0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Lamnian στις Οκτώβριος 06, 2008, 01:43:36 μμΠαράθεση από: fst.corner στις Οκτώβριος 06, 2008, 01:33:43 μμτιτανιο αν δεν απατωμε.Ναι ε ? Καλόοο !! Του 2007 ε ?Πάντως στα χαρακτηριστικά του manual δεν αναφέρονται νομίζω πουθενά.Δηλαδή , αν πάνε σε κάποιο επαγγελματια για αφαίρεση διαφραγμάτων κλπ , είναι αρκετά ενδιαφέρον ε ?σορυ για την παραπληροφορηση(αλλα γιατι η ειρωνεια?)για να της ανοιξεις θα ελεγα οχι για τους παραπανω λογους συν οτι το εκανα σε ενος φιλου και το αποτελεσμα δεν ηταν ανταξιο του κοπου.το πως γινετε?http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=135698&highlight=oem+exhaustΓια να επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος ή καποιος που το έχει κάνει και αξίζει.
Παράθεση από: fst.corner στις Οκτώβριος 06, 2008, 01:33:43 μμτιτανιο αν δεν απατωμε.Ναι ε ? Καλόοο !! Του 2007 ε ?Πάντως στα χαρακτηριστικά του manual δεν αναφέρονται νομίζω πουθενά.Δηλαδή , αν πάνε σε κάποιο επαγγελματια για αφαίρεση διαφραγμάτων κλπ , είναι αρκετά ενδιαφέρον ε ?σορυ για την παραπληροφορηση(αλλα γιατι η ειρωνεια?)για να της ανοιξεις θα ελεγα οχι για τους παραπανω λογους συν οτι το εκανα σε ενος φιλου και το αποτελεσμα δεν ηταν ανταξιο του κοπου.το πως γινετε?http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=135698&highlight=oem+exhaustΓια να επιβεβαιώσει και κάποιος άλλος ή καποιος που το έχει κάνει και αξίζει.
τιτανιο αν δεν απατωμε.
σορυ για την παραπληροφορηση(αλλα γιατι η ειρωνεια?)
και να παρέχει και προσθαφαιρούμενες τάπες για το θόρυβο.
Παράθεση από: Mic στις Οκτώβριος 07, 2008, 09:37:12 πμκαι να παρέχει και προσθαφαιρούμενες τάπες για το θόρυβο.Εχω κάποιους ενδοιασμούς για τις hand made τάπες....έχω ακούσει ότι αν δεν είναι σχεδιασμένες για το μοτέρ, ενδέχεται να δημιουργήσουν προβλήματα.
Σίγουρα όμως κερδίζεις σε ήχο.
οπως βλεπεις στη φοτο απο κατω βαλε μια φλογερα 60αρα σφραγισμενη απο την μπουκα πισω και να φτανει ως τον καταλιτη και να εφαπτει. εκει στερεωσε τη με δυο λαμακια δεξια αριστερα. γεμισετο με υαλοβαμβακα γυρω γυρω και εισαι οκ.διατηρεις παντου σωληνα 60αρι και η διαφορα 1 ποντου γυρω απο τον σωληνα στον καταλυτη θα δουλεψει ωστε να σπαει ο πολυ θορυβος!
Παράθεση από: nasos-v στις Οκτώβριος 07, 2008, 10:28:06 πμοπως βλεπεις στη φοτο απο κατω βαλε μια φλογερα 60αρα σφραγισμενη απο την μπουκα πισω και να φτανει ως τον καταλιτη και να εφαπτει. εκει στερεωσε τη με δυο λαμακια δεξια αριστερα. γεμισετο με υαλοβαμβακα γυρω γυρω και εισαι οκ.διατηρεις παντου σωληνα 60αρι και η διαφορα 1 ποντου γυρω απο τον σωληνα στον καταλυτη θα δουλεψει ωστε να σπαει ο πολυ θορυβος! Το ΄χεις κάνει αυτό ρε Νάσο; Πως θα εφαρμόσει η σωλήνα πάνω στον καταλύτη χωρίς να φεύγουν τα καυσαέρια γύρω του; Τα 60mm δεν τα διατηρείς αφού κρατάς τον καταλύτη και το κέρδος σε hp θα είναι ασήμαντο
βυρωνα δεν το εχω κανει.αν το εκανα ετσι θα το εκανα.αν θες να κρατησεις τον καταλυτη το κανεις ετσι. σιγουρα θα φευγει απο γυρω τα καυσαερια αφου ο καταλυτης εχει 80αρι διαμετρο και η φλογερα 60αρι , αλλα ετσι δεν θα κανει παρα πολυ φασαρια.αν θελει να βγαλει τον καταλητη μπορει να εφαρμοσει μια ροδελα με εξωτερικη διαμετρο 80χιλιοστα και εσωτερικη 61,5χιλιοστα και να την κωλησει οσο πιο βαθια μπορει στο σωληνα του καταλυτη (80αρι) και εσωτερικα να περασει την φλογερα (60αρα)και να κοληθουν ολα!ο θορυβος θα ειναι αρκετος αλλα η διαμετρο του σωληνα στο 95% θα ειναι 60αρα.το μικρο κοματι στο σωληνα του καταλητη ειναι πολυ μικρο και δεν θα εμποδιζει την ροη των καυσαεριων ,ειδικα πανω απο της 2500 στροφες/λεπτο που η ροη των καυσαεριων ειναι εντονη.σορρυ δεν μπορω να το εξηγησω καλυτερα!ελπιζω να καταλαβες τι λεω.
η φλογερα πρεπει να γτασει μεχρι την κοκκινη γραμμηη αποσταση μεχρι την κιτρινη γραμμη που ο σωληνας ειναι 80αρης ειναι πολυ μικρη
Παράθεση από: nasos-v στις Οκτώβριος 07, 2008, 10:53:38 πμβυρωνα δεν το εχω κανει.αν το εκανα ετσι θα το εκανα.αν θες να κρατησεις τον καταλυτη το κανεις ετσι. σιγουρα θα φευγει απο γυρω τα καυσαερια αφου ο καταλυτης εχει 80αρι διαμετρο και η φλογερα 60αρι , αλλα ετσι δεν θα κανει παρα πολυ φασαρια.αν θελει να βγαλει τον καταλητη μπορει να εφαρμοσει μια ροδελα με εξωτερικη διαμετρο 80χιλιοστα και εσωτερικη 61,5χιλιοστα και να την κωλησει οσο πιο βαθια μπορει στο σωληνα του καταλυτη (80αρι) και εσωτερικα να περασει την φλογερα (60αρα)και να κοληθουν ολα!ο θορυβος θα ειναι αρκετος αλλα η διαμετρο του σωληνα στο 95% θα ειναι 60αρα.το μικρο κοματι στο σωληνα του καταλητη ειναι πολυ μικρο και δεν θα εμποδιζει την ροη των καυσαεριων ,ειδικα πανω απο της 2500 στροφες/λεπτο που η ροη των καυσαεριων ειναι εντονη.σορρυ δεν μπορω να το εξηγησω καλυτερα!ελπιζω να καταλαβες τι λεω.Στο περίπου κατάλαβα ότι το αποτέλεσμα θα είναι ένας επανασχεδιασμός της ροής εξόδου των καυσαερίων με απλούστερο τρόπο με μόνο όφελος τον ήχο. Εκτός του κόστους, νομίζω ότι δεν θα λειτουργεί σωστά. Σίγουρα το μονωτικό που θα είναι γύρω απ΄το διάτρητο θα γίνει φυτίλια αν ο σωλήνας δεν είναι κολλημένος σωστά πάνω στον καταλύτη. Το έχω δει να συμβαίνει σε σπασμένο διάτρητο. Τα καυσαέρια τραβάνε το μαλλί και το πετάνε απ΄την μπούκα. Εκτός αυτού όλο το όφελος απ΄τα τελικά βρίσκεται στην κατάργηση του καταλύτη. Οι νέες (πανάκριβες) Akrapovic που έχουν καταλύτη, δίνουν 1-2 άλογα max σε σχέση με 7-8 που δίνουν τα ελεύθερα.
Εννοείται με αφαίρεση του καταλύτη , αλλά όπως έχει συζητηθεί , το αποτέλεσμα ίσως να μην έχει και πολύ ουσία και επιβαρύβνεται με κοστος χρόνου και χρήματος (και ήχου) οπότε κρατάω τις μαμά και περιμένω καμια ευκαιρία να χτυπήσω απ'αυθείας after market.Το post για τεχνογνωσία συνεχίζεται ..
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι