καταρχην γεια χαρα σε ολουσ και sorry που συστηνωμε εδω αλλα...
στο ψητο τωρα αλλαξα σε κλιπον για καλυτερα αλλα οχι!
το μηχανακη το ενοιωθα βαρυτερο και ηθελε πολυ δυναμη και για να μπει στη στροφη και κατα τη διαρκεια της τα πραγματα ηταν χειροτερα κατα την αλλαγη κατευθηνσης(δεξια-αριστερα-saκια κλπ).
οι ρυθμισεισ μου ειναι (ohlins front)4γραμμεσ πανω απο την πλακα(ohlins rear)330mm ολικο μηκοσ αμορτισερ(τερμα ψηλο).οταν δοκιμασα 3γραμμεσ μπροστα ηταν καπως καλυτερο εννοω με λιγοτερο βαρος μπροστα εστριβε πιο γρηγορα
οσοι το εχετε δοκιμασει(κλιπον)τι παρατηρησατε?
που ειμαι λαθος?
ειναι βαρυ(γιατι ειναι)και ειναι καλυτερα με μεγαλο μοχλο(βλ καρατιμονα)?
να το γυρισω καλυτερα στο ταυλι?