APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: patman46 στις Μάρτιος 09, 2009, 01:43:09 μμ
-
μπήκανε χωρίς πολλά πολλά, κουμπώσανε με το καλημέρα... εντυπώσεις:
τα φρένα είναι αλλού , σου δίνουν την αίσθηση ότι έχεις άγκυρες, σε σημείο που το ohlins θέλει σφίξιμο. σαν να πέφτεις σε τοίχο.
όσο πιο πολλά τα χιλιόμετρα τόσο καλύτερα συμπεριφέρονται. βασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4.
από βάρος όσο είναι και οι 2 οι monoblock είναι σχεδόν η μία στανταρ. σαν αίσθηση μου έδωσε την εντύπωση ότι έδεσε και το μπροστινό περισσότερο (ίσως να είναι η ιδεα μου)... πάντως θέλουν ιδιαιτερη προσοχή καθώς δαγκώνουν απότομα (και ακόμα δεν έχουμε βάλει μεγάλη τρόμπα εχω ακόμα τη μαμά) και έχουν ακόμα κάποια προοδευτικότητα...
-
:kalo: :kalo: :kalo:
Ωραιος ρε φιλε.....πανεμορφες....πανδυναμες!!
Καλα endo!! ;) ;)
:bye: :bye:
-
Super φιλος :kalo: :kalo:
-
Ωπωπωπωπωπω ομορφιές!!!
Μπράβο Πατμανάκο....προσοχή στις άγκυρες τώρα!!!! :D
-
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
πανεμορφες.....................
-
(http://www.ibiscusmarket.com/cart/images/P/NI527.jpg) :D :D
Πολύ όμορφες...!!Και πρέπει να είναι και φανταστικές σε αίσθηση και λειτουργία...Καλορίζικες...
Υ.Γ.:Ρίχνουμε και λίγο νεράκι στο εργαλείο πριν να βγάλουμε φωτό εε... :P :tez:
-
:kalo: :kalo: :kalo:
μεγειαα!!
-
βασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4.
Καταρχήν μεγειά και καλοφρενάριστες...είναι κουκλιά!!! :kalo: :kalo:
κατα δεύτερον μήπως κάνεις λάθος ότι η διαφορά είναι στα τακάκια...???
υποτίθεται ότι η top δαγκάνα της brembo είναι η Brembo Billet Monoblock 34/34 P4 4-Pad Radial-Mount GP Caliper η οποία έχει 4 τακάκια...ένα για κάθε έμβολο!!!
Σίγουρα βέβαια υπάρχει διαφορά στο βάρος και στην στιβαρότητα της κατασκευής προς το καλύτερο και σίγουρα είναι πιό δύσκολες στο να κατασκευαστούν (το οποίο τις κάνει και πιό ακριβές)...
τελοσπάντων, περιμένω εντυοπώσεις μόλις τις κανεις μερικές βόλτες... :bye: :bye:
-
Πολυ ωραιες! Καλοριζικες! Για πες και τιμουλα να παρουμε μια γευση...???
-
σιγουρα δεν εχουν 4 τακάκια αλλά 2 πολύ μεγαλύτερα αλλα με τετοιο τρόπο φτιαγμένα που είναι σαν 4 τακακια... ο κωδικός αυτός είναι, ίσως να υπάρχει τρόπος να μπαίνουν 4 τακάκια αλλά δεν το ξέρω...
το θέμα είναι ότι απλά δεν υπάρχουν τα φρένα, όποιος θέλει μπορεί να τα δοκιμάσει (βόλτα με το μηχανάκι μου )
-
βασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4.
Καταρχήν μεγειά και καλοφρενάριστες...είναι κουκλιά!!! :kalo: :kalo:
κατα δεύτερον μήπως κάνεις λάθος ότι η διαφορά είναι στα τακάκια...???
υποτίθεται ότι η top δαγκάνα της brembo είναι η Brembo Billet Monoblock 34/34 P4 4-Pad Radial-Mount GP Caliper η οποία έχει 4 τακάκια...ένα για κάθε έμβολο!!!
Σίγουρα βέβαια υπάρχει διαφορά στο βάρος και στην στιβαρότητα της κατασκευής προς το καλύτερο και σίγουρα είναι πιό δύσκολες στο να κατασκευαστούν (το οποίο τις κάνει και πιό ακριβές)...
τελοσπάντων, περιμένω εντυοπώσεις μόλις τις κανεις μερικές βόλτες... :bye: :bye:
σίγουρα ρε συ είναι άλλο και το επίπεδο κατασκευής και όλη γενικά η ποιότητα της... πέρα από την κατασκευή , απο το γεγονος ότι είναι ένα κομμάτι billet , η συνολική αίσθηση είναι ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετική από τις προηγούμενες.
Ο μηχανικός είπε πως περα από τα κατασκευαστικά οφέλη η σημαντική διαφορά είναι τα πολύ πιο καλής ποιότητας τακάκια που φοράει...
η τιμή τους δεν ξέρω ποια είναι καθώς είναι δώρο
-
[/quote]
τελοσπάντων, περιμένω εντυοπώσεις μόλις τις κανεις μερικές βόλτες... :bye: :bye:
[/quote]
πήγα track day την καθαρή δευτέρα, εκεί οργιάσανε, καθώς πρώτη φορά στα μέγαρα τράβαγα φρένα από τα 215+ με απόλυτη γαλήνη χωρίς να συμβαίνει τίποτα. 2 φορές άργησα να πατήσω φρένα και ήταν εκεί χωρίς να έχουν αυτό το πρώτο ελαφρύ τριξιματάκι που έχουν οι μαμα... όσο πατάς τόσο πιάνουν και το καλό είναι ότι αν θες πολύ φρένο το έχεις (εκεί κατάλαβα πως το ohlins που μέχρι τώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα με αυτές απλά τερμάτιζε με το καλημέρα)
πάντως είναι πολύ ακαριαίες σε αντιδράσεις (και υπενθυμίζω ακόμα φοράω μαμά τρόμπα που σημαίνει ότι δεν έχει σηκώσει πίεση το κύκλωμα που μαλλον θα της κάνει ακόμα πιο απολυτες).
-
Ωραιος ο batman και μερακλης... :kalo:
-
απο τις καλυτερες αγορες μπραβο!!
:kalo: :kalo: :kalo:
-
Φιλε patman,και εγω εχω την αισθηση οτι αυτες οι δαγκανες φορανε 4 τακακια.....
Και το δικο μου tuono '06,4 φοραει και υποτειθεται οτι ειναι καλυτερα ετσι...
Τεσπα,οπως και νε εχει τα σπανε!! :kalo: :kalo:
ΥΓ.ασχετο ρε παιδια....το rsv4 monoblock φοραει? :thnk:
-
Το αστειο ειναι οτι αυτες τις μερες σκεφτομουνα αν μπαινουν monoblock στο tuono,ποσο εχουν και πως θα φαινονται!
Μπραβο παρα πολυ ωραιο! Προσοχη σε φρενα πανικου! :bye:
-
(και οσο για αλλαγη τρομπας.....ξανασκεψου το) :P :bye: :bye:
-
ΥΓ.ασχετο ρε παιδια....το rsv4 monoblock φοραει? :thnk:
ναι γιαννο σε χρυσο χρωμα!!
:bye: :bye:
-
λοιπόν παιδες έψαξα λίγο να δω τιμές για τις monoblock και βέβαια όπως είναι φυσικό χάθηκαααα...
τιμή έδώ στην Ελλάδα (το κιτ που περιλαμβάνει 2 δαγκάνες 2 ζευγάρια τακάκια (2 παίρνει σε κάθε δαγκάνα ) ρακοράκια και σωληνάκια) δεν ξέρω
τιμή στο Internet: αν πάρεις το κιτ είναι απο 1100 δολάρια μέχρι 1300 ... αν δεν παρεις το κιτ είναι από 800 δολάρια μέχρι 1000 (μόνο τις δαγκάνες )
από ευρώπη έχουν από 750ευρώ (μόνο οι δαγκάνες) μέχρι 1500ευρώ (το κιτ)
αυτάαααα
-
από ευρώπη έχουν από 750ευρώ (μόνο οι δαγκάνες) μέχρι 1500ευρώ (το κιτ)
για ψαξε προς ιταλια μερια :ohyes:
640 ευρω μαζι με τακακια :kalo: +35 τα μεταφορικα
-
από ευρώπη έχουν από 750ευρώ (μόνο οι δαγκάνες) μέχρι 1500ευρώ (το κιτ)
για ψαξε προς ιταλια μερια :ohyes:
640 ευρω μαζι με τακακια :kalo: +35 τα μεταφορικα
.... :thnk:Γιαααααα στειλε την διευθυνση....!!!!! :ohyes:
-
ααα για να μην γίνει πάλι καμιά παρεξήγηση... κοίταξα σε 2 -3 sites , υπάρχουν 3 διαφορετικοί κωδικοί για οπτικά ίδιες δαγκάνες και 3 διαφορετικά κουτιά (στα sites που μπήκα εννοείται)...
οι 3 διαφορετικοί κωδικοί αφορούν το υλικό του εμβόλου , ο ένας μάλιστα κωδικός έχει και διαφορά στην διάμετρο εμβόλου (34-34 αντί για 34-32), αλλού πουλάνε τα μοντέλα 09 φτηνότερα από τα 08, αλλού έχουν ξύλινο κουτί με foam μέσα , αλλού έχουν κουτί χάρτινο με δώρο αυτοκόλλητα θερμομετράκια... ΟΛΑ ειναι Brembo!!!!
δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω... πάντως οι τιμές όσο το ψάχνεις (όπως και οι κωδικοί και οι συσκευασίες) ποικίλουν...
το θέμα είναι πάντως ένα...ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΑΑΑΝΩ ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΔΩΣΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ (btw κάποιος στην αμερική πουλάει τις GPpro 4piston4pad 250 dollars την κάθε μία όταν επίσημη τιμή brembo Italia και Red racing.com είναι 2100€)
ψάξτε το αξίζει η αναβάθμιση
(αα και μην ξεχνάτε πουλάω 2 δαγκάνες brembo μαμά tuono factory τις καλές σε σχεση με τα μοντέλα από το 07 και μετα μόοοοονο 400ευρώ και τις 2 με τακακια και σωληνάκια...σίγουρα θα βρείτε καλύτερες τιμές τόσα μου λείπουνε τόσα τις πουλάω, απλά και ειλικρινά... δεν κάνουν για shiver - dorso - mana)
-
... με παίρνει η mother τηλέφωνο: "έλα βρε παιδί μου.. ήρθε ένα κουτί... brembo γράφει απ έξω... πάλι για το μηχανάκι ψώνησες??? πότε θα πας να πάρεις κανένα φωτιστικό για το σπίτι σου, καμιά κουρτίνα??"
όπως καταλαβαίνετε απάντηση δεν πήρε... χεχε πήγα όμως και πήρα το κουτί που να τι είχε μέσα...
οπότε το μπροστά έγινε ακριβώς όπως το ήθελα...ohlins,oz forged, brembo monoblock, brembo rcs19... (ούτε το rsv4 του παρταλιού του max δεν είναι τόσο καλό (εεεεεεεεεε ξεκαβάλααααα το καλάμι...) που λέει ο λόγος ρε παιδιάάά
-
... με παίρνει η mother τηλέφωνο: "έλα βρε παιδί μου.. ήρθε ένα κουτί... brembo γράφει απ έξω... πάλι για το μηχανάκι ψώνησες??? πότε θα πας να πάρεις κανένα φωτιστικό για το σπίτι σου, καμιά κουρτίνα??"
όπως καταλαβαίνετε απάντηση δεν πήρε... χεχε πήγα όμως και πήρα το κουτί που να τι είχε μέσα...
οπότε το μπροστά έγινε ακριβώς όπως το ήθελα...ohlins,oz forged, brembo monoblock, brembo rcs19... (ούτε το rsv4 του παρταλιού του max δεν είναι τόσο καλό (εεεεεεεεεε ξεκαβάλααααα το καλάμι...) που λέει ο λόγος ρε παιδιάάά
:pray: :pray:....αυτό δεν είναι μπροστινό....είναι ΤΟ μπροστινό...μεγειές και καλοδούλευτο το όλο πακέτο....!! :kalo: :kalo:
Και πολύ όμορφη η τρόμπα... :kalo: :kalo:...περιμένουμε εντυπώσεις τώρα που μπήκε και η τρόμπα...φαντάζομαι θα φρενάρεις με την σκέψη... :cry: :kalo: :kalo:
-
τελοσπάντων, περιμένω εντυοπώσεις μόλις τις κανεις μερικές βόλτες... :bye: :bye:
πήγα track day την καθαρή δευτέρα, εκεί οργιάσανε, καθώς πρώτη φορά στα μέγαρα τράβαγα φρένα από τα 215+ με απόλυτη γαλήνη χωρίς να συμβαίνει τίποτα. 2 φορές άργησα να πατήσω φρένα και ήταν εκεί χωρίς να έχουν αυτό το πρώτο ελαφρύ τριξιματάκι που έχουν οι μαμα... όσο πατάς τόσο πιάνουν και το καλό είναι ότι αν θες πολύ φρένο το έχεις (εκεί κατάλαβα πως το ohlins που μέχρι τώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα με αυτές απλά τερμάτιζε με το καλημέρα)
πάντως είναι πολύ ακαριαίες σε αντιδράσεις (και υπενθυμίζω ακόμα φοράω μαμά τρόμπα που σημαίνει ότι δεν έχει σηκώσει πίεση το κύκλωμα που μαλλον θα της κάνει ακόμα πιο απολυτες).
ακούγεται super!!! άντε και καλές βόλτες!!!
και προσοχή στις άγκυρες! :bye: :bye: :bye:
-
τελοσπάντων, περιμένω εντυοπώσεις μόλις τις κανεις μερικές βόλτες... :bye: :bye:
πήγα track day την καθαρή δευτέρα, εκεί οργιάσανε, καθώς πρώτη φορά στα μέγαρα τράβαγα φρένα από τα 215+ με απόλυτη γαλήνη χωρίς να συμβαίνει τίποτα. 2 φορές άργησα να πατήσω φρένα και ήταν εκεί χωρίς να έχουν αυτό το πρώτο ελαφρύ τριξιματάκι που έχουν οι μαμα... όσο πατάς τόσο πιάνουν και το καλό είναι ότι αν θες πολύ φρένο το έχεις (εκεί κατάλαβα πως το ohlins που μέχρι τώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα με αυτές απλά τερμάτιζε με το καλημέρα)
πάντως είναι πολύ ακαριαίες σε αντιδράσεις (και υπενθυμίζω ακόμα φοράω μαμά τρόμπα που σημαίνει ότι δεν έχει σηκώσει πίεση το κύκλωμα που μαλλον θα της κάνει ακόμα πιο απολυτες).
ακούγεται super!!! άντε και καλές βόλτες!!!
και προσοχή στις άγκυρες! :bye: :bye: :bye:
χτες αλλάξαμε με το Δράκο μηχανάκια... λοιπόν μετά από 15 μερες με τις αγκυρες οι διαφορες είναι πιο μεγάλες από ότι νόμιζα.
1. δεν έχουν αυτό το τρέμολο στην αρχή που έχουν οι μαμα... δεν έχουν αυτό το τριξιματάκι και τηςν αίσθηση ότι ολισθαίνουν οι δίσκοι μεσα στα τακάκια (δεν ξέρω αν το έχεις νιώσει)
2. δαγκώνουν πολύ σε σχέση με τις μαμα... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πιο μεγάλη ακρίβεις δίνουν στο φρενάρισμα
3. όσο και αν σου φαίενται τραβηγμένο νιώθεις συνολικά το μπροστινό πιο ανάλαφρο και πιο δεμένο.
4. μπορείς μόλις αρχισει το χέρι να έχει λειτουργία ABS να φρρενάρεις πολύ πιο ομαλά και πολύ πιο γρήγορα. παρόλα αυτά χωρίς κουρδισμένη αναρτηση έχεις πρόβλημα καθώς τερματίζει το ohlins για πλάκα (είναι σαν να πέφτεις σε τοιχο)
5. αισθητικά δεν παίζονται
6. δεν μαζεύουν σκόνη και μάκα με αποτέλεσμα να εχεις μόνιμα την ίδια εξαιρετική αίσθηση του φρένου
7. όπως είπε ο δράκος το μηχανάκι χωρίς το βάρος στο βολάν είναι πιστόλι (γαμήθηκε στις σούζες ο άτιμος χαχαχαχα)
αν το χεις στο πρόγραμμα με τις μονομπλοκ βάλτες... θα με θυμηθείς... δεν υπάρχει το φρενο (προσοχή για τις P34-34 υπάρχουν οι ίδιες με 32-32 και 32-34... το στανιο μου μέσα... αν σε ενδιαφέρουν για αγορά πες μου )
-
Φιλε patman,και εγω εχω την αισθηση οτι αυτες οι δαγκανες φορανε 4 τακακια.....
Και το δικο μου tuono '06,4 φοραει και υποτειθεται οτι ειναι καλυτερα ετσι...
Τεσπα,οπως και νε εχει τα σπανε!! :kalo: :kalo:
ΥΓ.ασχετο ρε παιδια....το rsv4 monoblock φοραει? :thnk:
το rsv4 monoblock φοραει kαι μαλιστα την χρυση σειρα ακομη καλυτερες απο αυτες ασε τα σπαει το μηχανακι αντε να φυγει το μιλλε μου
-
... με παίρνει η mother τηλέφωνο: "έλα βρε παιδί μου.. ήρθε ένα κουτί... brembo γράφει απ έξω... πάλι για το μηχανάκι ψώνησες??? πότε θα πας να πάρεις κανένα φωτιστικό για το σπίτι σου, καμιά κουρτίνα??"
όπως καταλαβαίνετε απάντηση δεν πήρε... χεχε πήγα όμως και πήρα το κουτί που να τι είχε μέσα...
οπότε το μπροστά έγινε ακριβώς όπως το ήθελα...ohlins,oz forged, brembo monoblock, brembo rcs19... (ούτε το rsv4 του παρταλιού του max δεν είναι τόσο καλό (εεεεεεεεεε ξεκαβάλααααα το καλάμι...) που λέει ο λόγος ρε παιδιάάά
Μεγειες Πανο, αλλά ρίξε κι ενα πλυσιματάκι στο tuonaki κρίμα είναι.
Όσο για κουρτίνες εχω να σου προτείνω ενα καλό σχεδιάκι.
Το έχει βάλει κι ο Θέμης στο νεο του σπίτι. :D :ohyes:
-
7. όπως είπε ο δράκος το μηχανάκι χωρίς το βάρος στο βολάν είναι πιστόλι (γαμήθηκε στις σούζες ο άτιμος χαχαχαχα)
Το τζάμπα είναι καύλα ! :P
Ωστοσωναι,περημενο να μπη κε η τρομπα πανο για να το ξαναματακανο βολτα φηλαι ! :kalo:
-
βασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4.
κατα δεύτερον μήπως κάνεις λάθος ότι η διαφορά είναι στα τακάκια...???
υποτίθεται ότι η top δαγκάνα της brembo είναι η Brembo Billet Monoblock 34/34 P4 4-Pad Radial-Mount GP Caliper η οποία έχει 4 τακάκια...ένα για κάθε έμβολο!!!
Καλορίζικες Πάνο! :kalo:
Λοιπόν, οι δαγκάνες που έβαλε ο Πάνος πρέπει να έχουν κωδικό 220988530 και είναι μονομπλόκ, χυτές, με 4 αλουμινένια έμβολα 34χιλ., διπλές τσιμούχες στα έμβολα και 2 τακάκια ανά δαγκάνα.
Σε σχέση με τις μαμά, η βασική διαφορά είναι ως προς την ακαμψία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο 'δαγκώνουν' καλύτερα. Το ότι έχουν 2 τακάκια αντί για 4 δεν είναι υπέρ τους. Εννοείται ότι είναι και ελαφρύτερες από τις μαμά.
Στην Ιταλία το κιτ κοστίζει 750 ευρώ (περιλαμβάνει 2 δαγκάνες, 4 τακάκια και τα thermotape).
Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχουν αρκετά ακριβότερα μοντέλα της Brembo,
π.χ. ο κωδικός X99C460
ένα κομμάτι αλουμινίου δουλεμένο στο CNC, σύστημα θερμικής απαγωγής, 4 έμβολα τιτανίου 34χιλ., 4 τακάκια...
Τιμή, σχεδόν στα 4.500ευρώ για 2 δαγκάνες, χωρίς τα τακάκια!!!
-
βασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4.
κατα δεύτερον μήπως κάνεις λάθος ότι η διαφορά είναι στα τακάκια...???
υποτίθεται ότι η top δαγκάνα της brembo είναι η Brembo Billet Monoblock 34/34 P4 4-Pad Radial-Mount GP Caliper η οποία έχει 4 τακάκια...ένα για κάθε έμβολο!!!
Καλορίζικες Πάνο! :kalo:
Λοιπόν, οι δαγκάνες που έβαλε ο Πάνος πρέπει να έχουν κωδικό 220988530 και είναι μονομπλόκ, χυτές, με 4 αλουμινένια έμβολα 34χιλ., διπλές τσιμούχες στα έμβολα και 2 τακάκια ανά δαγκάνα.
Σε σχέση με τις μαμά, η βασική διαφορά είναι ως προς την ακαμψία. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο 'δαγκώνουν' καλύτερα. Το ότι έχουν 2 τακάκια αντί για 4 δεν είναι υπέρ τους. Εννοείται ότι είναι και ελαφρύτερες από τις μαμά.
Στην Ιταλία το κιτ κοστίζει 750 ευρώ (περιλαμβάνει 2 δαγκάνες, 4 τακάκια και τα thermotape).
Για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχουν αρκετά ακριβότερα μοντέλα της Brembo,
π.χ. ο κωδικός X99C460
ένα κομμάτι αλουμινίου δουλεμένο στο CNC, σύστημα θερμικής απαγωγής, 4 έμβολα τιτανίου 34χιλ., 4 τακάκια...
Τιμή, σχεδόν στα 4.500ευρώ για 2 δαγκάνες, χωρίς τα τακάκια!!!
α ρεεεεε Davide ... INFO BANK εισαι αδερφέεε μου ... αυτή τη βδομάδα βάζω και την τρόμπα πάνω (rcs19) περιμένω και τον sutter και το stabilizater ohlins, (και θα μου βρεις λέει evo 6??? χεχε εεεε φανταστικέ μου Davide) και ααααααν περισέψουν θ8α βάλουμε και το κιτακι 1125cc (από rotax μέσα σου λέεεω)
θα είμαι Μισάνο 31/3 -1/4 για την παρουσίαση το V4...
grazie amico (πάντως το φρένο έχει αλλάξειιι σου λέω δραματικά... )
-
χτες αλλάξαμε με το Δράκο μηχανάκια... λοιπόν μετά από 15 μερες με τις αγκυρες οι διαφορες είναι πιο μεγάλες από ότι νόμιζα.
1. δεν έχουν αυτό το τρέμολο στην αρχή που έχουν οι μαμα... δεν έχουν αυτό το τριξιματάκι και τηςν αίσθηση ότι ολισθαίνουν οι δίσκοι μεσα στα τακάκια (δεν ξέρω αν το έχεις νιώσει)
2. δαγκώνουν πολύ σε σχέση με τις μαμα... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα τόσο πιο μεγάλη ακρίβεις δίνουν στο φρενάρισμα
3. όσο και αν σου φαίενται τραβηγμένο νιώθεις συνολικά το μπροστινό πιο ανάλαφρο και πιο δεμένο.
4. μπορείς μόλις αρχισει το χέρι να έχει λειτουργία ABS να φρρενάρεις πολύ πιο ομαλά και πολύ πιο γρήγορα. παρόλα αυτά χωρίς κουρδισμένη αναρτηση έχεις πρόβλημα καθώς τερματίζει το ohlins για πλάκα (είναι σαν να πέφτεις σε τοιχο)
5. αισθητικά δεν παίζονται
6. δεν μαζεύουν σκόνη και μάκα με αποτέλεσμα να εχεις μόνιμα την ίδια εξαιρετική αίσθηση του φρένου
7. όπως είπε ο δράκος το μηχανάκι χωρίς το βάρος στο βολάν είναι πιστόλι (γαμήθηκε στις σούζες ο άτιμος χαχαχαχα)
αν το χεις στο πρόγραμμα με τις μονομπλοκ βάλτες... θα με θυμηθείς... δεν υπάρχει το φρενο (προσοχή για τις P34-34 υπάρχουν οι ίδιες με 32-32 και 32-34... το στανιο μου μέσα... αν σε ενδιαφέρουν για αγορά πες μου )
Πραγματικά με έχεις πορώσει!!! το σκέφτομαι να τις βάλω και εγώ αλλά μετά το καλοκαίρι....γιατί τώρα περιμένω διάφορα άλλα ανταλλακτικά (θα ακολουθήσουν φωτό!)..
αν θες στείλε ενα pm με το πού θα τις βρώ για παραγγελία..ή πληροφορίες πώς θα γίνει..
Y.Γ. Στο δρόμο είναι εντάξει?? ή θα μου μπλοκάρουν εύκολα? Γιατί το μηχανάκι δεν το βάζω πίστα (ακόμη τουλάχιστον)