APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: DI.G στις Ιούλιος 20, 2022, 02:56:21 μμ
-
Λοιπον, οπως λεει και ο τιτλος, μιας και το tuono χρονια τωρα ειναι trackbike, με εχει πιασει μια φαγουρα να βαλω (δοκιμασω) κλιπ ον αντι για το τιμονι.
Ο λογος, θελω να δω πως θα είναι η οδηγηση και η αισθηση στην πιστα με πιο σκυφτη και επιθετικη θεση.
Κανω αναζητηση σε παλαιοτερα θεματα αλλα αυτα που βρισκω τα περισσότερα (σχεδον ολα δηλαδη) ειναι πολυ παλια και ειτε εχουν χαθει οι φωτο ειτε τα διαφορα λινκ δεν δουλεύουν πλεον.
Οπότε, για πειτε οποιος γνωριζει, απο που πρεπει να ξεκινήσω;;;;
-
Δημήτρη,
είναι σχετικά εύκολη η μετάβαση σε κλιπόν. Μπορείς καταρχήν να κοιτάξεις σε ΟΕΜ από RSV/RSVR/RSV4 απλά να είναι factory μοντέλα (νόμιζω, δεν είμαι και σίγουρος όμως - ίσως να άλλαζει μόνο στην κάτω τιμονόπλακα η διάμετρος στα ohlins καλάμια). Παίζουν επίσης αρκετές αφτερμαρκετ λύσεις (apex, gilles variobars, helibars, abm κτλ) όπου συνήθως δίνουν λίγο περισσότερο ύψος αλλά και ρυθμίσεις (όχι τα helibars).
Ίσως να χρειαστεί να κάνεις κάτι με ντίζες/σωληνάκια υψηλής (θα είναι μακρύτερα).
Θα στα πει και ο Πάνος Sinister άμα μπεί, γενικά αν θες να το κάνεις τέλειο θέλει λεφτά (κλιπον, σωληνάκια, ντίζες) αλλίως για δοκιμή μόνο τα κλιπον και βλέπεις αν βολέυει...
-
Δημήτρη,
είναι σχετικά εύκολη η μετάβαση σε κλιπόν. Μπορείς καταρχήν να κοιτάξεις σε ΟΕΜ από RSV/RSVR/RSV4 απλά να είναι factory μοντέλα (νόμιζω, δεν είμαι και σίγουρος όμως - ίσως να άλλαζει μόνο στην κάτω τιμονόπλακα η διάμετρος στα ohlins καλάμια). Παίζουν επίσης αρκετές αφτερμαρκετ λύσεις (apex, gilles variobars, helibars, abm κτλ) όπου συνήθως δίνουν λίγο περισσότερο ύψος αλλά και ρυθμίσεις (όχι τα helibars).
Ίσως να χρειαστεί να κάνεις κάτι με ντίζες/σωληνάκια υψηλής (θα είναι μακρύτερα).
Θα στα πει και ο Πάνος Sinister άμα μπεί, γενικά αν θες να το κάνεις τέλειο θέλει λεφτά (κλιπον, σωληνάκια, ντίζες) αλλίως για δοκιμή μόνο τα κλιπον και βλέπεις αν βολέυει...
Παρον.
λοιπον,στο tuono μπαινουν τα clip ons απο rsv (για ohlins μπροστινα) χωρις πολλα πολλα ζορια.Λιγο η γκαζιερα θα σε ζορισει,θα πρεπει να περνανε οι ντιζες μπροστα απο το κοντερ κ θα σου κοβει λιγο απο το τι βλεπεις,τα σωληνακια απο το μπροστινο θα τα βγαλεις απο το σφιγκτηρακι που εχουν στον κατω σταυρο κ θα τους παρεις λιγο τα μποσικα. Μην μπεις σε εξοδα για σωληνακια κ ντιζες,(σωληνακια και γκαζειερα πρεπει να εχω απο rsv αν θες αλλα δεν χρειαζεσαι)Εχεις καλυτερη αισθηση στο μπροστινο με τα clip ons σιγουρα αλλα ειναι πιο "κουραστικο" ειδικα για μενα που δεν ειμαι κ yogi master και τα εχω τα κιλά μου χαχα. Οτι αλλο θες να ρωτησεις δώμαστε.
Για αρχη ξεκινα με ενα ζευγαρι clip ons,ουτε τιμονοπλακα μην παρεις μεχρι να σιγουρευτεις οτι το θες με clip ons. :tez:
-
Παιδιά ευχαριστώ για την αμεση ανταποκριση :D .
Μπροστινα εχω Ohlins ναι και η διαμετρος τους επάνω ειναι μικρότερη απο οτι ηταν τα μαμα Showa. Αν θυμαμαι καλα τα Ohlins ειναι 51mm επάνω.
Τα σωληνάκια τα εχω ηδη αλλαγμενα σε 1 για καθε δαγκάνα, διχως διακλάδωση και ειναι λιγο μακρυτερα. Πιστευω οτι δεν θα έχω θέμα με αυτα.Με την γκαζιερα θα δουμε, αν δω οτι ζορίζεται θα κοιταξω και για ντιζες, δεν θελω να κοπει καμια ντιζα. Βεβαια ολα αυτα θα τα αναλαβει ο Μπιλ να τα παντρέψει (ακομα δεν το ξερει... χαχαχα)
Πανο, θα σε εχω στα υπόψιν αν τυχον χρειαστω γκαζιερα κ σωληνακια εφοσον λες οτι εχεις (αν τα πουλας φυσικα). Τιμονοπλακα γιατι θα "χρειαστω"; Για το αισθητικο κομματι μονο επειδή θα φαινονται οι τρυπες απο τα καβαλετα;
Με την μασκα θα υπαρχει θεμα να βρισκουν τα κλιπ ον οπως διαβαζω σε παλαιοτερες αναρτησεις;;
-
Με την μασκα θα υπαρχει θεμα να βρισκουν τα κλιπ ον οπως διαβαζω σε παλαιοτερες αναρτησεις;;
α, σωστό αυτό. Τώρα που το γράφεις, θυμάμαι ότι ένα παιδί είχε θέμα αλλά πρέπει να ήταν με τα gilles. Το έλυσε πάντως βάζοντας αποστάτες (και άρα λίγο μακρύτερες βίδες) στο δέσιμο του μούτρου με την βάση οργάνων/ραμ αιρ.
Άμα στα κάνει ο Μπιλ μην αγχώνεσαι, πήγαινε το εκεί και θα σκαρφιστεί λύσεις :)
-
Αν βαλεις μαμά clip ons κ δεν φοράς ακτινικες τρομπες μάλλον δε θα βρίσκει στο μούτρο, αλλιως βαζεις 2 αποστάτες πάνω κ στο σπρώχνει λίγο προς τα έξω. Η τιμονοπλάνα κυρίως για το αισθητικό κομμάτι, αλλα όταν βάλεις από rsv αν τώρα δεν φαινεται καμμια γραμμή από τα μπροστινά, με του rsv να ξέρεις θα φαίνονται 2 ή3 δεν θυμαμαι καλα.
-
....... Τιμονοπλακα γιατι θα "χρειαστω"; Για το αισθητικο κομματι μονο επειδή θα φαινονται οι τρυπες απο τα καβαλετα;
Η τιμονόπλακα του Τουόνο είναι ακριβώς ίδια στις διατάσεις του κέντρου και των αμορτισέρ αλλά λίγο διαφορετική όσον αφορά ένα σπείρωμα ενός μικρού μπουλονιού που κρατάει τα clipons σε ακριβώς συμμετρική θέση.
Με την μασκα θα υπαρχει θεμα να βρισκουν τα κλιπ ον οπως διαβαζω σε παλαιοτερες αναρτησεις;;
Αν έχεις ακτινικές από GenII ίσως βρίσκουν οριακά. Οι μαμά Τουόνο πρώτης γενιάς από ότι θυμάμαι ήταν ΟΚ.
Κατά την γνώμη μου, εκτός από την αίσθηση που αλλάζει και αισθάνεσαι να αγκαλιάζεις ολόκληρη την μηχανή, η στάση του σώματος είναι πολύ καλύτερη με τα clipons αφού σε ταξίδι δεν είχα πιά ενόχληση στην μέση. Ξέρω οτι κάποιοι προτιμούν πιο όρθια στάση.
Διώξε τη ........ λαγουδέρα να βρείς την υγειά σου ;) ;) ;)
-
Αν βαλεις μαμά clip ons κ δεν φοράς ακτινικες τρομπες μάλλον δε θα βρίσκει στο μούτρο, αλλιως βαζεις 2 αποστάτες πάνω κ στο σπρώχνει λίγο προς τα έξω. Η τιμονοπλάνα κυρίως για το αισθητικό κομμάτι, αλλα όταν βάλεις από rsv αν τώρα δεν φαινεται καμμια γραμμή από τα μπροστινά, με του rsv να ξέρεις θα φαίνονται 2 ή3 δεν θυμαμαι καλα.
Ναι, το ειχα διαβασει σε ενα παλαιότερο θεμα οτι ειχε υπαρξει μια συγχιση οσον αναφορα πόσες γραμμες πρεπει να φαινονται με την τιμονοπλακα του tuono και ποσες με του mille. Δε νομίζω να χρειαστει να αλλαξω τιμονοπλακα, δεν θα με ενοχλούν εμφανισιακα οι τρυπες απο τα καβαλετα... το πολυ πολυ φτιαχνω δυο ταπες απο τεφλον στον τορνο... ή βιδωνω μια βαση για καφε... χαχαχα.
Μανετα συμπλέκτη εχω την μαμα, αλλα του φρένου έχω βάλει ακτινικη RCS. Ενταξει, αμα βρισκει θα μπουν λαμακια αποστατες οπως λετε.
Η τιμονόπλακα του Τουόνο είναι ακριβώς ίδια στις διατάσεις του κέντρου και των αμορτισέρ αλλά λίγο διαφορετική όσον αφορά ένα σπείρωμα ενός μικρού μπουλονιού που κρατάει τα clipons σε ακριβώς συμμετρική θέση.
Αντωνη σε έχασα λίγο εδώ, τι εννοείς;
-
Αυτές οι δύο τρύπες με σπείρωμα που βλέπεις στη φωτο της τιμονόπλακας του RSV πιο πάνω δεν υπάρχουν στην τιμονόπλακα του Τουόνο.
Τα μαμά κλιπον έχουνε αντίστοιχα μια τρύπα για μια βίδα που τα φιξάρει στη σωστή θέση,
-
Πάντως μεταξύ μας, υπάρχει tuono gen1 με τιμόνι κανονικά που γυρνάει 1.02 κ κάτω στα μεγαρα για πλάκα! :tez:
Ο λόγος που θα το έκανα εγω θα ήταν για να βάλω πολυεστερικο.Από εκεί και πέρα η χαρά της μοντας είναι κάτι που δεν συγκρίνεται με τπτ οπότε go for it! Αν μπεις στη διαδικασια να αγοράσεις clip ons θα σου έλεγα να βρεις αυτά που βγαίνουν χωρίς να χρειάζεται να βγαλεις κ τιμονοπλακα για να μπορείς να κάνεις την εναλλαγή σε 15 λεπτα
-
Παλιά αγγελία αλλά ίσως και να τα έχει ακόμα ο Άρης
https://www.apriliabikers.gr/portal/aprilia-antallaktika/tuono-gen2-se-rsv1000r/
Ή ίσως κι αυτά εδώ που είναι ρυθμιζόμενα
https://www.probrake.de/Clip-on-handlebars-REVO-for-Aprilia-Tuono-V4-1100-RR-16-18-KG
-
εγω το ειχα κανει για ενα τρακντευ και μου αρεσε πολυ σε σχεση με το τιμονι,
παρολο που ειχα πολυ ψηλα τους μαρσπιεδες και με σκυφτη θεση ηταν απαλευτα.
ειναι πολυ πιο σωστο το μηχανακι μεσα στην πιστα
ετσι σχεδιαστηκε και αρχικα λογικα
εγω ειχα κλιπον ρσβ4 (κατι αφτερμαρκετ της απριλια)
κατω απο την τιμονοπλακα και ειχαν λιγο υψος οποτε ερχοταν σωστα
με τις τρομπες τις μπρεμπο rcs αναγκαστικα πηγα την μουρη μπροστα με αποστατες
και εβγαλα και τα φωτα
ντιζες οπως ειναι αλλα φρενου και συμπλεκτη εχω κατι αφτερμαρκετ υψηλης οποτε δεν ξερω σε σχεση με τα μαμα
η γκαζιερα περισευει αλλα με λιγο σεταρισμα ερχεται καλα
-
Παλιά αγγελία αλλά ίσως και να τα έχει ακόμα ο Άρης
https://www.apriliabikers.gr/portal/aprilia-antallaktika/tuono-gen2-se-rsv1000r/ (https://www.apriliabikers.gr/portal/aprilia-antallaktika/tuono-gen2-se-rsv1000r/)
Ή ίσως κι αυτά εδώ που είναι ρυθμιζόμενα
https://www.probrake.de/Clip-on-handlebars-REVO-for-Aprilia-Tuono-V4-1100-RR-16-18-KG (https://www.probrake.de/Clip-on-handlebars-REVO-for-Aprilia-Tuono-V4-1100-RR-16-18-KG)
Ναι, το εχω δει και του εχω στειλει μνμ του Αρη, δεν εχει απαντησει ακομα.
Αυτα τα probrake τα ειδα κ γω Ζηση και προς αυτα κλινω για την ωρα. Νομιζω εχει και για το mille. Βεβαια δεν εχω κανει ακομα καμια σοβαρη έρευνα αγορας. Θελω να μιλησω και με τον Μπιλ, μπορει να εχει τίποτα και αυτος στην αποθηκη του.
-
Ρίξε μια ματιά κι εδώ Δημήτρη https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/lsl-lour-match-51mm-fuer-aprilia-rsv-1000-mit-51mm-gabel-/2195748472-306-8269
Για πιο οικονομική λύση δοκιμών ίσως... :bye:
-
Ωωω... μια χαρα φαινονται. Θα τα δω Ζηση, ευχαριστώ!.
Εν τω μεταξύ περιμένω ακομα απαντηση απο την αγγελια του συμφουριτη :thnk:
-
Επειδή ήδη βρήκα και πήρα την άνω πλάκα από mille factory αλλά δεν βρίσκω τα μαμά κλιπ ον, άμα δείτε τίποτα σε κανα ebay ή σε κανα ξένο φορουμ, ρίχτε κάνα σήμα εδώ!
Για την ώρα κοιτάω για τα μαμά κλιπ ον για να μπουν στην στανταρ θέση σε σχέση με την άνω πλάκα και να μην ψάχνομαι με ρυθμίσεις.
-
Δες εδώ για μαμά
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ersatzteile-aprilia-rsv-1000-ab-2004-bis-2008/2214474216-306-8308 (https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/ersatzteile-aprilia-rsv-1000-ab-2004-bis-2008/2214474216-306-8308)
Κι εδώ για LSL από V4
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/aprilia-rsv4-lsl-lenkerstummel/2213381412-306-1849 (https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/aprilia-rsv4-lsl-lenkerstummel/2213381412-306-1849)
Νομίζω είναι σχεδόν ίδια. Αν ισχύει (τσεκαρέ το) τότε τα LSL νομιζω είναι πιο ελκυστικά.
-
Όλοι για το μίλλε πηγαίνατε,άιντε μπρε!!! :lol% :lol%
-
Ζήση, τι ebay είναι αυτό; Δεν ξέρω Γερμανικά και δεν βρίσκω να έχει εναλλαγή γλώσσας.
-
Ζήση, τι ebay είναι αυτό; Δεν ξέρω Γερμανικά και δεν βρίσκω να έχει εναλλαγή γλώσσας.
Είναι γερμανικό site μικρών αγγελιών Δημήτρη. Κι εγώ δεν ξέρω Γερμανικά αλλά με google translate μια χαρά έχω αγοράσει αρκετά πράγματα. Υπάρχει και επιλογή στον chrome να μεταφράζεις την ιστοσελίδα απευθείας.
Κάνεις registration για να μπορείς να πραγματοποιείς αγοραπωλησίες και να μιλάς με άλλα μέλη. Εχει δικό του ασφαλή τρόπο πληρωμής που δεν αποδεσμεύει τα χρήματα μέχρι να παραλάβεις το πακέτο και να δώσεις το οκ οτι όλα είναι καλά ή μιλάς με τον πωλητή και πληρώνεις με paypal (πάντα ως αγορά προϊόντων όχι αποστολή σε φίλο).
Επίσης κάποιοι δέχονται να στείλουν Ελλάδα ενώ άλλοι δεν θέλουν. Ρωτάς και βλέπεις. Συνήθως με DHL κατά μέσο όρο ένα κόστος γυρω
στα €17. Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια μου λες! ;)
-
Λοιπόν, η μετατροπή έχει ξεκινήσει σιγα-σιγα.Βρήκα ανω πλάκα απο mille καθώς και τα αντίστοιχα κλιπ-ον και έχω αρχίσει να τα δένω.
Με τις ντίζες του γκαζιού είμαι εντάξει, τις έχω στρίψει προς τα επάνω και δεν τσακίζουν πουθενά.
Εκεί που βρίσκω δυσκολία είναι στα σωληνάκια συμπλέκτη και φρένου και έτσι όπως φαίνεται θα φτιάξω άλλα. Του συμπλέκτη βρίσκει επάνω στην βάση της οθόνης και τσακίζει όταν στρίβω το τιμόνι δεξιά. Δοκίμασα να το βάλω τούμπα (το πάνω ρακόρ κάτω και το κάτω επάνω) αλλά πάλι δεν καθεται καλα, περισσεύει και αρκετό σωληνάκι.
Τα σωληνάκια του φρένου είναι αλλαγμένα με aftermarket και ήταν ηδη μεγάλα σε μήκος, οπότε τώρα με τα κλιπ-ον παραείναι μεγάλα, οπότε αυτά θα πάνε για αλλαγή.
Εκεί που έχω πρόβλημα είναι με την μάσκα και συγκεκριμένα με τα φώτα. Την μάσκα μπορώ να την τραβήξω λιγα εκατοστά πιο έξω με αποστάτες ωστε να μην βρίσκουν οι μανέτες αλλά τα φώτα έτσι όπως το βλέπω θα πρέπει να καταργηθούν, ειδικα απο την δεξία μεριά που είναι το φρένο (μανετα RCS) βρίσκει σχεδόν αμέσω μόλις στριψω το τιμόνι.
Για να βάλω αποστάτες και για τα φώτα, θα βγούν πολυ έξω.......εκτός αν καταργήσω το φρένο :tez: :tez:
-
Ωραίος! Άντε σύντομα να δούμε ολοκληρωμένη τη μετατροπή να μας πεις εντυπώσεις.
Με ενδιαφέρει το κομμάτι με τα σωληνάκια που έχεις φτιάξει. Τί δαγκάνες έχεις κάτω? Εχω τις M50 και θα μπω στη διαδικασία να βάλω αλλα σωληνάκια γιατί τα μαμα με τα banjo των 90 μοιρών δεν κανουν κάτω στη δαγκάνα θέλει άλλη γωνια για να βιδώσει. Σε ποιον τα είχες φτιάξει?
-
Ωραίος! Άντε σύντομα να δούμε ολοκληρωμένη τη μετατροπή να μας πεις εντυπώσεις.
Με ενδιαφέρει το κομμάτι με τα σωληνάκια που έχεις φτιάξει. Τί δαγκάνες έχεις κάτω? Εχω τις M50 και θα μπω στη διαδικασία να βάλω αλλα σωληνάκια γιατί τα μαμα με τα banjo των 90 μοιρών δεν κανουν κάτω στη δαγκάνα θέλει άλλη γωνια για να βιδώσει. Σε ποιον τα είχες φτιάξει?
Τις monoblock δαγκανες φοραω και εγω Ζήση. Σωληνάκια φοραω ενα για καθε δαγκανα, διχως διακλαδωση δηλαδη.
Μου τα είχε βάλει το συνεργειο που το πήγαινα τοτε και είναι με βιδωτά ρακορ και οχι πρεσσαριστα, τα οποια είναι αρκετα βολικά γιατι μπορεις να στρίψεις το σωληνακι γυρω απο τον εαυτο του δίχως να κάνει τσακιση. Δεν ξέρω απο που τα είχα παρει το συνεργείο αλλά μια αναζήτηση που εκανα στο ινετ βρήκα ίδια με αυτά στον Τασουλη (extraproducts) οποτε απο Δευτέρα λεω να τον παρω κανα τηλεφωνο.
Αμα είναι αύριο θα τα βγάλω και μια φωτο να σου στείλω να τα δείς.
-
Θενξ φίλε! ;) Αμα αυτά δεν τα αξιοποιήσεις και αποφασίσεις να τα δώσεις εδώ είμαι. ;)
-
Για να μην μπλέξεις με αποστάτες μπορείς να φτιάξεις 2 έκκεντρα στοπ τιμονιού και να τα ρυθμίσεις ακριβώς εκεί που θες ώστε να μη βρίσκουν οι Τρομπες στη μάσκα. Επίσης αν θες στείλε μου μια φώτο απ τις δαγκάνες σου. Έχω ένα σετακι 2 σε 2 hell που δε μου χρειαζονται
Στάλθηκε από το STK-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θενξ φίλε! ;) Αμα αυτά δεν τα αξιοποιήσεις και αποφασίσεις να τα δώσεις εδώ είμαι. ;)
Ζήση δες μερικές φώτο από τα σωληνάκια να έχεις μια ιδέα. Δεν σκέφτηκα να τα μετρήσω για να ξέρεις και εσύ ποσο μήκος χρειάζεσαι. Θα το κάνω μετά. Αν φτιάξω άλλα σωληνάκια (που θα φτίαξω απ`οτι φαίνεται) θα τα κρατήσω αυτα για την περίπτωση που το ξαναγυρίσω σε τιμόνι.
-
Για να μην μπλέξεις με αποστάτες μπορείς να φτιάξεις 2 έκκεντρα στοπ τιμονιού και να τα ρυθμίσεις ακριβώς εκεί που θες ώστε να μη βρίσκουν οι Τρομπες στη μάσκα. Επίσης αν θες στείλε μου μια φώτο απ τις δαγκάνες σου. Έχω ένα σετακι 2 σε 2 hell που δε μου χρειαζονται
Στάλθηκε από το STK-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιώργο, σωστή η λύση σου αλλά έτσι θα περιορίσω την κίνησ του τιμονιού απο άκρη σε άκρη, συν οτι η τρόμπα του φρένου βρίσκει στα φώτα με το που στρίψω λίγο το τιμόνι.
Θα με ενδιέφεραν τα σωληνάκια που έχεις αρκεί να μου κάνουν στο μήκος. Αν θέλεις μέτρησε τα....να τα μετρήσω και γω τα δικά μου και βλέπουμε.
-
Η αλήθεια είναι ότι χάνεις λίγο σε στρίψιμο αλλά το συνηθίζεις γρήγορα. Τα σωληνάκια είναι για τις μαμα δαγκάνες και δε σου κάνουν όπως βλέπω δυστυχως
Στάλθηκε από το STK-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ζήση τα σωληνάκια είναι 90 και 85 εκατοστά το καθένα απο τρύπα σε τρύπα του ρακορ και ηταν ελαφρώς μεγάλα σε μήκος.
-
Αν θυμάμαι καλά, τα κιτ της Spiegler έχοουν την δυνατότητα να περιστραφεί το ρακόρ τους.
https://spieglerusa.com/brakes/why-spiegler-brake-lines/fitting-adjustability.html
Επίσης, στο δικό μου Tuono όταν χρειάστηκα μακρύτερα σωληνάκια (θυμίζω ότι αρχικά είχα τα λίγο ψηλότερα κλιπον της gilles και μετά έβαλα το τιμόνι) έβαλα σωληνάκια από Shiver(!) και ενώ τα ρακόρ δεν ήταν σωστά (οι δαγκάνες μου και η τρόμπα είχαν διαφορετική γωνία στην τρύπα από αυτές του Shiver) τα ταίριαξε ο Βασίλης. Απλά μπήκαν σε αντίστροφες δαγκάνες τα σωληνάκια και φαίνονταν λίγο περίεργο στο μάτι. Είχα σκοπό κάποια στιγμή να φτιάξω κι εγώ ή να πάρω το κιτ της spiegler αλλά τελικά δεν το έκανα γιατί δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα.
-
Γιώργο δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια να πειραματιστώ με σωληνάκια από άλλη μοτο για να δω ποιο θα ταιριάζει, ετσι θα πάω σε κατασκευή καινούργιων.
Για τα φώτα που "πρέπει" να καταργηθούν, για πείτε καμιά ιδέα. Άμα αφαιρέσω τα φανάρια, με τι να κλείσω το κενό στην μάσκα;;; :thnk: :thnk:
-
Γιώργο δυστυχώς δεν έχω την πολυτέλεια να πειραματιστώ με σωληνάκια από άλλη μοτο για να δω ποιο θα ταιριάζει, ετσι θα πάω σε κατασκευή καινούργιων.
Για τα φώτα που "πρέπει" να καταργηθούν, για πείτε καμιά ιδέα. Άμα αφαιρέσω τα φανάρια, με τι να κλείσω το κενό στην μάσκα;;; :thnk: :thnk:
Το Κιτ της spiegler δεν σου κάνει λες?
Για μούτρο, έβγαζε παλιά κλειστό η cruciata. Ψάξε σε κάνα ιταλικό eBay ή κάνε μια ερώτηση στον gabro.
Θα κάνω ερώτηση αν θες και έναν δύο που ακολουθώ στο fb αν θες.
-
Ναι, αμα θες ρωτα γιατι εγω δεν εχω fb.
Της cruciata το εχω δει, βγαίνει ακριβα, γυρω στα 200€.
Επειδη δεν θελω να κανω μη αναστρεψιμες επεμβασεις, ειδικά στην μασκα, σκεφτόμουν να βγαλω ενα αποτύπωμα των φαναριων και να εφτιαχνα "καπακια" απο πλεξιγκλας.
-
Ναι, αμα θες ρωτα γιατι εγω δεν εχω fb.
Της cruciata το εχω δει, βγαίνει ακριβα, γυρω στα 200€.
Επειδη δεν θελω να κανω μη αναστρεψιμες επεμβασεις, ειδικά στην μασκα, σκεφτόμουν να βγαλω ενα αποτύπωμα των φαναριων και να εφτιαχνα "καπακια" απο πλεξιγκλας.
Δυστυχώς, σε stefano boxcompositi και giesse moto που ρώτησα, δεν έχουν.
-
Δημήτρη ευχαριστώ για τη μέτρηση φίλε.
Σχετικά με την κάλυψη της αφαίρεσης των φώτων το πλεξιγκλας είναι μάλλον η πιο οικονομική λύση οπότε προς τα εκεί θα κοιτούσα κι εγώ στη θέση σου. Με ανάλογες τρύπες/αυτάκια για να βιδωθούν στα σημεία που στηρίζονται τα φανάρια.
ΑΝ από την άλλη μπείς σε διαδικασία πιο κοστοβόρα τσέκαρε αυτό εδώ https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/aprilia-rsv1000rr-tuono-rennverkleidung/2271703015-306-3460 όπου έχει μούτρο και ουρά σε τιμη συζητήσιμη.
Και επίσης αυτό εδώ που πας εντελώς σε rsv εμφάνιση https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/aprilia-rsv-1000-r-rennverkleidung-von-sebimoto/2277084726-306-8986 απλά εδώ θα χρειαστείς αλλαγή και στην εισαγωγή/βάση οργάνων που λογικά θα βρεθεί και αυτή εύκολα από τόσους που σπάνε για ανταλλακτικα τα rsv.
Το θετικό των δυο παραπάνω είναι ότι αφαιρείς εντελώς το κουστούμι σου και μένει προστατευμένο από οποιαδήποτε αναποδιά (ο μη γένοιτο) στην πίστα.