0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ με τον καιρό προσαρμόστηκα σε ένα πιο ροικό στύλ οδήγησης και είδα ότι έχει αποτέλεσμα και στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
(181 άδειο σε σχέση με τα 193 του απλού
Επίσης έχεις πολύ και απότομο γκάζι, για να μπορέσεις να το διαχειριστείς εύκολα. Οι μικρομετρικές κινήσεις στο γκάζι δεν ξέρω τι είναι!!! ...στην πίστα, ανεβάζω λίγο το ρελαντί και μετά το δουλεύω ανοιχτό-κλειστό!!! Το σημείο στο οποίο υπερτερούμε είναι στις εξόδους των στροφών, όπου ειλικρινά δεν πιστεύω να υπάρχει κάτι καλύτερο... ...απλά και εκεί παραμονεύει ο κίνδυνος να βρεθείς κάτω!
Παράθεση από: davide στις Μάρτιος 20, 2008, 02:07:15 μμΠαράθεση από: Kost@s στις Μάρτιος 20, 2008, 02:03:25 μμSolution (Click me) Μας έστειλες για γάζες?Για τα παρακάτω σας έστειλε, αλλά που να πάρετε μπροστά.....
Παράθεση από: Kost@s στις Μάρτιος 20, 2008, 02:03:25 μμSolution (Click me) Μας έστειλες για γάζες?
Solution (Click me)
Παράθεση από: nikits στις Μάρτιος 20, 2008, 09:33:49 πμΠως μπορω λοιπον να εχω την ευκολια του Hornet με τα γκαζια και τα κρατηματα του tuono?Solution (Click me)
Πως μπορω λοιπον να εχω την ευκολια του Hornet με τα γκαζια και τα κρατηματα του tuono?
Άσε που είναι χλωμότερο να πάθεις highsiding από ένα τετρακύλινδρο.
το φρεναρισμα του κινητηρα ειναι οντως εντονο η λυση για μεγαρα ειναι 16-44 η & 45(θα το δοκιμασω)γραναζωμα για να μπαινεις με τριτη παντου εκτος της αριστερης (και να εχεις & στην εξοδο γκαζι)και ανοιχτο γκαζι σε ολη τη στροφη.
Ουσιαστικά ότι κάνει το 15/40 είναι το 16/44-45. Εχει άλλη κλιμάκωση το παλιό Tuono;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι