0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

kostuono

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #15 - : Φεβρουάριος 19, 2007, 01:14:18 μμ »
ΖΗΛΕΨΑ και θα το πάω και εγώ για δυναμομέτρηση :psdof:
Θα ποστάρω τα αποτελέσματα................
















...αν δεν ξεφτιλιστώ :cry:
Παναγία μου κάνε να βγάλει 140 άλογα :pray: :pray: :pray: :pray:
 :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #16 - : Φεβρουάριος 20, 2007, 08:47:55 μμ »
Παραθετω τη δυναμομετρηση του δικου μου Mille 04, εγινε σε dynojet 150

Dimdoc εντυπωσιακό το γράφημα.
Εχω κάποιες επιφυλάξεις όμως για τα dyno πλέον. Ισως στο μοντέλο που έκανες την δυναμομέτρηση να είχε (ή σου είπε πως είχε) προσομοίωση ram-air. Από ότι βλέπω όμως τα χλμ που αναφέρονται στον κάτω άξονα του διαγράμματος, δείχνει πως η μέτρηση έγινε με 4η στο κιβώτιο ?

Για να ξεκαθαρίσω τι εννοώ, έκανα άλλη μια μέτρηση σε Dyno για να δω τι δείχνει. Μετρήθηκε στο δυναμόμετρο του κ. Γεωργόπουλου στην Βουλιαγμένης σε μοντέλο Dyno 150... Στην ερώτηση μου αν υπήρχε δυνατότητα μέτρησης ram-air απάντησε καταφατικά, και μου έδειξε την φυσούνα αέρα που κατέληγε στο μούτρο της μηχανής. Η φυσούνα έβγαζε σταθερά και με δύναμη αέρα που πιστεύω ότι χρησίμευε για την ψύξη του κινητήρα (και μόνο). Εκτός του ότι μου έκανε εντύπωση η αναφορά του ότι έχει δεί καλύτερη λειτουργία με τις τάπες στα Leo Vince (αποκλείεται καθώς είναι db-killers και φράζουν αρκετά την απόδοση) μέτρησε το Tuono με 4η στο κιβώτιο, ενώ είναι γνωστό ότι η απόδοση λόγω του Ram-air είναι ανάλογη της ταχύτητας (όσο πιο πολλά χλμ τόσο αυξάνει η απόδοση).
Αρα το συγκεκριμένο δεν μπορεί να μετρήσει την επιπλέον απόδοση λόγω ram-air.

H προηγούμενη μέτρηση που έγινε στο Super Flow, σαφέστατα μπορούσε να μετρήσει ram-air καθώς πέραν της φυσούνας που έψυχε τον κινητήρα, υπήρχε μια σταθερή εξαγωγή αέρα που έστελνε με αυξανόμενη πίεση αέρα όσο τα χλμ ανέβαιναν. (Πάνω από 220 χλμ. αν έβαζες το χέρι σου μπροστά στο κόλλαγε στο μούτρο της μηχανής). Για αυτό το λόγω η μέτρηση έγινε με 6η.....

Anyway σε δουλειά να βρισκόμαστε. Απλά η μέτρηση στο συγκεκριμένο Dyno μου φάνηκε ερασιτεχνική, αν και έχω ακούσει ότι περνάνε πολλές μοτοσυκλέττες από το συγκεκριμένο δυναμόμετρο.
Για την ιστορία και μόνο, η καμπύλη του Tuono ήταν σχεδόν ίδια με απόδοση 126,4 HP.

@ ΝitroArgi ,διαβάζοντας το σχόλιο περί κλέψίματος του δυναμόμετρου λόγω αφαίρεσης του βάρους του βολάν, μου δημιουργήθηκε μια απορία. Θα ήταν κατανοητό αν σύγκρινα απόδοση στον στρόφαλο πριν και μετά την αφαίρεση του βάρους. Με το δυναμόμετρο να μετράει απλά ίππους στο τύμπανο, πως μπορεί να "ξεγαλαστεί" ?
Το μόνο που μετράει είναι το πόσο "δυνατά-γρήγορα" γυρνάει το τύμπανο, και όχι από που προέρχεται η ιπποδύναμη. Ίσως να μην κατάλαβα κάτι καλά, έτσι όπως το διατύπωσες απλά έχω αυτή την απορία.

 :bye: 

*

dimdoc

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #17 - : Φεβρουάριος 21, 2007, 06:46:34 μμ »
Aν και τα παμε απο κοντα, και η δικη μου μετρηση στο δυναμομετρο του Γεωργοπουλου εγινε, αρα συμπερασματα μπορουν να βγουν. Και μενα το μετρησε με 4η, και σε μενα δεν επαιζε ram-air. Τελικα η συκγριση εχει νοημα σε ιδιο δυναμομετρο, αλλιως οι αριθμοι ειναι ενδεικτικοι και μαλλον πιο χρησιμες ειναι οι καμπυλες.

Με τη αφαιρεση του βαρους στο βολαν να δειχνει περισσοτερα αλογα ξεγελωντας το δυναμομετρο δεν το καταλαβα και εγω... :thnk:

*

kostuono

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #18 - : Απρίλιος 27, 2007, 07:19:23 μμ »
Πήγα και εγώ το tuono 04 για δυναμομέτρηση και απογοητευτηκα :(
Το δυναμόμετρο ηταν FUCHS και έδειξε μόνο 102,3hp τροχό,γελοίο νούμερο!!!!

Βέβαια παρηγορούμαι με το ότι ηταν καρα-ερασιτεχνική η μέτρηση.Δεν εβάλαν μπροστά τον ανεμιστήρα που λογικά παίζει κάποιο ρόλο,η μέτρηση έγινε πολύ βιαστικά και ο "μάστορας" μου το έπαιζε τρελλός γνώστης,πράγμα που μου την έδωσε(μου είπε τα απίστευτα :sh%)!!!!



Δεν είναι πολύ λίγα τα άλογα???
Λέτε να καβαλάω Capo και να μην το ξέρωω???Με φάγατε παλιο_Caponordaκιδες :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #19 - : Απρίλιος 27, 2007, 07:29:08 μμ »
Μην τρελαίνεσαι. Θα τα πουμε πιο μετα γιατί πρεπει να στειλω 1 πμ και να παώ το υιό στον γιατρό.

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #20 - : Απρίλιος 27, 2007, 07:47:28 μμ »
Πήγα και εγώ το tuono 04 για δυναμομέτρηση και απογοητευτηκα :(
Το δυναμόμετρο ηταν FUCHS και έδειξε μόνο 102,3hp τροχό,γελοίο νούμερο!!!!

Βέβαια παρηγορούμαι με το ότι ηταν καρα-ερασιτεχνική η μέτρηση.Δεν εβάλαν μπροστά τον ανεμιστήρα που λογικά παίζει κάποιο ρόλο,η μέτρηση έγινε πολύ βιαστικά και ο "μάστορας" μου το έπαιζε τρελλός γνώστης,πράγμα που μου την έδωσε(μου είπε τα απίστευτα :sh%)!!!!

Δεν είναι πολύ λίγα τα άλογα???
Λέτε να καβαλάω Capo και να μην το ξέρωω???Με φάγατε παλιο_Caponordaκιδες :psdof:

Η αλήθεια είναι ότι ακούγονται λίγα. Το θέμα με τα Fuchs είναι λίγο περίεργο. Καταρχήν μετράνε 4 νούμερα. Στρόφαλο, κιβώτιο, τροχό και τύμπανο. Τα 102 αφορούν το τύμπανο ή τον τροχό ? Υποτίθεται πωε η πραγματική δύναμη είναι η τελευταία (τυμπάνου) γιατί υπολογίζει με κάποιο αλγόριθμο (?) την τριβή της ασφάλτου, το βάρος του αναβάτη (αν είναι πιο βαρύς ο αναβάτης το λάστιχο πατάει καλύτερα και δίνει περισσότερα άλογα) αεροδυναμική αντίσταση (δεν ξέρω πως το υπολογίζει) και σπινάρισμα τροχού, που υποτίθετε ότι υπάρχει σε όλες τις ταχύτητες.

Κρατάω κάποιες επιφυλάξεις για τις μετρήσεις τους πάντως, όχι επειδή είναι απαισιόδοξες αλλά επειδή δε με έχει πείσει ο τρόπος υπολογισμού τριβών, σπιναρίσματος κλπ.

Για να έχεις μια άμεση σύγκριση, κοιτάς την μέτρηση τροχού. δεν ανέφερες αν η μέτρηση έγινε μια κι έξω. Αν το ανεβάσατε και το μετρήσατε 1 φορά να είσαι και ευχαριστημένος. Το δικό μου στην 1η μέτρηση ήταν πάνω από 10 άλογα χαμηλώτερα γιατί εδώ μέσα τα μηχανάκια μπουκώνουν. Την μέτρηση με την Max ιπποδύναμη την πήρα στην 3η προσπάθεια που ξεμπούκωσε.

Για ποιό λόγο δεν έβαλε βεντιλατέρ δεν κατάλαβα. Προφανώς ήθελε 1 στο γρήγορο?

Για τον 1 πόντο που μου είπες..... κουφό εώς απίθανο. Πως το μέτρησε?

Τα λέμε μετά, να προλάβω τον γιατρό.  :bye:

*

kostuono

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #21 - : Απρίλιος 27, 2007, 08:11:34 μμ »
Πήγα και εγώ το tuono 04 για δυναμομέτρηση και απογοητευτηκα :(
Το δυναμόμετρο ηταν FUCHS και έδειξε μόνο 102,3hp τροχό,γελοίο νούμερο!!!!

Βέβαια παρηγορούμαι με το ότι ηταν καρα-ερασιτεχνική η μέτρηση.Δεν εβάλαν μπροστά τον ανεμιστήρα που λογικά παίζει κάποιο ρόλο,η μέτρηση έγινε πολύ βιαστικά και ο "μάστορας" μου το έπαιζε τρελλός γνώστης,πράγμα που μου την έδωσε(μου είπε τα απίστευτα :sh%)!!!!

Δεν είναι πολύ λίγα τα άλογα???
Λέτε να καβαλάω Capo και να μην το ξέρωω???Με φάγατε παλιο_Caponordaκιδες :psdof:

Η αλήθεια είναι ότι ακούγονται λίγα. Το θέμα με τα Fuchs είναι λίγο περίεργο. Καταρχήν μετράνε 4 νούμερα. Στρόφαλο, κιβώτιο, τροχό και τύμπανο. Τα 102 αφορούν το τύμπανο ή τον τροχό ? Υποτίθεται πωε η πραγματική δύναμη είναι η τελευταία (τυμπάνου) γιατί υπολογίζει με κάποιο αλγόριθμο (?) την τριβή της ασφάλτου, το βάρος του αναβάτη (αν είναι πιο βαρύς ο αναβάτης το λάστιχο πατάει καλύτερα και δίνει περισσότερα άλογα) αεροδυναμική αντίσταση (δεν ξέρω πως το υπολογίζει) και σπινάρισμα τροχού, που υποτίθετε ότι υπάρχει σε όλες τις ταχύτητες.

Κρατάω κάποιες επιφυλάξεις για τις μετρήσεις τους πάντως, όχι επειδή είναι απαισιόδοξες αλλά επειδή δε με έχει πείσει ο τρόπος υπολογισμού τριβών, σπιναρίσματος κλπ.

Για να έχεις μια άμεση σύγκριση, κοιτάς την μέτρηση τροχού. δεν ανέφερες αν η μέτρηση έγινε μια κι έξω. Αν το ανεβάσατε και το μετρήσατε 1 φορά να είσαι και ευχαριστημένος. Το δικό μου στην 1η μέτρηση ήταν πάνω από 10 άλογα χαμηλώτερα γιατί εδώ μέσα τα μηχανάκια μπουκώνουν. Την μέτρηση με την Max ιπποδύναμη την πήρα στην 3η προσπάθεια που ξεμπούκωσε.

Για ποιό λόγο δεν έβαλε βεντιλατέρ δεν κατάλαβα. Προφανώς ήθελε 1 στο γρήγορο?

Για τον 1 πόντο που μου είπες..... κουφό εώς απίθανο. Πως το μέτρησε?

Τα λέμε μετά, να προλάβω τον γιατρό.  :bye:

Με μια βιαστική μέτρηση πήρε αποτελέσματα!!!Τυμπάνου μου έδειξε 90,9 hp!!! :sh% :sh% :sh% :oo! :oo! :oo! :oo!

Τον πόντο τον μέτρησε με το πώς πατάει το μηχανάκι στο δυναμόμετρο,με το ίχνος,ισχυριζόταν οτι το Fuchs ευθυγραμμίζει τους τροχούς!!!

*

TUONOPOWER

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #22 - : Απρίλιος 27, 2007, 08:51:04 μμ »
Καταρχάς μια και είναι η πρώτη φορά που γράφω στο site θα ήθελα να σας πω μια μεγάλη καλησπέρα. Έχω ένα Τ 06 το οποίο πηρα πριν από 3μιση μήνες, δίνοντας ένα gixer 1000 K5 και είμαι κατενθουσιασμένος!! Κατά σύμπτωση χτες πήγα και δυναμομέτρησα το Τ σε FUCHS δυναμόμετρο με τις minimum μετατροπές όπως τελικά akrapovic & φίλτρο ΚΝ. Το αποτέλεσμα 120,4hp τροχό που πιστεύω είναι ένα πάρα πολύ καλό νούμερο για FUCHKS dyno.  :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #23 - : Απρίλιος 27, 2007, 09:34:28 μμ »
Με μια βιαστική μέτρηση πήρε αποτελέσματα!!!

Σου επαναλαμβάνω ότι με μια μέτρηση δεν μπορείς να πάρεις το 100%. και παλι καλά που δεν κάνατε κι άλλες, γιατί θα έφτανε σε σημείο τήξης το μοτέρ χωρίς φυσούνα.
Αν θες πάμε σ΄αυτόν που με μέτρησε και εμένα και τον davide, theok, backy να σου το ξεμπουκώσει  και να σου φύγει η κακή εντύπωση :P

Το δουλεύεις σαν παπί το κακόμοιρο και το έχεις πνίξει, παλιοκουλάτζα  :psdof:

 Αίντε ξεκόλλα λέμε..... :tez:


*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #24 - : Απρίλιος 27, 2007, 09:38:16 μμ »
Καταρχάς μια και είναι η πρώτη φορά που γράφω στο site θα ήθελα να σας πω μια μεγάλη καλησπέρα. Έχω ένα Τ 06 το οποίο πηρα πριν από 3μιση μήνες, δίνοντας ένα gixer 1000 K5 και είμαι κατενθουσιασμένος!!

Καλησπέρα και καλώς ήρθες φίλε. By the way, ωραίο μηχανάκι πήρες.... Πως σ΄άφησαν οι Ιάπωνες να πάρεις V2 ?

Η μέτρηση σου είναι super για Fuchs δυναμόμετρο. Αν μπορείς βάλε και το διάγραμμα να δούμε!! :kalo:

 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος mark

  • ***
  • 136
  • Φύλο: Άντρας
    • http://yahoo.gr
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #25 - : Απρίλιος 27, 2007, 11:21:13 μμ »
Πήγα και εγώ το tuono 04 για δυναμομέτρηση και απογοητευτηκα :(
Το δυναμόμετρο ηταν FUCHS και έδειξε μόνο 102,3hp τροχό,γελοίο νούμερο!!!!

Βέβαια παρηγορούμαι με το ότι ηταν καρα-ερασιτεχνική η μέτρηση.Δεν εβάλαν μπροστά τον ανεμιστήρα που λογικά παίζει κάποιο ρόλο,η μέτρηση έγινε πολύ βιαστικά και ο "μάστορας" μου το έπαιζε τρελλός γνώστης,πράγμα που μου την έδωσε(μου είπε τα απίστευτα :sh%)!!!!



Δεν είναι πολύ λίγα τα άλογα???
Λέτε να καβαλάω Capo και να μην το ξέρωω???Με φάγατε παλιο_Caponordaκιδες :psdof:
Δεν μου λες ο "μάστορας" έβαλε σαν παράμετρο στο δυναμόμετρο το ότι φοράς 16άρι γρανάζι αντί για 17άρι που έχει από τη μάνα του το tuono 04?
ΚΟΙΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ
ΓΙΩΡΓΟΣ

*

TUONOPOWER

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #26 - : Απρίλιος 27, 2007, 11:33:59 μμ »
Καταρχάς μια και είναι η πρώτη φορά που γράφω στο site θα ήθελα να σας πω μια μεγάλη καλησπέρα. Έχω ένα Τ 06 το οποίο πηρα πριν από 3μιση μήνες, δίνοντας ένα gixer 1000 K5 και είμαι κατενθουσιασμένος!!

Καλησπέρα και καλώς ήρθες φίλε. By the way, ωραίο μηχανάκι πήρες.... Πως σ΄άφησαν οι Ιάπωνες να πάρεις V2 ?

Η μέτρηση σου είναι super για Fuchs δυναμόμετρο. Αν μπορείς βάλε και το διάγραμμα να δούμε!! :kalo:

 :bye:
[/quote

Σε ευχαριστώ φίλε. Στέλνω και το διάγραμμα το οποίο είναι και συγκριτικό με ενα Speed Triple 05 από έναν κολλητό μου. Ευχομαι να τα κατάφερα να το κατεβάσω. Οπως θα δεις το Triple είναι λίγα άλογα λιγότερα αλλά από ροπή σκοτώνει. Επίσης οι τελικές ήταν 247 km για το Triple και 266 για το T με 15αρι γρανάζι

*

kostuono

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #27 - : Απρίλιος 28, 2007, 01:09:13 πμ »
Πήγα και εγώ το tuono 04 για δυναμομέτρηση και απογοητευτηκα :(
Το δυναμόμετρο ηταν FUCHS και έδειξε μόνο 102,3hp τροχό,γελοίο νούμερο!!!!

Βέβαια παρηγορούμαι με το ότι ηταν καρα-ερασιτεχνική η μέτρηση.Δεν εβάλαν μπροστά τον ανεμιστήρα που λογικά παίζει κάποιο ρόλο,η μέτρηση έγινε πολύ βιαστικά και ο "μάστορας" μου το έπαιζε τρελλός γνώστης,πράγμα που μου την έδωσε(μου είπε τα απίστευτα :sh%)!!!!



Δεν είναι πολύ λίγα τα άλογα???
Λέτε να καβαλάω Capo και να μην το ξέρωω???Με φάγατε παλιο_Caponordaκιδες :psdof:
Δεν μου λες ο "μάστορας" έβαλε σαν παράμετρο στο δυναμόμετρο το ότι φοράς 16άρι γρανάζι αντί για 17άρι που έχει από τη μάνα του το tuono 04?

Το έβαλε γιατί με ρώτησε!!!! :srry:
Τι παίζει ρε γμτ,τόσο ψόφιο είναι το tuono μου??? :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος anatil

  • *****
  • 366
  • Φύλο: Άντρας
  • Ca2(PO4)3. Σκέτη χημεία
    • http://6974978406
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #28 - : Απρίλιος 28, 2007, 01:49:32 πμ »
Όχι ρε συ Κώστα,ΔΕΝ είναι ψόφιο,αλοίμονο !!!

Απλά είναι η touring  έκδοση και όχι πίστας  :P

Πάντως για Πλαστήρα μια χαρά μου φάνηκε....
Ca2(PO4)3(NO)x-RD. Xημεία.

*

kostuono

Απ: Δυναμομέτρηση Tuono 2006
« Απάντηση #29 - : Απρίλιος 28, 2007, 01:04:22 μμ »
Όχι ρε συ Κώστα,ΔΕΝ είναι ψόφιο,αλοίμονο !!!

Απλά είναι η touring  έκδοση και όχι πίστας  :P

Πάντως για Πλαστήρα μια χαρά μου φάνηκε....

Λες Τηλέμαχε να έχει μπεί,ο εγκεφαλός του, σε touring mode λόγω Πλαστήρα??? :thnk:
 :P

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης