0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος iznogood

  • *****
  • 264
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #15 - : Απρίλιος 18, 2010, 05:23:44 μμ »
Αν φοράει 16, αλλαξε το άμεσα.
Γιατι να το αλλαξει Βυρωνα?

Γνωμη μου το 16αρι ειναι οτι πρεπει για τετοιο ροπατο διαμαντι!
chalife ala place du chalif.
www.carbon-aramid.com
"Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #16 - : Απρίλιος 18, 2010, 05:38:08 μμ »

Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ

Μίλα ρε μαν και κουφάθηκα.  :pray:

iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!
Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)

Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)

*

Συνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +222
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #17 - : Απρίλιος 18, 2010, 06:43:49 μμ »

Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ

Μίλα ρε μαν και κουφάθηκα.  :pray:

iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!
Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)

Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)


Εδώ είσαι λάθος!Το 16άρι χαρίζει σκορτσαρίσματα χαμηλά και απαράδεκτες ρεπρίζ,αλλά δίνει πολλή μεγαλύτερη τελική τουλάχιστον στο mille.Η μηχανή σε επανειλημμένες δοκιμές στην Εγνατία οδό είτε με 15άρι είτε με 16άρι ανεβάζει μέχρι τις 10000 στροφές όπου άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη.Ούτε στροφή παραπάνω!272 στην πρώτη και 288 στην δεύτερη περίπτωση!Το μηχανάκι εντελώς νορμάλ.Με τελικά και map2 το 15άρι ανέβασε αέρα 288 (πολύ κοντά στον κόφτη πάνω από 10500 στροφές) και η συνέχεια γνωστή! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 18, 2010, 06:56:33 μμ »

Εδώ είσαι λάθος!Το 16άρι χαρίζει σκορτσαρίσματα χαμηλά και απαράδεκτες ρεπρίζ,αλλά δίνει πολλή μεγαλύτερη τελική τουλάχιστον στο mille.Η μηχανή σε επανειλημμένες δοκιμές στην Εγνατία οδό είτε με 15άρι είτε με 16άρι ανεβάζει μέχρι τις 10000 στροφές όπου άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη.Ούτε στροφή παραπάνω!272 στην πρώτη και 288 στην δεύτερη περίπτωση!Το μηχανάκι εντελώς νορμάλ.Με τελικά και map2 το 15άρι ανέβασε αέρα 288 (πολύ κοντά στον κόφτη πάνω από 10500 στροφές) και η συνέχεια γνωστή! :bye:

zachs το tuono που μιλάμε, είναι σαν τούβλο από αεροδυναμικής άποψης σε σχέση με τον ντυμένο αδελφό. Στο μίλλε χώνεσαι μέσα και πας. Στο Τuono μετά τα 240 αρχίζει το ξύλο και ψάχνεις να βρεις τρύπα στο ντεπόζιτο για να χώσεις το κεφάλι πιό μέσα.
Είναι εντελώς λάθος κατά τη γνώμη μου να επιλέγουμε γρανάζωμα που θα χρησιμοποιηθεί στο 1% των χλμ που θα διανύσει το μηχανάκι, έχοντας ως αντιτιμο την μειωμένη απόκριση και τα σκορτσαρίσματα στην περιοχή στροφών που δουλεύει καλύτερα ένα V2. Ιδίως σε πίστα, το 16-40 βάζει ταφόπλακα στον rotax.

Αν κάποιος ψάχνεται για τελικές υπάρχουν πιο κατάλληλα μηχανάκια.

*

Συνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +222
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 18, 2010, 09:10:37 μμ »

Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ

Μίλα ρε μαν και κουφάθηκα.  :pray:

iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!
Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)

Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)



Μίλησες για tuono και mille.




Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου :blus: μεσω του ΑΧΟΝΕ

Μίλα ρε μαν και κουφάθηκα.  :pray:

iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!
Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)

Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)


Εδώ είσαι λάθος!Το 16άρι χαρίζει σκορτσαρίσματα χαμηλά και απαράδεκτες ρεπρίζ,αλλά δίνει πολλή μεγαλύτερη τελική τουλάχιστον στο mille.Η μηχανή σε επανειλημμένες δοκιμές στην Εγνατία οδό είτε με 15άρι είτε με 16άρι ανεβάζει μέχρι τις 10000 στροφές όπου άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη.Ούτε στροφή παραπάνω!272 στην πρώτη και 288 στην δεύτερη περίπτωση!Το μηχανάκι εντελώς νορμάλ.Με τελικά και map2 το 15άρι ανέβασε αέρα 288 (πολύ κοντά στον κόφτη πάνω από 10500 στροφές) και η συνέχεια γνωστή! :bye:


Αναφέρθηκα μόνο στο mille :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος iznogood

  • *****
  • 264
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 18, 2010, 09:48:02 μμ »
Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει ...
...κατανοητο... :ohyes:
chalife ala place du chalif.
www.carbon-aramid.com
"Στον πατέρα μου οφείλω το ζην, στον δάσκαλό μου το ευ ζην"
Member of "ΚΑΓΚΟΥΡΟΓΑΜΟΣΑΥΡΟΣ" official club

*

Αποσυνδεδεμένος konsttanttinos

  • *
  • 19
  • Φύλο: Άντρας
  • Travel faster
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono gen2 Factory+ mod
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 18, 2010, 10:28:18 μμ »
Σας ευχαριστω ολους για τις διευκρινησεις σας, οπως και για τις λεπτομερειες του γραναζιου που εμαθα.
Μιχαλη σ'ευχαριστω και απο εδω για το αψογο μηχανακι σου, καθως και για το post σου που ξεκαθαρισε το τοπιο!
Μοτοσυκλέτα είναι να θέσεις τον εαυτό σου στον κίνδυνο, με κάπως συνοπτικά στοιχεία.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 18, 2010, 10:35:18 μμ »

Μίλησες για tuono και mille.

Αναφέρθηκα μόνο στο mille :bye:

Μille-Tuono ίδια χαρακτηριστικά λειτουργίας έχουν. Και στο Mille επίσης έπαιρνες 15άρι γραναζάκι δώρο. Και στο Mille γκρίνιαζαν όλοι οι δημοσιογράφοι στα test οτι είναι υπερβολικά μακρύ με το 16-40 μέσα σε πίστα.

Αν μπροστά στα σκορτσαρίσματα και στις απαράδεκτες ρεπρίζ που έγραψες ότι έχεις, προτιμάς τις τελικές στην Εγνατία, πάσο.


Το κόβω εδώ μιας και ξεσκίστηκε το θέμα του φίλου. 

*

Συνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +222
Απ: Αποδοση Tuono '06 - διαφορες ερωτησεις
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 19, 2010, 12:56:51 πμ »

Μίλησες για tuono και mille.

Αναφέρθηκα μόνο στο mille :bye:

Μille-Tuono ίδια χαρακτηριστικά λειτουργίας έχουν. Και στο Mille επίσης έπαιρνες 15άρι γραναζάκι δώρο. Και στο Mille γκρίνιαζαν όλοι οι δημοσιογράφοι στα test οτι είναι υπερβολικά μακρύ με το 16-40 μέσα σε πίστα.

Αν μπροστά στα σκορτσαρίσματα και στις απαράδεκτες ρεπρίζ που έγραψες ότι έχεις, προτιμάς τις τελικές στην Εγνατία, πάσο.


Το κόβω εδώ μιας και ξεσκίστηκε το θέμα του φίλου. 


Byron νομίζω ήμουνα σαφής.Αναφέρθηκες σε χαρακτηριστικά λειτουργίας.Είπες ότι έχεις μεγαλύτερη τελική με το 15άρι και σου είπα ότι στο mille τουλάχιστον δεν είναι έτσι,δεν ξέρω για το tuono.Συμφωνώ μαζί σου πως τα σκορτσαρίσματα και οι ρεπρίζ είναι ποοοοολύ χειρότερα με το 16άρι.Το είπα.Δεν είπα ότι προτιμώ σε νορμάλ μορφή το 16άρι,έχω το 15άρι στο δικό μου.Δεν καταλαβαίνω που και γιατί διαφωνείς!

Α,το κόβω κι εγώ εδώ!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης