0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος daydr3m3r

  • **
  • 33
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia RSV 1000 R
  • Αντιδράσεις: +53
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #165 - : Φεβρουάριος 18, 2023, 09:07:17 μμ »
Καλησπέρα φίλε ,
μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά
Pirelli Supercorsa BSB ,
Michelin Power CUP 1 & 2
Dunlop TT
Metzeler M9RR
προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.
1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται
2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα
3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)
4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)
Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.
Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καλούς δρόμους!
Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσω

*

Αποσυνδεδεμένος sger860

  • *
  • 24
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000 factory
  • Αντιδράσεις: +39
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #166 - : Φεβρουάριος 18, 2023, 10:46:06 μμ »
Καλησπέρα,
Προσωπικά με τα bridgestone s22 είμαι αρκετά ικανοποιημένος και σε κράτημα και απόδοση και σε στεγνό κυρίως αλλά και σε βρεγμένο. Βέβαια όταν τα έβαλα πέρυσι το Σεπτέμβρη υπήρχε έλλειψη στο 190/55 και έβαλα 200/55 και απλά το νοιώθεις λίγο πιο βαρύ σε κλειστά στροφιλικια. Πριν από αυτό είχα το Dunlop sportsmart mk3 αλλά θεωρώ ότι το s22 είναι καλυτερο.

*

Αποσυνδεδεμένος COLDASLIFE

  • ***
  • 86
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #167 - : Φεβρουάριος 19, 2023, 01:33:12 μμ »
Καλησπέρα,κι εγώ σχετικά πρόσφατα έβαλα τα S22 και έχω να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος με την απόδοση τους κι εγώ και στο στεγνό και στο βρεγμένο και αποδίδουν σχετικά γρήγορα στο δρόμο,έχω κάνει με αυτά περίπου 600χλμ οπότε δεν έχω άποψη για τη διάρκεια ζωής τους.
Η χρήση που κάνω δεν είναι καθημερινή και βγαίνω συνήθως βόλτες σε στριφτερα κομμάτια.Αυτα τα ολίγα από εμένα  :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Eliaskat

  • ***
  • 105
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000 Gen2
  • Αντιδράσεις: +199
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #168 - : Φεβρουάριος 19, 2023, 03:53:49 μμ »
μπορεις να με προετοιμασεις ψυχολογικα για το κοστος ?

*

Αποσυνδεδεμένος COLDASLIFE

  • ***
  • 86
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #169 - : Φεβρουάριος 19, 2023, 04:43:13 μμ »
Τα S22 με 190 πίσω διάσταση κόστισαν 350 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση.Η αλήθεια είναι ότι είχα ταβάνι τα 300 κατοστάρικα αλλά είχα ενδοιασμούς με τις επιλογές που είχα σε αυτά τα λεφτά οπότε αποφάσισα να κάνω την υπέρβαση και τελικά αισθάνομαι δικαιωμένος.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #170 - : Φεβρουάριος 19, 2023, 05:03:29 μμ »
ενα ξεθάψιμο του νήματος ..

Ηρθε η ωρα του Tuono να αλλαξει λαστιχα.

Μεχρι τωρα φόραγε τα BRIDGESTONEBATTLAX BT016 PRO, οκ αλλα θα ηθελα πιο spor κορονα.

η οδηγηση ειναι sport, με χιλιομετρα παντα εκτος πολης

Εχετε καμια προταση ?

Έχω μια πολύ καλή πρόταση φιλος...Bridgestone battlax bt016 pro!!Ελπίζω να σε κάλυψα!! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος nskalko

  • *****
  • 280
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000r gen 2
  • Αντιδράσεις: +182
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #171 - : Φεβρουάριος 20, 2023, 03:46:31 μμ »
Καλησπέρα φίλε ,
μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά
Pirelli Supercorsa BSB ,
Michelin Power CUP 1 & 2
Dunlop TT
Metzeler M9RR
προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.
1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται
2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα
3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)
4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)
Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.
Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καλούς δρόμους!
Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσω

Τα BSB δεν νομίζω να τα βρίσκεις εύκολα πλέον... έχουν σταματήσει 2-3 χρόνια τώρα και ότι έπαιζε στην αγορά ήταν ότι είχε ξεμείνει και για αυτό και η τιμή των 250,00 το ζευγάρι. 230,00 είχα βρει για 180αρι πίσω.

Παρόλα αυτά μιας και έχει γίνει θέμα για τα ελαστικά θα ήθελα να πώ κάποιες σκέψεις μου να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας.
Είμαι λάτρεις των Pirelli και όχι επειδή τα υπόλοιπα ελαστικά δεν είναι καλά αλλά επειδή με κάποιο τρόπο πάντα κατέληγα σε pirelli παρόλο που κοίταγα και άλλες εταιρίες.
Προσπαθώ να πηγαίνω πίστα 2 φορές το χρόνο να ξεδίνω και να αποφεύγω όσο γίνεται τους κανιβαλισμούς στο δρόμο (όσο γίνεται). Πρώτη φορά πήγα στην πίστα το 2019 και είχα βρει αυτή την ευκαιρία με τα BSB που ήταν σε προσφορά και για δύο χρόνια έπαιρνα δύο ζευγάρια το χρόνο των 250 ευρώ. Έμπαινα πίστα με καινούριο ζευγάρι BSB και μετά άφηνα πάνω για να κάνω τις βόλτες μου μέχρι να έρθει το επόμενο track day που αγόραζα πάλι καινούριο ζευγάρι. Όταν επέστρεφα έβαζα πάλι πάνω το παλαιότερο ζευγάρι που είχα για να κάνω τις βόλτες μου και κατέληξα να έχω 3 ζευγάρια λάστιχα στο γκαράζ που στον δρόμο μου έβγαζαν 2000 χιλιόμετρα τίμια το καθένα (καλά για μπροστινά έχω ακόμα ένα).
Όλα αυτά μέχρι που δεν υπήρχαν άλλα bsb.
Οπότε άρχισα να μπαίνω στο ψάξιμο για το τί λάστιχο να χρησιμοποιώ στα track day που να μην κοστίζει και ένα μάτι.  Είναι περιττό να πώ ότι η πληροφόρηση που παίρνεις από ελληνικά site και Έλληνες λαστιχάδες είναι ελάχιστη για να μην πω τίποτα άλλο. Είχα βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για ένα d212... Πραγματικά υπάρχει πολύ αγάπη για αυτό το λάστιχο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. Αλλά ρε παιδιά μιλάμε για ένα λάστιχο με πολύ σκληρό σκελετό σε σχέση με ότι οδηγούσα και δεν ήθελα να κάνω πειράματα στην πίστα. Έχω δεί να το δουλεύουν με πιέσεις κάτω και 18psi. Μετά από πολύ ψάξιμο και σε ξένα site, forum κατέληξα στα metzeler td.
Μετά από πολλά τηλέφωνα και με γνωστούς λαστιχάδες της Αθήνας κατέληξα ότι ο καθένας θα σου προτείνει την εταιρία που έχει συνεργασία και την εταιρία που θα του βάλει περισσότερα στην τσέπη.
Έβλεπα ότι υπήρχε μια άρνηση σε οτιδήποτε καινούριο και όλοι είχαν να μου πουν τα χειρότερα για οποιοδήποτε λάστιχο που δεν το πωλούσαν.
Το metzeler td είναι μια '' νέα'' τεχνολογία της metzeler (την έχει εξαγοράσει η pirelli) που σου δίνει το πρώτο slick ελαστικό που δουλεύει χωρίς κουβέρτα και αντέχει πάρα πολλούς θερμικούς κύκλους χωρίς χάνει σε απόδοση.
Εεεε αυτό δεν μπορούσε να το δεχτεί κανένας. Μου έλεγαν δεν υπάρχει κανένα slick που να δουλεύει χωρίς κουβέρτα και ότι τα slick έρχονται σε θερμοκρασία μόνο με κουβέ
ρτες... Για να μην πολυλογώ η Metzeler το λέει ξεκάθαρα και στο site ότι το λάστιχο μπορεί να δουλέψει χωρίς κουβέρτα μετά από 2-3 γύρους ζέσταμα.

https://www.metzeler.com/en-gb/catalogue/product/racetec-td-slick

Εγώ με το λάστιχο που μου έλεγαν τα χειρότερα, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κανένας, (μόνο ένας μου είπε καλά λόγια) κατέβασα με το καλημέρα ένα δευτερόλεπτο, και μπορώ με ένα λάστιχο πίσω να βγάλω σχεδόν δύο track day που με τα supercorsa έβγαζα ένα...

Και ερωτώ εγώ, τους εμπιστεύεστε? 



*

Αποσυνδεδεμένος L0UKAS

  • *****
  • 242
  • Φύλο: Άντρας
  • Motoholic Eponymous
    • website
  • Μοντέλο μηχανής: Tuareg
  • Αντιδράσεις: +676
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #172 - : Φεβρουάριος 23, 2023, 11:14:35 πμ »
Καλησπέρα φίλε ,
μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά
Pirelli Supercorsa BSB ,
Michelin Power CUP 1 & 2
Dunlop TT
Metzeler M9RR
προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.
1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται
2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα
3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)
4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)
Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.
Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καλούς δρόμους!
Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσω

Τα BSB δεν νομίζω να τα βρίσκεις εύκολα πλέον... έχουν σταματήσει 2-3 χρόνια τώρα και ότι έπαιζε στην αγορά ήταν ότι είχε ξεμείνει και για αυτό και η τιμή των 250,00 το ζευγάρι. 230,00 είχα βρει για 180αρι πίσω.

Παρόλα αυτά μιας και έχει γίνει θέμα για τα ελαστικά θα ήθελα να πώ κάποιες σκέψεις μου να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας.
Είμαι λάτρεις των Pirelli και όχι επειδή τα υπόλοιπα ελαστικά δεν είναι καλά αλλά επειδή με κάποιο τρόπο πάντα κατέληγα σε pirelli παρόλο που κοίταγα και άλλες εταιρίες.
Προσπαθώ να πηγαίνω πίστα 2 φορές το χρόνο να ξεδίνω και να αποφεύγω όσο γίνεται τους κανιβαλισμούς στο δρόμο (όσο γίνεται). Πρώτη φορά πήγα στην πίστα το 2019 και είχα βρει αυτή την ευκαιρία με τα BSB που ήταν σε προσφορά και για δύο χρόνια έπαιρνα δύο ζευγάρια το χρόνο των 250 ευρώ. Έμπαινα πίστα με καινούριο ζευγάρι BSB και μετά άφηνα πάνω για να κάνω τις βόλτες μου μέχρι να έρθει το επόμενο track day που αγόραζα πάλι καινούριο ζευγάρι. Όταν επέστρεφα έβαζα πάλι πάνω το παλαιότερο ζευγάρι που είχα για να κάνω τις βόλτες μου και κατέληξα να έχω 3 ζευγάρια λάστιχα στο γκαράζ που στον δρόμο μου έβγαζαν 2000 χιλιόμετρα τίμια το καθένα (καλά για μπροστινά έχω ακόμα ένα).
Όλα αυτά μέχρι που δεν υπήρχαν άλλα bsb.
Οπότε άρχισα να μπαίνω στο ψάξιμο για το τί λάστιχο να χρησιμοποιώ στα track day που να μην κοστίζει και ένα μάτι.  Είναι περιττό να πώ ότι η πληροφόρηση που παίρνεις από ελληνικά site και Έλληνες λαστιχάδες είναι ελάχιστη για να μην πω τίποτα άλλο. Είχα βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για ένα d212... Πραγματικά υπάρχει πολύ αγάπη για αυτό το λάστιχο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. Αλλά ρε παιδιά μιλάμε για ένα λάστιχο με πολύ σκληρό σκελετό σε σχέση με ότι οδηγούσα και δεν ήθελα να κάνω πειράματα στην πίστα. Έχω δεί να το δουλεύουν με πιέσεις κάτω και 18psi. Μετά από πολύ ψάξιμο και σε ξένα site, forum κατέληξα στα metzeler td.
Μετά από πολλά τηλέφωνα και με γνωστούς λαστιχάδες της Αθήνας κατέληξα ότι ο καθένας θα σου προτείνει την εταιρία που έχει συνεργασία και την εταιρία που θα του βάλει περισσότερα στην τσέπη.
Έβλεπα ότι υπήρχε μια άρνηση σε οτιδήποτε καινούριο και όλοι είχαν να μου πουν τα χειρότερα για οποιοδήποτε λάστιχο που δεν το πωλούσαν.
Το metzeler td είναι μια '' νέα'' τεχνολογία της metzeler (την έχει εξαγοράσει η pirelli) που σου δίνει το πρώτο slick ελαστικό που δουλεύει χωρίς κουβέρτα και αντέχει πάρα πολλούς θερμικούς κύκλους χωρίς χάνει σε απόδοση.
Εεεε αυτό δεν μπορούσε να το δεχτεί κανένας. Μου έλεγαν δεν υπάρχει κανένα slick που να δουλεύει χωρίς κουβέρτα και ότι τα slick έρχονται σε θερμοκρασία μόνο με κουβέ
ρτες... Για να μην πολυλογώ η Metzeler το λέει ξεκάθαρα και στο site ότι το λάστιχο μπορεί να δουλέψει χωρίς κουβέρτα μετά από 2-3 γύρους ζέσταμα.

https://www.metzeler.com/en-gb/catalogue/product/racetec-td-slick

Εγώ με το λάστιχο που μου έλεγαν τα χειρότερα, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κανένας, (μόνο ένας μου είπε καλά λόγια) κατέβασα με το καλημέρα ένα δευτερόλεπτο, και μπορώ με ένα λάστιχο πίσω να βγάλω σχεδόν δύο track day που με τα supercorsa έβγαζα ένα...

Και ερωτώ εγώ, τους εμπιστεύεστε? 

Νίκο το λάσστιχο είναι κατα πολυ προσωπικη προστίμηση ειδικά στο δικό μας επέπεδο που δεν θα προσαρμόσουμε εμείς το στύλ μας πάνω στο λάστιχο αλλα ψάχνουμε να βρούμε λάστιχο που να ταιριάζει στο στυλ μας.

Γενικά ένα ελαστικό με μαλακό σκελετο θα σου προσφέρει λιγότερη πληροφορία σε σχεση με ενα με σκληρό σκελετό, αυτο σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι.
Επίσης θα είναι και πιο ευαισθητο στις πιέσεις του αφού απο σχεδιασμού του είναι μικρότερο το φάσμα πίεσης που θα δουλέψει και δεν εχουν όλοι την γνώση ή την όρεξη να ασχοληθούν ωστε να φέρουν ένα λάστιχο ακριβώς στις ιδανικές συνθηκες λειτουργίας για να παρουν τα μέγιστα.

Οποιοδήποτε ελαστικό και να συγκρίνεις με χρήση κουβέρτας ή μη, πάντα με την κουβέρτα θα παρεις περισσότερα και σε απόδοση και σε μακροζωία.

Σχετικά με την απόδοση γτ θα μπορέσεις πιο ευκολα να το φέρεις στην σωστή πίεση, το αν θα το κρατησεις εκει είναι αλλη κουβέντα , γι αυτο και παντα πρέπει να μετρας και στο τέλος και να ρυθμίζεις ανάλογα)

Σχετικά με την μακροζωία γτ θα έχεις λιγότερα  heat cycles τα οπόια ανάλογα το ελαστικό επηρεάζουν σε μικρότερο η μεγαλύτερο βαθμό αλλά επηρεάζουν και δευτερον γτ με χρήση κουβέρτα έχεις όλο το  ελαστικο σε θερμοκρασια ενω με το ζεσταμα ακόμα και στον τρίτο τέταρο γύρο που θεωρητικά εχουν ζεσταθεί και θα αρχισεις να πιεζεις το ελαστικό ζεσταινεται απο έξω προς τα μέσα και αυτη η διαφορα επηρεάζει την φθορα γτ τα πιο ζεστα εξωτερικα τμήματα του πέλματος είναι πιο εύκολο να αποκοληθούν απο τα πιο κρύα εσωτερικα. 

Το d212 εχει αγαπηθεί πολυ γτ έχει μεγάλο φάσμα λειτουργίας και σε σχέση με supercorsa ας πουμε, έβγαζε τα διπλά χλμ με αρκετα λιγότερα λεφτα.
Η παγίδα με το να διαβάζεις για λάστιχα σε φορα του εξωτερικού και ειδικά όταν μιλάμε για χρήση δρόμου είναι ότι η άσφαλτος μας δεν εχει καμια μα καμιά σχεση. Οπότε η γνώμη του καθενός που ειναι ουτως η αλλως υποκειμενική σε συνδιασμό με αυτό πρακτικά δεν σου δίενι καμία πληροφορία.

Τέλος σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τους λαστιχάδες προφανώς και ως εμποροι θα προσπαθήσουν να σου πουλήσουν αυτο που έχουν ή αυτο που αντιπροσωπεύουν. Είναι σαν να μου πείς ότι θα πας σε αντιπροσωπία Ducati και θα σου πουν γτ δεν σκέφτεσαι και το RSV4, είναι πολυ καλό! Παρόλα αυτα υπάρχουν εξαιρέσεις
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 23, 2023, 11:24:01 πμ από L0UKAS »
#motoholicseverywhere

*

Αποσυνδεδεμένος nskalko

  • *****
  • 280
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000r gen 2
  • Αντιδράσεις: +182
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #173 - : Φεβρουάριος 23, 2023, 12:10:21 μμ »
Καλησπέρα φίλε ,
μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά
Pirelli Supercorsa BSB ,
Michelin Power CUP 1 & 2
Dunlop TT
Metzeler M9RR
προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.
1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται
2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα
3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)
4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)
Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.
Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καλούς δρόμους!
Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσω

Τα BSB δεν νομίζω να τα βρίσκεις εύκολα πλέον... έχουν σταματήσει 2-3 χρόνια τώρα και ότι έπαιζε στην αγορά ήταν ότι είχε ξεμείνει και για αυτό και η τιμή των 250,00 το ζευγάρι. 230,00 είχα βρει για 180αρι πίσω.

Παρόλα αυτά μιας και έχει γίνει θέμα για τα ελαστικά θα ήθελα να πώ κάποιες σκέψεις μου να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας.
Είμαι λάτρεις των Pirelli και όχι επειδή τα υπόλοιπα ελαστικά δεν είναι καλά αλλά επειδή με κάποιο τρόπο πάντα κατέληγα σε pirelli παρόλο που κοίταγα και άλλες εταιρίες.
Προσπαθώ να πηγαίνω πίστα 2 φορές το χρόνο να ξεδίνω και να αποφεύγω όσο γίνεται τους κανιβαλισμούς στο δρόμο (όσο γίνεται). Πρώτη φορά πήγα στην πίστα το 2019 και είχα βρει αυτή την ευκαιρία με τα BSB που ήταν σε προσφορά και για δύο χρόνια έπαιρνα δύο ζευγάρια το χρόνο των 250 ευρώ. Έμπαινα πίστα με καινούριο ζευγάρι BSB και μετά άφηνα πάνω για να κάνω τις βόλτες μου μέχρι να έρθει το επόμενο track day που αγόραζα πάλι καινούριο ζευγάρι. Όταν επέστρεφα έβαζα πάλι πάνω το παλαιότερο ζευγάρι που είχα για να κάνω τις βόλτες μου και κατέληξα να έχω 3 ζευγάρια λάστιχα στο γκαράζ που στον δρόμο μου έβγαζαν 2000 χιλιόμετρα τίμια το καθένα (καλά για μπροστινά έχω ακόμα ένα).
Όλα αυτά μέχρι που δεν υπήρχαν άλλα bsb.
Οπότε άρχισα να μπαίνω στο ψάξιμο για το τί λάστιχο να χρησιμοποιώ στα track day που να μην κοστίζει και ένα μάτι.  Είναι περιττό να πώ ότι η πληροφόρηση που παίρνεις από ελληνικά site και Έλληνες λαστιχάδες είναι ελάχιστη για να μην πω τίποτα άλλο. Είχα βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για ένα d212... Πραγματικά υπάρχει πολύ αγάπη για αυτό το λάστιχο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. Αλλά ρε παιδιά μιλάμε για ένα λάστιχο με πολύ σκληρό σκελετό σε σχέση με ότι οδηγούσα και δεν ήθελα να κάνω πειράματα στην πίστα. Έχω δεί να το δουλεύουν με πιέσεις κάτω και 18psi. Μετά από πολύ ψάξιμο και σε ξένα site, forum κατέληξα στα metzeler td.
Μετά από πολλά τηλέφωνα και με γνωστούς λαστιχάδες της Αθήνας κατέληξα ότι ο καθένας θα σου προτείνει την εταιρία που έχει συνεργασία και την εταιρία που θα του βάλει περισσότερα στην τσέπη.
Έβλεπα ότι υπήρχε μια άρνηση σε οτιδήποτε καινούριο και όλοι είχαν να μου πουν τα χειρότερα για οποιοδήποτε λάστιχο που δεν το πωλούσαν.
Το metzeler td είναι μια '' νέα'' τεχνολογία της metzeler (την έχει εξαγοράσει η pirelli) που σου δίνει το πρώτο slick ελαστικό που δουλεύει χωρίς κουβέρτα και αντέχει πάρα πολλούς θερμικούς κύκλους χωρίς χάνει σε απόδοση.
Εεεε αυτό δεν μπορούσε να το δεχτεί κανένας. Μου έλεγαν δεν υπάρχει κανένα slick που να δουλεύει χωρίς κουβέρτα και ότι τα slick έρχονται σε θερμοκρασία μόνο με κουβέ
ρτες... Για να μην πολυλογώ η Metzeler το λέει ξεκάθαρα και στο site ότι το λάστιχο μπορεί να δουλέψει χωρίς κουβέρτα μετά από 2-3 γύρους ζέσταμα.

https://www.metzeler.com/en-gb/catalogue/product/racetec-td-slick

Εγώ με το λάστιχο που μου έλεγαν τα χειρότερα, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κανένας, (μόνο ένας μου είπε καλά λόγια) κατέβασα με το καλημέρα ένα δευτερόλεπτο, και μπορώ με ένα λάστιχο πίσω να βγάλω σχεδόν δύο track day που με τα supercorsa έβγαζα ένα...

Και ερωτώ εγώ, τους εμπιστεύεστε? 

Νίκο το λάσστιχο είναι κατα πολυ προσωπικη προστίμηση ειδικά στο δικό μας επέπεδο που δεν θα προσαρμόσουμε εμείς το στύλ μας πάνω στο λάστιχο αλλα ψάχνουμε να βρούμε λάστιχο που να ταιριάζει στο στυλ μας.

Γενικά ένα ελαστικό με μαλακό σκελετο θα σου προσφέρει λιγότερη πληροφορία σε σχεση με ενα με σκληρό σκελετό, αυτο σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι.
Επίσης θα είναι και πιο ευαισθητο στις πιέσεις του αφού απο σχεδιασμού του είναι μικρότερο το φάσμα πίεσης που θα δουλέψει και δεν εχουν όλοι την γνώση ή την όρεξη να ασχοληθούν ωστε να φέρουν ένα λάστιχο ακριβώς στις ιδανικές συνθηκες λειτουργίας για να παρουν τα μέγιστα.

Οποιοδήποτε ελαστικό και να συγκρίνεις με χρήση κουβέρτας ή μη, πάντα με την κουβέρτα θα παρεις περισσότερα και σε απόδοση και σε μακροζωία.

Σχετικά με την απόδοση γτ θα μπορέσεις πιο ευκολα να το φέρεις στην σωστή πίεση, το αν θα το κρατησεις εκει είναι αλλη κουβέντα , γι αυτο και παντα πρέπει να μετρας και στο τέλος και να ρυθμίζεις ανάλογα)

Σχετικά με την μακροζωία γτ θα έχεις λιγότερα  heat cycles τα οπόια ανάλογα το ελαστικό επηρεάζουν σε μικρότερο η μεγαλύτερο βαθμό αλλά επηρεάζουν και δευτερον γτ με χρήση κουβέρτα έχεις όλο το  ελαστικο σε θερμοκρασια ενω με το ζεσταμα ακόμα και στον τρίτο τέταρο γύρο που θεωρητικά εχουν ζεσταθεί και θα αρχισεις να πιεζεις το ελαστικό ζεσταινεται απο έξω προς τα μέσα και αυτη η διαφορα επηρεάζει την φθορα γτ τα πιο ζεστα εξωτερικα τμήματα του πέλματος είναι πιο εύκολο να αποκοληθούν απο τα πιο κρύα εσωτερικα. 

Το d212 εχει αγαπηθεί πολυ γτ έχει μεγάλο φάσμα λειτουργίας και σε σχέση με supercorsa ας πουμε, έβγαζε τα διπλά χλμ με αρκετα λιγότερα λεφτα.
Η παγίδα με το να διαβάζεις για λάστιχα σε φορα του εξωτερικού και ειδικά όταν μιλάμε για χρήση δρόμου είναι ότι η άσφαλτος μας δεν εχει καμια μα καμιά σχεση. Οπότε η γνώμη του καθενός που ειναι ουτως η αλλως υποκειμενική σε συνδιασμό με αυτό πρακτικά δεν σου δίενι καμία πληροφορία.

Τέλος σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τους λαστιχάδες προφανώς και ως εμποροι θα προσπαθήσουν να σου πουλήσουν αυτο που έχουν ή αυτο που αντιπροσωπεύουν. Είναι σαν να μου πείς ότι θα πας σε αντιπροσωπία Ducati και θα σου πουν γτ δεν σκέφτεσαι και το RSV4, είναι πολυ καλό! Παρόλα αυτα υπάρχουν εξαιρέσεις

Λουκά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα...
Γνωρίζω ότι ούτε την γνώση ούτε την εμπειρία έχουμε να προσαρμόζουμε το στύλ μας σε κάθε λάστιχο και εννοείται πως με κουβέρτες οποιοδήποτε λάστιχο αποδίδει πολύ καλύτερα και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Απλά δεν μπορώ να αμφισβητήσω ότι η ίδια η εταιρία σου λέει ότι ουσιαστικά αυτό το λάστιχο είναι plug&play για τους κοινούς θνητούς όπως εμείς, χωρίς κουβέρτες, χωρίς ιδιαίτερη γνώση στο στήσιμο, χωρίς ιδιαίτερη ταχύτητα...

Θα προτιμούσα όμως οι έμποροι οι οποίοι δεν το πουλάνε και δεν το γνωρίζουν να κράταγαν μια πιο ουδέτερη θέση...Νομίζω αυτό είναι το σωστό  :D



*

Αποσυνδεδεμένος L0UKAS

  • *****
  • 242
  • Φύλο: Άντρας
  • Motoholic Eponymous
    • website
  • Μοντέλο μηχανής: Tuareg
  • Αντιδράσεις: +676
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #174 - : Φεβρουάριος 23, 2023, 02:05:36 μμ »
Καλησπέρα φίλε ,
μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά
Pirelli Supercorsa BSB ,
Michelin Power CUP 1 & 2
Dunlop TT
Metzeler M9RR
προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.
1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται
2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα
3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)
4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)
Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.
Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.
Ελπίζω να σε βοήθησα.
Καλούς δρόμους!
Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσω

Τα BSB δεν νομίζω να τα βρίσκεις εύκολα πλέον... έχουν σταματήσει 2-3 χρόνια τώρα και ότι έπαιζε στην αγορά ήταν ότι είχε ξεμείνει και για αυτό και η τιμή των 250,00 το ζευγάρι. 230,00 είχα βρει για 180αρι πίσω.

Παρόλα αυτά μιας και έχει γίνει θέμα για τα ελαστικά θα ήθελα να πώ κάποιες σκέψεις μου να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας.
Είμαι λάτρεις των Pirelli και όχι επειδή τα υπόλοιπα ελαστικά δεν είναι καλά αλλά επειδή με κάποιο τρόπο πάντα κατέληγα σε pirelli παρόλο που κοίταγα και άλλες εταιρίες.
Προσπαθώ να πηγαίνω πίστα 2 φορές το χρόνο να ξεδίνω και να αποφεύγω όσο γίνεται τους κανιβαλισμούς στο δρόμο (όσο γίνεται). Πρώτη φορά πήγα στην πίστα το 2019 και είχα βρει αυτή την ευκαιρία με τα BSB που ήταν σε προσφορά και για δύο χρόνια έπαιρνα δύο ζευγάρια το χρόνο των 250 ευρώ. Έμπαινα πίστα με καινούριο ζευγάρι BSB και μετά άφηνα πάνω για να κάνω τις βόλτες μου μέχρι να έρθει το επόμενο track day που αγόραζα πάλι καινούριο ζευγάρι. Όταν επέστρεφα έβαζα πάλι πάνω το παλαιότερο ζευγάρι που είχα για να κάνω τις βόλτες μου και κατέληξα να έχω 3 ζευγάρια λάστιχα στο γκαράζ που στον δρόμο μου έβγαζαν 2000 χιλιόμετρα τίμια το καθένα (καλά για μπροστινά έχω ακόμα ένα).
Όλα αυτά μέχρι που δεν υπήρχαν άλλα bsb.
Οπότε άρχισα να μπαίνω στο ψάξιμο για το τί λάστιχο να χρησιμοποιώ στα track day που να μην κοστίζει και ένα μάτι.  Είναι περιττό να πώ ότι η πληροφόρηση που παίρνεις από ελληνικά site και Έλληνες λαστιχάδες είναι ελάχιστη για να μην πω τίποτα άλλο. Είχα βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για ένα d212... Πραγματικά υπάρχει πολύ αγάπη για αυτό το λάστιχο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. Αλλά ρε παιδιά μιλάμε για ένα λάστιχο με πολύ σκληρό σκελετό σε σχέση με ότι οδηγούσα και δεν ήθελα να κάνω πειράματα στην πίστα. Έχω δεί να το δουλεύουν με πιέσεις κάτω και 18psi. Μετά από πολύ ψάξιμο και σε ξένα site, forum κατέληξα στα metzeler td.
Μετά από πολλά τηλέφωνα και με γνωστούς λαστιχάδες της Αθήνας κατέληξα ότι ο καθένας θα σου προτείνει την εταιρία που έχει συνεργασία και την εταιρία που θα του βάλει περισσότερα στην τσέπη.
Έβλεπα ότι υπήρχε μια άρνηση σε οτιδήποτε καινούριο και όλοι είχαν να μου πουν τα χειρότερα για οποιοδήποτε λάστιχο που δεν το πωλούσαν.
Το metzeler td είναι μια '' νέα'' τεχνολογία της metzeler (την έχει εξαγοράσει η pirelli) που σου δίνει το πρώτο slick ελαστικό που δουλεύει χωρίς κουβέρτα και αντέχει πάρα πολλούς θερμικούς κύκλους χωρίς χάνει σε απόδοση.
Εεεε αυτό δεν μπορούσε να το δεχτεί κανένας. Μου έλεγαν δεν υπάρχει κανένα slick που να δουλεύει χωρίς κουβέρτα και ότι τα slick έρχονται σε θερμοκρασία μόνο με κουβέ
ρτες... Για να μην πολυλογώ η Metzeler το λέει ξεκάθαρα και στο site ότι το λάστιχο μπορεί να δουλέψει χωρίς κουβέρτα μετά από 2-3 γύρους ζέσταμα.

https://www.metzeler.com/en-gb/catalogue/product/racetec-td-slick

Εγώ με το λάστιχο που μου έλεγαν τα χειρότερα, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κανένας, (μόνο ένας μου είπε καλά λόγια) κατέβασα με το καλημέρα ένα δευτερόλεπτο, και μπορώ με ένα λάστιχο πίσω να βγάλω σχεδόν δύο track day που με τα supercorsa έβγαζα ένα...

Και ερωτώ εγώ, τους εμπιστεύεστε? 

Νίκο το λάσστιχο είναι κατα πολυ προσωπικη προστίμηση ειδικά στο δικό μας επέπεδο που δεν θα προσαρμόσουμε εμείς το στύλ μας πάνω στο λάστιχο αλλα ψάχνουμε να βρούμε λάστιχο που να ταιριάζει στο στυλ μας.

Γενικά ένα ελαστικό με μαλακό σκελετο θα σου προσφέρει λιγότερη πληροφορία σε σχεση με ενα με σκληρό σκελετό, αυτο σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι.
Επίσης θα είναι και πιο ευαισθητο στις πιέσεις του αφού απο σχεδιασμού του είναι μικρότερο το φάσμα πίεσης που θα δουλέψει και δεν εχουν όλοι την γνώση ή την όρεξη να ασχοληθούν ωστε να φέρουν ένα λάστιχο ακριβώς στις ιδανικές συνθηκες λειτουργίας για να παρουν τα μέγιστα.

Οποιοδήποτε ελαστικό και να συγκρίνεις με χρήση κουβέρτας ή μη, πάντα με την κουβέρτα θα παρεις περισσότερα και σε απόδοση και σε μακροζωία.

Σχετικά με την απόδοση γτ θα μπορέσεις πιο ευκολα να το φέρεις στην σωστή πίεση, το αν θα το κρατησεις εκει είναι αλλη κουβέντα , γι αυτο και παντα πρέπει να μετρας και στο τέλος και να ρυθμίζεις ανάλογα)

Σχετικά με την μακροζωία γτ θα έχεις λιγότερα  heat cycles τα οπόια ανάλογα το ελαστικό επηρεάζουν σε μικρότερο η μεγαλύτερο βαθμό αλλά επηρεάζουν και δευτερον γτ με χρήση κουβέρτα έχεις όλο το  ελαστικο σε θερμοκρασια ενω με το ζεσταμα ακόμα και στον τρίτο τέταρο γύρο που θεωρητικά εχουν ζεσταθεί και θα αρχισεις να πιεζεις το ελαστικό ζεσταινεται απο έξω προς τα μέσα και αυτη η διαφορα επηρεάζει την φθορα γτ τα πιο ζεστα εξωτερικα τμήματα του πέλματος είναι πιο εύκολο να αποκοληθούν απο τα πιο κρύα εσωτερικα. 

Το d212 εχει αγαπηθεί πολυ γτ έχει μεγάλο φάσμα λειτουργίας και σε σχέση με supercorsa ας πουμε, έβγαζε τα διπλά χλμ με αρκετα λιγότερα λεφτα.
Η παγίδα με το να διαβάζεις για λάστιχα σε φορα του εξωτερικού και ειδικά όταν μιλάμε για χρήση δρόμου είναι ότι η άσφαλτος μας δεν εχει καμια μα καμιά σχεση. Οπότε η γνώμη του καθενός που ειναι ουτως η αλλως υποκειμενική σε συνδιασμό με αυτό πρακτικά δεν σου δίενι καμία πληροφορία.

Τέλος σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τους λαστιχάδες προφανώς και ως εμποροι θα προσπαθήσουν να σου πουλήσουν αυτο που έχουν ή αυτο που αντιπροσωπεύουν. Είναι σαν να μου πείς ότι θα πας σε αντιπροσωπία Ducati και θα σου πουν γτ δεν σκέφτεσαι και το RSV4, είναι πολυ καλό! Παρόλα αυτα υπάρχουν εξαιρέσεις

Λουκά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα...
Γνωρίζω ότι ούτε την γνώση ούτε την εμπειρία έχουμε να προσαρμόζουμε το στύλ μας σε κάθε λάστιχο και εννοείται πως με κουβέρτες οποιοδήποτε λάστιχο αποδίδει πολύ καλύτερα και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Απλά δεν μπορώ να αμφισβητήσω ότι η ίδια η εταιρία σου λέει ότι ουσιαστικά αυτό το λάστιχο είναι plug&play για τους κοινούς θνητούς όπως εμείς, χωρίς κουβέρτες, χωρίς ιδιαίτερη γνώση στο στήσιμο, χωρίς ιδιαίτερη ταχύτητα...

Θα προτιμούσα όμως οι έμποροι οι οποίοι δεν το πουλάνε και δεν το γνωρίζουν να κράταγαν μια πιο ουδέτερη θέση...Νομίζω αυτό είναι το σωστό  :D

Συμφωνω και εγω φίλε απλα take it with a grain of salt που λεμε και στην Κόρινθο , μιας και οι εταρείες στο βωμό του να πουλήσουν και να ανταγωνιστούν η μία την άλλη λένε διάφορα κουλα. Ενα παράδειγμα είναι τα long lifetime λάδια πχ,  ωραίο ακούγεται αλλα στην πράξη δεν...γτ κανείς δεν μασ λέει πόσο έχουν ορίσει αυτοί το lifetime.

Οπότε ποιος ξέρει πόσοι είναι οι πολλοι κύκλοι που λένε αυτοι χωρίς χάσιμο απόδοσης και πόσο παραπάνω θα κρατούσε και θα απέδιδε με κουβέρτα.

Συμπέρασμα αφου σου άρεσε και στου ταίριαξε metzeler δαγκωτο και άσε τους αλλους να λένε. Το πρόβλημα θα ήταν να μην σου άρεσε και να έλεγες τζάμπα τα πλήρωσα , όπως έπαθα εγω με τα supercorsa  :kalo:
#motoholicseverywhere

*

Αποσυνδεδεμένος Eliaskat

  • ***
  • 105
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000 Gen2
  • Αντιδράσεις: +199
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #175 - : Μάιος 02, 2023, 07:20:34 μμ »
S22 δεν υπάρχουν μπροστινά!!
Κατέληξα στο rosso 3 στα 350€

Τι λέτε ;

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #176 - : Μάιος 03, 2023, 12:36:14 μμ »
S22 δεν υπάρχουν μπροστινά!!
Κατέληξα στο rosso 3 στα 350€

Τι λέτε ;

Αδερφέ σκληρά ελαστικά τα Pirelli,κοίταξε για κάτι άλλο σε Michelin ή Bridgestone για χρήση δρόμου πάντα μιλώντας.Δες για s21 ή pilot power gp  ή pilot power 3.Μαλακά ελαστικά,ό,τι πρέπει για Ελλάδα.Δεν θα το μετανοιώσεις.Αν μπαίνεις πίστα δεν εχω άποψη!! :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Eliaskat

  • ***
  • 105
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000 Gen2
  • Αντιδράσεις: +199
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #177 - : Μάιος 03, 2023, 07:15:48 μμ »
Αγαπητε οπως ειναι η αγορα αυτην την στιγμη δεν υπαρχουν και πολλες επιλογες..

να καταλαβεις την παρασκευη ειχα ραντεβού για την τοποθέτηση και μου το ακύρωσε γιατι δεν του ήρθαν

ενας μικρος χαμουλης, ο οποιος με εχει ξενερώσει

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #178 - : Μάιος 04, 2023, 12:20:32 μμ »
Πες μας τί έχει ετοιμοπαράδοτα;

*

Αποσυνδεδεμένος Eliaskat

  • ***
  • 105
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono 1000 Gen2
  • Αντιδράσεις: +199
Απ: Ελαστικα για turbono...
« Απάντηση #179 - : Μάιος 06, 2023, 01:02:30 μμ »
Μπήκαν και τα λάστιχα, περάσαμε και ΚΤΕΟ ,  :D


 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης