0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Drakos

Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #60 - : Σεπτέμβριος 09, 2009, 11:21:35 μμ »
Το "μαμά" 40άρι πίσω γρανάζι είναι μασίφ,δηλαδή σκέτο ατσάλι ή είναι αεροπορικού τύπου/ελαφρού κράματος ;
Λογικά είναι μασίφ,αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Ρωτάω γιατί έχω βρει ενα 42άρι που θέλω να το δοκιμάσω,αλλά είναι στράντζα και όχι aluminum alloy.

Επίσης θέλει μετατροπή απο 525 σε 520 η αλυσίδα αν βάλω τελικά 15 / 42 ;  :bye:

*

tuono46

Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #61 - : Σεπτέμβριος 09, 2009, 11:34:20 μμ »
δρακουλιαρη μαζεψου .σιδερενιο ειναι το μαμα ρε .τι στρατζα εννοεις?τετραγωνο γραναζι θα βαλεις? :tez:.οχι δεν ειναι αναγκη να βαλεις 520 .ειναι ασχετο με το ποσα δοντια γραναζια θα βαλεις .παντως με το 520 γλυτωνεις και απο το κοπανιμα της αλυσιδας στις χαμηλες στροφες αλλα χανεις σε διαρκεια ζωης

*

Drakos

Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #62 - : Σεπτέμβριος 09, 2009, 11:35:43 μμ »
οκ θενκς Σούζαμαν, αύριο πάω για πΣόνια  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #63 - : Σεπτέμβριος 10, 2009, 12:48:55 πμ »
....εγω που ειμαι λιγο ασχετος....το 525..ή το 520 τι σημαινει?

*

Drakos

Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #64 - : Σεπτέμβριος 10, 2009, 01:53:21 πμ »
Αντιγράφω απο το σάιτ της EK :

Το πρώτο ψηφίο (4, 5 ή 6) δηλώνει το μήκος της απόσταση μιας αλυσίδας απο κέντρο-σε-κέντρο μεταξύ 2 πίρων της.

Αρχικά οι αριθμοί που αναφέρονται στην απόσταση μετρώνταν σε όγδοα της ίντσας (δηλαδή η 400-αλυσίδα είχε ένα βήμα 4 / 8, ή 1 / 2 ιντσών),
αλλά σήμερα χρησιμοποιούνται μετρικές διαστάσεις.

Μια 400-αλυσίδα σειρά έχει βήμα 12,7 χιλιοστά.
Η 500-αλυσίδα σειρά έχει ένα βήμα 15,875 χιλιοστών.
Η 600-αλυσίδα σειρά έχει ένα βήμα 19,05 χιλιοστά.

Το δεύτερο και τρίτο ψηφίο δείχνουν πλάτος της αλυσίδας, που μετράται μεταξύ των εσωτερικών επιφανειών των εσωτερικών πλακών.
Μια αλυσίδα  «20» έχει απόσταση μεταξύ των εσωτερικών επιφανειών των εσωτερικών πλακών 6,35 χιλιοστών μεταξύ των πλακών.
Εάν ο αριθμός λήγει σε '25 'ή '28', η διάσταση είναι 7,94 χιλιοστά.
Εάν ο αριθμός λήγει σε «30» ή «32», το πλάτος είναι 9,53 χιλιοστά.

Επειδή η ευρύτερη αλυσίδα είναι συνήθως ισχυρότερη, καθώς, το δεύτερο και τρίτο ψηφίο δείχνουν επίσης δύναμη μίας αλυσίδας, σε σχέση με άλλες αλυσίδες με την ίδια απόσταση μεταξύ των κέντρων.
Ανώτερο αριθμοί αντιστοιχούν σε μεγαλύτερη αντοχή, δηλαδή μία 525 αλυσίδα είναι ισχυρότερη από μια 520.
Η πρόσθετη αυτή αντοχή/δύναμη επιτυγχάνεται μέσω της αυξημένης διαμέτρου των κυλίνδρων,διάμετρο pin, μήκους pin και το πάχος κάθε πλάκας.

520 > πιο ελαφριά από μια 525 αλλά ίσως και με μικρότερη αντοχή.  ;)

Και το πρωτότυπο κείμενο αν δεν βγάζετε άκρη με τα Ελληνικά :

The numbers indicate a chain’s dimensions, tolerances, minimum tensile strength and other specifications, using a system instituted by the Japanese Industrial Standards Committee.
The JIS standard is very similar to chain standards developed by ISO, ANSI, DIN and others.

The first digit (4, 5 or 6) denotes a chain’s pitch – the center-to-center distance between chain pins.
Originally these numbers specified pitch in eighths of an inch (i.e. a 400-series chain had a pitch of 4/8, or 1/2 inch),but now metric dimensions are used.

A 400-series chain has a pitch of 12.7mm.
A 500-series chain has a pitch of 15.875mm.
A 600-series chain has a pitch of 19.05mm.

The second and third digits indicate the chain’s width, measured between the inboard surfaces of the inner sideplates.
An EK chain ending in ‘20’ measures 6.35mm between the plates.
If the number ends in ‘25’ or ‘28’, the dimension is 7.94mm.
If the number ends in ‘30’ or ‘32’, the width is 9.53mm.

Because wider chains are typically stronger as well,
the second and third digits also indicate a chain’s strength, relative to other chains with the same pitch.
Higher numbers correspond to greater strength, i.e. a 525 chain is stronger than a 520.
This additional strength is achieved through increased roller diameter, pin diameter, pin length and plate thickness.


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2009, 01:57:19 πμ από Drakos »

*

Αποσυνδεδεμένος DI.G

  • *******
  • 1372
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono Gen.2 Big-Bore, Caponord Gen.1
  • Αντιδράσεις: +557
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #65 - : Σεπτέμβριος 10, 2009, 01:53:30 μμ »
θενκς μαν!!!
τι να πω...εμεινα με το στομα ανοιχτο... :ohmy: !!

*

ΤΟΛΗΣ

Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #66 - : Σεπτέμβριος 10, 2009, 08:56:11 μμ »
 :bye: :bye:

γουσταρω αναλυση........drakos

 oπως γουσταρω τρελλα  και λεζαντα-Κολεκταμπλ Σπορτ ΤουρινΓκ ΡεισινγΚ........

 :kalo: :kalo: :kalo:
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2009, 08:58:02 μμ από ΤΟΛΗΣ »

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #67 - : Μάιος 04, 2020, 10:15:39 μμ »
πολυ εδιαφερον θεμα....πολλες αποψεις επι των γραναζιων
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #68 - : Μάιος 04, 2020, 11:25:16 μμ »
Βρε φίλε πυξίδα,βρε φίλε πυξίδα,ήμαρτον! :(

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #69 - : Μάιος 05, 2020, 12:13:02 πμ »
Βρε φίλε πυξίδα,βρε φίλε πυξίδα,ήμαρτον! :(
Γιατί αδερφε; :thnk: :thnk:
Το τουονο με ενδιαφέρει και απ' το
να ανοίγουμε καινούρια θέματα,κάνουμε και ανασκαφες :D :D
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 05, 2020, 03:21:44 πμ από Πυξιδας »
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #70 - : Μάιος 07, 2020, 09:02:00 μμ »
Βρε φίλε πυξίδα,βρε φίλε πυξίδα,ήμαρτον! :(
Γιατί αδερφε; :thnk: :thnk:
Το τουονο με ενδιαφέρει και απ' το
να ανοίγουμε καινούρια θέματα,κάνουμε και ανασκαφες :D :D


Οκ,συμφωνώ,ο καθένας είναι ελεύθερος να ενεργεί κατά το δοκούν.Απλώς μου φάνηκε κάπως μετά από....11 χρόνια :P

Στο θέμα τώρα,από αυτά που ξέρω οι πιο πολλοί παίζουν σε 15/40.Για tuono είναι ιδανικό,στο rsv r έκοβε πολύ από τελική.Κερδίζεις πάντως στα χαμηλά στο σκορτσάρισμα,δεν χρειάζεται πολύ ανεβοκατέβασμα σε στροφιλίκι,αλλά στον ανοικτό δρόμο δεν ταιριάζει για το μίλλε.Γούστα είναι αυτά,διαλέγεις και παίρνεις :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #71 - : Μάιος 07, 2020, 10:02:15 μμ »
εγω το χα 15-43
και μ αρεζε αρκετα ετσι,για τη χρηση που του κανα
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος Michailaris

  • ***
  • 90
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO 1000 R
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #72 - : Μάιος 07, 2020, 10:28:13 μμ »
15/42 δε μπεστ για κοντοβολτια

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #73 - : Μάιος 07, 2020, 11:19:19 μμ »
15/42 μέχρι πόσα έβλεπες στο κοντέρ;

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #74 - : Μάιος 07, 2020, 11:25:25 μμ »
15/43 και εδώ

Η τελική ποτέ δεν με ενδιέφερε για αυτό και δεν πήρα άλλο μηχανάκι εξαρχής

Πάντως με το 16/40 πρέπει να απαγορεύεται να βάλεις μπρος στο μηχανάκι

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης