0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
16-43...ίσως χρυσή τομή;
15/43 και εδώΗ τελική ποτέ δεν με ενδιέφερε για αυτό και δεν πήρα άλλο μηχανάκι εξαρχήςΠάντως με το 16/40 πρέπει να απαγορεύεται να βάλεις μπρος στο μηχανάκι
Οι αλλαγές στα εξωτερικά γρανάζια μετάδοσης εμπρός ή και πίσω έχουν πολύ περισσότερη επίδραση στην απόδοση του κινητήρα αλλάζοντας όχι μόνο τις σχέσεις επιταχύνσεων, τελικής και απόδοσης της ροπής αλλά επειδή ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για τις συγκεκριμένες σχέσεις εσωτερικών γραναζιών αλλάζουν και οι δυνατότητες απόδοσης του κινητήρα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιούν διαφορετικές κασέττες κιβωτίου ταχυτήτων σε διαφορετικές πίστες στους αγώνες.Υπάρχουν αρκετοί υπολογιστικοί πίνακες που δίνουν ακριβώς τις διαφορές για συγκεκριμένες αλλαγές όπως αυτό πιό κάτωΜε λίγα λόγια για ταχύτητες πόλης σπάνια κάτω από 100 το 17/40 μαμά σετάπ είναι επίπονο με πάνω από 110 χλμ στην πρώτη ταχύτητα.Ένας πολύ καλός συνδιασμός είναι το 15/43 όπως προαναφέρθηκε γιατί ..... αρέσει στους κάγκουρες
Παράθεση από: ifylios72 στις Μάιος 09, 2020, 12:10:41 μμΟι αλλαγές στα εξωτερικά γρανάζια μετάδοσης εμπρός ή και πίσω έχουν πολύ περισσότερη επίδραση στην απόδοση του κινητήρα αλλάζοντας όχι μόνο τις σχέσεις επιταχύνσεων, τελικής και απόδοσης της ροπής αλλά επειδή ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για τις συγκεκριμένες σχέσεις εσωτερικών γραναζιών αλλάζουν και οι δυνατότητες απόδοσης του κινητήρα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιούν διαφορετικές κασέττες κιβωτίου ταχυτήτων σε διαφορετικές πίστες στους αγώνες.Υπάρχουν αρκετοί υπολογιστικοί πίνακες που δίνουν ακριβώς τις διαφορές για συγκεκριμένες αλλαγές όπως αυτό πιό κάτωΜε λίγα λόγια για ταχύτητες πόλης σπάνια κάτω από 100 το 17/40 μαμά σετάπ είναι επίπονο με πάνω από 110 χλμ στην πρώτη ταχύτητα.Ένας πολύ καλός συνδιασμός είναι το 15/43 όπως προαναφέρθηκε γιατί ..... αρέσει στους κάγκουρεςΕάν αυτοί που φοράνε 15 43 είναι κάγκουρες εγώ με το 15 44 τ είμαι??
Παράθεση από: tattoo στις Μάιος 07, 2020, 11:25:25 μμ15/43 και εδώΗ τελική ποτέ δεν με ενδιέφερε για αυτό και δεν πήρα άλλο μηχανάκι εξαρχήςΠάντως με το 16/40 πρέπει να απαγορεύεται να βάλεις μπρος στο μηχανάκιαυτο ακριβως...τι νοημα εχει η τελικη σε τετοια μηχανακια...εγω πχ που σπανια το ανοιγα τερμα,να το τελικιασω δλδ..εβλεπα ευκολα 270-275.δλδ ποσο ακομα να παει ενα γυμνο
να τα βάλουμε λίγο σε μία σειρά?..... για αρχή ένα δόντι μπροστά αντιστοιχεί με 2,8 πίσω οπότε ένα γρανάζωμα 16 43 είναι αντίστοιχο του 15 40 Εγώ προσωπικά όπως είπε και ο tattoo οι τελικές από ένα σημείο και μετά ήταν ανούσιες το μηχανάκι μου το δουλεύω με 15 44 και επειδή μετατοπίστηκε τροχός λόγω μέγεθος γραναζιού μπροστά αρκετά είμαι με μεγαλύτερη αλυσίδα για να μπορεί να οδηγηθεί το μηχανάκι και να μην κάνει σούζα ανά πάσα ώρα και στιγμή ανεξέλεγκτα ....
Το έχασες..... Για σκέψου λίγο..... Εάν έχω 15-44 κ θέλω να κρατήσω το ίδιο περίπου βήμα με 16αρι γρανάζι τότε πρέπει να πάω σε 16-47.... Άρα ακόμα μεγαλύτερη σε κρίκους αλυσίδα....
Ένας από δω μέσα είχε σε gen1 15/45 με 520 αλυσιδα και δούλευε on-off σε κάθε γκαζιά το μηχανακι
Παράθεση από: Μητσαρας στις Μάιος 11, 2020, 08:18:17 μμΈνας από δω μέσα είχε σε gen1 15/45 με 520 αλυσιδα και δούλευε on-off σε κάθε γκαζιά το μηχανακι Να του πεις πως εχει κανει μαλακια,520%Θα το εχεις ακουσει οτι το μπροστα με το πισω γραναζι δεν πρεπει να εχουν πολλαπλασιο αριθμο δοντιων
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι