Αν μείνεις από ρελέ μίζας μπορείς να βραχυκυκλώσεις τις δύο επαφές επάνω στον ρελέ με κατσαβίδι και να βάλεις μπροστά αν δεν μπορείς να το βάλεις μπροστά με σπρώξιμο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να σηκώσεις την σέλα.
Καλό είναι να αντικαταστήσεις τον ρελέ της μίζας με κάποιο με ανοχές για περισσότερα αμπέρ για να έχεις το κεφάλι σου πιο ήσυχο αλλά σύμφωνα με όσα έχουμε δει και πάθει όλα αυτά τα χρόνια που αφορούν στο συγκεκριμένο ανταλλακτικό δεν εξαλείφονται τελείως οι πιθανότητες να τα παίξει πάλι.
Αυτό συμβαίνει γιατί όπως φαίνεται χαλάνε από οξειδωμένους διακόπτες μίζας, χαλαρό πάτημα του διακόπτη στην εκκίνηση που δημιουργεί σπινθήρες, αν πάρει υγρασία από κάπου, χαλαρές επαφές και παρόμοια θέματα.
Εγώ έχω για αρκετά χρόνια ρελέ από παπί αξίας 8 Ευρώ σε 1ης γενιάς Τουόνο και δεν με έχει αφήσει.
Υπάρχει μια βελτίωση επίσης η οποία βοηθάει πολύ κατά την γνώμη μου, η οποία είναι να ανανεώσεις τα καλώδια που πηγαίνουν από μπαταρία στο ρελέ της μίζας και από τον ρελέ στην μίζα. Τα νέα καλώδια να είναι χοντρά (με σωστές προδιαγραφές για τα αμπέρ), πρεσαριστά, κολλητά και στεγανοποιημένα.