0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
έχεις σκευτει ότι ίσως έτσι πρέπει να δουλεύει ? οι καταλύτες πχ θέλουν θερμοκρασία για να δουλέψουν και νομίζω ότι τα μοτέρ πλέον έχουν ανοχές και σχεδίαση για να δουλεύουν έτσι αλώστε όλα τα μηχανάκια έτσι δουλεύουν πλέον ευρωπαϊκά η γιαπωνέζικα στους 100c παίζουν
παιδες μια βοηθεια,πηρε φιλος το καινουργιο tuono και οπως ξερετε η εχωντες ζεστενετε πολυ.θελει λοιπον να του βαλω διακοπτη να αναβει το βεντιλατερ οποτε θελει οπως εχω ηδη κανει στο δικο μου.που στο διαλο ειναι η βαλβιδα (thermo switch)να τη γεφυρωσω με διακοπτη η εστω ξερει κανεις ποιο ειναι το ρελε του βεντιλατερ?
sorry αλλα ξεχαστηκα,ειπαμε δεν ειναι δικο μου.και απαντω kompimen αριστερα ειναι στο παλιο σαν το δικο μας.cyber-kanarius συμφωνω αλλα το εχει για καθε μερα και ψηνετε.τεο-απαντηθηκες απο το ποστ του δρακου οσο αναφορα την αλλαγη θερμοστατη.τελος δρακος το ξερω αυτη ειναι η λυση αλλα το πηρε μεταχειρω και απο την αλλη δεν εχει μια για να αγοραση.thx ολους
έχω ακούσει ότι έχουμε πρόβλημα με την θερμοκρασίαγιατί έχουμε μικρό κύκλωμα ψύξης.σωστα bill?αν αυτό είναι σωστο και μπορούσαμε να φτιάξουμεκάτι που να δουλεύει καλύτερα?ρίξε φως bill
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι