0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nickkrip

50 η 55?
« - : Ιούνιος 15, 2008, 01:32:21 μμ »
50 η 55 προφιλ για το πισω λαστιχο? πιο ειναι πιο γρηγορο? πιο στριβει καλητερα και γιατι? δωστε τις γνωσεις σασ.



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #1 - : Ιούνιος 15, 2008, 01:38:20 μμ »
50 η 55 προφιλ για το πισω λαστιχο? πιο ειναι πιο γρηγορο? πιο στριβει καλητερα και γιατι? δωστε τις γνωσεις σασ.

Να υποθέσω οτι ρωτάς για tuono ε..??  :bye: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #2 - : Ιούνιος 15, 2008, 02:52:35 μμ »
Καλύτερα να ρώταγες τι διάσταση και όχι προφίλ μόνο.

Μέχρι πρότινος αν ήθελες ταχύτητα εναλλαγής πήγαινες στο 180/55, με θυσία το μικρότερο διαθέσιμο πέλμα στο όριο. Αν έμενες στο 190/50 είχες περισσότερη γόμα με "μειωμένη" ευελιξία.

Η διάθεση απ΄την Pirelli, Metzeler ελαστικών 190/55 έβαλε τέλος (απ΄ότι διαβάζω στα ξένα φόρουμ) στο δίλημμα. Όσοι το έβαλαν λένε τα καλύτερα.

*

nasos-v

Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #3 - : Ιούνιος 15, 2008, 04:02:52 μμ »
εγω εβαλα 55.

νομιζω κρατας της εβεληξια του 180/55
και εχεις περισσοτερο πελμα στο οριο!

εγω συνηστω τα 55!


ΥΓ κερδιζεις και στην γεωμετρια της μηχανης αφου συκωνετε το πισω μερος! :kalo:

*

Drakos

Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #4 - : Ιούνιος 15, 2008, 04:10:49 μμ »
190/55

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #5 - : Ιούνιος 15, 2008, 04:25:42 μμ »
εγω εβαλα 55.

νομιζω κρατας της εβεληξια του 180/55
και εχεις περισσοτερο πελμα στο οριο!

εγω συνηστω τα 55!


ΥΓ κερδιζεις και στην γεωμετρια της μηχανης αφου συκωνετε το πισω μερος! :kalo:
+1000!

 :ohyes: :ohyes:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

davide

Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #6 - : Ιούνιος 15, 2008, 05:26:49 μμ »
Πρέπει να δοκιμάσω κι εγώ το 190/55...
...μέχρι τότε το 180/55 είναι ότι καλύτερο! ;)

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #7 - : Ιούνιος 15, 2008, 06:50:22 μμ »
Πρέπει να δοκιμάσω κι εγώ το 190/55...

:ohyes: :ohyes:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

pissaman

Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #8 - : Ιούνιος 15, 2008, 07:41:44 μμ »
50 η 55 προφιλ για το πισω λαστιχο? πιο ειναι πιο γρηγορο? πιο στριβει καλητερα και γιατι? δωστε τις γνωσεις σασ.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ποτέ δεν υπάρχει μία απάντηση σε αυτού του τύπου τις ερωτήσεις.
Κάθε οδηγός είναι διαφορετικός. Κάθε μηχανάκι είναι επίσης διαφορετικό. Κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα ερεθίσματα που παίρνει. Ο μόνος σωστός τρόπος, κατά την άποψη μου είναι να τα δοκιμάσεις όλα και να αποφασίσεις εσύ τι σου ταιριάζει καλύτερα στο δικό σου μηχανάκι, στην δική σου οδήγηση με εσένα οδηγό.
Το 50 ή 55 είναι άλλωστε το προφίλ του ελαστικού. Όμως όλα τα λάστιχα δεν έχουν την ίδια κορώνα. Το diablo corsa με 55 έχει πολύ μικρότερη κορώνα από το ΒΤ 002 50.
Δυστυχώς θα πας ψάχνοντας, αλλά είναι κάτι που θα σου δώσει τόση εμπειρία που θα ξέρεις ότι κατέληξες στη σωστή επιλογή χωρίς αμφιβολίες.

*

nickkrip

Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 15, 2008, 08:20:42 μμ »
Ναι μιλαω για τυονο και συγκεκριμενα για 190. νομιζω και εγω πως το 55 θα ειναι καλητερο.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #10 - : Ιούνιος 15, 2008, 08:57:29 μμ »
Ναι μιλαω για τυονο και συγκεκριμενα για 190. νομιζω και εγω πως το 55 θα ειναι καλητερο.


Τι δεν σάρέσει στο λάστιχο σου και θές να αλλάξεις δεν είπες. Τι λάστιχα φοράς πάνω?

@pissaman  :kalo:


*

nickkrip

Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #11 - : Ιούνιος 16, 2008, 04:11:14 μμ »
φοραω τα μαμα dunlop και θελω να αλλαξω. μου φαινετε οτι δεν αλλαζει κατευθηση γρηγορα.

*

CAPOMAN

Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #12 - : Ιούνιος 17, 2008, 12:38:10 πμ »
50 η 55 προφιλ για το πισω λαστιχο? πιο ειναι πιο γρηγορο? πιο στριβει καλητερα και γιατι? δωστε τις γνωσεις σασ.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, ποτέ δεν υπάρχει μία απάντηση σε αυτού του τύπου τις ερωτήσεις.
Κάθε οδηγός είναι διαφορετικός. Κάθε μηχανάκι είναι επίσης διαφορετικό. Κάθε άνθρωπος αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα ερεθίσματα που παίρνει. Ο μόνος σωστός τρόπος, κατά την άποψη μου είναι να τα δοκιμάσεις όλα και να αποφασίσεις εσύ τι σου ταιριάζει καλύτερα στο δικό σου μηχανάκι, στην δική σου οδήγηση με εσένα οδηγό.
Το 50 ή 55 είναι άλλωστε το προφίλ του ελαστικού. Όμως όλα τα λάστιχα δεν έχουν την ίδια κορώνα. Το diablo corsa με 55 έχει πολύ μικρότερη κορώνα από το ΒΤ 002 50.
Δυστυχώς θα πας ψάχνοντας, αλλά είναι κάτι που θα σου δώσει τόση εμπειρία που θα ξέρεις ότι κατέληξες στη σωστή επιλογή χωρίς αμφιβολίες.


Συμφωνώ με το <<χερά>> συνάδελφο :kalo:

*

nickkrip

Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #13 - : Ιούνιος 17, 2008, 03:08:58 πμ »
Συμφωνω με ολους απλα ρωταω επειδη θελω να βαλω τα  Continental Contisport attack και δεν ξερω πιο προφιλ να διαλεξω.50 η 55? θελω να στριβει γρηγορα...

*

Αποσυνδεδεμένος omerta69

  • *****
  • 655
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: 50 η 55?
« Απάντηση #14 - : Ιούνιος 17, 2008, 03:16:28 πμ »
από μονα τους τα "κοντισπορτ" έχουν γρηγορη κορόνα και πιστεύω ότι το 55 θα είναι πολλή απότομη και ίσος δεν σε βοηθήσουν και με το 50 εγώ στην αρχή ψάρωνα με το πέσιμο και στο 50, 50 είναι πολλή καλο :bye:
OMERTA69!!!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης