Ξέρω ότι έχουν συζητηθεί πάμπολλές φορές αλλά εδώ η περίπτωση είναι λίγο διαφορετική.
Δύο θέματα .
1 Λάστιχα
2 Τρόπος οδήγησης
1. Η μηχανή έχει 8200χλμ και μπροστά φοράει το dunlop μαμά. Πίσω, ο προηγούμενος κάτοχος τοποθέτησε ένα 190 Pilot Power 2CT το οποίο έχει ούτε 1000χλμ.
Εγώ τι κάνω ? Αλλάζω και το μπροστα σε 2CT (δουλεύει καλά το Tuono με αυτά ?) ή αγοράζω 2 νέα Qualifiers RR και πουλάω το πίσω (λένε - λέτε οτί ταιριάζουν αρκετά στο Tuono). Να ληφθεί υπόψιν ότι είμαι άφραγκος και η χρήση θα είναι για 1 μήνα περίπου ακόμα πόλη και βόλτα και μετά μόνο βόλτες έξω.
2. Πως στρίβει καλύτερα ενα street fighter ?
Αναποδο τιμόνι ? Μασπιέ ? Και τα δύο ? Φόρτιση στον μπροστινό τροχό με το σώμα αρκετή ή σε φυσιολογικά επίπεδα ? Τον μπροστινό τροχό τον χάνει έυκολα λόγω στάσης σώματος ή δεν υπάρχει πρόβλημα λόγω γενικού στυσήματος της μηχανής ?
Το CBR που είχε Clipons το οδηγούσα μόνο με μασπιέ και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Ο τροχός φορτιζόταν μόνος του λόγω στάσης οδήγησης.
Στο ΚΤΜ χρησιμοποιώ και τα δύο αλλά και αρκετή δουλεία με το σώμα λόγω 21 μπροστινού τροχού αλλά και ύψους και βάρους σε απότομες εναλλαγές κλήσης. Βέβαια ξέχασα να πω ότι ο Κατιμάς ούτως ή αλλιώς στρίβει μόνος του ! χα !
Δεν θέλω να το κουράσω το θέμα και ξέρω ότι είναι πολύ γενικό σύμφωνα με τα δεδομένα του καθενός όπως και με τις απαιτήσεις του, αλλά κάθε άποψη έστω σύντομη, δεκτή.