μια χαρά πάει, αλλά εχει λάθος ρυθμίσεις για τα κιλα μου.
πολύ rebound εμπρός πχ , και έλεγα να κάτσω να ασχοληθώ με την ρύθμιση των αναρτήσεων στα δικα μου μετρα γενικότερα. πχ Sag.
Αν υπαρχει οδηγος για το Tuono πχ ποιο ειναι το αρχικο set up και μετα να παιξω εγω..
Συνήθως από το εργοστάσιο είναι πάνω κάτω στην μέση αλλά αυτο ουσιαστηκά δεν σου λέει τίποτα γιατι αφενός οι αναρτήσεις σου δεν ειναι καινούργιες η άπο δέρβις αφετέρου κανένα μηχανάκι με μαμα ρυθμίσεις δεν ειναι σωστο.
για το sag μέτρα περίπου static 10-12 πίσω και 15-17 εμπρος.
Rider δεν θές να περνάει το 20-30 πίσω και το 30-40 εμπρος . Οσο πιο επιθετικός είσαι τόσο λιγότερο sag θέλεις να εχεις μέσα στα πλαισια που σου είπα από πάνω.
Ενα tire up εμπρος θα σε βοηθήσει να καταλάβεις την διαδρομή και να ρυθμίσεις και την συμπίεση αργότερα. Αυτό που θές είναι στα πολλα σου φρένα να φτάνει περίπου 1 -1,5 πόντο από το τέρμα .
Για την επαναφορά πρέπει να αρχίσεις να πατάς το μηχανάκι και να βάζεις μέχρι να δείς ότι αρχίζει και σου καθυστερεί η επαναφορά. ¨Οταν βρείς αυτο το σημείο μπορέις να παιξεις με το να βάλεις η να βγαλεις λίγο για να βρεις που σου αρέσει.
Η συμπίεση είναι το πιο δυσκολο να ρυθμίσεις. Ξεκίνα να βάζεις μέχρι να νιώθεις ότι σου καθυστερεί το κατέβασμα και πάλι αφου βρεις αυτο το σημέιο παιζεις πάνω κάτω να δεις που σου αρέσει.
Αφού κάνεις τα παραπάνω και βρεις ένα basic setup μετα μπορείς να αρχίζεις να βλέπεις και την φθορά στα ελαστικά ( θα βρεις υλικό online ου λέει τι και πώς ) για να κάνεις το finetuning.
HTH