0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ρίξε μια ματια στο αρνητικό πόλο της μπαταρίας και στην μπαταρία και στο σασί της μηχανής να δεις οτι είναι σφιγμένο και κκαθαρό
Κ εγώ πηνία σκεφτόμουν αλλά τα αλλαξα πριν 2 βδομάδες..
Τα πηνία ήταν μτχ οποτε μπορεί να κάηκαν.. κάτι παιζει με την ασφαλειοθηκη αλλά απο το λίγο που την κοίταξα δεν είδα κάνα καλώδιο γυμνό ή κομμένο. Αν είναι το πρόβλημα η ίδια η ασφαλειοθηκη υπάρχει τροπος να το εξακριβώσουμε?
Παράθεση από: nikosfactory στις Αύγουστος 28, 2015, 11:34:36 πμΤα πηνία ήταν μτχ οποτε μπορεί να κάηκαν.. κάτι παιζει με την ασφαλειοθηκη αλλά απο το λίγο που την κοίταξα δεν είδα κάνα καλώδιο γυμνό ή κομμένο. Αν είναι το πρόβλημα η ίδια η ασφαλειοθηκη υπάρχει τροπος να το εξακριβώσουμε?Αν έχεις έστω στοιχειώδης γνώσεις μέτηρησης με πολύμετρο μπορεις να μετρήσεις τα πηνεία σου να δείς αν είναι καμμένα ή όχι. Υπάρχει και στο μάνιουλ της μηχανής νομίζω. Επίσης να μετρήσεις αν το κύκλωμα φόρτισης λειτουργεί.Δες κι εδώ απο παλαιότερες αναρτήσεις του Γιατρού: http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332910/#msg332910http://www.apriliabikers.gr/portal/texnika/hlektriko-problhma-(tuono-1000-06')/msg332914/#msg332914Και αφτερμάρκετ απο περιέλιξη αν χρειαστεί.http://ricksmotorsportelectrics.com/proddetail.php?prod=21-004&pmc=MDRBcHJSU1YxMDAwEdit:Με πρόλαβε ο κλεάνθης.Μια παρατήρηση μόνο, νομίζω καλυτερα οι μετρησεις να γίνουμε με πολύμετρο και οχι μεσω των αμπέρ του μενού για να έχει ακρίβεια μέτρησης.
1)ξεκίνα απο την μπαταρία...μέρτρησέ την2) δες αν φορτίζει(βάλτο μπροστά και πάτα το κουμπί του μενού να δείς πόσα αμπέρ γράφει στις 4.000)3)τσέκαρε τον ανορθωτή4) τσέκαρε την καφέ φίσα αν υπάρχει ακόμα5) μετα απο αυτά πήγαινέ το σε ηλεκτρολόγο ή στον Bill
Λοιπόν αφού γύρισε ο uncle Bill του πήγα τον ασθενή για έλεγχο..Τελικά ήθελε κόμπλερ το οποίο και αλλάχτηκε ολόκληρο!Ευτυχώς τα πηνία την γλίτωσαν αλλα ο ανορθωτής όχι... οπότε αλλάχτηκε και αυτός!Και αφού αλλάχτηκαν αυτά είπαμε να αλλάξουμε κ την καμπάνα να τελειώνουμε με όλα!Τώρα το μηχανάκι είναι σαν καινούργιο , κανένας κραδασμός ,το οποίο σημαίνει ότι ευθυνόταν η καμπάνα..Ρυθμίσαμε και αναρτήσεις οι οποίες ήταν ρυθμισμένες ότι να ναι, γιαυτο και κουνούσε στα πολλά..Αυτά...Ουφ... Βεβαια τωρα που ειναι επιτελους οκ δεν μπορω να το χαρω λόγω κάποιον απροόπτων οποτε με βλεπω να το βαζω αγγελια απο τωρα μιας κ αποτι καταλαβα για να πουληθει θελει κανα χρονο!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι