0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ενα ξεθάψιμο του νήματος ..Ηρθε η ωρα του Tuono να αλλαξει λαστιχα. Μεχρι τωρα φόραγε τα BRIDGESTONEBATTLAX BT016 PRO, οκ αλλα θα ηθελα πιο spor κορονα. η οδηγηση ειναι sport, με χιλιομετρα παντα εκτος ποληςΕχετε καμια προταση ?
Καλησπέρα φίλε , μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά Pirelli Supercorsa BSB ,Michelin Power CUP 1 & 2Dunlop TTMetzeler M9RR προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.Ελπίζω να σε βοήθησα.Καλούς δρόμους!Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσω
Παράθεση από: daydr3m3r στις Φεβρουάριος 18, 2023, 09:07:17 μμΚαλησπέρα φίλε , μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά Pirelli Supercorsa BSB ,Michelin Power CUP 1 & 2Dunlop TTMetzeler M9RR προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.Ελπίζω να σε βοήθησα.Καλούς δρόμους!Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσωΤα BSB δεν νομίζω να τα βρίσκεις εύκολα πλέον... έχουν σταματήσει 2-3 χρόνια τώρα και ότι έπαιζε στην αγορά ήταν ότι είχε ξεμείνει και για αυτό και η τιμή των 250,00 το ζευγάρι. 230,00 είχα βρει για 180αρι πίσω.Παρόλα αυτά μιας και έχει γίνει θέμα για τα ελαστικά θα ήθελα να πώ κάποιες σκέψεις μου να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας.Είμαι λάτρεις των Pirelli και όχι επειδή τα υπόλοιπα ελαστικά δεν είναι καλά αλλά επειδή με κάποιο τρόπο πάντα κατέληγα σε pirelli παρόλο που κοίταγα και άλλες εταιρίες.Προσπαθώ να πηγαίνω πίστα 2 φορές το χρόνο να ξεδίνω και να αποφεύγω όσο γίνεται τους κανιβαλισμούς στο δρόμο (όσο γίνεται). Πρώτη φορά πήγα στην πίστα το 2019 και είχα βρει αυτή την ευκαιρία με τα BSB που ήταν σε προσφορά και για δύο χρόνια έπαιρνα δύο ζευγάρια το χρόνο των 250 ευρώ. Έμπαινα πίστα με καινούριο ζευγάρι BSB και μετά άφηνα πάνω για να κάνω τις βόλτες μου μέχρι να έρθει το επόμενο track day που αγόραζα πάλι καινούριο ζευγάρι. Όταν επέστρεφα έβαζα πάλι πάνω το παλαιότερο ζευγάρι που είχα για να κάνω τις βόλτες μου και κατέληξα να έχω 3 ζευγάρια λάστιχα στο γκαράζ που στον δρόμο μου έβγαζαν 2000 χιλιόμετρα τίμια το καθένα (καλά για μπροστινά έχω ακόμα ένα).Όλα αυτά μέχρι που δεν υπήρχαν άλλα bsb.Οπότε άρχισα να μπαίνω στο ψάξιμο για το τί λάστιχο να χρησιμοποιώ στα track day που να μην κοστίζει και ένα μάτι. Είναι περιττό να πώ ότι η πληροφόρηση που παίρνεις από ελληνικά site και Έλληνες λαστιχάδες είναι ελάχιστη για να μην πω τίποτα άλλο. Είχα βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για ένα d212... Πραγματικά υπάρχει πολύ αγάπη για αυτό το λάστιχο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. Αλλά ρε παιδιά μιλάμε για ένα λάστιχο με πολύ σκληρό σκελετό σε σχέση με ότι οδηγούσα και δεν ήθελα να κάνω πειράματα στην πίστα. Έχω δεί να το δουλεύουν με πιέσεις κάτω και 18psi. Μετά από πολύ ψάξιμο και σε ξένα site, forum κατέληξα στα metzeler td.Μετά από πολλά τηλέφωνα και με γνωστούς λαστιχάδες της Αθήνας κατέληξα ότι ο καθένας θα σου προτείνει την εταιρία που έχει συνεργασία και την εταιρία που θα του βάλει περισσότερα στην τσέπη. Έβλεπα ότι υπήρχε μια άρνηση σε οτιδήποτε καινούριο και όλοι είχαν να μου πουν τα χειρότερα για οποιοδήποτε λάστιχο που δεν το πωλούσαν. Το metzeler td είναι μια '' νέα'' τεχνολογία της metzeler (την έχει εξαγοράσει η pirelli) που σου δίνει το πρώτο slick ελαστικό που δουλεύει χωρίς κουβέρτα και αντέχει πάρα πολλούς θερμικούς κύκλους χωρίς χάνει σε απόδοση. Εεεε αυτό δεν μπορούσε να το δεχτεί κανένας. Μου έλεγαν δεν υπάρχει κανένα slick που να δουλεύει χωρίς κουβέρτα και ότι τα slick έρχονται σε θερμοκρασία μόνο με κουβέρτες... Για να μην πολυλογώ η Metzeler το λέει ξεκάθαρα και στο site ότι το λάστιχο μπορεί να δουλέψει χωρίς κουβέρτα μετά από 2-3 γύρους ζέσταμα. https://www.metzeler.com/en-gb/catalogue/product/racetec-td-slickΕγώ με το λάστιχο που μου έλεγαν τα χειρότερα, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κανένας, (μόνο ένας μου είπε καλά λόγια) κατέβασα με το καλημέρα ένα δευτερόλεπτο, και μπορώ με ένα λάστιχο πίσω να βγάλω σχεδόν δύο track day που με τα supercorsa έβγαζα ένα... Και ερωτώ εγώ, τους εμπιστεύεστε?
Παράθεση από: nskalko στις Φεβρουάριος 20, 2023, 03:46:31 μμΠαράθεση από: daydr3m3r στις Φεβρουάριος 18, 2023, 09:07:17 μμΚαλησπέρα φίλε , μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά Pirelli Supercorsa BSB ,Michelin Power CUP 1 & 2Dunlop TTMetzeler M9RR προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.Ελπίζω να σε βοήθησα.Καλούς δρόμους!Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσωΤα BSB δεν νομίζω να τα βρίσκεις εύκολα πλέον... έχουν σταματήσει 2-3 χρόνια τώρα και ότι έπαιζε στην αγορά ήταν ότι είχε ξεμείνει και για αυτό και η τιμή των 250,00 το ζευγάρι. 230,00 είχα βρει για 180αρι πίσω.Παρόλα αυτά μιας και έχει γίνει θέμα για τα ελαστικά θα ήθελα να πώ κάποιες σκέψεις μου να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας.Είμαι λάτρεις των Pirelli και όχι επειδή τα υπόλοιπα ελαστικά δεν είναι καλά αλλά επειδή με κάποιο τρόπο πάντα κατέληγα σε pirelli παρόλο που κοίταγα και άλλες εταιρίες.Προσπαθώ να πηγαίνω πίστα 2 φορές το χρόνο να ξεδίνω και να αποφεύγω όσο γίνεται τους κανιβαλισμούς στο δρόμο (όσο γίνεται). Πρώτη φορά πήγα στην πίστα το 2019 και είχα βρει αυτή την ευκαιρία με τα BSB που ήταν σε προσφορά και για δύο χρόνια έπαιρνα δύο ζευγάρια το χρόνο των 250 ευρώ. Έμπαινα πίστα με καινούριο ζευγάρι BSB και μετά άφηνα πάνω για να κάνω τις βόλτες μου μέχρι να έρθει το επόμενο track day που αγόραζα πάλι καινούριο ζευγάρι. Όταν επέστρεφα έβαζα πάλι πάνω το παλαιότερο ζευγάρι που είχα για να κάνω τις βόλτες μου και κατέληξα να έχω 3 ζευγάρια λάστιχα στο γκαράζ που στον δρόμο μου έβγαζαν 2000 χιλιόμετρα τίμια το καθένα (καλά για μπροστινά έχω ακόμα ένα).Όλα αυτά μέχρι που δεν υπήρχαν άλλα bsb.Οπότε άρχισα να μπαίνω στο ψάξιμο για το τί λάστιχο να χρησιμοποιώ στα track day που να μην κοστίζει και ένα μάτι. Είναι περιττό να πώ ότι η πληροφόρηση που παίρνεις από ελληνικά site και Έλληνες λαστιχάδες είναι ελάχιστη για να μην πω τίποτα άλλο. Είχα βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για ένα d212... Πραγματικά υπάρχει πολύ αγάπη για αυτό το λάστιχο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. Αλλά ρε παιδιά μιλάμε για ένα λάστιχο με πολύ σκληρό σκελετό σε σχέση με ότι οδηγούσα και δεν ήθελα να κάνω πειράματα στην πίστα. Έχω δεί να το δουλεύουν με πιέσεις κάτω και 18psi. Μετά από πολύ ψάξιμο και σε ξένα site, forum κατέληξα στα metzeler td.Μετά από πολλά τηλέφωνα και με γνωστούς λαστιχάδες της Αθήνας κατέληξα ότι ο καθένας θα σου προτείνει την εταιρία που έχει συνεργασία και την εταιρία που θα του βάλει περισσότερα στην τσέπη. Έβλεπα ότι υπήρχε μια άρνηση σε οτιδήποτε καινούριο και όλοι είχαν να μου πουν τα χειρότερα για οποιοδήποτε λάστιχο που δεν το πωλούσαν. Το metzeler td είναι μια '' νέα'' τεχνολογία της metzeler (την έχει εξαγοράσει η pirelli) που σου δίνει το πρώτο slick ελαστικό που δουλεύει χωρίς κουβέρτα και αντέχει πάρα πολλούς θερμικούς κύκλους χωρίς χάνει σε απόδοση. Εεεε αυτό δεν μπορούσε να το δεχτεί κανένας. Μου έλεγαν δεν υπάρχει κανένα slick που να δουλεύει χωρίς κουβέρτα και ότι τα slick έρχονται σε θερμοκρασία μόνο με κουβέρτες... Για να μην πολυλογώ η Metzeler το λέει ξεκάθαρα και στο site ότι το λάστιχο μπορεί να δουλέψει χωρίς κουβέρτα μετά από 2-3 γύρους ζέσταμα. https://www.metzeler.com/en-gb/catalogue/product/racetec-td-slickΕγώ με το λάστιχο που μου έλεγαν τα χειρότερα, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κανένας, (μόνο ένας μου είπε καλά λόγια) κατέβασα με το καλημέρα ένα δευτερόλεπτο, και μπορώ με ένα λάστιχο πίσω να βγάλω σχεδόν δύο track day που με τα supercorsa έβγαζα ένα... Και ερωτώ εγώ, τους εμπιστεύεστε? Νίκο το λάσστιχο είναι κατα πολυ προσωπικη προστίμηση ειδικά στο δικό μας επέπεδο που δεν θα προσαρμόσουμε εμείς το στύλ μας πάνω στο λάστιχο αλλα ψάχνουμε να βρούμε λάστιχο που να ταιριάζει στο στυλ μας.Γενικά ένα ελαστικό με μαλακό σκελετο θα σου προσφέρει λιγότερη πληροφορία σε σχεση με ενα με σκληρό σκελετό, αυτο σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι.Επίσης θα είναι και πιο ευαισθητο στις πιέσεις του αφού απο σχεδιασμού του είναι μικρότερο το φάσμα πίεσης που θα δουλέψει και δεν εχουν όλοι την γνώση ή την όρεξη να ασχοληθούν ωστε να φέρουν ένα λάστιχο ακριβώς στις ιδανικές συνθηκες λειτουργίας για να παρουν τα μέγιστα.Οποιοδήποτε ελαστικό και να συγκρίνεις με χρήση κουβέρτας ή μη, πάντα με την κουβέρτα θα παρεις περισσότερα και σε απόδοση και σε μακροζωία. Σχετικά με την απόδοση γτ θα μπορέσεις πιο ευκολα να το φέρεις στην σωστή πίεση, το αν θα το κρατησεις εκει είναι αλλη κουβέντα , γι αυτο και παντα πρέπει να μετρας και στο τέλος και να ρυθμίζεις ανάλογα) Σχετικά με την μακροζωία γτ θα έχεις λιγότερα heat cycles τα οπόια ανάλογα το ελαστικό επηρεάζουν σε μικρότερο η μεγαλύτερο βαθμό αλλά επηρεάζουν και δευτερον γτ με χρήση κουβέρτα έχεις όλο το ελαστικο σε θερμοκρασια ενω με το ζεσταμα ακόμα και στον τρίτο τέταρο γύρο που θεωρητικά εχουν ζεσταθεί και θα αρχισεις να πιεζεις το ελαστικό ζεσταινεται απο έξω προς τα μέσα και αυτη η διαφορα επηρεάζει την φθορα γτ τα πιο ζεστα εξωτερικα τμήματα του πέλματος είναι πιο εύκολο να αποκοληθούν απο τα πιο κρύα εσωτερικα. Το d212 εχει αγαπηθεί πολυ γτ έχει μεγάλο φάσμα λειτουργίας και σε σχέση με supercorsa ας πουμε, έβγαζε τα διπλά χλμ με αρκετα λιγότερα λεφτα.Η παγίδα με το να διαβάζεις για λάστιχα σε φορα του εξωτερικού και ειδικά όταν μιλάμε για χρήση δρόμου είναι ότι η άσφαλτος μας δεν εχει καμια μα καμιά σχεση. Οπότε η γνώμη του καθενός που ειναι ουτως η αλλως υποκειμενική σε συνδιασμό με αυτό πρακτικά δεν σου δίενι καμία πληροφορία.Τέλος σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τους λαστιχάδες προφανώς και ως εμποροι θα προσπαθήσουν να σου πουλήσουν αυτο που έχουν ή αυτο που αντιπροσωπεύουν. Είναι σαν να μου πείς ότι θα πας σε αντιπροσωπία Ducati και θα σου πουν γτ δεν σκέφτεσαι και το RSV4, είναι πολυ καλό! Παρόλα αυτα υπάρχουν εξαιρέσεις
Παράθεση από: L0UKAS στις Φεβρουάριος 23, 2023, 11:14:35 πμΠαράθεση από: nskalko στις Φεβρουάριος 20, 2023, 03:46:31 μμΠαράθεση από: daydr3m3r στις Φεβρουάριος 18, 2023, 09:07:17 μμΚαλησπέρα φίλε , μετά από αρκετές δοκιμές πάντα σε ίδιας χρήσης ελαστικά Pirelli Supercorsa BSB ,Michelin Power CUP 1 & 2Dunlop TTMetzeler M9RR προσωπικά κατέληξα στα Michelin Power GP για τους παρακάτω λόγους.1) Τόσο μαλακό όσο χρειάζεται2) Δεν χρειάζεται έντονο ζέσταμα3) Δουλεύει με την ίδια πίεση παντού (34-40)4) Ικανοποιητική διάρκεια σε σχέση με τα προηγούμενα (σχεδόν 9.000 χλμ το πίσω)Ένα και μόνο μειονέκτημα με όλα τα παραπάνω είναι ότι είναι αυστηρά για στεγνό οδόστρωμα.Αν θες να πας σε ποιο τουριστικό, μπορείς να επιλέξεις μεταξύ Dunlop roadsmart, Bridgestone S22 , Michelin Power 5 τα οποία είναι εξίσου τίμια αλλά δεν έχουν καμία σχέση με τα προηγούμενα που ανέφερα.Ελπίζω να σε βοήθησα.Καλούς δρόμους!Υ.Γ. Μιλάω πάντα με 190/55 διάσταση πίσωΤα BSB δεν νομίζω να τα βρίσκεις εύκολα πλέον... έχουν σταματήσει 2-3 χρόνια τώρα και ότι έπαιζε στην αγορά ήταν ότι είχε ξεμείνει και για αυτό και η τιμή των 250,00 το ζευγάρι. 230,00 είχα βρει για 180αρι πίσω.Παρόλα αυτά μιας και έχει γίνει θέμα για τα ελαστικά θα ήθελα να πώ κάποιες σκέψεις μου να μου πείτε κι εσείς την γνώμη σας.Είμαι λάτρεις των Pirelli και όχι επειδή τα υπόλοιπα ελαστικά δεν είναι καλά αλλά επειδή με κάποιο τρόπο πάντα κατέληγα σε pirelli παρόλο που κοίταγα και άλλες εταιρίες.Προσπαθώ να πηγαίνω πίστα 2 φορές το χρόνο να ξεδίνω και να αποφεύγω όσο γίνεται τους κανιβαλισμούς στο δρόμο (όσο γίνεται). Πρώτη φορά πήγα στην πίστα το 2019 και είχα βρει αυτή την ευκαιρία με τα BSB που ήταν σε προσφορά και για δύο χρόνια έπαιρνα δύο ζευγάρια το χρόνο των 250 ευρώ. Έμπαινα πίστα με καινούριο ζευγάρι BSB και μετά άφηνα πάνω για να κάνω τις βόλτες μου μέχρι να έρθει το επόμενο track day που αγόραζα πάλι καινούριο ζευγάρι. Όταν επέστρεφα έβαζα πάλι πάνω το παλαιότερο ζευγάρι που είχα για να κάνω τις βόλτες μου και κατέληξα να έχω 3 ζευγάρια λάστιχα στο γκαράζ που στον δρόμο μου έβγαζαν 2000 χιλιόμετρα τίμια το καθένα (καλά για μπροστινά έχω ακόμα ένα).Όλα αυτά μέχρι που δεν υπήρχαν άλλα bsb.Οπότε άρχισα να μπαίνω στο ψάξιμο για το τί λάστιχο να χρησιμοποιώ στα track day που να μην κοστίζει και ένα μάτι. Είναι περιττό να πώ ότι η πληροφόρηση που παίρνεις από ελληνικά site και Έλληνες λαστιχάδες είναι ελάχιστη για να μην πω τίποτα άλλο. Είχα βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω για ένα d212... Πραγματικά υπάρχει πολύ αγάπη για αυτό το λάστιχο. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΔΕΝ ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΛΑΣΤΙΧΟ. Αλλά ρε παιδιά μιλάμε για ένα λάστιχο με πολύ σκληρό σκελετό σε σχέση με ότι οδηγούσα και δεν ήθελα να κάνω πειράματα στην πίστα. Έχω δεί να το δουλεύουν με πιέσεις κάτω και 18psi. Μετά από πολύ ψάξιμο και σε ξένα site, forum κατέληξα στα metzeler td.Μετά από πολλά τηλέφωνα και με γνωστούς λαστιχάδες της Αθήνας κατέληξα ότι ο καθένας θα σου προτείνει την εταιρία που έχει συνεργασία και την εταιρία που θα του βάλει περισσότερα στην τσέπη. Έβλεπα ότι υπήρχε μια άρνηση σε οτιδήποτε καινούριο και όλοι είχαν να μου πουν τα χειρότερα για οποιοδήποτε λάστιχο που δεν το πωλούσαν. Το metzeler td είναι μια '' νέα'' τεχνολογία της metzeler (την έχει εξαγοράσει η pirelli) που σου δίνει το πρώτο slick ελαστικό που δουλεύει χωρίς κουβέρτα και αντέχει πάρα πολλούς θερμικούς κύκλους χωρίς χάνει σε απόδοση. Εεεε αυτό δεν μπορούσε να το δεχτεί κανένας. Μου έλεγαν δεν υπάρχει κανένα slick που να δουλεύει χωρίς κουβέρτα και ότι τα slick έρχονται σε θερμοκρασία μόνο με κουβέρτες... Για να μην πολυλογώ η Metzeler το λέει ξεκάθαρα και στο site ότι το λάστιχο μπορεί να δουλέψει χωρίς κουβέρτα μετά από 2-3 γύρους ζέσταμα. https://www.metzeler.com/en-gb/catalogue/product/racetec-td-slickΕγώ με το λάστιχο που μου έλεγαν τα χειρότερα, χωρίς να το έχει δοκιμάσει κανένας, (μόνο ένας μου είπε καλά λόγια) κατέβασα με το καλημέρα ένα δευτερόλεπτο, και μπορώ με ένα λάστιχο πίσω να βγάλω σχεδόν δύο track day που με τα supercorsa έβγαζα ένα... Και ερωτώ εγώ, τους εμπιστεύεστε? Νίκο το λάσστιχο είναι κατα πολυ προσωπικη προστίμηση ειδικά στο δικό μας επέπεδο που δεν θα προσαρμόσουμε εμείς το στύλ μας πάνω στο λάστιχο αλλα ψάχνουμε να βρούμε λάστιχο που να ταιριάζει στο στυλ μας.Γενικά ένα ελαστικό με μαλακό σκελετο θα σου προσφέρει λιγότερη πληροφορία σε σχεση με ενα με σκληρό σκελετό, αυτο σε κάποιους αρέσει σε κάποιους όχι.Επίσης θα είναι και πιο ευαισθητο στις πιέσεις του αφού απο σχεδιασμού του είναι μικρότερο το φάσμα πίεσης που θα δουλέψει και δεν εχουν όλοι την γνώση ή την όρεξη να ασχοληθούν ωστε να φέρουν ένα λάστιχο ακριβώς στις ιδανικές συνθηκες λειτουργίας για να παρουν τα μέγιστα.Οποιοδήποτε ελαστικό και να συγκρίνεις με χρήση κουβέρτας ή μη, πάντα με την κουβέρτα θα παρεις περισσότερα και σε απόδοση και σε μακροζωία. Σχετικά με την απόδοση γτ θα μπορέσεις πιο ευκολα να το φέρεις στην σωστή πίεση, το αν θα το κρατησεις εκει είναι αλλη κουβέντα , γι αυτο και παντα πρέπει να μετρας και στο τέλος και να ρυθμίζεις ανάλογα) Σχετικά με την μακροζωία γτ θα έχεις λιγότερα heat cycles τα οπόια ανάλογα το ελαστικό επηρεάζουν σε μικρότερο η μεγαλύτερο βαθμό αλλά επηρεάζουν και δευτερον γτ με χρήση κουβέρτα έχεις όλο το ελαστικο σε θερμοκρασια ενω με το ζεσταμα ακόμα και στον τρίτο τέταρο γύρο που θεωρητικά εχουν ζεσταθεί και θα αρχισεις να πιεζεις το ελαστικό ζεσταινεται απο έξω προς τα μέσα και αυτη η διαφορα επηρεάζει την φθορα γτ τα πιο ζεστα εξωτερικα τμήματα του πέλματος είναι πιο εύκολο να αποκοληθούν απο τα πιο κρύα εσωτερικα. Το d212 εχει αγαπηθεί πολυ γτ έχει μεγάλο φάσμα λειτουργίας και σε σχέση με supercorsa ας πουμε, έβγαζε τα διπλά χλμ με αρκετα λιγότερα λεφτα.Η παγίδα με το να διαβάζεις για λάστιχα σε φορα του εξωτερικού και ειδικά όταν μιλάμε για χρήση δρόμου είναι ότι η άσφαλτος μας δεν εχει καμια μα καμιά σχεση. Οπότε η γνώμη του καθενός που ειναι ουτως η αλλως υποκειμενική σε συνδιασμό με αυτό πρακτικά δεν σου δίενι καμία πληροφορία.Τέλος σχετικά με αυτό που αναφέρεις για τους λαστιχάδες προφανώς και ως εμποροι θα προσπαθήσουν να σου πουλήσουν αυτο που έχουν ή αυτο που αντιπροσωπεύουν. Είναι σαν να μου πείς ότι θα πας σε αντιπροσωπία Ducati και θα σου πουν γτ δεν σκέφτεσαι και το RSV4, είναι πολυ καλό! Παρόλα αυτα υπάρχουν εξαιρέσειςΛουκά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου σε όλα...Γνωρίζω ότι ούτε την γνώση ούτε την εμπειρία έχουμε να προσαρμόζουμε το στύλ μας σε κάθε λάστιχο και εννοείται πως με κουβέρτες οποιοδήποτε λάστιχο αποδίδει πολύ καλύτερα και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Απλά δεν μπορώ να αμφισβητήσω ότι η ίδια η εταιρία σου λέει ότι ουσιαστικά αυτό το λάστιχο είναι plug&play για τους κοινούς θνητούς όπως εμείς, χωρίς κουβέρτες, χωρίς ιδιαίτερη γνώση στο στήσιμο, χωρίς ιδιαίτερη ταχύτητα... Θα προτιμούσα όμως οι έμποροι οι οποίοι δεν το πουλάνε και δεν το γνωρίζουν να κράταγαν μια πιο ουδέτερη θέση...Νομίζω αυτό είναι το σωστό
S22 δεν υπάρχουν μπροστινά!!Κατέληξα στο rosso 3 στα 350€Τι λέτε ;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι