0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« - : Φεβρουάριος 16, 2007, 02:11:18 μμ »
Έχοντας στο μυαλό μου να μετρήσω το μηχανάκι μου πριν και μετα την τοποθέτηση του airbox ring (το οποίο μέχρι την Τετάρτη δεν είχε φύγει από Γερμανία  :( για όσα παιδια είναι στο group buy) ανέβασα το Tuono στην ράμπα.... :ohmy:
Το δυναμόμετρο ήταν τύπου SuperFlow που θεωρούνται αρκετά ακριβή στις μετρήσεις τους  μαζί με τα Eddie Current. Οι αποκλίσεις που έχει με το Dyno είναι περίπου 5% (Το SF προς τα κάτω). Επίσης μπορούσε να γίνει και προσομοίωση του Ram-Air μέσω αεραγωγού που στέλνει αέρα με αυξανόμενη δύναμη όσο τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν.
Οι αλλαγές που έχει το Tuono μου σε σχέση με το stock είναι :

Leo Vince High Mount slip-on (ξετάπωτες  :dvl! )
Map 2
Αφαίρεση της τάπας του φίλτρου, και τοποθέτηση Κ&N φίλτρου
Βγάλσιμο του βάρους του βολάν από τον Doctor Bill
15 Γρανάζι μπροστά

Δυστυχώς δεν μπορέσαμε να πάρουμε ρεύμα απ΄τον πολλαπλασιαστή για να έχουμε πλήρη στοιχεία (στροφές, ροπή, καυσανάλυση). Για να μην πάει τσάμπα το ανέβασμα και καθότι ο χρόνος πίεζε είπαμε να το μετρήσουμε μόνο σε ιπποδύναμη.
Αποτέλεσμα 125,6 HP στον τροχό...  :thnk: (θα το ψάξουμε με τον Bill γιατί πολλά φαίνονται...)
Μου άρεσε πάρα πολύ η καμπύλη πάντως  :kalo:



*

merkouris

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 03:02:59 μμ »
σωστος ο παιχτης  :brv: αναμενουμε την επομενη δυναμομετριση

*

GFiotakis

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 03:31:47 μμ »
Ωραια καμπυλη οντως ....... :kalo:.......πολυ σεξυ  :P

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 03:54:47 μμ »


Αποτέλεσμα 125,6 HP στον τροχό...  :thnk: (θα το ψάξουμε με τον Bill γιατί πολλά φαίνονται...)
Μου άρεσε πάρα πολύ η καμπύλη πάντως  :kalo:
Βύρωνα όντως είναι πολλά γιατί τα superflow όπως έχω διαπιστώσει και γω δείχνουν λίγο παραπάνω!
Συγκεκριμένα μέτρησα το capo σε superflow και έδειξε 98 HP στον τροχό και παραξενεύτηκα λιγάκι.  :ohmy:
Οταν το ξαναδυναμομέτρησα σε fuchs έδειξε 92,3 ΗΡ που πιστεύω ότι είναι η πραγματική του ιπποδύναμη :ohyes:
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 03:55:17 μμ »
Καλησπερα φιλε Byron!!!

Η καμπυλη απο το τερατακι σου ειναι παρα πολυ εντυπωσιακη....Αληθεια γιατι ανησυχεις για την ιπποδυναμη???? Φυσιολογικα ειναι τα αλογα που εβγαλε το Tuono...Περιμενες να βγαλει λιγοτερα?

Φιλικα
Argi

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 04:05:24 μμ »

Βύρωνα όντως είναι πολλά γιατί τα superflow όπως έχω διαπιστώσει και γω δείχνουν λίγο παραπάνω!
Συγκεκριμένα μέτρησα το capo σε superflow και έδειξε 98 HP στον τροχό και παραξενεύτηκα λιγάκι.  :ohmy:
Οταν το ξαναδυναμομέτρησα σε fuchs έδειξε 92,3 ΗΡ που πιστεύω ότι είναι η πραγματική του ιπποδύναμη :ohyes:

Ξέρω ότι τα Fuchs είναι τα πιο απαισιόδοξα απ΄όλα. Για τα SF όπως είπα, έχω ακούσει καλά λόγια (για την ακρίβεια τους).
Για να πάρεις μια ιδέα η μετατροπή που έκανε το SF σε DYNO (μπορούσε να γίνει στο PC) έδειχνε 131 και κάτι ψιλά !!!

 :bye:

*

kostuono

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 04:08:07 μμ »
Βύρωνα,εκει που μας έκαναν την προσφορά  έκανες την δυναμομέτρηση?
Εντυπωσιακό πάντως!!! :prm

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 04:13:36 μμ »
Περιμενες να βγαλει λιγοτερα?

Καλησπέρα φίλε NitroArgi.
Η αλήθεια είναι ότι περίμενα γύρω στα 120-122. Οι δυναμομετρήσεις που έχω δεί (και στο powerbikes αν θυμάμαι καλά) πάιζουν γύρω στα 116-119 στον τροχό για νορμαλ Tuono. Δεν περίμενα ότι οι Leo Vince και ο χάρτης θα παίξουν τέτοιο ρόλο.
Στο AF1 οι δυναμομετρήσεις που δείχνουν σε Tuono πάιζουν στα 129 άλογα αλλά με PCIII. (δεν ξέρω όμως τι δυναμόμετρο έχουν)

Πάντως, πιο πολύ εντυπωσιάστηκα από την όμορφη καμπυλη του παρα από το νούμερο.

 :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2007, 04:16:55 μμ από Byron »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 04:13:59 μμ »
Η ιπποδυναμη ειναι κατι σχετικο οποτε μη ψαρωνεται με τα αλογα που μπορει να δειτε! Η καμπυλη ομως ειναι πολυ καλη και αυτο θα φανει σε οποιο δυναμομετρο και αν πας.

Το δυναμομετρο ειναι απλα ενα εργαλειο για να δεις αν οι αλλαγες που εχεις κανει ειναι προς το καλυτερο ή οχι για να ξερεις. Τιποτα παραπανω!!!

Αλλωστε μη ξεχνας οτι αφαιρωντας το βαρος απο το βολαν ουσιαστικα "κλεβεις" το δυναμομετρο το οποιο δειχνει λιγο μεγαλυτερη ιπποδυναμη. Οποτε τα αλογα που ειδες ειναι μια χαρα και δε χρειαζεται να αγχωνεσαι!

Φιλικα
Argi

P.S. Συνηθως οι Αμερικανοι χρησιμοποιουν Dynojet δυναμομετρα. Κατα μεσο ορο τα νεα μοτερ βγαζουν περιπου 118Ps ΣΕ Dynojet....Το δικο σου ποσο ειχε δειξει???? Αυτο ειναι που θα επρεπε να ξερεις!

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 16, 2007, 04:16:45 μμ από NitroArgi »

*

GFiotakis

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 04:20:24 μμ »
Βασικα απο τοτε που ημουνα πιτσιρικα και με ολα τα μηχανακια που ειχα και μερικα απο αυτα ηταν «αερας» δεν με ενοιαζε ποτε ποσα αλογα ,μπορει να βγαζει και τετοιες λεπτομερειες που βαζετε εδω ….αλλα το καταλαβαινω απολυτα …μπορει εγω να μην ειμαι αυτης ακριβως της λογικης στης μηχανες ………..Αλλα ειμαι με τις φωτογραφικες μηχανες ….με ενδιαφερει για παραδειγμα να μπορει η μηχανη να φτανει τα 6 καρε ανα δευτερολεπτο και οχι 5 ή 5,5 …..ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΕΛΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΕΚΕΙ ….. :ohyes:
Για αυτο βουρ ρε παιδες να τα λετε να μαθαινουμε και εμεις που γερασαμε και δεν ετυχε να τα μαθουμε  :ohyes:

Συγνωμη αν βγηκα off topic αλλα αισθανθηκα οτι ηθελα να το μοιραστω μαζι σας αυτο αλλα και να δικαιολογησετε τις «κουφες» ερωτησεις που μπορει να σας κανω στην πορεια μην με κοιτατε σαν ουφο  :P

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 04:26:25 μμ »
P.S. Συνηθως οι Αμερικανοι χρησιμοποιουν Dynojet δυναμομετρα. Κατα μεσο ορο τα νεα μοτερ βγαζουν περιπου 118Ps ΣΕ Dynojet....Το δικο σου ποσο ειχε δειξει???? Αυτο ειναι που θα επρεπε να ξερεις!

Δεν ξέρω τι βγάζει στο Dynojet. Η αναγωγή που έκανε το SF σε Dyno (που δεν ξέρω αν είναι σωστή) έδειξε 131 !!!
Συμφωνώ με όσα είπες για τα νούμερα. Αλλωστε αυτό που ήθελα να δώ ήταν η τυχόν διαφορά που θα προκύψει με το Airbox στις μεσαίες.
Θα επανέλθω στο θέμα που ανέφερες της καμπύλης. Υπήρχαν διαγράμματα από κάποιο βελτιωμένο mille 04 το οποίο έδινε περίπου τα ίδια άλογα ψηλά, αλλά με δύο τρύπες στην απόδοση. Ιδιαίτερα αυτή των 5.000 στροφών ήταν εντυπωσιακή (και αισθητή φαντάζομαι).

@ Kostuono. Όχι δεν το πήγα εκεί. Προέκυψε η μέτρηση μεταξύ καφέ και πλάκας και το πήγαμε σε κάποιον γνωστό στον Πειραιά

 :bye: :bye:

*

TASKON

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #11 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 05:27:23 μμ »
super το μηχανημα. Και 122 να είναι η καμπυλη είναι όντως εντυπωσιακή. Αλήθεια εκεί που έχουμε την προσφορά πήγε κανείς?

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #12 - : Φεβρουάριος 16, 2007, 09:47:23 μμ »

Θα επανέλθω στο θέμα που ανέφερες της καμπύλης. Υπήρχαν διαγράμματα από κάποιο βελτιωμένο mille 04 το οποίο έδινε περίπου τα ίδια άλογα ψηλά, αλλά με δύο τρύπες στην απόδοση. Ιδιαίτερα αυτή των 5.000 στροφών ήταν εντυπωσιακή (και αισθητή φαντάζομαι).


Το απολυτο νουμερο δεν ειναι ποτε σημαντικο παρα μονο οταν εισαι στη καφετερια με τους κολλητος και τα πειραγματα πανε και ερχονται!
Το σημαντικο ειναι να μην υπαρχουν τρυπες αφενος αλλα και να υπαρχει διαρκεια της δυναμης. Προφανως το Mille στο οποιο αναφερεσαι δεν ειχε κανει κατι στο φιλτροκουτι του για να κλεισει η τρυπα στις μεσαιες! Βεβαια παιζει ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ ρολο τι εξατμισεις φοραγε...

Φιλικα
Argi

*

patelis

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #13 - : Φεβρουάριος 17, 2007, 11:55:20 πμ »
Πια καμπυλη ρε παιδια  :P!!!!!!!!! ????????? αυτο ειναι απογειωση μαχητικου  :ohyes:

*

dimdoc

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #14 - : Φεβρουάριος 19, 2007, 12:39:47 μμ »
Παραθετω τη δυναμομετρηση του δικου μου Mille 04, εγινε σε dynojet 150 (ισως και 250 να ειναι) και φοραει ανοιχτες Leovinci (τελικα μονο) ,map2, εχει αφαιρεθει το βαρος στο βολαν και φοραει και 15αρι γραναζι μπροστινο.

Και σε μενα δε σταθηκε δυνατο να παρουν μετρηση απο τον πολλαπλασιαστη ωστε να εχουμε τιμες ροπης, η καμπυλη ειναι ιπποδυναμη με το χρονο οποτε μπορει να γινει και καποια συγκριση με τη καμπυλη του Tuono

Το κατσαρωμα καπου στη μεση της καμπυλης οφειλεται στο δυναμομετρο και οχι στο μοτερ συμφωνα με αυτον που εκανε τη δυναμομετρηση

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης