0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: S-T στις Μάρτιος 20, 2008, 11:32:13 πμBαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα Σταυρο βαλε εσυ τα γκαφρα και τις βαζω εγω τις ζαντες
Bαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα
Παράθεση από: Byron στις Μάρτιος 20, 2008, 03:18:02 μμΟυσιαστικά ότι κάνει το 15/40 είναι το 16/44-45. Εχει άλλη κλιμάκωση το παλιό Tuono;Ναι, έβγαινε με 17άρι και αγόραζες μόνος σου το 16άρι με το που το έπαιρνες.
Ουσιαστικά ότι κάνει το 15/40 είναι το 16/44-45. Εχει άλλη κλιμάκωση το παλιό Tuono;
επειδη εχω και ohlins και ζαντες λεω πως καλυτερα οι ζαντες.αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.φρεναρει πιο γρηγορα επιταχυνει πιο γρηγορα και ολα ειναι πιο ακαιαια.
αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.
καλησπερα και απο μενα αν και εχω πολυ καιρο να γραψω στο φορουμ, θα σας πω ηδη κατοχος ΜΙΛΛΕ με ζαντες Νερα και πολλα αλλα εξτρα αγορασα πριν 2 βδομαδεσ και το τουονο φακτορυ ακομα το στρωνω αν και δεν εχω δει πολλα πραγματα σε στροφιλικι καλο η πρω6τη βολτα στο Αγιο Ιωαννη Ρωσο μια χαρα τα πηγα λιγο πιο δυσκολο απο το μιλλε μου αφου βοηθανε τρελα τα κλιπον αλλα πιστευω πιο ευκολα πας με το Τουονο αφου ειναι σαν SUPERMOTARD εμενα παντως μου αρεσε αρκετα και οταν με το καλο πουλησω το ΜΙΛΛΕ ολοι η προικα του ΜΙΛΛΕ θα πεσει στο ΤΟΥΟΝΟ ΝΕΡΑ ζαντες κ.τ.λ οπτε θα δω εαν θα ειναι πιο ευκολο η οχι στο θεμα οδηγησης το μηχανακι το σιγουρο ειναι οτι τα μπροστινα χρειαζονται μακραν κατεβασμα οπου ο ΘΕΟΣ βιλλ ΕΚΑΝΕ παλι τα μαγικα του...........
το TUONO είναι ενα mile με τιμόνι, δεν αλλάζει κάτι στην γεωμετρίατης μηχανής, μόνο η θέση οδήγησης λόγω clipon, όσο πιο πολύ"ψαρώνεις" στην μηχανή κατεβάζεις το κέντρο βάρους, η μηχανή"γίνεται" πιο ελαφρία άρα μειώνεις την δύναμη στο γυροσκοπικόδεν κουράζεσαι τόσο γρήγορα ούτε κάνεις άγαρμπες κινήσεις γιατίπλέον σε ακούει άρα οδηγάς πιο χαλαρά.για αυτό είπατε για το χαλαρά ότι πάει καλύτεραμην πάρω κανέναν στο λαιμό μου αλλά εγώ αυτες τις πληροφορίεςπαίρνω από το TUONO
Παράθεση από: dreamwalker στις Μάρτιος 21, 2008, 04:55:50 μμτο TUONO είναι ενα mile με τιμόνι, δεν αλλάζει κάτι στην γεωμετρίατης μηχανής, μόνο η θέση οδήγησης λόγω clipon, όσο πιο πολύ"ψαρώνεις" στην μηχανή κατεβάζεις το κέντρο βάρους, η μηχανή"γίνεται" πιο ελαφρία άρα μειώνεις την δύναμη στο γυροσκοπικόδεν κουράζεσαι τόσο γρήγορα ούτε κάνεις άγαρμπες κινήσεις γιατίπλέον σε ακούει άρα οδηγάς πιο χαλαρά.για αυτό είπατε για το χαλαρά ότι πάει καλύτεραμην πάρω κανέναν στο λαιμό μου αλλά εγώ αυτες τις πληροφορίεςπαίρνω από το TUONOΘα συμφωνήσω με τον Γιώργο!Αυτό είδα στην πιστα,οτι όσο πιο κάτω είσαι τόσο πιο ευκολη είναι.Πρίν καμάρωνα σχεδόν όρθιος, οπως κάνουν και οι περισσότεροι κάτοχοι τουονο επειδή σε ξεγελά η θέση οδήγησης.Στο track day στο τελευταίο 20λεπτο που είχα ξεψαρώσει απο το σκύψιμο που έκανα στις στροφές έβλεπα την κεφάλα μου στον καθρεφτη.Ασε που σε καποια φαση πηγα να πέσω απο την σέλα στο εσωτερικό της στροφής απο το κρεμασμα και το σκυψιμο........
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι