0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος iosif9

  • *****
  • 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA TUONO R V2
  • Αντιδράσεις: 0
iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« - : Αύγουστος 14, 2015, 04:13:15 πμ »
Θα είμαι όσο πιο σύντομος  γίνεται.... :)  Μετά απο αρκετές μοτοσυκλέτες ανατολικής προέλευσης κυρίως sbk και αρκετά χιλ. σε πίστα και ακόμα περισσότερα σε ορεινό επαρχιακό στροφιλίκι αυτή v2 είναι όντως μια μοτοσυκλέτα που αξίζει τα λεφτά της...με λίγο ψάξιμο στις αναρτήσεις  το ξυραφένιο πλαίσιο θα κάνει καλά την δουλειά του...απολαυστικό μοτέρ κάπως απότομο μπροστινό φρένο και σε συνδιασμό με τα φρέσκα dunlop 211 gp racer   (180-55)  που έβαλα μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα διαμάντι  που της έδωσα λίγα και μου επιστρέφει τα διπλά σε απόλαυση.
Αυτα για τι είμαι και Λάκωνας!


ΜΠΑΙΝΩ ΦΕΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ...!!!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« Απάντηση #1 - : Αύγουστος 14, 2015, 08:47:25 πμ »
Περιεργο. Εγω νομιζα οτι ησουν Ιπποτης και οχι Λακωνας  :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος paramedic

  • *******
  • 2126
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord RRR
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« Απάντηση #2 - : Αύγουστος 14, 2015, 11:36:03 πμ »
Έτσι είναι τα πράγματα. Once you go Aprilia, you never go back!
Και αν δεν με σέβεστε να με φοβάστε....

*

nikoscapo

Απ: iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« Απάντηση #3 - : Αύγουστος 14, 2015, 12:00:43 μμ »
Έτσι είναι τα πράγματα. Once you go Aprilia, you never go back!
Δεν ξέρω αγγλικά ρε π@υστη...! :psdof: :blus: :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« Απάντηση #4 - : Αύγουστος 14, 2015, 12:22:01 μμ »
Με 180 λάστιχο εε..... Δεν σου τερματίζει πολύ εύκολα ?? Ειδικά το ντανλοπ που έχει περίεργη κορόνα.... ?? Επειδή φαίνεται από αυτά που γράφεις ότι έχεις εμπειρία δοκίμασε στν επόμενη αλλαγή ελαστικών το 190+ και εάν σου πέσει αργό δώσε λίγο ύψος πίσω.....

*

Αποσυνδεδεμένος iosif9

  • *****
  • 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA TUONO R V2
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« Απάντηση #5 - : Αύγουστος 14, 2015, 02:44:41 μμ »
Με 180 λάστιχο εε..... Δεν σου τερματίζει πολύ εύκολα ?? Ειδικά το ντανλοπ που έχει περίεργη κορόνα.... ?? Επειδή φαίνεται από αυτά που γράφεις ότι έχεις εμπειρία δοκίμασε στν επόμενη αλλαγή ελαστικών το 190+ και εάν σου πέσει αργό δώσε λίγο ύψος πίσω.....
To πίσω οντως τελείωσε σε ενα κοντινό καφέ μέχρι το λιμάνι!
Σαν σημείο αναφοράς εχω το μπροστινό ελαστικό συνήθως οταν πατάει όλο :ohyes: Λόγω οικονομίας πήγα στο 180 και οτι πάω ποιο μαζεμένα απο την πίστα οποτε αρκεί για σβέλτες βόλτες στον δρόμο...επόμενη μετατροπή μάλλον τα καβαλέτα στο τιμόνι να πέσω ποιο μπροστά και να πάρω λίγο ακόμα αίσθηση απο το μπροστινό..
ΜΠΑΙΝΩ ΦΕΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ...!!!

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« Απάντηση #6 - : Αύγουστος 15, 2015, 11:22:47 πμ »
Για εμένα μν πειράξεις καβαλετα ασχολήσου μόνο με τς αναρτήσεις με ρυθμίσεις και ύψος...
Τα ντανλοπ τι πιέσεις τα δουλεύεις ??

*

Αποσυνδεδεμένος iosif9

  • *****
  • 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA TUONO R V2
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« Απάντηση #7 - : Αύγουστος 15, 2015, 11:47:08 πμ »
Για εμένα μν πειράξεις καβαλετα ασχολήσου μόνο με τς αναρτήσεις με ρυθμίσεις και ύψος...
Τα ντανλοπ τι πιέσεις τα δουλεύεις ??
32 μπρος 30 πίσω.
ΜΠΑΙΝΩ ΦΕΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ...!!!

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: iosif9 tuono r v2 Πρώτες εντυπώσεις
« Απάντηση #8 - : Αύγουστος 15, 2015, 12:07:02 μμ »
δεν συμφωνω μανο
εμενα μ αρεσε πολυ περισσοτερο το μηχανακι με λιγο χαμηλοτερο τιμονι

συμφωνω ομως οτι θελει επεμβασεις στο υψος
αρκετο χαμηλωμα μπροστα και ισως λιγο και πισω
καντα σιγα σιγα αυτα,γιατι εγω καταφερα σε καποια φαση να μην οδηγιεται το μηχανακι με τιποτα :D

εγω τα ντανλοπ τα εχω πιο χαμηλα σε πιεσεις

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης