0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nikos force

ρε παιδακια ...το τελευταιο καιρο ...και με αυτο εννοω σε διαστημα 2 μηνων ... εχω ακουσει απο 3 συνεργεια ... ενα official ,ενα ντεμι και ενα ακυρο ...  ΑΛΛΑ και απο αναφορα στον ειδικο τυπο ΠΛΕΟΝ ...  - μοτο τριτη τευχοσ 7 σελιδα 71-

για μπαμ  -μπιελα-  που προκαλειται απο την αφαιρεση του βολαν  :cry: :cry: :cry:

...

πλεον και το προβλημα ειναι σεφεστατο ...αλλα και η αιτια ...

ο ιδιος δεν εχω γνωρισει κρουσμα , ΑΛΛΑ ...

αν προβουμε σε σχολια θεωρω οτι καλο θα ηταν να ειναι πιο ''ειδικα''  και οχι αοριστιες   --οτι σημαινει αυτο και οσο ειναι εφικτο --
 
ΙΣΧΥΕΙ????????????



*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 10, 2009, 09:11:22 μμ »
 :ohmy :ohmy:

αυτα ακουω και μου σηκωνεται η τριχα καγκελο!! :cry:

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

*

zlionakis

Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 10, 2009, 09:13:10 μμ »
H αναφορά αυτή είναι συγκεκριμένα για Tuono/mille Η' γενικά??????


*

Drakos

Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 10, 2009, 09:36:26 μμ »
ΑΛΛΑ και απο αναφορα στον ειδικο τυπο (μοτοτρίτη)...πλεον και το προβλημα ειναι σεφεστατο ...αλλα και η αιτια ...

Οκ, αφού το γράφει το μοτοτρίτη,τι να πούμε παραπάνω εμείς ;

Μάζευε λεφτά απο τώρα να τα έχεις κάβα όταν γίνει το μπαμ(κτύπα ξύλο).......

Εδώ εγώ που είμαι κατά του βγαλσίματος του βολάν, γελάω 'όταν ακούω τέτοιες μπαρούφες.
ΑΝ θα το κάνει το μπαμ στα πηνία και λέω ΑΝ θα το κάνει είναι κάτι φυσιολογικό και πιθανό για όλες τις μοτοσυκλέτες....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 10, 2009, 10:02:49 μμ »
To περιοδικό έχει αφιέρωμα service για Tuono. Δυστυχώς το link δεν δουλεύει, επομένως θα πάω να το πάρω από περιέργεια. Προσωπικά είμαι προκατειλημμένος για τους μηχανικούς της aprilia (εκτός bill) και πιστεύω ότι λένε πίπες.
Η μετατροπή δεν είναι καινούργια. Εχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια στα μοτέρ του Mille 04, επομένως δεν ανακαλύπτουμε τον τροχό. Υπάρχουν πολλά post στο apriliaforum σχετικά με το θέμα, χωρίς καμμία αναφορά/συσχέτιση με σπασμένα μοτέρ και αφαίρεση του βολάν. Φυσικά υπάρχουν διαφωνίες για το τι προσφέρει αλλά αυτό είναι φυσικό, μιας και ο τρόπος λειτουργίας του κινητήρα αλλάζει.
Προσωπικά όταν διαβάζω post του amauri, ckruzel, EdAf1, clarkie49 κλπ τα θεωρώ εντολές. Και γελάω πολύ με τα συμπεράσματα που πετάει ο κάθε εξουσιοδοτημένος ή μη. 

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 10, 2009, 10:10:09 μμ »
ΩΩΧΧΧΧ Με ζωσανε τα φιδια τωρα  :P :P :P :P :P

Εχω αισιως 15000χλμ +++ χωρις το βαρος και ακομα τπτ

Μην ακουτε τις πιπες που λενε οι καθε ασχετοι (ποσο μαλλον το ΜοτοΤριτη που ειναι περιοδικο super market)


*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 10, 2009, 10:48:45 μμ »
clopy paste:

''Τι να προσέξετε
Αν ο προηγούμενος κάτοχός του το φρόντιζε σωστά, τότε δεν θα αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα με το Tuono. Δώστε προσοχή στο κιβώτιο και το συμπλέκτη, αλλά και στα όργανα γιατί είναι ευπαθή στην υγρασία. Τέλος, μέρος των ιδιοκτητών αφαιρούσαν το βάρος του βολάν για καλύτερη ευστροφία και απόκριση. Πολλά μοτέρ όπου έγινε η μετατροπή, βάρεσαν μπιέλα…

http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?category_id=93&NEWS_DATA_ID=75198''

 :a006

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #7 - : Απρίλιος 10, 2009, 11:04:18 μμ »
ρε παιδακια ...το τελευταιο καιρο ...και με αυτο εννοω σε διαστημα 2 μηνων ... εχω ακουσει απο 3 συνεργεια ... ενα official ,ενα ντεμι και ενα ακυρο ...  ΑΛΛΑ και απο αναφορα στον ειδικο τυπο ΠΛΕΟΝ ...  - μοτο τριτη τευχοσ 7 σελιδα 71-

για μπαμ  -μπιελα-  που προκαλειται απο την αφαιρεση του βολαν  :cry: :cry: :cry:

...

πλεον και το προβλημα ειναι σεφεστατο ...αλλα και η αιτια ...

ο ιδιος δεν εχω γνωρισει κρουσμα , ΑΛΛΑ ...

αν προβουμε σε σχολια θεωρω οτι καλο θα ηταν να ειναι πιο ''ειδικα''  και οχι αοριστιες   --οτι σημαινει αυτο και οσο ειναι εφικτο --
 
ΙΣΧΥΕΙ????????????
πάντως και μένα τα ίδια μου είπαν... αν δουλεύεις το  μηχανάκι κόφτες συνέχεια μπορεί να κτυπήσει μπιέλα αν έχεις βγάλει το βολάν.

τώρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα το βγάλει ή όχι εγώ πάντως δεν το ρισκάρω.


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος CAPORAID

  • *******
  • 1964
  • Φύλο: Άντρας
  • KTMMMMMMMMM !!!!!!
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 super adventure
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #8 - : Απρίλιος 10, 2009, 11:31:50 μμ »
το θεμα τελικα ειναι αν αυτο που προσφερει (το τελικο αποτελεσμα σε απολυτες επιδοσεις εννοω) βγαζοντας το βολαν ειναι αξιο λογου και αιτιας να μπεις στη διαδικασια αφαιρεσης του !!
δηλαδη με λιγα λογια τοση διαφορα εχει χωρις το βολαν ρε παιδια;   :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
οσο για μπιελα κουφο μου ακουγετε ...........   :thnk: :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #9 - : Απρίλιος 11, 2009, 12:11:08 πμ »
πάντως και μένα τα ίδια μου είπαν... αν δουλεύεις το  μηχανάκι κόφτες συνέχεια μπορεί να κτυπήσει μπιέλα αν έχεις βγάλει το βολάν.

τώρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα το βγάλει ή όχι εγώ πάντως δεν το ρισκάρω.

Βασικά theo αν δουλεύεις οποιοδήποτε μηχανάκι κόφτες συνέχεια ΘΑ χτυπήσει μπιέλα.
Απλά πράγματα είναι παιδιά.
1) Η αφαίρεση του βαρους ΔΕΝ ανεβάζει περισσότερες στροφές. Ανεβάζει τις ίδιες στροφές αλλά πιο γρήγορα. Όπερ μεθερμηνευόμενον σε συνθήκες πίστας πχ, αυτό που σου προσφέρει η αφαίρεση του βολάν είναι ότι από στροφή σε στροφή, το μοτέρ προλαβαίνει να ανεβάσει πιο πολλές σαλ. Και περισσότερες στροφές στην ίδια απόσταση σημαίνουν περισσότερα χιλιόμετρα.   
2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης.

Εχω διανύσει 11.000 χλμ χωρίς βολάν και πιστεύω ότι αν ήταν να βροντήξει το μοτέρ θα το είχε κάνει εύκολα και αβίαστα. Προσωπικά ξέρω/έχω ακούσει 3 Tuono 06+ και 1 Mille 07 που έσπασαν μοτέρ.
Το 1ο ήταν του theoK που δεν είχε αφαιρέσει βολάν αλλά είχε πρόβλημα απ΄τα πρώτα 800 χλμ όπως είχε γράψει ο ίδιος, πιθανόν από ελλατωματική τρόμπα λαδιού.
Το 2 ήταν ένός γνωστού μου που έσπασε στα 6.000 χλμ. Ήταν ένα 06 μαύρο ματ και αλλάχτηκε ο κινητήρας στον Αρμακόλα. Η μοναδική μετατροπή που είχε ήταν akrapovic και τίποτα άλλο
Το 3ο ήταν ένα Tuono Factory 07 που βάρεσε μπιέλλα στα 3.000 χλμ. Το μηχανάκι ήταν έντελώς stock.
To 4o είναι το Μille του zachs που είναι το μοναδικό που είχε αφαιρέσει βολάν και χτύπησε άμεσως.

Δεν έχω κανένα λόγο να επιχειρηματολογώ υπέρ ή κατά της αφαίρεσης. Ο καθένας κάνει ότι γουστάρει στο μηχανάκι του και παίρνει την ευθύνη. Πιθανόν να αλλάξω γνωμη σε αυτά που γράφω παραπάνω, αν κάποιος μπορέσει υπέυθυνα να τεκμηριώσει ΓΙΑΤΙ ένα μοτέρ με ελαφρωμένο βολάν βαράει μπιέλλα. Αλλιώς θεωρώ όσους μηχανικούς το υποστηρίζουν άσχετους ή εκ του πονηρού προκειμένου να γλυτώσουν εγγυήσεις (όπως έγινε με το μηχανάκι του zachs η με το μηχανάκι του theok που κρύφτηκαν πίσω απ΄τις εξατμίσεις και το φιλτροκούτι  :mlk :mlk )

*

Αποσυνδεδεμένος 2STROKE

  • *****
  • 721
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV FACTORY
  • Αντιδράσεις: +11
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #10 - : Απρίλιος 11, 2009, 11:37:30 πμ »
Αλλιώς θεωρώ όσους μηχανικούς το υποστηρίζουν άσχετους ή εκ του πονηρού προκειμένου να γλυτώσουν εγγυήσεις (όπως έγινε με το μηχανάκι του zachs η με το μηχανάκι του theok που κρύφτηκαν πίσω απ΄τις εξατμίσεις και το φιλτροκούτι  :mlk :mlk )
παγια τακτικη των εξουσιοδοτημενων να προτιμουν να μην μπουν στην διαδικασια της εγγυησης μιας και το να πληρωσει ο πελατης επιφερει μεγαλυτερο κερδος απο οτι να ερθει απο την εταιρια ακομα και xenon να εχεις βαλει θα σου πουν οτι δν καλυπτεσαι απο την εγγυηση
( που να δειτε τι γινεται σε αυτοκινητα με το θεμα της εγγυησης πιανονται απτο παραμικρο )
V2 POWER

*

nikos force

Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #11 - : Απρίλιος 11, 2009, 01:33:23 μμ »
ΑΛΛΑ και απο αναφορα στον ειδικο τυπο (μοτοτρίτη)...πλεον και το προβλημα ειναι σεφεστατο ...αλλα και η αιτια ...

Οκ, αφού το γράφει το μοτοτρίτη,τι να πούμε παραπάνω εμείς ;

Μάζευε λεφτά απο τώρα να τα έχεις κάβα όταν γίνει το μπαμ(κτύπα ξύλο).......

Εδώ εγώ που είμαι κατά του βγαλσίματος του βολάν, γελάω 'όταν ακούω τέτοιες μπαρούφες.
ΑΝ θα το κάνει το μπαμ στα πηνία και λέω ΑΝ θα το κάνει είναι κάτι φυσιολογικό και πιθανό για όλες τις μοτοσυκλέτες....

ο μονος λογως που εγινε αναφορα στο μοτο τριτη ,ειναι επειδη συνηθως τα περιοδικα ασχετα με τις παπατζες που λενε συνηθως, οταν γινεται αναφορα σε προβληματα- η μειον που εχει μια μοτοσυκλετα φροντιζουν να ειναι πολυ μετρημενοι και με ενα πυθειο λογο ... εδω εγινε μια πολυ ξεκαθαρη αναφορα και για αυτο το θεωρησα αξιο να αναφερθει ...

απο κει και περα το ποστ μου ηταν σε στυλ ερωτησης γιατι πραγματικα δεν ξερω ...εμενα εχει πλεον 22.000χλμ το μηχανακι εκ τον οποιον τα 17.000 χωρις βολαν και κιχ δεν εχει κανει ... :pray:

απλα ξαναλεω θεωρησα σωστο  -μιας και ακουσα πολλες αναφορες σε πολυ συντομο χρονικο διαστημα -  να επαναφερω το θεμα στην επιφανεια ...

*

nikos force

Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #12 - : Απρίλιος 11, 2009, 01:35:36 μμ »
Αλλιώς θεωρώ όσους μηχανικούς το υποστηρίζουν άσχετους ή εκ του πονηρού προκειμένου να γλυτώσουν εγγυήσεις (όπως έγινε με το μηχανάκι του zachs η με το μηχανάκι του theok που κρύφτηκαν πίσω απ΄τις εξατμίσεις και το φιλτροκούτι  :mlk :mlk )
παγια τακτικη των εξουσιοδοτημενων να προτιμουν να μην μπουν στην διαδικασια της εγγυησης μιας και το να πληρωσει ο πελατης επιφερει μεγαλυτερο κερδος απο οτι να ερθει απο την εταιρια ακομα και xenon να εχεις βαλει θα σου πουν οτι δν καλυπτεσαι απο την εγγυηση
( που να δειτε τι γινεται σε αυτοκινητα με το θεμα της εγγυησης πιανονται απτο παραμικρο )
εμενα ο εξουσιοδοτημενος μου ειπε ...''δεν ψηνεσαι να ξαναβαλουμε το βαρος , ωστε αν μην εχεις κανα θεμα με την εγγυηση ???''


μου ακουστηκε σαν προσπαθεια να με προστατευσει και οχι να με φαει ...    -μπορω να κανω και αναφορα του ονοματος αν δεν προκειται να λογοκριθει-

*

nikos force

Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #13 - : Απρίλιος 11, 2009, 01:39:06 μμ »
πάντως και μένα τα ίδια μου είπαν... αν δουλεύεις το  μηχανάκι κόφτες συνέχεια μπορεί να κτυπήσει μπιέλα αν έχεις βγάλει το βολάν.

τώρα είναι στην κρίση του καθενός αν θα το βγάλει ή όχι εγώ πάντως δεν το ρισκάρω.

 
2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης.



εγω σαν νικος εχω δει εμπρακτα την εφαρμογη της ακριβως αντιθετης τεχνικης , και μαλιστα σε αρκετα περισσοτερα απο ενα μηχανακια , χωρις το παραμικρο προβλημα ...

αλλα ...θεωρω οτι επρεπε να ρωτησω  :srry:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: αποψε κανεις ''ΜΠΑΜ''...αποψε κανεις ''ΜΠΑΑΑΑΜ''
« Απάντηση #14 - : Απρίλιος 11, 2009, 06:25:53 μμ »
 
2) Το μειωμένο βάρος του βολάν είναι συνηθέστατη και επιβεβλημένη πρακτική όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες που προορίζονται για αγωνιστική χρήση. Πολλές εταιρίες πουλάνε ως aftermarket ελαφρύτερα ή μικρότερης μάζας βολάν ως τρόπο βελτίωσης της απόδοσης.



εγω σαν νικος εχω δει εμπρακτα την εφαρμογη της ακριβως αντιθετης τεχνικης , και μαλιστα σε αρκετα περισσοτερα απο ενα μηχανακια , χωρις το παραμικρο προβλημα ...

αλλα ...θεωρω οτι επρεπε να ρωτησω  :srry:

Τι εννοείς ως ακριβώς αντίθετη τεχνική??  :thnk:
Εχεις δει δλδ να βαραίνουν τα βολάν?  ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης