0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #75 - : Φεβρουάριος 13, 2017, 11:56:15 μμ »
Οχι touring..Το παιδι θελει να μπει κ πιστα ειπε..,D211 κορυφη κ με διαρκεια στο κρατημα με το περασμα του χρονου,γιατι πολλα λαστιχα εχω παρατηρηση δουλευουν κανα χρονο σωστα κ μετα πεφτει δραματικα η αποδοση τους..τα d211 αμα δεν το σκιζεις στις μπαντες θα σου βγαλουν ευκολα 10.000χλμ κ σε ταξιδια αρκετα παραπανω...

*

Αποσυνδεδεμένος nikosstradatzavellas

  • **
  • 35
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia pegaso strada 660
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #76 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 09:56:40 πμ »
Κοιτα και τα Metzeler m3...αριστα!!

*

Αποσυνδεδεμένος kle

  • *****
  • 227
  • Φύλο: Άντρας
  • Boogie man
  • Αντιδράσεις: +12
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #77 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 10:16:49 πμ »
Οχι touring..Το παιδι θελει να μπει κ πιστα ειπε..,D211 κορυφη κ με διαρκεια στο κρατημα με το περασμα του χρονου,γιατι πολλα λαστιχα εχω παρατηρηση δουλευουν κανα χρονο σωστα κ μετα πεφτει δραματικα η αποδοση τους..τα d211 αμα δεν το σκιζεις στις μπαντες θα σου βγαλουν ευκολα 10.000χλμ κ σε ταξιδια αρκετα παραπανω...
τρολάρεις φαντάζομαι....γιατι αυτο που λες ΔΕΝ παίζει
Δεν είμαι καλά.....ακούω ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΗΤΑ

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2731
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #78 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 11:10:53 πμ »
Ίσως να παίζει Κλεάνθη, μην ξεχνάς ότι το dorso είναι πιο ελαφρύ και με λιγότερα άλογα... Επίσης τα ελαστικά τύπου "γόμα" αν τα προσέξεις στην Εθνική (δεν πας μαλιοκούβαρα δηλ.) κρατάνε αρκετά χλμ.
Εγώ με racetec k2 και με power cup evo έχω βγάλει άνετα 6-8000χλμ και με ταξιδάκια, και με trackdays και με αρκετό "ψαχνό" ακόμα. Προσέχω όμως, όχι καγκουριλίκια, όχι 200αρες παρατεταμένες στην Εθνική. Και στην τελική, αν ο Θοδωρής κάνει 2-3000χλμ ετησίως (όπως και γω :D ) τι να λέει αν το λάστιχο βγάλει 10000χλμ ρε παιδιά? Είναι 3 χρόνια!

Τα M3 καλύτερα να τα ξεχάσεις, είναι παμπάλαιο λάστιχο και όχι τόσο καλό πλέον.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος kle

  • *****
  • 227
  • Φύλο: Άντρας
  • Boogie man
  • Αντιδράσεις: +12
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #79 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 11:41:18 πμ »
μια καλή επιλογή για τη χρήση αυτή ειναι τα S21
Δεν είμαι καλά.....ακούω ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΗΤΑ

*

Αποσυνδεδεμένος psychoboy

  • **
  • 49
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia RSV 1000R
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #80 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 01:21:39 μμ »
Εκανα login μονο και μονο για να προστατεψω τον ανθρωπο να μην παει να βαλει κανα M3...μακρια

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #81 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 01:50:14 μμ »
Καλησπερα..οχι δεν τρολαρο..με φυσιολογικη χρηση κ ταχυτητες ταξιδιου 150 χ.α.ω τα βγαζουν..Μιλαω απο εμπειρια κ σε dorso κ σε tuono...κ με την χρηση π λεει το παιδι οτι κανει του τα βγαζουν πιστευω..για μενα ειναι κορυφη αυτα τα λαστιχα..

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #82 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 02:30:47 μμ »
Τα d211 αν δε τα κανεις μπαντιλικια σου βγαζουν 10κ.
ΟΧΙ m3 ρε παιδια οχι m3! Το χειροτερο λαστιχο, ποσο μαλλον για τετοιο μηχανακι
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος nenhs

  • *****
  • 805
  • Φύλο: Άντρας
  • Sex Drugs Metal
  • Μοντέλο μηχανής: rsv4 r
  • Αντιδράσεις: +3
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #83 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 02:34:18 μμ »
Οχι touring..Το παιδι θελει να μπει κ πιστα ειπε..,D211 κορυφη κ με διαρκεια στο κρατημα με το περασμα του χρονου,γιατι πολλα λαστιχα εχω παρατηρηση δουλευουν κανα χρονο σωστα κ μετα πεφτει δραματικα η αποδοση τους..τα d211 αμα δεν το σκιζεις στις μπαντες θα σου βγαλουν ευκολα 10.000χλμ κ σε ταξιδια αρκετα παραπανω...
τρολάρεις φαντάζομαι....γιατι αυτο που λες ΔΕΝ παίζει
2 τρακντει και το ενα με ταυτοτητα στο στομα και 7κ το 2013με14 σε μενα. Αν του κανεις χρηση μονο δρομου βγαζει 10κ ανετα χωρις πλακα
ΤΣΑΚΣΤΑ ΑΠΑΝ..........

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #84 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 03:30:42 μμ »
Το κλειδί είναι να μας πεις πόσα χιλιόμετρα κάνεις τον χρόνο.
Γιατί αν κάνεις 1000-1500 τότε οποιοδήποτε Road legal λάστιχο πίστας σου φτάνει και σου περισσεύει, έχοντας τοπ κράτημα... δηλ θα το έχεις αξιοποιήσει 3-4 χρόνια και μετά θα είναι για πέταμα όπως οποιοδήποτε λάστιχο στην 4ετία.

Οπότε κοιτάς:
Τα D211 GP racer είναι road legal και αναλόγως χρήσης θα σε πάνε μέχρι 6χιλ χιλιόμετρα (τα 10Κ μου φαίνονται υπερβολικά), παίζει όμως να μην τα βρεις γιατί μάλλον σταμάτησε η παραγωγή τους! (Φίλος παρήγγειλε από γερμανία)  Η δική μου προσωπική εμπειρία είναι ότι το λάστιχο είναι εκπληκτικό... εμένα κράτησε περίπου 3 χιλ χιλιόμετρα αλλά με 4 μέρες πίστα και από τον Νοέμβριο του 2012 χρόνια πάνω στο μηχανάκι. :whist: Αν τα βρω θα τα ξαναβάλω ;)

Τα D212 είναι road legal αλλά είναι πιο πισταδόρικο και σύμφωνα με την εμπειρία του ξαδέρφου μου (R6) δεν έχει την ίδια διάρκεια με το GP Racer (φόραγε πριν), όπως επίσης στον 1,5 χρόνο το λάστιχο ξεράθηκε ενώ το μηχανάκι ήταν αποθηκευμένο σε κλειστό χώρο (κλιμακοστάσιο) σε αντίθεση με το GP Racer που στον ίδιο χώρο και με μεγαλύτερη χρήση (5Κ) και μεγαλύτερο χρόνο αποθήκευσης (3 χρόνια) δεν είχε πάθει τίποτα! (Είναι στις επιλογές μου αλλά με προβλημάτισε πολύ το ότι ξεράθηκαν!)

D211 Pro & D212 Pro απλά ΔΕΝ κοιτάς.
BATTLAX RACING STREET RS10, δεν έχω άποψη, υποθέτω ότι είναι κατηγορίας GP racer αλλά αν δεν βρω GP Racer μάλλον αυτό θα βάλω... θα ήθελα πολύ να ακούσω απόψεις.
Metzeler Κ3 (μόνο το K3 είναι Road Legal) η καινούργια σειρά όμως είναι ακριβή.
Η Pirelli δεν έχει βγάλει κάτι καινούργιο και είναι επίσης ακριβή.
MICHELIN Power Cup Evo, με προβληματίζει το "approved for road use, but recommended for track use" ίσως παραείναι μαλακά (D212 κατάσταση) :thnk:
αλλά υπάρχει και το RS το οποίο ευχαρίστως θα άκουγα απόψεις παρότι δεν είμαι και πολύ φαν της μισελιν.

Να κοιτάς πιο δρομισιο ή τουριστικό λάστιχο δεν έχει κανένα νόημα γιατί στα 4 το πολύ 5 χρόνια (υπό συνθήκες) θα πρεπει να αλλάξεις έτσι και αλλιώς λάστιχα, οπότε θα τα πετάς χωρίς να τα έχεις αξιοποιήσει και έχοντας διαπραγματευτεί ένα πολύ μικρό μέρος τις ασφάλειάς σου και σιγουριάς που σου δίνει ένα σπορ/πίστα λάστιχο.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 14, 2017, 03:35:11 μμ από S-T »

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #85 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 03:52:14 μμ »
Τα δρομισια η τουρισταδικα ειναι για καποιον που χρησιμοποιει καθημερινα την μοτοσικλετα κ επομενος κανει αρκετα χιλιομετρα...οι περισοτεροι αναβατες τα βγαζουν λογω χρονολογιας αφαγοτα..ενω με τι χρηση π θελει το παιδι μια γομα θα τον καλυψη,κ θα την αξιοποιηση..εγω μολις εβαλα γομα αλλαξε ολο το μηχανακι σε στριψιμο κ φρεναρισμα,η διαφορα ηταν χαοτικη,κ με βελτιωσαν κ σαν οδηγο γιατι τα εμπιστευομουν...παντος για τα d211 δεν εχω ακουσει απο κανεναν αρνητικα σχολια...

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #86 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 04:12:01 μμ »
Προέχει η ασφάλεια παιδιά. Άποψη μου είναι ότι ένα με 7κ ζωής και κάθε 1.5 χρόνο αλλαγή αξίζει με το παραπάνω. Αναλογικά λιγότερο από ένα ευρώ την ημέρα για κάτι που έχει άμεση σχέση με την ασφάλεια του οδηγού δεν είναι πολλά. Τώρα βέβαια όλα εξαρτώνται και από τον τρόπο οδήγησης του καθενός και τα όρια του.

*

Αποσυνδεδεμένος Stojan

  • **
  • 39
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #87 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 04:32:20 μμ »
Η αλήθεια ειναι,οτι το πολυ πολυ να κανω 1500-2000 χλμ το χρόνο (και πολλα μου φαίνονται)!!!οπως πολλα παιδιά ανέφεραν οτι προέχει η ασφάλεια μας,θελω να βάλω ενα λάστιχο καλο και ας χρειαστεί να το αλλάξω πχ σε 4 η 5 χρονια,ασχέτως τα χλμ που θα εχω διανύσει! Τωρα αν η τιμη του ξεπερνάει το budget που προανέφερα,προτιμώ να κανω υπομονή και να μαζεψω δυο φράγκα παραπάνω για να τα βάλω...

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #88 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 04:45:15 μμ »
Με αυτα τα χιλιομετρα μονο γομα..να το ευχαριστηθεις κιολας,να μπεις κ καμια πιστα αμα σου καυλωσει...μολις τα βαλεις θα εκπλαγεις απο τις δυνατοτητες της μαχανης σου..

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2731
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #89 - : Φεβρουάριος 14, 2017, 05:28:21 μμ »
Το κλειδί είναι να μας πεις πόσα χιλιόμετρα κάνεις τον χρόνο.
Γιατί αν κάνεις 1000-1500 τότε οποιοδήποτε Road legal λάστιχο πίστας σου φτάνει και σου περισσεύει, έχοντας τοπ κράτημα... δηλ θα το έχεις αξιοποιήσει 3-4 χρόνια και μετά θα είναι για πέταμα όπως οποιοδήποτε λάστιχο στην 4ετία.

Οπότε κοιτάς:
Τα D211 GP racer είναι road legal και αναλόγως χρήσης θα σε πάνε μέχρι 6χιλ χιλιόμετρα (τα 10Κ μου φαίνονται υπερβολικά), παίζει όμως να μην τα βρεις γιατί μάλλον σταμάτησε η παραγωγή τους! (Φίλος παρήγγειλε από γερμανία)  Η δική μου προσωπική εμπειρία είναι ότι το λάστιχο είναι εκπληκτικό... εμένα κράτησε περίπου 3 χιλ χιλιόμετρα αλλά με 4 μέρες πίστα και από τον Νοέμβριο του 2012 χρόνια πάνω στο μηχανάκι. :whist: Αν τα βρω θα τα ξαναβάλω ;)

Τα D212 είναι road legal αλλά είναι πιο πισταδόρικο και σύμφωνα με την εμπειρία του ξαδέρφου μου (R6) δεν έχει την ίδια διάρκεια με το GP Racer (φόραγε πριν), όπως επίσης στον 1,5 χρόνο το λάστιχο ξεράθηκε ενώ το μηχανάκι ήταν αποθηκευμένο σε κλειστό χώρο (κλιμακοστάσιο) σε αντίθεση με το GP Racer που στον ίδιο χώρο και με μεγαλύτερη χρήση (5Κ) και μεγαλύτερο χρόνο αποθήκευσης (3 χρόνια) δεν είχε πάθει τίποτα! (Είναι στις επιλογές μου αλλά με προβλημάτισε πολύ το ότι ξεράθηκαν!)

D211 Pro & D212 Pro απλά ΔΕΝ κοιτάς.
BATTLAX RACING STREET RS10, δεν έχω άποψη, υποθέτω ότι είναι κατηγορίας GP racer αλλά αν δεν βρω GP Racer μάλλον αυτό θα βάλω... θα ήθελα πολύ να ακούσω απόψεις.
Metzeler Κ3 (μόνο το K3 είναι Road Legal) η καινούργια σειρά όμως είναι ακριβή.
Η Pirelli δεν έχει βγάλει κάτι καινούργιο και είναι επίσης ακριβή.
MICHELIN Power Cup Evo, με προβληματίζει το "approved for road use, but recommended for track use" ίσως παραείναι μαλακά (D212 κατάσταση) :thnk:
αλλά υπάρχει και το RS το οποίο ευχαρίστως θα άκουγα απόψεις παρότι δεν είμαι και πολύ φαν της μισελιν.

Να κοιτάς πιο δρομισιο ή τουριστικό λάστιχο δεν έχει κανένα νόημα γιατί στα 4 το πολύ 5 χρόνια (υπό συνθήκες) θα πρεπει να αλλάξεις έτσι και αλλιώς λάστιχα, οπότε θα τα πετάς χωρίς να τα έχεις αξιοποιήσει και έχοντας διαπραγματευτεί ένα πολύ μικρό μέρος τις ασφάλειάς σου και σιγουριάς που σου δίνει ένα σπορ/πίστα λάστιχο.

Που είσαι εσύ ρε Σταύρο? Πίτα θα έρθεις?

Κατά τα άλλα συμφωνώ σε αυτά που λες, τα Racetec K3 (αν και ίσως έχουν αλλάξει από το 2013 που τα είχα βάλει) μάλλον είναι πιο ανθεκτικά από τα Power cup evo σε αντοχή, όμως νομίζω ότι τα michelin είναι πιο καλά σε κράτημα. Τουλάχιστον στο δικό μου γυρολόγιο. Εμένα μου άρεσαν πολύ!
Πάντως θα ήθελα να δοκιμάσω και γω τα dunlop, κάποια στιγμή.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης