1)στους ποσους βαθμους περιπου δουλευει το τουνο σας σε χρηση μεσα στη πολη???
2)στους ποσους αναβει το βεντιλατερ???
3)οταν το σβηνουμε ειναι προτεινομενο η οχι να αφηνουμε το kill switch ανοιχτο ωστε να δουλευουντα βεντιλατερ???
4)Με δευτερα στις 3000σαλ και 40 χλμ παρατηρω ενα μπερδεμα ...ειναι φυσιολογικο???
5)λογ συνηθειας απο μονοκυλιδρ τν σουζα την ‘’εσκαγα’’ κατω χωρις φρενο...στο τυονο κανα δυο φορες που το εχω κανει το γκαπ τις προσγειωσης ηταν αισθητο...
6)ποσο πιο ευθραυστο ειναι το τυονο σε σχεση με ενα ‘’καθαρο’’????
7) τα αντιβαρα του τιμονιου ειναι αφαιρεμενα απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη...εχει αυτο επιδραση στην οδηγικη συμπεριφορα????
1) Μες στην πόλη φτάνει εύκολα τους 95+ ιδίως το καλοκάιρι. Σε κίνηση έχω δεί και 102
2)97
3) Δεν νομίζω ότι το βεντιλατέρ συνεχίζει να δουλεύει με το kill swich αλλά ίσως κάνω και λάθος. Από αρκετό κόσμο έχω ακούσει πως είναι καλύτερα να σβύνει με διακόπτη. Προσωπικα κάνω και τα 2
4) Ναι, ιδίως αν ο προηγούμενος δεν είχε αλλαξει το εμπρός γρανάζι με το 15.
5)Λογικό δεν είναι? Προσοχή με τις σούζες γατί μαζέυει χλμ εύκολα.
6) Καθαρό ??????
7) Τα αντίβαρα δεν έχουν καμμιά σχέση με την οδική συμπεριφορά. Το μόνο που κάνουν είναι να μειώνουν τους κραδασμούς που φτάνουν στο τιμόνι (και τα χερια μας)
Μεγειές και καλά 1000μετρα