0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΥΓ.ασχετο ρε παιδια....το rsv4 monoblock φοραει?
από ευρώπη έχουν από 750ευρώ (μόνο οι δαγκάνες) μέχρι 1500ευρώ (το κιτ)
Παράθεση από: patman46 στις Μάρτιος 10, 2009, 10:39:30 πμαπό ευρώπη έχουν από 750ευρώ (μόνο οι δαγκάνες) μέχρι 1500ευρώ (το κιτ) για ψαξε προς ιταλια μερια 640 ευρω μαζι με τακακια +35 τα μεταφορικα
... με παίρνει η mother τηλέφωνο: "έλα βρε παιδί μου.. ήρθε ένα κουτί... brembo γράφει απ έξω... πάλι για το μηχανάκι ψώνησες??? πότε θα πας να πάρεις κανένα φωτιστικό για το σπίτι σου, καμιά κουρτίνα??" όπως καταλαβαίνετε απάντηση δεν πήρε... χεχε πήγα όμως και πήρα το κουτί που να τι είχε μέσα...οπότε το μπροστά έγινε ακριβώς όπως το ήθελα...ohlins,oz forged, brembo monoblock, brembo rcs19... (ούτε το rsv4 του παρταλιού του max δεν είναι τόσο καλό (εεεεεεεεεε ξεκαβάλααααα το καλάμι...) που λέει ο λόγος ρε παιδιάάά
Παράθεσητελοσπάντων, περιμένω εντυοπώσεις μόλις τις κανεις μερικές βόλτες... πήγα track day την καθαρή δευτέρα, εκεί οργιάσανε, καθώς πρώτη φορά στα μέγαρα τράβαγα φρένα από τα 215+ με απόλυτη γαλήνη χωρίς να συμβαίνει τίποτα. 2 φορές άργησα να πατήσω φρένα και ήταν εκεί χωρίς να έχουν αυτό το πρώτο ελαφρύ τριξιματάκι που έχουν οι μαμα... όσο πατάς τόσο πιάνουν και το καλό είναι ότι αν θες πολύ φρένο το έχεις (εκεί κατάλαβα πως το ohlins που μέχρι τώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα με αυτές απλά τερμάτιζε με το καλημέρα)πάντως είναι πολύ ακαριαίες σε αντιδράσεις (και υπενθυμίζω ακόμα φοράω μαμά τρόμπα που σημαίνει ότι δεν έχει σηκώσει πίεση το κύκλωμα που μαλλον θα της κάνει ακόμα πιο απολυτες).
τελοσπάντων, περιμένω εντυοπώσεις μόλις τις κανεις μερικές βόλτες...
Παράθεση από: patman46 στις Μάρτιος 09, 2009, 05:23:26 μμΠαράθεσητελοσπάντων, περιμένω εντυοπώσεις μόλις τις κανεις μερικές βόλτες... πήγα track day την καθαρή δευτέρα, εκεί οργιάσανε, καθώς πρώτη φορά στα μέγαρα τράβαγα φρένα από τα 215+ με απόλυτη γαλήνη χωρίς να συμβαίνει τίποτα. 2 φορές άργησα να πατήσω φρένα και ήταν εκεί χωρίς να έχουν αυτό το πρώτο ελαφρύ τριξιματάκι που έχουν οι μαμα... όσο πατάς τόσο πιάνουν και το καλό είναι ότι αν θες πολύ φρένο το έχεις (εκεί κατάλαβα πως το ohlins που μέχρι τώρα δεν είχε κανένα πρόβλημα με αυτές απλά τερμάτιζε με το καλημέρα)πάντως είναι πολύ ακαριαίες σε αντιδράσεις (και υπενθυμίζω ακόμα φοράω μαμά τρόμπα που σημαίνει ότι δεν έχει σηκώσει πίεση το κύκλωμα που μαλλον θα της κάνει ακόμα πιο απολυτες). ακούγεται super!!! άντε και καλές βόλτες!!!και προσοχή στις άγκυρες!
Φιλε patman,και εγω εχω την αισθηση οτι αυτες οι δαγκανες φορανε 4 τακακια.....Και το δικο μου tuono '06,4 φοραει και υποτειθεται οτι ειναι καλυτερα ετσι...Τεσπα,οπως και νε εχει τα σπανε!! ΥΓ.ασχετο ρε παιδια....το rsv4 monoblock φοραει?
7. όπως είπε ο δράκος το μηχανάκι χωρίς το βάρος στο βολάν είναι πιστόλι (γαμήθηκε στις σούζες ο άτιμος χαχαχαχα)
Παράθεση από: patman46 στις Μάρτιος 09, 2009, 01:43:09 μμβασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4. κατα δεύτερον μήπως κάνεις λάθος ότι η διαφορά είναι στα τακάκια...???υποτίθεται ότι η top δαγκάνα της brembo είναι η Brembo Billet Monoblock 34/34 P4 4-Pad Radial-Mount GP Caliper η οποία έχει 4 τακάκια...ένα για κάθε έμβολο!!!
βασικά η μεγάλη διαφορά στα φρένα έρχεται από τα τακάκια που είναι 2 και όχι 4.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι