0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οχι touring..Το παιδι θελει να μπει κ πιστα ειπε..,D211 κορυφη κ με διαρκεια στο κρατημα με το περασμα του χρονου,γιατι πολλα λαστιχα εχω παρατηρηση δουλευουν κανα χρονο σωστα κ μετα πεφτει δραματικα η αποδοση τους..τα d211 αμα δεν το σκιζεις στις μπαντες θα σου βγαλουν ευκολα 10.000χλμ κ σε ταξιδια αρκετα παραπανω...
Παράθεση από: dorso στις Φεβρουάριος 13, 2017, 11:56:15 μμΟχι touring..Το παιδι θελει να μπει κ πιστα ειπε..,D211 κορυφη κ με διαρκεια στο κρατημα με το περασμα του χρονου,γιατι πολλα λαστιχα εχω παρατηρηση δουλευουν κανα χρονο σωστα κ μετα πεφτει δραματικα η αποδοση τους..τα d211 αμα δεν το σκιζεις στις μπαντες θα σου βγαλουν ευκολα 10.000χλμ κ σε ταξιδια αρκετα παραπανω...τρολάρεις φαντάζομαι....γιατι αυτο που λες ΔΕΝ παίζει
Το κλειδί είναι να μας πεις πόσα χιλιόμετρα κάνεις τον χρόνο.Γιατί αν κάνεις 1000-1500 τότε οποιοδήποτε Road legal λάστιχο πίστας σου φτάνει και σου περισσεύει, έχοντας τοπ κράτημα... δηλ θα το έχεις αξιοποιήσει 3-4 χρόνια και μετά θα είναι για πέταμα όπως οποιοδήποτε λάστιχο στην 4ετία.Οπότε κοιτάς:Τα D211 GP racer είναι road legal και αναλόγως χρήσης θα σε πάνε μέχρι 6χιλ χιλιόμετρα (τα 10Κ μου φαίνονται υπερβολικά), παίζει όμως να μην τα βρεις γιατί μάλλον σταμάτησε η παραγωγή τους! (Φίλος παρήγγειλε από γερμανία) Η δική μου προσωπική εμπειρία είναι ότι το λάστιχο είναι εκπληκτικό... εμένα κράτησε περίπου 3 χιλ χιλιόμετρα αλλά με 4 μέρες πίστα και από τον Νοέμβριο του 2012 χρόνια πάνω στο μηχανάκι. Αν τα βρω θα τα ξαναβάλω Τα D212 είναι road legal αλλά είναι πιο πισταδόρικο και σύμφωνα με την εμπειρία του ξαδέρφου μου (R6) δεν έχει την ίδια διάρκεια με το GP Racer (φόραγε πριν), όπως επίσης στον 1,5 χρόνο το λάστιχο ξεράθηκε ενώ το μηχανάκι ήταν αποθηκευμένο σε κλειστό χώρο (κλιμακοστάσιο) σε αντίθεση με το GP Racer που στον ίδιο χώρο και με μεγαλύτερη χρήση (5Κ) και μεγαλύτερο χρόνο αποθήκευσης (3 χρόνια) δεν είχε πάθει τίποτα! (Είναι στις επιλογές μου αλλά με προβλημάτισε πολύ το ότι ξεράθηκαν!)D211 Pro & D212 Pro απλά ΔΕΝ κοιτάς.BATTLAX RACING STREET RS10, δεν έχω άποψη, υποθέτω ότι είναι κατηγορίας GP racer αλλά αν δεν βρω GP Racer μάλλον αυτό θα βάλω... θα ήθελα πολύ να ακούσω απόψεις.Metzeler Κ3 (μόνο το K3 είναι Road Legal) η καινούργια σειρά όμως είναι ακριβή.Η Pirelli δεν έχει βγάλει κάτι καινούργιο και είναι επίσης ακριβή.MICHELIN Power Cup Evo, με προβληματίζει το "approved for road use, but recommended for track use" ίσως παραείναι μαλακά (D212 κατάσταση) αλλά υπάρχει και το RS το οποίο ευχαρίστως θα άκουγα απόψεις παρότι δεν είμαι και πολύ φαν της μισελιν. Να κοιτάς πιο δρομισιο ή τουριστικό λάστιχο δεν έχει κανένα νόημα γιατί στα 4 το πολύ 5 χρόνια (υπό συνθήκες) θα πρεπει να αλλάξεις έτσι και αλλιώς λάστιχα, οπότε θα τα πετάς χωρίς να τα έχεις αξιοποιήσει και έχοντας διαπραγματευτεί ένα πολύ μικρό μέρος τις ασφάλειάς σου και σιγουριάς που σου δίνει ένα σπορ/πίστα λάστιχο.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι