ρε μαν...μιλάς για 220 με ένα γυμνό μηχανάκι
Γυμνο δεν αντιλεγω αλλα εχω οδηγησει κ αλλα γυμνα κ δεν ειχαν τετοια συμπεριφορα..
και το μαμά στάμπι δεν είναι για πολλά-πολλά γενικά.
Αρα αυτό ειναι ενα θεμα που ισως να χρηζει διερευνησης..
επίσης δεν ξέρουμε τι εξοπλισμό φοράς (αν κάτι περισσεύει,φουσκώνει,χτυπάει,δημιουργεί κούνημα),
Dainese καλοκαιρινο μπουφαν, μποτες, τζιν , γαντια, κράνος (το φορούσα οταν εβγαζα την φωτο) χαχα!
αν ασυναίσθητα βάζεις δύναμη στα γκριπς (λάθος),αν έχεις σωστές ρυθμίσεις στην ανάρτηση,σωστές πιέσεις στα λάστιχα κλπ.
Για την δυναμη στα γκριπς το αποκλειω γιατι οπως ανεφερα εχω οδηγησει μηχανες κ γυμνες αυτης της κατηγοριας κ δεν ειχαν αυτο το κουνημα..
Οι ρυθμισεις αναρτησης μπορει οντως να ειναι ενας παράγοντας απλα δεν ηξερα οτι δυναται να επηρεάσουν σε τετοιο βαθμο..
Λαστιχα οσα λεει στο μανουαλ για μονοκαβαλο..
φιλικά γράφω,δεν έχω σκοπό να στην πω.
Relax!
Αυτο ελειπε να την "λεμε" κ μεσα στα φορουμ τωρα! Πρεπει να εχει καποιος τρομερα κομπλεξ για να κατσει να την "πει" σε καποιον χωρις λογο και αιτια..
απλά αν πιάνετε ευθείες με τους φίλους σου αυτοί θα φτάνουν πάντα πιο ξεκούραστοι και χαλαροί.
Δεν ηταν καμια τρομερη ευθεια..ανοιγματα κατα διαστηματα στην εθνικη ,απο φιλαδελφεια μεχρι κηφισια ποσο ευθεια να βρεις! Χαχα!
edit : τώρα είδα το παλικάρι με το ΖΧ12...θέλω να πιστεύω ότι δεν βγήκε με το κοντομάνικο για βόλτα!
[/quote]
Ηρθε κατευθειαν απο την δουλεια, το μηχανακι ειναι γενικα σε ακινησια στο παρκινγκ φιλου, και οταν ακουσε για βολτα τσιμπησε το δευτερο κρανος φιλου κ ηρθε..
Η βολτα ηταν φιλαδελφεια κηφισια..
.. νομιζω πως ολοι μας καποια στιγμη εχουμε βγει σε τετοιες αποστασεις χωρις μπουφαν το καλοκαιρι 6 το απογευμα..
Γιυτο κ εφτασα πρωτος !! , ο αμπουφανωτος πηγαινε χαλαρα και το ΧΧ του εκανε παρεα.. Εγω παλι ευκαιρια εψαχνα να δοκιμασω λιγο τι κανει το μηχανακι ψηλά..
Παντρεμενος με παιδι γαρ δεν εχω πολλες ευκαιριες..
Και επανερχομαι στο βασικο ερώτημα..
Δεν μιλαω για απλη ταλαντωση..αλλα οπως ειπα σαν να μην ακουμπαει ο τροχος στην ασφαλτο κ το τιμονι να κοσκινιζει τοσο που λες
..
Ρωταω εδω στο φορουμ γιατι εχουμε τα ιδια μηχανακια με τις ιδιες ιδιαιτεροτητες..οποτε πχ αυτο μπορει να ειναι καποια ιδιαιτεροτητα του tuono και να οφείλετε στο σταμπιλιζατερ ή σε συνδυασμό με τους εντονους κραδασμους στις υψηλες στροφες να αποτελουν συμπτωματα καποιου αλλου προβληματος που καποιος εχει αντιμετωπισει κ επιλυσε!
Στελιο αν εχεις κ εσυ Tuono κ εχεις ορεξη για βολτα/ανταλλαγη για να δω/δεις καποιες διαφορες, θα χαρω να βρεθουμε λογικα θα ερθει κ ο Πετρος!