φιλε μαμαου με το βγαλσιμο του πνιχτη ο κινητηρας αναπνεει καλυτερα κ αποδιδει καλυτερα κ το χουμε ελεγξει κ σε δυναμομετρο.
το μονο μειονεκτημα ειναι οτι στο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου σε χαμηλες στροφες νιωθεις ενα κενο,ενα μικρο κομπιασμα κ αυτο οφειλεται στην υπαρχουσα χαμηλη ταχυτητα του εισερχομενου αερα σε σχεση με πριν, λογω αυξησης της διατομης του αγωγου μεταφορας του.
βελτιωνει την αποκριση του γκαζιου αλλα κ την αποδοση του στις υψηλες στροφες λογω μεγαλυτερης παροχης αερα στην μοναδα του χρονου
με το βγαλσιμο του πνιχτη αυξανεται επισης κ ο θορυβος αναροφησης απο το ram-air κατα το ανοιγμα του γκαζιου το οποιο ειναι πολυ πιο εντονο με ελευθερο φιλτρο αερα