0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δύο επιλογές. 1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή 2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα.
Εγώ με τον καιρό προσαρμόστηκα σε ένα πιο ροικό στύλ οδήγησης και είδα ότι έχει αποτέλεσμα και στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.Π.χ νιώθω ότι το χαστούκισμα στο quick turning στα κλειστά κομμάτια δεν φέρνει το αποτέλεσμα που περιμένεις....αντίθετα αν πάρεις την γραμμή ροικά τα πράγματα γίνονται πιο απλά.Εχω δε την αίσθηση ότι το Tuono δεν συμπαθεί και πολύ το στραμπουληχτό στροφιλικι και προτιμά περισσότερη άπλα!
Παράθεση από: kompimen στις Μάρτιος 20, 2008, 09:41:12 πμΔύο επιλογές. 1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή 2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. εχουν γινει και τα δυο...μαλιστα το πισω εχει παει στο 180γιατι δεν δοκιμαζεις και τα δυο μαζι.δηλαδη 4εγκοπες πανω αποτη πλακα μπροστα & 6-10mm παραπανω υψος πισω.μπορει να κουναει λιγο αλλα χωρις προβλημα απο την αλλη στριβει πιο γρηγορα και σηκωνει γκαζι απο νωρις στο apex κρατωντας συναμα κλειστη γραμμη.τωρα στα κλειστα κοματια δεν ειναι αργο καθολου αλλα ναι θελει δυναμη και αποφασηστικοτητα.το δευτερο ετσι ηταν αλλα τελικα το γυρισα σε κανονικα η πλακα μπροστα και σηκωμα ουρας.και παλι ρε φιλε δεν εχει σχεση με αλλες μηχανες...πολυ δυσκολη εξακολουθει να ειναι......
Παράθεση από: kompimen στις Μάρτιος 20, 2008, 09:41:12 πμΔύο επιλογές. 1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή 2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. εχουν γινει και τα δυο...μαλιστα το πισω εχει παει στο 180το δευτερο ετσι ηταν αλλα τελικα το γυρισα σε κανονικα η πλακα μπροστα και σηκωμα ουρας.και παλι ρε φιλε δεν εχει σχεση με αλλες μηχανες...πολυ δυσκολη εξακολουθει να ειναι......
Στα Μέγαρα τους καλύτερους χρόνους μου τους έκανα όταν ήμουν χαλαρός πάνω του και περιορίζοντας όσο γίνεται τις αλλαγές στο κιβώτιο.
Νικήτα νομίζω ότι θέλεις ωρες πάνω στο μηχανάκι, για να αποκτήσεις εμπιστοσύνη.
Bαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα
αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι