Φημες (απο το σαιτ της Acrapovic) που δεν μου κανουν και μεγάλη εντυπωση, οσον αφορά τις after market εξατμησεις και που επισης δικαιολογούν - εν μερη - την ακριβη τιμη των εξάγωνων μοντέλων λένε οτι ολες οι streel legal εξατμησεις για μοντέλα 2007 και μετά για να θεωρουνται street legal θα πρέπει να έχουν καταλύτη.
Με λίγα λόγια μονο racing μοντέλα θα ειναι τελείως open, αλλα δεν θα μου κανει εντυπωση αν σε κανα δυο χρονάκια θα εκλέιψουν και αυτα.
Αυτο που θα ηθελα τωρα να δω ειναι και προγραμματακια (map 2) για τον εγκέφαλο μιλε και τουονο για ελευθερες εξατμησεις ΜΕ καταλυτη μια και τα Map2 που έχουν αυτήν την στιγμη δεν ειναι για να δουλευουν με καταλύτες.
Δεν ξέρω για εσάς αλλα εμένα με αρέσει η ιδέα να παραμένουν οι καταλύτες γιατι οι ρίποι απο αμόλυβδη χωρίς καταλύτη ειναι ο καρκίνος ο ίδιος μεταμορφωμένος.
Οπότε όποιος ειναι έτοιμος να δωσει αυτην την μικρη περιουσία για τις εξατμησεις που αναφέρονται στο ποστ ας ειναι γνωστης πρώτα του οτι ΔΕΝ θα μπορεί να γυρίσει σε map 2 για να δεί τα πραγματικά οφέλη της after market του εξατμισης, βεβαια θα απολαυσει τον ωράιο της ηχο με τα καθαρά της (οσο καθαρα γινεται βέβαια) καυσαέρια.
Οπότε τα συγκεκριμένα μοντέλα πέρνουν εναν ψήφο απο μενα μια και η τιμή τους, αφου περιλαμβάνουν ΚΑΙ καταλύτη, ίσως όπως προείπα να δικαιολογείται.
Φιλουθκια και καλημέρα σε ουλους.