0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

FACTORINHO

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #30 - : Μάρτιος 20, 2008, 06:41:33 μμ »
Ολες αυτες τις λεπτομερειες ειναι απλα θεματα για συζητηση.Το TUONO FACTORY ειναι το κορυφαιο εργαλειο που μπορεις να αποκτησεις.Κανει τα παντα (διασκεδαση,ταξιδια,πιστα,μεσα στην πολη αλλα και λιγο χωμα και παραλια ε PATMAN  :D ?) και συμφερει.Εχει απιστευτο γκαζι,τρελες αναρτησεις και φρεναρες χωρις να χρειαζεται να δωσεις ουτε ενα ευρω για after market αξεσουαρ.Οπως λεμε με τον φιλο μου τον PATMAN ειναι ενα πανεμορφο sportouring καθαροαιμο 1000αρι για καγκουριλικια  :prm  :prm

*

Drakos

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #31 - : Μάρτιος 20, 2008, 08:48:49 μμ »
Θα συμφωνήσω με τον patman και με τον Byron.
Αν είσαι χαλαρός επάνω του,γυρνάει για πλάκα και γλήγορα μάλιστα.
Την περασμένη βολά που μπήκα για πρώτη φορά σε πίστα στα Μέγαρα,
γύρισα σε 1.15'' που νομίζω πως είναι καλός χρόνος για πρωτάρη σε πίστα.
Βέβαια πρέπει να δουλέψω κι άλλο το σώμα μου,αλλά και χωρίς να ξύσει η ξύστρα,
πάλι πέρναγα τα τζαπάν από εξωτερική,γιατί το γκάζι είναι υπολογίσιμο,2κύλινδρο γαρ και σου μιλάει.
Το μόνο που με χαλάει λίγο είναι μέσα στην κίνηση,γιατί δεν βοηθάει το σχετικά μικρό κόψιμο του τιμονιού στις επιτόπιες.

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #32 - : Μάρτιος 21, 2008, 09:57:18 πμ »
Bαλε 2 ζαντάκια ελαφρια και θα δεις ασπρη μερα  ;)

Σταυρο βαλε εσυ τα γκαφρα και τις βαζω εγω τις ζαντες :D



Bαλε μια αυτοματη ενημερωση στο ebay να σου ερχονται μυνηματα με καινουργιες σχετικές με ζαντες δημοσιευσεις, ολο και κατι θα βρεθεί.

Θα το εχω και εγω στα υπόψιν.... κατα καιρους εχω δει αγγελίες με 1000 ευρωπουλα τις ΟΖ που φοράει το factory. (Οχι οτι τα 1000 ειναι λιγα λεφτα)

Φιλε κατα τ'αλλα αυτην την εποχή αν με γυρισεις αναποδα πεφτουν μονο κερματα απο την αρχή του μηνα... το συνδεσμο της αναρτησης θέλω να αλλάξω 3 μηνες τωρα και ολο το αφήνω.
Παμε για δωρο πασχα και αν :D

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #33 - : Μάρτιος 21, 2008, 10:45:23 πμ »
Για κοιτα αυτο....

Aprila OZ Add

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #34 - : Μάρτιος 21, 2008, 10:53:42 πμ »
Απόψη μου, ότι πριν αρχίσει κάποιος να ψάχνει τρόπους μείωσης του αναρτώμενου βάρους, να έχει πάρει ότι μπορεί να του δώσει το μηχανάκι.

Σαφώς και θα υπάρξει βελτίωση, αλλά σε σχέση με ένα μπροστινό ohlins που παίζει σ΄αυτά τα λεφτά πχ, εγώ θα διάλεγα το δεύτερο.

*

dreamwalker

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #35 - : Μάρτιος 21, 2008, 12:30:42 μμ »
παιδιά καλές οι ζάντες αλλά δεν νομίζω ότι έχουμε φτάσει σε τέτοιο επίπεδο
να ζητάμε πιο ελαφριές ζάντες (άλλωστε κάνουν τρελή δουλειά στα εσάκια)
και εγώ θα προτιμούσα ohlins

byron +1000

*

davide

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #36 - : Μάρτιος 21, 2008, 12:37:20 μμ »
Ουσιαστικά ότι κάνει το 15/40 είναι το 16/44-45. Εχει άλλη κλιμάκωση το παλιό Tuono;
Ναι, έβγαινε με 17άρι και αγόραζες μόνος σου το 16άρι με το που το έπαιρνες.

Έχει και άλλη κλιμάκωση στο σασμάν. Έως και το '04 είναι πιο μακρύ.

*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 179
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #37 - : Μάρτιος 21, 2008, 03:24:18 μμ »
επειδη εχω και ohlins και ζαντες λεω πως καλυτερα οι ζαντες.
αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.φρεναρει πιο γρηγορα επιταχυνει πιο γρηγορα και ολα ειναι πιο ακαιαια.

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #38 - : Μάρτιος 21, 2008, 03:34:30 μμ »
επειδη εχω και ohlins και ζαντες λεω πως καλυτερα οι ζαντες.
αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.φρεναρει πιο γρηγορα επιταχυνει πιο γρηγορα και ολα ειναι πιο ακαιαια.

ναι αλλα αν πεσεις σε καμια γερη λακουβα με μαγνησιο,δε θα χεις προβλημα μετα?
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

davide

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #39 - : Μάρτιος 21, 2008, 03:59:02 μμ »
αλλα οχι oz δεν ειναι ιδιαιτερα πιο ελαφριες,προτιμηστε κατι σε μαγνησιο και ακομα καλυτερα σε forged mag αντι cast που εχω εγω.

OZ από Nera δεν κάνουν?
 ;)

*

RSVF

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #40 - : Μάρτιος 21, 2008, 04:41:09 μμ »
καλησπερα και απο μενα αν και εχω πολυ καιρο να γραψω στο φορουμ, θα σας πω ηδη κατοχος ΜΙΛΛΕ με ζαντες Νερα και πολλα αλλα εξτρα αγορασα πριν 2 βδομαδεσ και το τουονο φακτορυ ακομα το στρωνω αν και δεν εχω δει πολλα πραγματα σε στροφιλικι καλο η πρω6τη βολτα στο Αγιο Ιωαννη Ρωσο μια χαρα τα πηγα λιγο πιο δυσκολο απο το μιλλε μου αφου βοηθανε τρελα τα κλιπον αλλα πιστευω πιο ευκολα πας με το Τουονο αφου ειναι σαν SUPERMOTARD εμενα παντως μου αρεσε αρκετα και οταν με το καλο πουλησω το ΜΙΛΛΕ ολοι η προικα του ΜΙΛΛΕ θα πεσει στο ΤΟΥΟΝΟ ΝΕΡΑ ζαντες κ.τ.λ οπτε θα δω εαν θα ειναι πιο ευκολο η οχι στο θεμα οδηγησης το μηχανακι το σιγουρο ειναι οτι τα μπροστινα χρειαζονται μακραν κατεβασμα οπου ο ΘΕΟΣ βιλλ ΕΚΑΝΕ παλι τα μαγικα του........... :kalo:

*

dreamwalker

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #41 - : Μάρτιος 21, 2008, 04:55:50 μμ »
το TUONO είναι ενα mile  με τιμόνι, δεν αλλάζει κάτι στην γεωμετρία
της μηχανής, μόνο η θέση οδήγησης λόγω clipon, όσο πιο πολύ
"ψαρώνεις" στην μηχανή κατεβάζεις το κέντρο βάρους, η μηχανή
"γίνεται" πιο ελαφρία άρα μειώνεις την δύναμη στο γυροσκοπικό
δεν κουράζεσαι τόσο γρήγορα ούτε κάνεις άγαρμπες κινήσεις γιατί
πλέον σε ακούει άρα οδηγάς πιο χαλαρά.
για αυτό είπατε για το χαλαρά ότι πάει καλύτερα

μην πάρω κανέναν στο λαιμό μου αλλά εγώ αυτες τις πληροφορίες
παίρνω από το TUONO

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #42 - : Μάρτιος 21, 2008, 04:57:16 μμ »
καλησπερα και απο μενα αν και εχω πολυ καιρο να γραψω στο φορουμ, θα σας πω ηδη κατοχος ΜΙΛΛΕ με ζαντες Νερα και πολλα αλλα εξτρα αγορασα πριν 2 βδομαδεσ και το τουονο φακτορυ ακομα το στρωνω αν και δεν εχω δει πολλα πραγματα σε στροφιλικι καλο η πρω6τη βολτα στο Αγιο Ιωαννη Ρωσο μια χαρα τα πηγα λιγο πιο δυσκολο απο το μιλλε μου αφου βοηθανε τρελα τα κλιπον αλλα πιστευω πιο ευκολα πας με το Τουονο αφου ειναι σαν SUPERMOTARD εμενα παντως μου αρεσε αρκετα και οταν με το καλο πουλησω το ΜΙΛΛΕ ολοι η προικα του ΜΙΛΛΕ θα πεσει στο ΤΟΥΟΝΟ ΝΕΡΑ ζαντες κ.τ.λ οπτε θα δω εαν θα ειναι πιο ευκολο η οχι στο θεμα οδηγησης το μηχανακι το σιγουρο ειναι οτι τα μπροστινα χρειαζονται μακραν κατεβασμα οπου ο ΘΕΟΣ βιλλ ΕΚΑΝΕ παλι τα μαγικα του........... :kalo:
Αν και στα είπα κι από κοντά, με γειες κι από 'δω και να σε βλέπουμε καμιά φορά!  :ohyes: :bye:

*

kostuono

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #43 - : Μάρτιος 21, 2008, 05:04:23 μμ »
το TUONO είναι ενα mile  με τιμόνι, δεν αλλάζει κάτι στην γεωμετρία
της μηχανής, μόνο η θέση οδήγησης λόγω clipon, όσο πιο πολύ
"ψαρώνεις" στην μηχανή κατεβάζεις το κέντρο βάρους, η μηχανή
"γίνεται" πιο ελαφρία άρα μειώνεις την δύναμη στο γυροσκοπικό
δεν κουράζεσαι τόσο γρήγορα ούτε κάνεις άγαρμπες κινήσεις γιατί
πλέον σε ακούει άρα οδηγάς πιο χαλαρά.
για αυτό είπατε για το χαλαρά ότι πάει καλύτερα

μην πάρω κανέναν στο λαιμό μου αλλά εγώ αυτες τις πληροφορίες
παίρνω από το TUONO


Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο!
Αυτό είδα στην πιστα,οτι όσο πιο κάτω είσαι τόσο πιο ευκολη είναι.Πρίν καμάρωνα σχεδόν όρθιος, οπως κάνουν και οι περισσότεροι κάτοχοι τουονο επειδή σε ξεγελά η θέση οδήγησης.
Στο track day στο τελευταίο 20λεπτο που είχα ξεψαρώσει απο το σκύψιμο που έκανα στις στροφές έβλεπα την κεφάλα μου στον καθρεφτη.Ασε που σε καποια φαση πηγα να πέσω απο την σέλα στο εσωτερικό της στροφής απο το κρεμασμα και το σκυψιμο........

*

dreamwalker

Απ: Ειναι τα tuono δυσκολα????
« Απάντηση #44 - : Μάρτιος 21, 2008, 05:10:30 μμ »
το TUONO είναι ενα mile  με τιμόνι, δεν αλλάζει κάτι στην γεωμετρία
της μηχανής, μόνο η θέση οδήγησης λόγω clipon, όσο πιο πολύ
"ψαρώνεις" στην μηχανή κατεβάζεις το κέντρο βάρους, η μηχανή
"γίνεται" πιο ελαφρία άρα μειώνεις την δύναμη στο γυροσκοπικό
δεν κουράζεσαι τόσο γρήγορα ούτε κάνεις άγαρμπες κινήσεις γιατί
πλέον σε ακούει άρα οδηγάς πιο χαλαρά.
για αυτό είπατε για το χαλαρά ότι πάει καλύτερα

μην πάρω κανέναν στο λαιμό μου αλλά εγώ αυτες τις πληροφορίες
παίρνω από το TUONO


Θα συμφωνήσω με τον Γιώργο!
Αυτό είδα στην πιστα,οτι όσο πιο κάτω είσαι τόσο πιο ευκολη είναι.Πρίν καμάρωνα σχεδόν όρθιος, οπως κάνουν και οι περισσότεροι κάτοχοι τουονο επειδή σε ξεγελά η θέση οδήγησης.
Στο track day στο τελευταίο 20λεπτο που είχα ξεψαρώσει απο το σκύψιμο που έκανα στις στροφές έβλεπα την κεφάλα μου στον καθρεφτη.Ασε που σε καποια φαση πηγα να πέσω απο την σέλα στο εσωτερικό της στροφής απο το κρεμασμα και το σκυψιμο........

στείλε καμιά φωτο ρε Κώστα να σε χαζέψω ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης