0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

patman46

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #30 - : Μάιος 27, 2008, 11:50:35 πμ »
καλημέρα και πάλι
Νίκο θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι η αντλία είναι εδώ, όλα της τα μέρη.
ο λόγος που δεν έχει πάει στον συγκεκριμένο συνεργείο δεν είναι ευθύνη δική μας αλλά του συνεργείου.
Η aprilia προσπαθεί να κάνει την δουλειά της όσο καλύτερα γίνεται όχι οτι δεν ΄γινονται λάθηαλλά να μην χρεωνόμαστε λάθος...


*

patman46

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #31 - : Μάιος 27, 2008, 12:03:13 μμ »
... και να συμπληρώσω για να ξέρουμε όλοι:
τα περισσότερα ανταλλακτικά είναι παραδοτέα από 3 εως 5 μέρες. Υπάρχουν περιπτώσεις όπως η rosso fluo ουρά tuono που για κάποιο μυστήριο λόγο δεν είναι διαθέσιμη καιρό τώρα  :psdof: (που όμως εμείς όποτε χρειαστηκε προτείναμε να δώσουμε μια ουρά και να αναλάβουμε το κόστος βαφής προκειμένου να μην υπάρχει πρόβλημα με τον κάτοχο).
Πρόθεση μας είναι να μην ακινητοποιούνται μοτοσυκλέτες από έλειψη ανταλλακτικών.
Στην περίπτωση του Νick2no τα ανταλλακτικά της αντλίας λαδιού υπήρχαν διαθέσιμα.
όμως από την πλευρά του συνεργάτη μας η διαδικασία δεν τηρήθηκε με αποτέλεσμα η καθυστέρηση που αναφέρει ο Νίκος.
Για πολλά πράγματα φταίμε και εκεί προσπαθούμε να κανουμε καλύτερα την δουλειά μας. Όμως όταν δεν ακολουθούνται οι σωστες διαδικασίες παραγγελίας ανταλλακτικών εμείς δεν μπορούμε να ξέρουμε ούτε τι έχει γίνει ούτε ποιος το έχει κάνει. ΟΠΟΤΕ πάμε πάλι στο θέμα ενημέρωση.
Ρωτήστε: υπάρχει ρε παιδιά η αντλία γιατί το συνεργείο μου λεει πως δεν έχετε... έχετε???
έχουμε... είναι η απάντηση!
και το θέμα είναι ο καθένας να αναλαμβάνει την ευθύνη του... σίγουρα δεν θα αναλάβουμε τις ευθύνες αλλωνων (ιδίως όταν δεν τις ξέρουμε)...
Λυπούμαστε πολύ για την ταλαιπωρία αλλά δεν ξέραμε κάτι για το συγκεκριμένο θέμα.

επεται συνέχεια πάντως γιατί κανείς δεν μπορεί να παίζει με τον κόπο και την δουλειά μας.

 

*

jimator

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #32 - : Μάιος 27, 2008, 12:35:08 μμ »
Φιλε αν καταλαβα καλα δουλευεις στην aprilia.Εγω περιμενα για το καλυμα του ντεποζιτου για το Aprilia RS 125 1 μηνα φιλε!Ολα τα αλλα ηταν εδω.Και μενα για 5 εργασιμες μου ειπαν.Περασαν γιορτες περασαν απεργιες και παλι @@.1 μηνας αναμονης και το ειχε βαλει και σε emergency ή κατι τετοι για να ερθει πιο γρηγορα.Γιαυτο μην ριχνετε ευθυνες στους μεσαζοντες για το ποιος φταει γιατι δικοι σας υπαληλοι ειναι.Συμορφωστε τους εσεις γιατι εμεις την πληρωνουμε παντα.

*

patman46

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #33 - : Μάιος 27, 2008, 12:50:27 μμ »
δεν θα μπω στην διαδικασία ρε συ φίλε να απολογηθώ γιατί περίμενες ένα μήνα το κάλυμα του ντεπόζιτου... αν έκανες το κόπο να διαβάσεις καλά αυτό που έγραψα θα έβλεπες ότι λέω ότι αν κάτι σας φαίνεται τραβηγμένο πάρτε τηλέφωνο να ξέρουμε και μεις τι γίνεται.
Προφανώς δεν το διαβασες καλά, όπως επίσης προφανώς δεν ξέρεις ότι τα συνεργεία ΔΕΝ είναι υπαλληλοί μας αλλά ανεξάρτητες σνεργαζόμενες επιχειρήσεις που σήμερα είναι στο δίκτο και αυριο δεν είναιιιι!!! το αν περίμενες 1 μήνα εμείς εδώ δεν το ξέρουμε!!!

ΚΑΙ ΝΑΙ το καλύμα του ντεπόζιτου για RS125 είναι και αυτό διαθέσιμο (μαύρο αν καταλαβα καλά θέλεις) οπότε μάλλον πρέπει και συ να μας πεις τι διαδικασία ακολουθησες και αν πήγες σε εξουσιοδοτημένο, ποιος ήτανε  κλπ κλπ κλπ...

επίσης με ενόχλησε πολύ το υφάκι σου... αν θελεις την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσεις να έχεις καλή διάθεση και να μην είσαι σε φάση "να μας την πεις" ...


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #34 - : Μάιος 27, 2008, 01:10:20 μμ »
Φιλε αν καταλαβα καλα δουλευεις στην aprilia.Εγω περιμενα για το καλυμα του ντεποζιτου για το Aprilia RS 125 1 μηνα φιλε!Ολα τα αλλα ηταν εδω.Και μενα για 5 εργασιμες μου ειπαν.Περασαν γιορτες περασαν απεργιες και παλι @@.1 μηνας αναμονης και το ειχε βαλει και σε emergency ή κατι τετοι για να ερθει πιο γρηγορα.Γιαυτο μην ριχνετε ευθυνες στους μεσαζοντες για το ποιος φταει γιατι δικοι σας υπαληλοι ειναι.Συμορφωστε τους εσεις γιατι εμεις την πληρωνουμε παντα.

Φιλαράκι δεν είναι θέμα μετάθεσης ευθυνών. Τα συνεργεία και οι έμποροι δεν είναι υπάλληλοι της aprilia όπως σου είπε ο patman.

Αν πχ ο τάδε έμπορος έχει ένα σεβαστό χρεωστικό υπόλοιπο στην aprilia και δεν το έχει εξοφλήσει, η aprilia δεν του στέλνει ανταλλακτικά.Τόσο απλά όπως γίνεται σε όλους τις εμπορικές δραστηριότητες.
Κάτι παρόμοιο συνέβει σε έναν εξουσιοδοτημένο σε νησί της Ελλάδας πριν κάνα-δυο χρόνια. Όχι μόνο έριχνε το φταίξιμο στην aprilia, αλλά ακόμα και όταν έχασε την εξουσιοδότηση (και δεν μπορούσε να παραγγείλει ανταλλακτικά) δεν το ανέφερε στον πελάτη του με αποτέλεσμα να μείνει μέσα το μηχανάκι γύρω στους 5 μήνες. Ο κάτοχος αφού έριξε ότι μπινελίκι είχε και δεν είχε στην aprilia, το παρήγγειλε ατον Αρμακόλα και το είχε σε 3 μέρες σπίτι του.

Για τσεκάρετε και αλλού τι γίνεται πριν υιοθετήσετε πλήρως ότι λέει ο έμπορος... :dry:

*

nasos-v

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #35 - : Μάιος 27, 2008, 01:12:10 μμ »
παναγιωτη χαιρομε πολυ με αυτο που διαβαζω!!

πες ενα τηλεφωνο απου μπορουμε να χρεισημοποιουμε ωστε να μαθενουμε για ανταλακτικα και τιμες!
αν υπαρχει διαθεσημοτητα σε καποιο ανταλακτικο ή ακομα για καποιο παραπονο για καποιο συνεργειο!!
ισως και ενα mail να βοηθαγε!! :bye: :bye:



ξερω οτι υπαρχουν διαθεσημα αν ψαξει καποιος αλλα αν υπηρχαν σε ενα ποστ θα ηταν καλητερα για πολλους! ;)


λοιπον να τα τα στοιχεια http://www.aprilia.com.gr/index.asp?pathID=1_2_12_18   :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 27, 2008, 02:06:18 μμ από nasos-v »

*

nasos-v

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #36 - : Μάιος 27, 2008, 01:18:24 μμ »
Φιλε αν καταλαβα καλα δουλευεις στην aprilia.Εγω περιμενα για το καλυμα του ντεποζιτου για το Aprilia RS 125 1 μηνα φιλε!Ολα τα αλλα ηταν εδω.Και μενα για 5 εργασιμες μου ειπαν.Περασαν γιορτες περασαν απεργιες και παλι @@.1 μηνας αναμονης και το ειχε βαλει και σε emergency ή κατι τετοι για να ερθει πιο γρηγορα.Γιαυτο μην ριχνετε ευθυνες στους μεσαζοντες για το ποιος φταει γιατι δικοι σας υπαληλοι ειναι.Συμορφωστε τους εσεις γιατι εμεις την πληρωνουμε παντα.

Φιλαράκι δεν είναι θέμα μετάθεσης ευθυνών. Τα συνεργεία και οι έμποροι δεν είναι υπάλληλοι της aprilia όπως σου είπε ο patman.

Αν πχ ο τάδε έμπορος έχει ένα σεβαστό χρεωστικό υπόλοιπο στην aprilia και δεν το έχει εξοφλήσει, η aprilia δεν του στέλνει ανταλλακτικά.Τόσο απλά όπως γίνεται σε όλους τις εμπορικές δραστηριότητες.
Κάτι παρόμοιο συνέβει σε έναν εξουσιοδοτημένο σε νησί της Ελλάδας πριν κάνα-δυο χρόνια. Όχι μόνο έριχνε το φταίξιμο στην aprilia, αλλά ακόμα και όταν έχασε την εξουσιοδότηση (και δεν μπορούσε να παραγγείλει ανταλλακτικά) δεν το ανέφερε στον πελάτη του με αποτέλεσμα να μείνει μέσα το μηχανάκι γύρω στους 5 μήνες. Ο κάτοχος αφού έριξε ότι μπινελίκι είχε και δεν είχε στην aprilia, το παρήγγειλε ατον Αρμακόλα και το είχε σε 3 μέρες σπίτι του.

Για τσεκάρετε και αλλού τι γίνεται πριν υιοθετήσετε πλήρως ότι λέει ο έμπορος... :dry:

 :kalo: :kalo: :kalo:     ;) ;) ;)

*

lepipir

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #37 - : Μάιος 27, 2008, 02:27:25 μμ »
δεν θα μπω στην διαδικασία ρε συ φίλε να απολογηθώ γιατί περίμενες ένα μήνα το κάλυμα του ντεπόζιτου... αν έκανες το κόπο να διαβάσεις καλά αυτό που έγραψα θα έβλεπες ότι λέω ότι αν κάτι σας φαίνεται τραβηγμένο πάρτε τηλέφωνο να ξέρουμε και μεις τι γίνεται.
Προφανώς δεν το διαβασες καλά, όπως επίσης προφανώς δεν ξέρεις ότι τα συνεργεία ΔΕΝ είναι υπαλληλοί μας αλλά ανεξάρτητες σνεργαζόμενες επιχειρήσεις που σήμερα είναι στο δίκτο και αυριο δεν είναιιιι!!! το αν περίμενες 1 μήνα εμείς εδώ δεν το ξέρουμε!!!

ΚΑΙ ΝΑΙ το καλύμα του ντεπόζιτου για RS125 είναι και αυτό διαθέσιμο (μαύρο αν καταλαβα καλά θέλεις) οπότε μάλλον πρέπει και συ να μας πεις τι διαδικασία ακολουθησες και αν πήγες σε εξουσιοδοτημένο, ποιος ήτανε  κλπ κλπ κλπ...

επίσης με ενόχλησε πολύ το υφάκι σου... αν θελεις την επόμενη φορά που θα επικοινωνήσεις να έχεις καλή διάθεση και να μην είσαι σε φάση "να μας την πεις" ...



Εντάξει, δεν είναι και έτσι ακριβώς. Η Aprilia έχει υποχρέωση να ελέγχει τα εξουσιοδοτημένα και εμείς δεν τρώμε αμάσητα όσα μας λένε οι μάστορες αλλά ούτε έχουμε καμία, μα καμία, διάθεση για το πιο απλό πράγμα να τους αμφισβητούμε και να χαλάμε και τη σχέση μας μαζί τους.

Το πρόβλημα μόνο η αντιπροσωπία μπορεί να το λύσει κάνοντας τα πάντα ανοιχτά. Δηλαδή, μία κατεύθυνση θα μπορούσε να είναι όταν κάποιος μάστορας κάνει παραγγελία για ένα ανταλλακτικό να τον υποχρεώνει η Aprilia να δίνει στον πελάτη αναλυτικά όλα τα στοιχεία της παραγγελίας και φυσικά τη διαθεσιμότητα ή όχι του ανταλλακτικού (ή να τα στέλνει η ίδια με ένα mail, γράμμα, φαξ, τηλέφωνο κλπ).

Έτσι θα ξέρουμε, πότε έγινε η παραγγελία, αν έγινε ολόκληρη (όχι μόνο ένα κομμάτι της αντλίας ενώ εμείς πληρώνουμε όλη την αντλία), τα serial numbers, κλπ. Με αυτό τον τρόπο ο μάστορας δεν χρειάζεται να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας αν όντως έχει κάνει τη παραγγελία, εμείς δεν χρειάζεται να αισθανόμαστε μαλάκες πιστεύοντας ότι δίνουμε τα ωραία μας λεφτά - και την ακόμα πιο ωραία μας εμπιστοσύνη- σε κάποιον που μας κοροϊδεύει, θα ξέρουμε και ότι τα ανταλλακτικά που παίρνουμε δεν είναι κλεμμένα και τέλος θα πιέζεται πραγματικά αυτός που φταίει.
 
Έτσι ο φίλος με το RS125 θα είχε πάει στην αντιπροσωπεία γιατί είτε θα ήξερε πως φταίει αυτή, ή θα είχε πάει γιατί θα ήξερε πως ο μάστορας τον δουλεύει. Φυσικά ο τρόπος με τον οποίο ακριβώς μπορεί να υλοποιηθεί μία τέτοια πρόχειρη ιδέα που μπορεί και να έχει πολλά κενά είναι στην αρμοδιότητα της Aprilia που από ότι καταλαβαίνω ακούει και έχει κάνει βήματα προς το καλύτερο.

*

jimator

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #38 - : Μάιος 27, 2008, 04:52:38 μμ »
Στην δικια μου περιπτωση τηφωνουσα κθε μερα σε γνωστο Αθηναικο μαγαζι εξουσιοδοτημενο για το να ενημερωθω και ο ανθρωπος εκανα τα αδυνα δυνατα για να το φερει απο Ιταλια γιατι ΔΕΝ υπηρχε διαθεσιμο.Εγω περιμενα ενα μηνα ομως.Για το υφακι μου φιλε θα με καταλαβαινες αν ειχε το αγχος των εξετασεων+αγχος για το μηχανακι που περιμενεις 1 μηνα και σου λενε ερχεται και ερχεται..Στο κατω κατω τα λεφτα μας δινουμε θελουμε και σωστην αντιμετωπιση και οπως θελουμε θα φερομαστε και θα μιλαμε..

Να συμπληρωσω κιολας οτι φιλος μου περιμενει γραναζι και πυρο για RS125 εδω και 2 μηνες παροτι το εχει παραγγειλει απο την ιδια την APRILIA HELLAS.

Φιλε patman46 κακως μπαινεις να μπεις στην διαδικασια να εξηγησεις γιατι καλως ή κακως η Aprilia φταει οχι πατα αλλα στην προκειμενη περιπτωση ναι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 27, 2008, 04:55:54 μμ από jimator »

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #39 - : Μάιος 28, 2008, 08:30:33 μμ »
οκ αφου φτασαμε σε αυτο το σημειο να μεταθετει ο ενας τις ευθυνες στον αλλο και το αντιστροφο ας βρεθει ενας ανθρωπος να μου πει τι να κανω κ εγω.... γιατι ολα αυτα δειχνουν στην τελικη μια ελλειψη διαθεσης επικοινωνιας, ( ποτε δεν με εχουν παρει τηλ απο την αντιπροσωπεια να με ρωτησουν το οτιδηποτε), μεταξυ aprilia - συνεργειων - πελατων!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #40 - : Μάιος 29, 2008, 11:05:13 πμ »
οκ αφου φτασαμε σε αυτο το σημειο να μεταθετει ο ενας τις ευθυνες στον αλλο και το αντιστροφο ας βρεθει ενας ανθρωπος να μου πει τι να κανω κ εγω.... γιατι ολα αυτα δειχνουν στην τελικη μια ελλειψη διαθεσης επικοινωνιας, ( ποτε δεν με εχουν παρει τηλ απο την αντιπροσωπεια να με ρωτησουν το οτιδηποτε), μεταξυ aprilia - συνεργειων - πελατων!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

Ρε nick ξέρεις καμμιά αντιπροσωπεία να πάιρνει τηλέφωνο τους πελάτες της για το άν έχουν λύσει το όποιο πρόβλημα τους;  ;)
Η σχέση aprilia - συνεργειων - πελατων δεν είναι αμφίδρομη. Υπάρχει η aprilia-συνεργείο και συνεργείο-πελάτης.
Στη θέση σου θα έπαιρνα ή τηλ. την aprilia όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ή (αν δεν είχα δώσει λεφτά για την τρόμπα) θα πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο με stock και καλή εξυπηρέτηση στην παράδοση ανταλλακτικών (Αρμακόλας πχ) να την πάρω από εκεί και να την πάω στο συνεργείο μου. Μόνο έτσι θα μάθεις τι συμβαίνει πραγματικά. 

*

lepipir

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #41 - : Μάιος 29, 2008, 01:12:20 μμ »
οκ αφου φτασαμε σε αυτο το σημειο να μεταθετει ο ενας τις ευθυνες στον αλλο και το αντιστροφο ας βρεθει ενας ανθρωπος να μου πει τι να κανω κ εγω.... γιατι ολα αυτα δειχνουν στην τελικη μια ελλειψη διαθεσης επικοινωνιας, ( ποτε δεν με εχουν παρει τηλ απο την αντιπροσωπεια να με ρωτησουν το οτιδηποτε), μεταξυ aprilia - συνεργειων - πελατων!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:

Ρε nick ξέρεις καμμιά αντιπροσωπεία να πάιρνει τηλέφωνο τους πελάτες της για το άν έχουν λύσει το όποιο πρόβλημα τους;  ;)
Η σχέση aprilia - συνεργειων - πελατων δεν είναι αμφίδρομη. Υπάρχει η aprilia-συνεργείο και συνεργείο-πελάτης.
Στη θέση σου θα έπαιρνα ή τηλ. την aprilia όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ή (αν δεν είχα δώσει λεφτά για την τρόμπα) θα πήγαινα σε εξουσιοδοτημένο με stock και καλή εξυπηρέτηση στην παράδοση ανταλλακτικών (Αρμακόλας πχ) να την πάρω από εκεί και να την πάω στο συνεργείο μου. Μόνο έτσι θα μάθεις τι συμβαίνει πραγματικά. 

Μα φυσικά και επικοινωνία είναι έτσι όπως την περιγράφεις. Δεν νομίζω ότι θέλει κανείς να έχει έναν απρόσωπο μάστορα αντιπροσωπίας που σήμερα υπάρχει ενώ αύριο όχι. Νομίζω ότι θέλουμε να πιούμε και ένα καφέ με τον τύπο που θα του πούμε 5 κουβέντες και θα μας πει και εκείνος άλλες 50. Αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους.
Πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος ώστε να ξέρουμε τι γίνεται αλλά πάνω στη βάση επικοινωνίας μάστορα - πελάτη. Τον τρόπο αυτό όμως θα τον υιοθετήσουν όλοι οι εξουσιοδοτημένοι αν τον θέσει ως στάνταρ διαδικασία η Aprilia. Το θέμα είναι λοιπόν, από πλευράς μας, αν θέλουμε να προτείνουμε κάτι. Ξεκινώντας από εκεί θα δούμε μετά τι θέλουμε. :-}

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #42 - : Μάιος 29, 2008, 02:09:02 μμ »

Μα φυσικά και επικοινωνία είναι έτσι όπως την περιγράφεις. Δεν νομίζω ότι θέλει κανείς να έχει έναν απρόσωπο μάστορα αντιπροσωπίας που σήμερα υπάρχει ενώ αύριο όχι. Νομίζω ότι θέλουμε να πιούμε και ένα καφέ με τον τύπο που θα του πούμε 5 κουβέντες και θα μας πει και εκείνος άλλες 50. Αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους.
Πρέπει να υπάρχει ένας τρόπος ώστε να ξέρουμε τι γίνεται αλλά πάνω στη βάση επικοινωνίας μάστορα - πελάτη. Τον τρόπο αυτό όμως θα τον υιοθετήσουν όλοι οι εξουσιοδοτημένοι αν τον θέσει ως στάνταρ διαδικασία η Aprilia. Το θέμα είναι λοιπόν, από πλευράς μας, αν θέλουμε να προτείνουμε κάτι. Ξεκινώντας από εκεί θα δούμε μετά τι θέλουμε. :-}

Εχω την εντύπωση ότι το μπλέκεις πολύ το πράγμα.
Καλό είναι να πίνεις κανένα καφεδάκι με τον μηχανικό σου αλλά μόνο αν είναι φίλος σου. Αν εξαιτίας του καφέ που πίνουμε δημιουργείται ενα περιβάλλον χαλάρωσης και χαβαλέ που είναι εις βάρος του πελάτη, την κάνουμε με ελαφρά και τοίχο τοίχο με σύνθημα να βήχω.
 
Υποχρέωση του πελάτη είναι να δώσει τα χρήματα που χρωστάει και μόνο !! Υποχρέωση της aprilia είναι να ελέγχει τις διαδικασίες που πρέπει να τηρούν οι εξουσιοδοτημένοι και τα παράπονα που φτάνουν στα αυτιά της. Και τέλος υποχρέωση του συνεργείου είναι να είναι ευχαριστημένος ο πελάτης απ΄τις υπηρεσίες του, και κυρίως να είναι ειλικρινής μαζί του.

Στο συγκεκριμένο θέμα που συζητάμε κάποιος λέει ψέματα. Το συνεργείο λέει ότι δεν υπάρχει τρόμπα και η aprilia λέει ότι υπάρχει. Ποιόν θα πιστέψετε;  :dry:

*

lepipir

Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #43 - : Μάιος 29, 2008, 02:27:38 μμ »
Εχω την εντύπωση ότι το μπλέκεις πολύ το πράγμα.
Καλό είναι να πίνεις κανένα καφεδάκι με τον μηχανικό σου αλλά μόνο αν είναι φίλος σου. Αν εξαιτίας του καφέ που πίνουμε δημιουργείται ενα περιβάλλον χαλάρωσης και χαβαλέ που είναι εις βάρος του πελάτη, την κάνουμε με ελαφρά και τοίχο τοίχο με σύνθημα να βήχω.
 
Υποχρέωση του πελάτη είναι να δώσει τα χρήματα που χρωστάει και μόνο !! Υποχρέωση της aprilia είναι να ελέγχει τις διαδικασίες που πρέπει να τηρούν οι εξουσιοδοτημένοι και τα παράπονα που φτάνουν στα αυτιά της. Και τέλος υποχρέωση του συνεργείου είναι να είναι ευχαριστημένος ο πελάτης απ΄τις υπηρεσίες του, και κυρίως να είναι ειλικρινής μαζί του.

Στο συγκεκριμένο θέμα που συζητάμε κάποιος λέει ψέματα. Το συνεργείο λέει ότι δεν υπάρχει τρόμπα και η aprilia λέει ότι υπάρχει. Ποιόν θα πιστέψετε;  :dry:
[/quote]

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, απλά δεν θα ήθελα να μπαίνω στη διαδικασία να ψάχνω για το ποιος φταίει. Αν φτάσεις σε αυτό το σημείο είναι αργά σου έχουν ήδη σπάσει τα νεύρα. Ποια είναι η λύση; Η Aprilia να δημιουργήσει μία στάνταρ διαδικασία ανάδρασης που θα μας επιτρέπει να γνωρίζουμε χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουμε (κάτι σαν αυτό που περιγράφω στο πρώτο μου post). Αυτό λέω. Πραγματικά όμως μπορεί να είναι και κάτι που δεν έχει νόημα να γίνει αν πιστεύουμε πως δεν είναι απαραίτητο.  :-}

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: 3η εβδομαδα μεσα........
« Απάντηση #44 - : Μάιος 29, 2008, 02:39:42 μμ »
Η Aprilia να δημιουργήσει μία στάνταρ διαδικασία ανάδρασης που θα μας επιτρέπει να γνωρίζουμε χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουμε (κάτι σαν αυτό που περιγράφω στο πρώτο μου post).

Τι εννοείς ως διαδικασία ανάδρασης;  :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης