0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

kompimen

Απ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
« Απάντηση #60 - : Μάιος 13, 2008, 01:02:28 μμ »
φοράω τα ίδια με διαφορά μόνο την εξάτμιση(remus) και καίω κάτι λιγότερο , συνήθως 6-6,5 λτ . παίζει ρόλο βέβαια και η οδήγηση.
Πιστεύω πως και το τσιπάκι βοηθάει στην καλήτερη διαχείρηση!!! Από τότε που το έβαλα η διαφορά είναι πολύ μεγάλη :kalo:

Μάλλον και εγώ φτάνω στο συμπέρασμα ότι τα καινούρια καίνε παραπάνω!!

*

giorgos24

Απ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
« Απάντηση #61 - : Μάιος 15, 2008, 07:02:27 μμ »
69 χμ   εβαλα 6,2 λιτρα.......

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
« Απάντηση #62 - : Μάιος 26, 2008, 10:29:02 πμ »
   Και εγω με map2, acrapovich και κοντο γραναζι εχω δει απο 5.5 λ/100 με χαλαρη
οδηγηση (140-150) μεχρι 8.5 λ/100 με 200 σταθερα και μετα κυνηγητο στις στροφες
της καβαλας.Συνηθως ομως σε ρυθμους σπορ βολτας 7 με 7.7 λ/100.
   Παντως απο αλλα μηχανακια που ειχα αλλα και απο φιλους που συνταξιδευουμε 
καιω τα λιγοτερα. 
   Να δειτε και συνχρονισμο κυλινδρων,αν δεν ειναι "ενταξει" κανει μεγαλη διαφορα στην
καταναλωση. :kalo:
How blind,can you be,dont you see..........

*

katsekala

Απ: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
« Απάντηση #63 - : Δεκέμβριος 29, 2008, 04:49:33 πμ »
Τωρα εσεις λετε για καταναλωση στα 1000cc περισσοτερο απ'οτι εχω καταλαβει. Εγω ο κακομοιρης τι να πω? Για μερικους που δε γνωριζουν, εχω το CBR600F μοντελο 2002 και μου βγαζει λιγοτερο απο 130 χιλιομετρα στη πολη μεχρι να μου αναψει φωτακι. Δηλαδη περιπου 10 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα και γω. Μονο που το δικο μου ειναι και 600 οχι 1000 + οτι σπανια το ανοιγω και οταν το ανοιγω αντε το πολυ 7-8κ στροφες. Λετε να θελει ρυθμιση? injection ειναι.  :bye:
ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΝΧΟ ΑΠΟ ΙΚΑΝΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ.
ΤΟ GSR600 ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ 12-14.000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΨΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 7 ΛΙΤΡΑ /100 ΧΛΜ.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης