APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Byron στις Νοέμβριος 28, 2006, 02:10:36 μμ
-
Ερώτηση προς κατόχους tuono. Πόσα χλμ. σας βγάζει ρε παιδιά; Μου έχει σπάσει τα νεύρα το λαμπάκι της ρεζέρβας που ανάβει στα 120 χλμ.
Εχθές είπα να το τραβήξω λίγο και στα 185 χλμ έμεινα από βενζίνη. Άλλος με γνώση επί του θέματος;
(Βασικά στα τεστ έδιναν μέση αυτονομία 200χλμ. για αυτο και ρωτάω)
:io:
-
μια απ τα ιδια. 120-140 αναλογα ποσο το κυνηγαω και μεχρι 200 σε βολτα που απολαμβανα το τοπιο
-
και κατι ακομη. δες με ποσα λιτρα γεμιζει μετα απο το λαμπακι. λογικα πρεπει να παιρνει 14. Το τεποζιτο ειναι 17-18 λιτρων.Αν σου γεμιζει με περισσοτερα απο 14 παει να πει οτι το κυνηγας πολυ ρε φιλε.
-
Junior έγραψε:
και κατι ακομη. δες με ποσα λιτρα γεμιζει μετα απο το λαμπακι. λογικα πρεπει να παιρνει 14. Το τεποζιτο ειναι 17-18 λιτρων.Αν σου γεμιζει με περισσοτερα απο 14 παει να πει οτι το κυνηγας πολυ ρε φιλε.
Μετα το λαμπάκι παιρνει 12-13 λίτρα. Εχθές που έμεινα πήρε 17,44lt.
Οχι μόνο δεν το κυνηγάω πολύ, το στρώνω ακόμα (μόνο 950χλμ έχω κάνει)!!
-
βασικα το γεμιζεις μεχρι το χειλος του ντεποζιτου?γιατι στην αρχη εγω δεν το γεμιζα εντελως και φυσικα δεν εβγαζε χλμ.αν δεν ειναι και αυτο στο σερβις θα πρεπει να πεσει ρυθμιση.ααα ειναι και το μηχανακι ακομα κλειστο και καινουργιο ετσι μπορει να παιζει και αυτο
-
αυτο που λετε οτι ειναι κλειστο το μηχανακι ακομα και πινει δεν ισχυει οταν το στρωνεις.να φανταστειτε οτι εγω οταν το εστρωνα ειχα δει αυτονομια 240χλμ.αφου το εστρωσα εβλεπα μεγιστη αυτονομια μεχρι 140χλμ.μεχρι που μου το ρυθμισε ενα παλικαρακι πολυ κομπλε απο εδω μεσα και τωρα το μοτερακι παιζει απο 190χλμ. μεχρι 210χλμ.οποτε μαλλον θα θελει ρυθμιση η καυση και για εσας που ρωτατε.
-
dodos_1 έγραψε:
οποτε μαλλον θα θελει ρυθμιση η καυση και για εσας που ρωτατε.
Λες να θέλω ρύθμιση; :-D
Οκ παίδες κατάλαβα. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
-
παιδια τα mille απο 04 και πανω και το tuono 06 δεν ξερυθμιζοντε και ουτε ρυθμιζοντε οπως τα παλιοτερα μοντελα.
το μονο που ρυθμιζεις ειναι συγχρονισμο κυλινδρων,που στην περιπτωση του βυρωνα(srx6) ειναι αδυνατο να ειναι αρυθμιστο,μιας και βγηκε πριν 900km απο το εργοστασιο,
και καυσαερια κυλινδρων στατικα μονο.δηλαδη μονο στο ρελαντι.
τα υπολοιπα τα αναλαμβανει η χαρτογραφηση με τον αισθητηρα λαμδα.
λοιπον βυρωνα παιζει ελαχιστο ρολο το οτι το μοτερ ειναι σφιχτο ακομα,παιζει ρολο οτι εχουμε πολυ υγρασια τον τελευταιο καιρο χωρις να εχει ιδιαιτερο κρυο και το σημαντικοτερο το μηχανακι σου ειναι στο maping 2 για τις εξατμισεις που σημαινει περισσοτερο καυσιμο,περισοτερη δυναμη λιγοτερη αυτονομια ειδικα για κινησημεσα στην πολη.
με το που βγεις ταξιδι τα πραγματα θα εχουν ελαχιστη αποκλιση απο μαμα μηχανακι αλλα θα εχεις more power διαθεσιμη σε σχεση με τα νορμαλ
με το που γινει το service των 1000 και μπει σωστο λαδι,να ξεφιμωθει το μηχανακι για να αναπνευσει και να κανεις και 3 με 4000km να παρει ανοχες τοτε θα δεις μεγαλη διαφορα και στην δυναμη αλλα και στην καταναλωση
ως τοτε υπομονη και προσοχη
φερσου το με αγαπη στα πρωτα του βηματα και θα σε αναμειψει με το παραπανω στο μελλον
-
bill έγραψε:
ως τοτε υπομονη και προσοχη
φερσου το με αγαπη στα πρωτα του βηματα και θα σε αναμειψει με το παραπανω στο μελλον
Θα έχω μέλλον με το συγκεκριμένο γιατί το έχω λατρέψει!!!
Αγάπη? Εχθές που έμεινα ο μ@λ@α@ς, το έσπρωξα κανένα χιλιόμετρο μέχρι να βρώ βενζινάδικο....
Ευχαριστώ doctor ;-)