17 πμ »
καλημερααα!
θα παει κανεις μεγαρα την κυριακη? :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης