0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

nestoras

Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« - : Απρίλιος 25, 2007, 10:40:15 μμ »
Μηπως μπορει να μου πει καποιος την διαφορα στην αισθηση οδηγησης με 15αρι γραναζι?

ακουω με το 16αρι γραναζι-της μαμας του δηλαδη-πως ο κινητηρας ξυπναει μετα τις 8000 rpm ενω χαμηλοτερα δεν εχει πολυ δυναμη.
με το 15αρι τι γινεται?αρπαζει απο τις 5000rpm αλλα χαμηλοτερα σκορτσαρει ο κινητηρας?
υπαρχει η δυνατοτητα να βαλεις και 14αρι γραναζι?και αν ναι ποιες ειναι οι διαφορες?

απ'οτι καταλαβα οσοι εχουν tuono εχουν βαλει το 15αρι και πιθανων κι εγω το ιδιο θα κανω αλλα θα ηθελα να ακουσω μια αποψη που να εξηγει λιγο τα πραγματα.να μου πει πως δουλευει η μηχανη με 16αρι και με 15αρι.
Να πω επισης πως δεν με ενδιαφερει η τελικη ταχυτητα τοσο οσο μ'ενδιαφερει η γρηγορη οδηγηση(στροφες) και η δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων.

ξερω πως το τουονο εχει πολυ δυναμη αλλα ειναι σωστα κατανεμημενη ετσι ωστε να μην παιζω συνεχεια με το κιβωτιο?
με 4η και 70 χιλιομετρα στο κοντερ αν ανοιξω το γκαζι θα ανεβασει γραμμικα ή θα αρχισει να βηχει?

Να με συχωρεστε για τις ενοχλητικες ερωτησεις μου απλα δεν υπαρχει εμπειρια απο V2 παρα μονο απο 4κυλινδρα.
τουλαχιστον να παρω μια ιδεα να ξερω τι να περιμενω απο το tuono.
Σας ευχαριστω



*

kostuono

Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 26, 2007, 01:51:03 πμ »
Εγώ έχω το 04 tuono και έβγαινε με 17αρη απο την μαμά του.
15αρη και 14αρη,ακόμα χειρότερα,μου φαίνεται υπερβολή!!!
Οσο για το σκορτσάρισμα εξαφανίζεται,με το 16αρη που έχω εγω,ξεχνάς το ενοχλητικό συμπλεκτάρισμα στις εκκινήσεις και το μηχανάκι τραβάει απιστευτα και με 6η!!!
Εχει επιπτώσεις και στην τελική!Προς το καλύτερο όμως!!! :ohyes:Γεμίζει και την 6η που το 17αρη δεν την γέμιζε ΠΟΤΕ(σαν overdrive)!!! :bye:

Για λεπτομέριες θα σου απαντήσουν οι "γρήγοροι" με τα καινούργια tuono(Nikits,Byron) :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2007, 01:54:39 πμ από kostuono »

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 26, 2007, 08:37:50 πμ »
Μηπως μπορει να μου πει καποιος την διαφορα στην αισθηση οδηγησης με 15αρι γραναζι?

Η διαφορά είναι προς το καλύτερο. Η απριλια έχει λόγο που το δίνει μαζί με το Tuono. Τωρα για ποιο λόγο δεν το φοράει απ΄το εργοστάσιο ..... δεν ξέρω.
Η διαφορά είναι αισθητή στις χαμηλές στροφές κυρίως, καθώς εξαφανίζονται τα σκορτσαρίσματα. Με το κιβώτιο δεν θα χρειαστεί να παιζεις.

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Απλά το βάζεις και το ξεχνας. Η λειτουργία του δεν έχει σχέση με 4κύλινδρα και αν εννοείς 600αρια απλά καμμιά σχέση.

Για να καταλάβεις πόσο ασχολούμαι με το κιβώτιο, στην πίστα των Μεγάρων κάνω μόνο μια αλλαγή στην ευθεία από 3η σε 4η. Όλη η υπόποιπη πίστα βγαίνει με μια ταχύτητα στο σασμαν λόγω V και ροπής.

 :bye:
 
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2007, 08:39:42 πμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 26, 2007, 03:54:49 μμ »
Μηπως μπορει να μου πει καποιος την διαφορα στην αισθηση οδηγησης με 15αρι γραναζι?

Η διαφορά είναι προς το καλύτερο. Η απριλια έχει λόγο που το δίνει μαζί με το Tuono. Τωρα για ποιο λόγο δεν το φοράει απ΄το εργοστάσιο ..... δεν ξέρω.
Η διαφορά είναι αισθητή στις χαμηλές στροφές κυρίως, καθώς εξαφανίζονται τα σκορτσαρίσματα. Με το κιβώτιο δεν θα χρειαστεί να παιζεις.

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Απλά το βάζεις και το ξεχνας. Η λειτουργία του δεν έχει σχέση με 4κύλινδρα και αν εννοείς 600αρια απλά καμμιά σχέση.

Για να καταλάβεις πόσο ασχολούμαι με το κιβώτιο, στην πίστα των Μεγάρων κάνω μόνο μια αλλαγή στην ευθεία από 3η σε 4η. Όλη η υπόποιπη πίστα βγαίνει με μια ταχύτητα στο σασμαν λόγω V και ροπής.

 :bye:
 


συμφωνω με τον Βυρωνα. Αμα βγαλεις και το βαρος του βολαν ειναι που θα σου σηκωθει η τριχα με τα ανοιγματα. Περιμενω πως και πως να παω με ενα φιλο με τριπλ βολτα. Την προηγουμενη (πριν το 15αρι και το βαρος βολαν) ειχε καλυτερες ρεπριζ με 6η-5η ή και 4η ακομη. Σηκωνει σουζα μεχρι να πεις "τρια " βεβαια αλλα εγω δεν....οποτε μην φοβασαι....με 6η και 200 ανοιγα και νομιζα οτι ειχα και 7η να αλλαξω...το παθα κανα 2 φορες αυτο.

Τωρα οσον αφορα αυτο που λεει ο Βυρωνας για την πιστα ειναι σχετικο...αναλογα τον τροπο οδηγησης...αμα πλακωνεσαι στα φρενα ή εχεις καλη αισθηση του γκαζιου μπορεις και με 2α να πας Βυρωνα...αλλα λεω παντα ειναι σε σχεση με τον τροπο οδηγησης....και με το ποσο καλα λαστιχα, ποσο φοβασαι, ποσο πιεζεις.....κ.λ.π. κ.λ.π.
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #4 - : Απρίλιος 26, 2007, 04:16:31 μμ »
...αναλογα τον τροπο οδηγησης...

 :kalo: :kalo:

κανόνίστε ρε να πάμε σε κανένα TD. Χθές πήγα και ήταν super.

(sorry για το off topic)

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #5 - : Απρίλιος 27, 2007, 10:14:08 πμ »
...αναλογα τον τροπο οδηγησης...

 :kalo: :kalo:

κανόνίστε ρε να πάμε σε κανένα TD. Χθές πήγα και ήταν super.

(sorry για το off topic)

 :bye:

θα βαλω και σχετικο μηνυμα αλλα εχω υποσχεθει στον εαυτο μου ενα ΤD στις 9/5
καλα θα ταν να βρεθουμε.
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #6 - : Απρίλιος 30, 2007, 11:24:47 πμ »
Περιμενα μετα την μοντιφιά με το βαρος του βολαν, να βρεθει η ευκαιρια να κανω μια βολτα με 2 φιλους. Συγκεκριμενα και μετα από προηγουμενη βολτα μαζι τους, πριν βγαλω το βαρος και με το 15 αρι γραναζι επανω, ειχα παρατηρησει ότι το τουονο ερχοταν τριτο και καταϊδρωμενο σε ρεπριζ με 3η-4η-5η-6η.

Η διαφορα αυτή τη φορα ηταν τεραστια. Το FZ1 ουτε που προλαβαινε να δει που πηγα. Το δε triple ενώ φαινοταν αρκετα δυνατο στα πρωτα 5 μετρα, αμεσως μετα ετρωγε χωμα. Ακόμη και όταν ανεβαιναν τα χλμ που θεωρητικά είναι και το δυνατο σημειο  για το FZ1, και παλι δεν μπορουσε να πλησιασει, αφου το ram air εκανε το τουονο να ανοιγει με μανια. Μονο η ζελατινα του Yamaha εκανε τη διαφορα αφου κρυμμενος καποιος από πισω της, εκμεταλευεται την αεροδυναμικη και μπορει να παει με περισσοτερα και για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα.

Οσον αφορα οδηγικα τι να πω.
Μπαινοντας σε στροφες με καλη προσφυση το τουονο έδειχνε ποσο αχτυπητο είναι.
Οδηγησα και τα αλλα 2 (όπως και την προηγουμενη φορα).

Για το YAMAHA ένα εχω να πω. Τρομερα φρενα. Κατι άλλο??? ΟΧΙ. Αδιαφορη μηχανη.
Κλασσικη γιαπαν αισθηση. Αφου όταν κατεβηκαμε από τις μηχανες ετρεξα στον κολλητο και του εσφιξα το χερι. «ΗΡΩΑΣ…» του λεω. «αφου δεν εχεις πεσει ακομη και πηγαινεις ετσι με αυτό το πραμα εισαι ηρωας»

Για το triple ηξερα ότι είναι καλο. Μου αρεσε παντα αυτή η αναλαφρη αισθηση που κανει τα παντα ευκολα. Ανοιγει δυνατα χωρις εξαρσεις. Στριβει ευκολα και πλαγιαζει ανετα. Φρεναρει δυνατα αλλα με ασαφεια. Καλη πληροφορηση από το μπροστινο αλλα κουναγε. Ισως το συγκεκριμενο να ηθελε σφιξιμο πισω, γιατι με κάθε ανοιγμα του γκαζιου καθοταν πισω και το τιμονι επαιζε. Διασκεδαστικη μοτοσυκλετα και ιδιαιτερη σχεδιαση. Κινητηρας αναμεσα σε v2 και Ι4.

Για το κτηνος ότι και να πω είναι λιγο. Ο Yamahaκιας όταν κατεβηκε εκλαιγε γιατι είναι και Ιταλοφιλος αλλα δεν εχει εμπιστοσυνη στην Aprilia και ο Αγγλος αποφασισε πως θελει να παρει άλλη μηχανη. «φιλαρακι μου κανες ζημια » ειπε «αλλα δεν μ αρεσει η φατσα του. Θα παω να παρω κανα ΚΤΜ super Duke να σε σκιζω, αλλιως δεν σε φτανω με τιποτε με αυτό που πηρες»

Συμπερασμα. Τα Γιαπωνεζικα είναι σκουπιδια. Τα Ευρωπαϊκα, γενικως, είναι «γενικώς» καλά.

Τα Ιταλικα είναι άλλο πραμα. Ας είναι και ducati.
 
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος drade

  • ***
  • 181
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #7 - : Μάιος 02, 2007, 02:35:28 μμ »
Νέστορα κακώς δεν έβαλες το 15αρι από την αρχή. Εγώ το έβαλα την στιγμή που βγήκε η μηχανή από το  κουτί της (μάλλον που την έβγαλα από το κουτί της χι χι χι)..

Νομίζω πως η απρίλια δεν βάζει απευθείας το 15αρι λόγω προδιαφραφών δρόμου κλπ αλλα δεν είμαι και σίγουρος.

Με το 15αρι δεν έχει σκορτσαρίσματα αλλά ο βαρύς συμπλέκτης βαρύς..  ε σιγά το μειονέκτημα

*

Αποσυνδεδεμένος DarkSight

  • ***
  • 94
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #8 - : Μάιος 02, 2007, 05:20:18 μμ »
Θα παω να παρω κανα ΚΤΜ super Duke να σε σκιζω, αλλιως δεν σε φτανω με τιποτε με αυτό που πηρες»

Ρε παιδια, εχω μια απορία: το Super Duke είναι πιο δυνατο από την Ιταλίδα μας.....???? :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος drade

  • ***
  • 181
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #9 - : Μάιος 02, 2007, 07:14:55 μμ »
Θα παω να παρω κανα ΚΤΜ super Duke να σε σκιζω, αλλιως δεν σε φτανω με τιποτε με αυτό που πηρες»

Ρε παιδια, εχω μια απορία: το Super Duke είναι πιο δυνατο από την Ιταλίδα μας.....???? :thnk:

πολύ αμφιβάλω να είναι πιο δυνατό. πάντως πιο εύκολο στο να του πάρεις τον αέρα είναι.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Διαφορά στην οδηγηση με 15αρι γραναζι...
« Απάντηση #10 - : Μάιος 02, 2007, 07:18:59 μμ »
Ρε παιδια, εχω μια απορία: το Super Duke είναι πιο δυνατο από την Ιταλίδα μας.....???? :thnk:

Δεν έχω οδηγήσει για να ξέρω, αλλά.... according to the magazines.  :cry:

Tuono hp. 115,5 & 8.99kg
SD 114,9 & 9.9 kg

Βάρος Tuono 210kg, SD 195.3kg (με γεμάτο ρεζερβουάρ, που στο SD είναι 3lt μικρότερο)

Αναλογία hp/kg Tuono 1,82, SD 1,7

Στις επιταχυνσεις και ρεπρίζ το SD είναι σχεδόν παντου πιο γρήγορο. Το Tuono όμως έχει το 16άρι γρανάζι.

Πηγή 0-300 9/2006

 :bye:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης