0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπερα στην παρεα σας παιδια. Νεος στο φορουμ αλλα παλιος ιδιοκτητης ενως aprilia rs50 απτο 2007 με μια μικρη σταση τα τελευταια 3 χρονια οπου οδηγω ενα Vstrom του πατερα μου σαν βασικο μου μεσων. Αποφασισα λοιπον μετα απο 2 χρονια αιματηρων οικονομιων να αγορασω κατι δικο μου γιατι καλο χρυσο οικονομικο το Vstrom αλλα βαρετο και δεν μου προσφερει αυτο το "χαμογελο" που θελω και προ παντως δεν ειναι ολοδικο μου. Γιαυτο λοιπον μετα απο αρκετο ψαξιμο ημουν αναμεσα cbr600rr η tdm900. Τελικα ειχα αποφασίσει να μην συμβιβαστω σε θεμα ανεσης και οικονομίας και να διαλέξω αυτο που μου ελεγε η καρδια και οπου με βγαλει (cbr600rr). Και τελικα εκει που ημουν έτοιμος να το τσιμπήσω το cbr σκαει μπροστα μου ξαψνικα ενα Aprilia tuono 2nd gen και μένω μ...ας. Απο τον ήχο του απο την εμφανιση του ειδικα αυτή τν κωλ....α που εχει και σκεφτομαι οτι αυτο μάλιστα ειναι κατι ενδιάμεσο απο SS και sport touring και μπορεί να κανει σχεδον καλα αν οχι τελεία οσα θελω. Δηλαδη και το ταξιδακι σου πιο ανετα θα το κάνεις απο μια ss με μια πιο ψηλή ζελατίνα και γενικα πιο ανετος στο δρομο θα εισαι στις βολτιτσες σου και την μουρη σου θα πουλησεις και στη πίστα μπαινει και το γκαζι του το εχει. Αυτο που θελω να μαθω ειναι αν μπορώ να βρω ενα καλο tuono μοντελο του '06 - '07 στα 3700€ περιπου που διαθέτω η οχι. Και τι πρεπει να προσέξω συγκεκριμένα κατα την αγορα? 40,000 με 50,000 χιλιομετρα πιστεύεται ειναι πολλα για την συγκεκριμενη μηχανη αν ειναι σωστα συντηρημενη? Ρωταω επειδη ειναι 2κυλινδρο. Και κατι ακομα υπάρχουν καποιες διάφορες στα μοντέλα του '06 '07 και '08? Θα μου προτείνατε κάποιο για καποιο συγκεκριμένο λόγο? Δεν μιλάω για τις factory εκδόσεις γιατι γνωρίζω οτι ειναι καλύτερα αλλα δεν νομιζω να με περνει το badget για την factory εκδοση αν και αυτο το χρυσο πλαισιο του factory εμενα μου αρεσει σε σχεση με αλλους Αυτα ξερω οτι ειναι πολλα και συγνωμη αλλα θα ηθελα πολυ την γνωμη σας. Επισης η αγορα θα γινει κατα τον Σεπτεμβρη-Οκτωβρη που θα εχω γυρισει Αθηνα διοτι βρησκομαι Σαντορινη τωρα και μαζευω λεφτα για το εργαλειο
την καλυτερη εποχη ψαχνεις για τουονο..η κατρακυλα των τιμων δεν εχει τελειωμο..ειδικα τον σεπτεμβριο-οκτοβριο που λες...θα τα χαριζουνε..
γιατι ειναι εξειδικευμενο μηχανακι με μικρο κοινο και πολλους συμβιβασμους και απαιτησεις.δυσκολη εποχη για 1000αρια επισης..μια χαρα μηχανη ειναι..απο τις καλυτερες στην κατηγορια
ιδια με τα ss ειναι οι συμβιβασμοι..ο πισω βασανιζεται,το τιμονι δεν κοβει καθολου,δεν φορτωνεται,καιει αρκετα,τρωει λαστιχα για πλακα.στην ουσια ειναι ενα ss με τιμοναεμενα 4 χρονια δε μου εχει βγαλει τπτ απο προβληματα παντως..ουτε λαμπα δεν εχει καψει
Εαν θες μηχανακι να μην χαλαει παρε xt του 90 ολά τα κανουρια μηχανακια ειτε ιαπωνικα ειτε ιταλικα ειτε ss η γυμνα σε ολα υπαρχει το ενδεχομενο βλαβης.Η τιμη του εχει παρει την κατηφορα λογω της αγορας που πλεον ειναι χαλια δεν αγοραζει κανεις και ολοι "βιαζονται" να πουλησουν...Η διαφορα του 06-07 με του 08 ειναι οι χρωματισμοι και οι μαγαλυτερες βαλβιδες με συνεπεια τα λιγα περισοτερα ονομαστικα αλογα.Ο συνεπιβατης θα αισθανθει ακριβως οπως σε ενα ss ο οδηγος τωρα ειναι αναλογα την οδηγηση και της συνθηκες.Σε μια γρηγορη βολτα πιο ανετο ειναι το ss ενω μεσα στην πολη οχι αντιθετα το tuono μπορει να κινηθει αξιοπρεπως και στης 2 περιπτωσεις χωρις να ειναι ομως το ιδανικο.Τελος ειναι ενα μηχανακι fun to ride δεν συγκρινετε με κανενα της ιδιας αξιας στην κατηγορια του κανε μονο μια βολτα με ενα και θα καταλαβεις.
9 χρονια που εχω το δικο μου (2006 μοντέλο ) 3 ζημιες εχει βγαλει...η μια σοβαρη μεν και πρεπει να ημουν κ ο μοναδικος που ετυχε αλλά μες την εγγυηση ευτυχως, η άλλη ηταν μια γνωστη "ζημια" για τα τουονο...πηνια, στα 30.000χλμ με κοστος αγοράς καινούργιων aftermarket 150€ απο ebay και τελος προληπτικα αλλαξα αντλια λαδιου γιατι αναβε ορισμενες φορες το λαμπακι της πιεσης λαδιου.Κατι αλλο δεν μου εχει ζητησει...περα απο βενζινες κ λαστιχα και του εχω πιει το αιμα...ταξιδια..πιστες! Αυτα που λενε και ακουγονται για χτυπημενες μπιελες κτλ.....ακουγονται μεν αλλά δεν ειναι ο κανονας...ειναι εξαιρεσεις και σε ολα τα μοτο μπορει να τυχουν!Μολις το καβαλησεις θα το ερωτευτεις. .....και μολις το αγορασεις θα κολλησεις μαζι του!Σιγουρα δεν το λες ανετο μηχανακι αλλά ουτε και εντελως αβολο σαν ss! Για μες την Αθηνα και καθημερινη μετακινηση δεν κανει....ασε δε που θα βρασει απο την ζεστη. Για βολτες, εξορμησεις σε στριφτερες διαδρομες και σε πιστες ειναι η καλυτερη του (και η δική σου!!). Ταξιδια μπορεις να κανεις σχετικα καλα ειδικα και με μια μεγαλυτερη ζελατινα...δεν συγκρινεται με βαρκαντερο και caponord ή vstrom αλλά με καποιες υποχωρησεις θα πας εκει που θες. Καμποσα παιδια, καθως κ εγω, εχουμε γυρισει το εξωτερικο με το tuono και μαλιστα κ δικαβαλο!Η συντηρηση του δεν ειναι ακριβη, ειδικα αμα πιανουν και τα χερια σου, αλλά θελει μαστορα που να ξερει 5 πραγματα και οχι κατι κατσαπλιαδες μαστορες της γειτονιας!
Καλό θα είναι, όποιο tuono βρεις να το δει κάποιος μηχανικός με εμπειρία για να εντοπίσει πιθανές βλάβες. Επίσης, μιας και αναφέρεις ότι μένεις επαρχεία, να δεις αν υπάρχει μηχανικός με γνώσεις πάνω στα aprilia. Θα σε γλυτώσει από προβλήματα που ίσως παρουσιαστούν και τα οποία λύνονται εύκολα και φθηνά.Κακά τα ψέμματα, τα ιταλικά είναι "ιδιαίτερα" μοτόρια, είναι όμως όμορφα, ποιοτικά, διαφορετικά. Ειδικά για το Tuono, νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή σε σχέση με το τι χρήματα δίνεις και τι μηχανή αγοράζεις.Η θέση είναι αρκετά άνετη για βολταρία, το μοτέρ όμως είναι τραχύ και θα σε κουράσει. Όπως είπε και ο Δημήτρης, όλα είναι τέλεια σε επαρχιακό στροφιλίκι, όλα δουλεύουν ρολόι και τπτ δεν σε ενοχλεί. Όποτε πάω Επίδαυρο, το καψουρεύομαι όλο και περισσότερο. Πίστα επίσης μπαίνει με αξιώσεις, εθνική θα κάνεις χλμ με πολυ λιγότερες παραχωρήσεις από ότι σε άλλα γυμνά.Αυτά και από μένα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι