0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: nikos force στις Απρίλιος 11, 2009, 01:39:06 μμΠαράθεση από: Byron στις Απρίλιος 11, 2009, 12:11:08 πμ 2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης. εγω σαν νικος εχω δει εμπρακτα την εφαρμογη της ακριβως αντιθετης τεχνικης , και μαλιστα σε αρκετα περισσοτερα απο ενα μηχανακια , χωρις το παραμικρο προβλημα ... αλλα ...θεωρω οτι επρεπε να ρωτησω Τι εννοείς ως ακριβώς αντίθετη τεχνική?? Εχεις δει δλδ να βαραίνουν τα βολάν?
Παράθεση από: Byron στις Απρίλιος 11, 2009, 12:11:08 πμ 2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης. εγω σαν νικος εχω δει εμπρακτα την εφαρμογη της ακριβως αντιθετης τεχνικης , και μαλιστα σε αρκετα περισσοτερα απο ενα μηχανακια , χωρις το παραμικρο προβλημα ... αλλα ...θεωρω οτι επρεπε να ρωτησω
2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης.
ναι ...οταν εντουροποιουν τα ΜΧ
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι