0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
+1 σε οτι λεει ο Μακης!! σαν ιδιοκτητης tuono κ εχοντας τις akrapovic sp αλλαξα 1) τον χαρτη σε map2, 2)το φιλτρο σε k&n 3)εβγαλα κ τον πνιχτη. δουλευει αψεγαδιαστα σε αυτη την μορφη εδω κ 3χρονια!
Εγώ πήρα τον συνεργειά μου (Παργινός) και μου είπε .......
Καυσαναλυση talks and bullshit walks Πιο φερέγγυος μάστορας απο τον καυσαναλυτη δεν υπαρχειΤέλος ._
επίσης δεν θέλω να πω κάτι για τον Παργινό γιατί καλό δεν θα είναι...
...μόλις φόρεσα τις SP στο TUONO μου και οι φίλοι μου μου λένε να βάλω οπωσδήποτε map για να μην έχω πρόβλημα με το μείγμα.
Σιγά μην ξέρει από καυσανάλυση ο Παργινός. Μόνο να βγάζει βρώμες για κομμένους/ξαναραμένους σκελετούς ξέρει.Αμφιβάλω αν έχει και το μηχάνημα.
Δεν ειπα οτι πρεπει να την κανει εκει την καυσαναλυση ο φιλος
Mε τελικα μονο, πρεπει να αλλαξεις σε map2.Καυσαναλυση κια συγχρονισμος πεταλουδων, γινεται στο σερβις των 20000χλμ και δεν ειναι αναγκαιες οταν αλλαζεις χαρτη.
Παράθεση από: nick2ono στις Φεβρουάριος 12, 2010, 03:43:40 μμ +1 σε οτι λεει ο Μακης!! σαν ιδιοκτητης tuono κ εχοντας τις akrapovic sp αλλαξα 1) τον χαρτη σε map2, 2)το φιλτρο σε k&n 3)εβγαλα κ τον πνιχτη. δουλευει αψεγαδιαστα σε αυτη την μορφη εδω κ 3χρονια! + αλλα τοσα κι απο μενα!!!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι