παιδια τα mille απο 04 και πανω και το tuono 06 δεν ξερυθμιζοντε και ουτε ρυθμιζοντε οπως τα παλιοτερα μοντελα.
το μονο που ρυθμιζεις ειναι συγχρονισμο κυλινδρων,που στην περιπτωση του βυρωνα(srx6) ειναι αδυνατο να ειναι αρυθμιστο,μιας και βγηκε πριν 900km απο το εργοστασιο,
και καυσαερια κυλινδρων στατικα μονο.δηλαδη μονο στο ρελαντι.
τα υπολοιπα τα αναλαμβανει η χαρτογραφηση με τον αισθητηρα λαμδα.
λοιπον βυρωνα παιζει ελαχιστο ρολο το οτι το μοτερ ειναι σφιχτο ακομα,παιζει ρολο οτι εχουμε πολυ υγρασια τον τελευταιο καιρο χωρις να εχει ιδιαιτερο κρυο και το σημαντικοτερο το μηχανακι σου ειναι στο maping 2 για τις εξατμισεις που σημαινει περισσοτερο καυσιμο,περισοτερη δυναμη λιγοτερη αυτονομια ειδικα για κινησημεσα στην πολη.
με το που βγεις ταξιδι τα πραγματα θα εχουν ελαχιστη αποκλιση απο μαμα μηχανακι αλλα θα εχεις more power διαθεσιμη σε σχεση με τα νορμαλ
με το που γινει το service των 1000 και μπει σωστο λαδι,να ξεφιμωθει το μηχανακι για να αναπνευσει και να κανεις και 3 με 4000km να παρει ανοχες τοτε θα δεις μεγαλη διαφορα και στην δυναμη αλλα και στην καταναλωση
ως τοτε υπομονη και προσοχη
φερσου το με αγαπη στα πρωτα του βηματα και θα σε αναμειψει με το παραπανω στο μελλον