0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Ειναι τα tuono δυσκολα????
« - : Μάρτιος 20, 2008, 09:33:49 πμ »
εχω μια απορια και θελω να βοηθησετε

Χτες πηρα το Hornet να το παω καπου να το δουν. Στο δρομο θυμηθηκα ποσο ευκολοδηγητο ειναι.
Εστριβα και πλαγιαζα με χαρακτηριστικη ευκολια σε σχεση με το tuono. Βεβαια εστιβα το γκαζι σε καθε προσπαθεια να επιταχυνω αλλα η αισθηση αυτη της ευκολιας και της γρηγορης εναλλαγης κατευθυνσης ηταν κατι που ειχα ξεχασει με το tuono.
Δεν λεω. Αμα πλαγιασει σου δινει μια σιγουρια που ουτε στα πιο τρελλα του ονειρα το hornet δεν μπορει να στην δωσει. Αλλα αυτη η ευκολια που του λειπει το καθιστα δυσχρειστο για μενα σε βαθμο να φοβαμαι να τρεξω οσο θα θελα. Το ιδιο ακριβως συμβαινει και στην πιστα. Μου δινει την αισθηση πως αν κανω λαθος δεν θα με συγχωρησει γιατι ειναι "απολυτο".

Πως μπορω λοιπον να εχω την ευκολια του Hornet με τα γκαζια και τα κρατηματα του tuono?

Υ.Γ. 1. Το ιδιο νοιωθω οταν καβαλαω το triple ή το superduke δυο φιλων. Πανευκολες μοτο αλλα οχι τοσο σιγουρες οσο το τουονο μου.

Υ.Γ. 2. Εχω βγαλει CSS level II. Το εβαλα αυτο για να μην σας παει αμεσως στο μυαλο οτι κανω κατι στραβα. Διολου απιθανο βεβαια, αλλα θα το χα καταλαβει πιστευω. Για τυχον παρατηρησεις ή οδηγιες σχετικα με τον τροπο χειρισμου ή οδηγησης της μοτο δεν εχω προβλημα να με συμβουλεψετε. Στο κατω κατω μπορει να πηρα μαθηματα αλλα δεν σημαινει οτι τα κανω και καλα...


«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

kompimen

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 20, 2008, 09:41:12 πμ »

Δύο επιλογές.
    1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή
    2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,

το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.
Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. :kalo: :kalo: :kalo:

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 20, 2008, 09:54:10 πμ »

Δύο επιλογές.
    1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή
    2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,

το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.
Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. :kalo: :kalo: :kalo:

εχουν γινει και τα δυο...μαλιστα το πισω εχει παει στο 180
το δευτερο ετσι ηταν αλλα τελικα το γυρισα σε κανονικα η πλακα μπροστα και σηκωμα ουρας.

και παλι ρε φιλε δεν εχει σχεση με αλλες μηχανες...πολυ δυσκολη εξακολουθει να ειναι......
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος Mic

  • ***
  • 116
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 20, 2008, 10:35:59 πμ »
Νικήτα ακριβώς το ίδιο συναίσθημα εχει δημιουργηθεί και σε μένα.Οντως σε σχέση με άλλα της κατηγορίας το Tuono είναι το πιο "δύσκολο" όντας και πιο απόλυτο.Σε σχέση π.χ με το Supeduke είναι η μέρα με την νύχτα...το τουόνο είναι ταυρί που πρέπει να το πιάσεις (αν τα καταφέρεις βέβαια)από τα κέρατα και ο δούκας παιχνίδι στην κυριολεξία.
Βέβαια μην ξεχνάμε και την καταγωγή του κεραυνού ο οποίος είναι απλά ενα ξεγυμνωμένο μίλλε με ότι αυτό συνεπάγεται.
Εγώ με τον καιρό προσαρμόστηκα σε ένα πιο ροικό στύλ οδήγησης και είδα ότι έχει αποτέλεσμα και στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.Π.χ νιώθω ότι το χαστούκισμα στο quick turning στα κλειστά κομμάτια δεν φέρνει το αποτέλεσμα που περιμένεις....αντίθετα αν πάρεις την γραμμή ροικά τα πράγματα γίνονται πιο απλά.Εχω δε την αίσθηση ότι το Tuono δεν συμπαθεί και πολύ το στραμπουληχτό στροφιλικι και προτιμά περισσότερη άπλα.Εσείς τι λέτε? Εσύ βέβαια θα τα έχεις δοκιμάσει αυτά στην πίστα (που εγώ ακόμα δεν έχω καταφέρει να ανέβω Σέρρες  :blus:),απλά τα ανφέρω για να μου πείτε την γνώμη σας.Στα Μέγαρα πάντως που δοκίμασα κάποια πράγματα ήταν οκ.

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 20, 2008, 10:43:28 πμ »

Εγώ με τον καιρό προσαρμόστηκα σε ένα πιο ροικό στύλ οδήγησης και είδα ότι έχει αποτέλεσμα και στην συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.Π.χ νιώθω ότι το χαστούκισμα στο quick turning στα κλειστά κομμάτια δεν φέρνει το αποτέλεσμα που περιμένεις....αντίθετα αν πάρεις την γραμμή ροικά τα πράγματα γίνονται πιο απλά.Εχω δε την αίσθηση ότι το Tuono δεν συμπαθεί και πολύ το στραμπουληχτό στροφιλικι και προτιμά περισσότερη άπλα!

+1000

 :kalo: :kalo:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 178
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 20, 2008, 10:59:56 πμ »

Δύο επιλογές.
    1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή
    2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,

το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.
Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. :kalo: :kalo: :kalo:

εχουν γινει και τα δυο...μαλιστα το πισω εχει παει στο 180


γιατι δεν δοκιμαζεις και τα δυο μαζι.
δηλαδη 4εγκοπες πανω αποτη πλακα μπροστα & 6-10mm παραπανω υψος πισω.
μπορει να κουναει λιγο αλλα χωρις προβλημα απο την αλλη στριβει πιο γρηγορα και σηκωνει γκαζι απο νωρις στο apex κρατωντας συναμα κλειστη γραμμη.
τωρα στα κλειστα κοματια δεν ειναι αργο καθολου αλλα ναι θελει δυναμη και αποφασηστικοτητα.
το δευτερο ετσι ηταν αλλα τελικα το γυρισα σε κανονικα η πλακα μπροστα και σηκωμα ουρας.

και παλι ρε φιλε δεν εχει σχεση με αλλες μηχανες...πολυ δυσκολη εξακολουθει να ειναι......

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 20, 2008, 11:32:13 πμ »
Bαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα  ;)

*

kompimen

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 20, 2008, 12:26:31 μμ »

Δύο επιλογές.
    1 αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα ή
    2 κατεβάζεις 1-2 γραμμές την πλάκα σου,

το μηχανάκι γίνεται πολύ πιο "γρήγορο" αλλά καθόλου σίγουρο.
Βέβαια με συνδιασμό των δύο τα βλέπεις όλα. :kalo: :kalo: :kalo:

εχουν γινει και τα δυο...μαλιστα το πισω εχει παει στο 180
το δευτερο ετσι ηταν αλλα τελικα το γυρισα σε κανονικα η πλακα μπροστα και σηκωμα ουρας.

και παλι ρε φιλε δεν εχει σχεση με αλλες μηχανες...πολυ δυσκολη εξακολουθει να ειναι......

φίλε μου δεν ξέρω τι λες εσύ πάντος το δικό μου πέφτει με τη σκέψη . καμία σχέση με το μηχανάκι που αγόρασα (με τα 207 πάνω) που για να του αλλάξεις κατευθυνση ήθελε πραγματικά πολύ προσπάθεια.
το μοναδικό πρόβλημα που έχω είναι η πολύ απότομη αντίδραση στα σαμαράκια και το ότι διαβάζει και την παραμικρή λεπτομέρεια του δρόμου. Βέβαια έχω βάλει πίσω ohlins και μπροστα βαλβίδες της ίδιας εταιρείας και ίσως να μην τα έχω ρυθμίσει ακόμα όπως πρέπει.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 20, 2008, 12:31:14 μμ »
Στο δικό μου... 1 γραμμή κάτω στα μπροστινά, 5mm ψήλωμα πίσω (Ohlins), 180 λάστιχο. Οι ζάντες προφανώς και βοηθούν όπως λέει και ο ST αλλά ανεβαίνει πολύ το κόστος.

Σαν αίσθηση θέλει λίγο τσαμπουκα για να στρίψει. Με το γυροσκοπικό δεν έιχα πρόβλημα εκτός του ψυχολογικού στην αρχή. Σαφώς είναι πιο απόλυτο απ΄τα Hornet κλπ που σε προειδοποιούν με ελαστικότητες πολύυυυ πριν. Στο Tuono μεχρι να κουνήσει έχεις ήδη πέσει  :h22:
Στα Μέγαρα τους καλύτερους χρόνους μου τους έκανα όταν ήμουν χαλαρός πάνω του και περιορίζοντας όσο γίνεται τις αλλαγές στο κιβώτιο. Σε βόλτα που έκανα πάντως με Mille factory, πρέπει να ομολογήσω ότι το Mille ήταν πιο εύκολο καθώς μπορούσα πιο εύκολα να μετακινώ το σώμα μου πάνω στη σελα.

Νικήτα νομίζω ότι θέλεις ωρες πάνω στο μηχανάκι, για να αποκτήσεις εμπιστοσύνη.

*

Noela

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 20, 2008, 12:33:05 μμ »
 
Θεωρώ το superduke πολύ ανώτερο και σε κινητήρα και σε γεωμετρία από το Τουόνο και συνεπώς πιο εύκολο. Παρολαυτά, δε θα το άλλαζα γιατί το θεωρώ μη χρηστικό και με χαλάει η θέση οδήγησης. Το ότι το Τουόνο δεν έχει την γρήγορη γεωμετρία ενός σύγχονου ss το αντισταθμίζει με το μοχλό της καρατιμόνας και δεν έχω παράπονο. Το μόνο που με χαλάει και με δυσκολεύει είναι ότι δεν έχω απόλυτο έλεγχο του γκαζιού όταν χρειάζεται μικρομετρικές κινήσεις. (Για πείτε, μόνο εγώ το έχω αυτό το θέμα;) Είναι κάπως απότομο και δε μπορώ να πάω σιγά. Γι αυτό δε γουστάρω κλειστά στροφιλίκια και προτιμάει τις Σέρρες από τα Μέγαρα.

Το triple σκάβει  :kalo: αλλά δεν το έχω οδηγήσει σε πίστα για να δω πώς στρίβει. Το θεωρώ επίσης πολύ αξιόλογο μηχάνημα.

*

Αποσυνδεδεμένος Mic

  • ***
  • 116
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 20, 2008, 01:43:34 μμ »
Στα Μέγαρα τους καλύτερους χρόνους μου τους έκανα όταν ήμουν χαλαρός πάνω του και περιορίζοντας όσο γίνεται τις αλλαγές στο κιβώτιο.

Αυτό νομίζω πως είναι το μυστικό για να απολάυσεις το Τuono.-

Απο τότε που το εμπέδωσα εκεί δουλέυω περισσότερο όταν το οδηγώ και με ανταμοίβει αναλόγως. :kalo:

Οσον αφορά το Superduke..εχω να πώ ότι είναι από τα ποιο γαμάτα μηχανάκια που έχω οδηγήσει απλά δεν θα το αγόραζα γιατί δεν μπορεί να κάνει τίποτα άλλο εκτός αυτού που φτιάχτηκε να κάνει.Να χαρίζει δηλαδή χαμογελά σε συγκεκριμένες διαδρομές και στην πίστα.
Με το τουόνο κάνεις πολυυυ περισότερα πράγματα και πολύ πιο άνετα στο ταξίδι.

Θα ήθελα όμως να είχα ένα και απο αυτά!!! :D

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 20, 2008, 01:56:03 μμ »

Νικήτα νομίζω ότι θέλεις ωρες πάνω στο μηχανάκι, για να αποκτήσεις εμπιστοσύνη.



χμμμμ.....μου τη σπας ρε φιλε........γιατι λες αληθειες........ :bow:
ωρες θελω, χερια και "φυστικια" γιατι το εργαλειο ειναι τρέλλα.......εγω δεν το παω.......

α να χαθεις.....με χαλασες...... :tez:
«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

Αποσυνδεδεμένος nikits

  • *****
  • 360
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 20, 2008, 01:58:25 μμ »
Bαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα  ;)

Σταυρο βαλε εσυ τα γκαφρα και τις βαζω εγω τις ζαντες :D

«Θέλω να γίνω αυτό που ήμουν τότε που ήθελα να γίνω αυτό που είμαι τώρα.»
Μoto G.T.P Επιδαυρος ...Club

*

patman46

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 20, 2008, 02:00:21 μμ »
καλο το superduke αλλα όχι σαν το tuono... και τι 8ελω να πω: ναι σε ενα πολυ κλειστό στροφιλίκι  το superduke καταγόμενο απο τα χωματερά ΚΤΜ μπορεί να παίξει με ανάποδα τιμόνια αλλά μην ξεχνάτε πως η έλλειψη μοχλικού φέρνει σαν αποτέλεσμα πολύ απότομες αντιδράσεις της πίσω ανάσρτησης ιδίως όταν υπό κλίση (ή πολύ κλίση) συναντήσει ανωμαλία.

εγώ πάλι με το factory δεν εχω εντοπίσει αυτή την δυσκολία που λέτε ούτε στην αλλαγή γραμμής ούτε στην ευκολία πλαγιάματος (όσο μπορώ να το πάω το μηχανάκι...)
Στα μέγαρα με τον κολλητό μου τον Factorinho γυρνάμε άνετα (πολύ πο άνετα από το mille) σε καλούς σχετικά χρόνους (γύρω στο 1.11-1.12) χωρίς πολύ δυσκολία... εμένα πιο πολύ με κόβουν τα χέρια μου στα φρένα παρά σε οτιδήποτε άλλο.
δεν ξέρω αν είναι οι αναρτήσεις ohlins ή οι ελαφριές ζάντες αλλά το μηχανάκι και μέσα σε μια πίστα σαν τα μέγαρα τα σπάει, αρκεί να μην φοβηθείς το γκάζι και εννοείται να είσαι χαλαρός πάνω του.

εμένα πάντως το superduke με ψιλοπαογοήτευσε γιατί δεν περίμενα να είναι τόσο πίσω από το factory στην πίστα ιδίως σε φάση επιτάχυνσης στην πίσω ευθεία που το factory χαιρέταγε με μεγάάάάάάάάλη ευκολία



*

davide

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 20, 2008, 02:01:39 μμ »
Έφη πιστεύω ότι το βασικότερο πρόβλημα στα 1000άρια μας, είναι το βάρος. Ειδικά σε κλειστές πίστες (και με χάλια άσφαλτο) τύπου Μεγάρων, το πρόβλημα γίνεται περισσότερο εμφανές. Επίσης έχεις πολύ και απότομο γκάζι, για να μπορέσεις να το διαχειριστείς εύκολα. Οι μικρομετρικές κινήσεις στο γκάζι δεν ξέρω τι είναι!!! ...στην πίστα, ανεβάζω λίγο το ρελαντί και μετά το δουλεύω ανοιχτό-κλειστό!!! :D
Το σημείο στο οποίο υπερτερούμε είναι στις εξόδους των στροφών, όπου ειλικρινά δεν πιστεύω να υπάρχει κάτι καλύτερο... ...απλά και εκεί παραμονεύει ο κίνδυνος να βρεθείς κάτω! ;)


αλλάζεις λάστιχα με pirelli corsa που είναι πιο απότομα
Εμένα πάλι τα Corsa μου φαίνονται πολύ 'αργά' σαν γεωμετρία. Ειδικά στα εσάκια, δεν μου αρέσουν καθόλου. Δεν προλαβαίνω να σηκώσω την μηχανή όσο γρήγορα θα ήθελα και να την ξαναρίξω.
Με τα 208RR και με τα Supercorsa τα πράγματα βελτιώνονται πολύ.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης