0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν φοράει 16, αλλαξε το άμεσα.
Nαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου μεσω του ΑΧΟΝΕ
Παράθεση από: bros400pgm στις Απρίλιος 18, 2010, 12:11:15 μμNαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου μεσω του ΑΧΟΝΕΜίλα ρε μαν και κουφάθηκα. iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)
Εδώ είσαι λάθος!Το 16άρι χαρίζει σκορτσαρίσματα χαμηλά και απαράδεκτες ρεπρίζ,αλλά δίνει πολλή μεγαλύτερη τελική τουλάχιστον στο mille.Η μηχανή σε επανειλημμένες δοκιμές στην Εγνατία οδό είτε με 15άρι είτε με 16άρι ανεβάζει μέχρι τις 10000 στροφές όπου άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη.Ούτε στροφή παραπάνω!272 στην πρώτη και 288 στην δεύτερη περίπτωση!Το μηχανάκι εντελώς νορμάλ.Με τελικά και map2 το 15άρι ανέβασε αέρα 288 (πολύ κοντά στον κόφτη πάνω από 10500 στροφές) και η συνέχεια γνωστή!
Παράθεση από: Byron στις Απρίλιος 18, 2010, 05:38:08 μμΠαράθεση από: bros400pgm στις Απρίλιος 18, 2010, 12:11:15 μμNαι, δεν εννοουσα εγκεφαλο, αλλα τις παραμετρους του εγκεφαλου μεσω του ΑΧΟΝΕΜίλα ρε μαν και κουφάθηκα. iznogood. Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει τον κινητήρα και του χαρίζει μόνο σκορτσαρίσματα, ενω οι τελικές είναι μόνο στα χαρτιά μιας και το μηχανάκι δεν μπορεί να ανεβάσει στροφές στην 6η. Είναι υπερβολικά μακρύ !!!Ο μόνος λόγος που η απριλια εφοδίαζε το Tuono & Mille με 16 μπροστά είναι για να μπορεί να πάρει έγκριση τύπου (κατανάλωση σε κύκλο πόλης-με 80-με 120χλμ κλπ)Γνωρίζοντας το αυτό, η απριλια έδινε δωρεάν το 15 για άμεση αλλαγή (τουλάχιστον μέχρι και 2007 μοντέλα γιατί μετά σταμάτησε το τσάμπα αν δεν κάνω λάθος)Εδώ είσαι λάθος!Το 16άρι χαρίζει σκορτσαρίσματα χαμηλά και απαράδεκτες ρεπρίζ,αλλά δίνει πολλή μεγαλύτερη τελική τουλάχιστον στο mille.Η μηχανή σε επανειλημμένες δοκιμές στην Εγνατία οδό είτε με 15άρι είτε με 16άρι ανεβάζει μέχρι τις 10000 στροφές όπου άλλωστε και η μέγιστη ιπποδύναμη.Ούτε στροφή παραπάνω!272 στην πρώτη και 288 στην δεύτερη περίπτωση!Το μηχανάκι εντελώς νορμάλ.Με τελικά και map2 το 15άρι ανέβασε αέρα 288 (πολύ κοντά στον κόφτη πάνω από 10500 στροφές) και η συνέχεια γνωστή!
Το 16 (σε συνδυασμό με το 40 πίσω εννοείται) πνίγει ...
Μίλησες για tuono και mille.Αναφέρθηκα μόνο στο mille
Παράθεση από: zachs στις Απρίλιος 18, 2010, 09:10:37 μμΜίλησες για tuono και mille.Αναφέρθηκα μόνο στο mille Μille-Tuono ίδια χαρακτηριστικά λειτουργίας έχουν. Και στο Mille επίσης έπαιρνες 15άρι γραναζάκι δώρο. Και στο Mille γκρίνιαζαν όλοι οι δημοσιογράφοι στα test οτι είναι υπερβολικά μακρύ με το 16-40 μέσα σε πίστα. Αν μπροστά στα σκορτσαρίσματα και στις απαράδεκτες ρεπρίζ που έγραψες ότι έχεις, προτιμάς τις τελικές στην Εγνατία, πάσο. Το κόβω εδώ μιας και ξεσκίστηκε το θέμα του φίλου.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι