0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φιλε αν καταλαβα καλα δουλευεις στην aprilia.Εγω περιμενα για το καλυμα του ντεποζιτου για το Aprilia RS 125 1 μηνα φιλε!Ολα τα αλλα ηταν εδω.Και μενα για 5 εργασιμες μου ειπαν.Περασαν γιορτες περασαν απεργιες και παλι @@.1 μηνας αναμονης και το ειχε βαλει και σε emergency ή κατι τετοι για να ερθει πιο γρηγορα.Γιαυτο μην ριχνετε ευθυνες στους μεσαζοντες για το ποιος φταει γιατι δικοι σας υπαληλοι ειναι.Συμορφωστε τους εσεις γιατι εμεις την πληρωνουμε παντα.
Παράθεση από: jimator στις Μάιος 27, 2008, 12:35:08 μμΦιλε αν καταλαβα καλα δουλευεις στην aprilia.Εγω περιμενα για το καλυμα του ντεποζιτου για το Aprilia RS 125 1 μηνα φιλε!Ολα τα αλλα ηταν εδω.Και μενα για 5 εργασιμες μου ειπαν.Περασαν γιορτες περασαν απεργιες και παλι @@.1 μηνας αναμονης και το ειχε βαλει και σε emergency ή κατι τετοι για να ερθει πιο γρηγορα.Γιαυτο μην ριχνετε ευθυνες στους μεσαζοντες για το ποιος φταει γιατι δικοι σας υπαληλοι ειναι.Συμορφωστε τους εσεις γιατι εμεις την πληρωνουμε παντα.Φιλαράκι δεν είναι θέμα μετάθεσης ευθυνών. Τα συνεργεία και οι έμποροι δεν είναι υπάλληλοι της aprilia όπως σου είπε ο patman. Αν πχ ο τάδε έμπορος έχει ένα σεβαστό χρεωστικό υπόλοιπο στην aprilia και δεν το έχει εξοφλήσει, η aprilia δεν του στέλνει ανταλλακτικά.Τόσο απλά όπως γίνεται σε όλους τις εμπορικές δραστηριότητες.Κάτι παρόμοιο συνέβει σε έναν εξουσιοδοτημένο σε νησί της Ελλάδας πριν κάνα-δυο χρόνια. Όχι μόνο έριχνε το φταίξιμο στην aprilia, αλλά ακόμα και όταν έχασε την εξουσιοδότηση (και δεν μπορούσε να παραγγείλει ανταλλακτικά) δεν το ανέφερε στον πελάτη του με αποτέλεσμα να μείνει μέσα το μηχανάκι γύρω στους 5 μήνες. Ο κάτοχος αφού έριξε ότι μπινελίκι είχε και δεν είχε στην aprilia, το παρήγγειλε ατον Αρμακόλα και το είχε σε 3 μέρες σπίτι του. Για τσεκάρετε και αλλού τι γίνεται πριν υιοθετήσετε πλήρως ότι λέει ο έμπορος...
δεν θα μπω στην διαδικασία ρε συ φίλε να απολογηθώ γιατί περίμενες ένα μήνα το κάλυμα του ντεπόζιτου... αν έκανες το κόπο να διαβάσεις καλά αυτό που έγραψα θα έβλεπες ότι λέω ότι αν κάτι σας φαίνεται τραβηγμένο πάρτε τηλέφωνο να ξέρουμε και μεις τι γίνεται. Προφανώς δεν το διαβασες καλά, όπως επίσης προφανώς δεν ξέρεις ότι τα συνεργεία ΔΕΝ είναι υπαλληλοί μας αλλά ανεξάρτητες σνεργαζόμενες επιχειρήσεις που σήμερα είναι στο δίκτο και αυριο δεν είναιιιι!!! το αν περίμενες 1 μήνα εμείς εδώ δεν το ξέρουμε!!! ΚΑΙ ΝΑΙ το καλύμα του ντεπόζιτου για RS125 είναι και αυτό διαθέσιμο (μαύρο αν καταλαβα καλά θέλεις) οπότε μάλλον πρέπει και συ να μας πεις τι διαδικασία ακολουθησες και αν πήγες σε εξουσιοδοτημένο, ποιος ήτανε κλπ κλπ κλπ... επίσης με ενόχλησε πολύ το υφάκι σου... αν θελεις την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσεις να έχεις καλή διάθεση και να μην είσαι σε φάση "να μας την πεις" ...
οκ αφου φτασαμε σε αυτο το σημειο να μεταθετει ο ενας τις ευθυνες στον αλλο και το αντιστροφο ας βρεθει ενας ανθρωπος να μου πει τι να κανω κ εγω.... γιατι ολα αυτα δειχνουν στην τελικη μια ελλειψη διαθεσης επικοινωνιας, ( ποτε δεν με εχουν παρει τηλ απο την αντιπροσωπεια να με ρωτησουν το οτιδηποτε), μεταξυ aprilia - συνεργειων - πελατων!!
Παράθεση από: nick2ono στις Μάιος 28, 2008, 08:30:33 μμοκ αφου φτασαμε σε αυτο το σημειο να μεταθετει ο ενας τις ευθυνες στον αλλο και το αντιστροφο ας βρεθει ενας ανθρωπος να μου πει τι να κανω κ εγω.... γιατι ολα αυτα δειχνουν στην τελικη μια ελλειψη διαθεσης επικοινωνιας, ( ποτε δεν με εχουν παρει τηλ απο την αντιπροσωπεια να με ρωτησουν το οτιδηποτε), μεταξυ aprilia - συνεργειων - πελατων!! Ρε nick ξέρεις καμμιά αντιπροσωπεία να πάιρνει τηλέφωνο τους πελάτες της για το άν έχουν λύσει το όποιο πρόβλημα τους; Η σχέση aprilia - συνεργειων - πελατων δεν είναι αμφίδρομη. Υπάρχει η aprilia-συνεργείο και συνεργείο-πελάτης. Στη θέση σου θα έπαιρνα ή τηλ. την aprilia όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ή (αν δεν είχα δώσει λεφτά για την τρόμπα) θα πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο με stock και καλή εξυπηρέτηση στην παράδοση ανταλλακτικών (Αρμακόλας πχ) να την πάρω από εκεί και να την πάω στο συνεργείο μου. Μόνο έτσι θα μάθεις τι συμβαίνει πραγματικά.
Μα φυσικά και επικοινωνία είναι έτσι όπως την περιγράφεις. Δεν νομίζω ότι θέλει κανείς να έχει έναν απρόσωπο μάστορα αντιπροσωπίας που σήμερα υπάρχει ενώ αύριο όχι. Νομίζω ότι θέλουμε να πιούμε και ένα καφέ με τον τύπο που θα του πούμε 5 κουβέντες και θα μας πει και εκείνος άλλες 50. Αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους.Πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος ώστε να ξέρουμε τι γίνεται αλλά πάνω στη βάση επικοινωνίας μάστορα - πελάτη. Τον τρόπο αυτό όμως θα τον υιοθετήσουν όλοι οι εξουσιοδοτημένοι αν τον θέσει ως στάνταρ διαδικασία η Aprilia. Το θέμα είναι λοιπόν, από πλευράς μας, αν θέλουμε να προτείνουμε κάτι. Ξεκινώντας από εκεί θα δούμε μετά τι θέλουμε. :-}
Η Aprilia να δημιουργήσει μία στάνταρ διαδικασία ανάδρασης που θα μας επιτρέπει να γνωρίζουμε χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουμε (κάτι σαν αυτό που περιγράφω στο πρώτο μου post).
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι