0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #75 - : Μάιος 08, 2020, 01:13:20 μμ »
16-43...ίσως χρυσή τομή;
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος tattoo

  • *****
  • 271
  • Φύλο: Άντρας
    • Sarka Tattoo Machines
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Tuono 1000R Factory
  • Αντιδράσεις: +71
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #76 - : Μάιος 08, 2020, 02:22:31 μμ »
16-43...ίσως χρυσή τομή;

Ίδιο αποτέλεσμα με το 15/40
 Μακρυ πάλι για τον χαρακτήρα του tuono κατά την γνώμη μου

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #77 - : Μάιος 09, 2020, 11:25:44 πμ »
15/43 και εδώ

Η τελική ποτέ δεν με ενδιέφερε για αυτό και δεν πήρα άλλο μηχανάκι εξαρχής

Πάντως με το 16/40 πρέπει να απαγορεύεται να βάλεις μπρος στο μηχανάκι

αυτο ακριβως...
τι νοημα εχει η τελικη σε τετοια μηχανακια...
εγω πχ που σπανια το ανοιγα τερμα,να το τελικιασω δλδ..
εβλεπα ευκολα 270-275.
δλδ ποσο ακομα να παει ενα γυμνο
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2020, 11:28:27 πμ από Μητσαρας »
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #78 - : Μάιος 09, 2020, 11:27:22 πμ »
 να τα βάλουμε λίγο σε μία σειρά?..... για αρχή ένα δόντι μπροστά αντιστοιχεί με 2,8 πίσω οπότε ένα γρανάζωμα 16 43 είναι αντίστοιχο του 15 40 Εγώ προσωπικά όπως είπε και ο tattoo οι τελικές από ένα σημείο και μετά ήταν ανούσιες το μηχανάκι μου το δουλεύω με 15 44 και επειδή μετατοπίστηκε τροχός λόγω μέγεθος γραναζιού μπροστά αρκετά είμαι με μεγαλύτερη αλυσίδα για να μπορεί να οδηγηθεί το μηχανάκι και να μην κάνει σούζα  ανά πάσα ώρα και στιγμή ανεξέλεγκτα ....

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #79 - : Μάιος 09, 2020, 12:10:41 μμ »
Οι αλλαγές στα εξωτερικά γρανάζια μετάδοσης εμπρός ή και πίσω έχουν πολύ περισσότερη επίδραση στην απόδοση του κινητήρα αλλάζοντας όχι μόνο τις σχέσεις επιταχύνσεων, τελικής  και απόδοσης της ροπής αλλά επειδή ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για τις συγκεκριμένες σχέσεις εσωτερικών γραναζιών αλλάζουν και οι δυνατότητες απόδοσης του κινητήρα.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιούν διαφορετικές κασέττες κιβωτίου ταχυτήτων σε διαφορετικές πίστες στους αγώνες.
Υπάρχουν αρκετοί υπολογιστικοί πίνακες που δίνουν ακριβώς τις διαφορές για συγκεκριμένες αλλαγές όπως αυτό πιό κάτω

Με λίγα λόγια για ταχύτητες πόλης σπάνια κάτω από 100 το 17/40  μαμά σετάπ είναι επίπονο με πάνω από 110 χλμ στην πρώτη ταχύτητα.
Ένας πολύ καλός συνδιασμός είναι το 15/43 όπως προαναφέρθηκε γιατί ..... αρέσει στους κάγκουρες
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #80 - : Μάιος 09, 2020, 01:21:42 μμ »
Οι αλλαγές στα εξωτερικά γρανάζια μετάδοσης εμπρός ή και πίσω έχουν πολύ περισσότερη επίδραση στην απόδοση του κινητήρα αλλάζοντας όχι μόνο τις σχέσεις επιταχύνσεων, τελικής  και απόδοσης της ροπής αλλά επειδή ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για τις συγκεκριμένες σχέσεις εσωτερικών γραναζιών αλλάζουν και οι δυνατότητες απόδοσης του κινητήρα.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιούν διαφορετικές κασέττες κιβωτίου ταχυτήτων σε διαφορετικές πίστες στους αγώνες.
Υπάρχουν αρκετοί υπολογιστικοί πίνακες που δίνουν ακριβώς τις διαφορές για συγκεκριμένες αλλαγές όπως αυτό πιό κάτω

Με λίγα λόγια για ταχύτητες πόλης σπάνια κάτω από 100 το 17/40  μαμά σετάπ είναι επίπονο με πάνω από 110 χλμ στην πρώτη ταχύτητα.
Ένας πολύ καλός συνδιασμός είναι το 15/43 όπως προαναφέρθηκε γιατί ..... αρέσει στους κάγκουρες
Εάν αυτοί που φοράνε 15 43 είναι κάγκουρες εγώ με το 15 44 τ είμαι??  :tez: :tez: :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4674
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #81 - : Μάιος 09, 2020, 01:45:24 μμ »
Οι αλλαγές στα εξωτερικά γρανάζια μετάδοσης εμπρός ή και πίσω έχουν πολύ περισσότερη επίδραση στην απόδοση του κινητήρα αλλάζοντας όχι μόνο τις σχέσεις επιταχύνσεων, τελικής  και απόδοσης της ροπής αλλά επειδή ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για τις συγκεκριμένες σχέσεις εσωτερικών γραναζιών αλλάζουν και οι δυνατότητες απόδοσης του κινητήρα.
Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο χρησιμοποιούν διαφορετικές κασέττες κιβωτίου ταχυτήτων σε διαφορετικές πίστες στους αγώνες.
Υπάρχουν αρκετοί υπολογιστικοί πίνακες που δίνουν ακριβώς τις διαφορές για συγκεκριμένες αλλαγές όπως αυτό πιό κάτω

Με λίγα λόγια για ταχύτητες πόλης σπάνια κάτω από 100 το 17/40  μαμά σετάπ είναι επίπονο με πάνω από 110 χλμ στην πρώτη ταχύτητα.
Ένας πολύ καλός συνδιασμός είναι το 15/43 όπως προαναφέρθηκε γιατί ..... αρέσει στους κάγκουρες
Εάν αυτοί που φοράνε 15 43 είναι κάγκουρες εγώ με το 15 44 τ είμαι??  :tez: :tez: :tez:
Να συλληφθεί άμεσα!!! χαχαχαχα
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1182
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #82 - : Μάιος 09, 2020, 04:09:50 μμ »
15/43 και εδώ

Η τελική ποτέ δεν με ενδιέφερε για αυτό και δεν πήρα άλλο μηχανάκι εξαρχής

Πάντως με το 16/40 πρέπει να απαγορεύεται να βάλεις μπρος στο μηχανάκι

αυτο ακριβως...
τι νοημα εχει η τελικη σε τετοια μηχανακια...
εγω πχ που σπανια το ανοιγα τερμα,να το τελικιασω δλδ..
εβλεπα ευκολα 270-275.
δλδ ποσο ακομα να παει ενα γυμνο

275 με 15/43;Χτυπάει κόφτη δηλαδή στις 11000 περίπου; :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #83 - : Μάιος 10, 2020, 08:34:54 μμ »
να τα βάλουμε λίγο σε μία σειρά?..... για αρχή ένα δόντι μπροστά αντιστοιχεί με 2,8 πίσω οπότε ένα γρανάζωμα 16 43 είναι αντίστοιχο του 15 40 Εγώ προσωπικά όπως είπε και ο tattoo οι τελικές από ένα σημείο και μετά ήταν ανούσιες το μηχανάκι μου το δουλεύω με 15 44 και επειδή μετατοπίστηκε τροχός λόγω μέγεθος γραναζιού μπροστά αρκετά είμαι με μεγαλύτερη αλυσίδα για να μπορεί να οδηγηθεί το μηχανάκι και να μην κάνει σούζα  ανά πάσα ώρα και στιγμή ανεξέλεγκτα ....
η λογικη του 16αριου με μεγαλυτερο πισω,δεν μετριαζει το ανεξελεγκτα που λες?
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #84 - : Μάιος 10, 2020, 11:35:49 μμ »

Το έχασες..... Για σκέψου λίγο.....
Εάν έχω 15-44 κ θέλω να κρατήσω το ίδιο περίπου βήμα με 16αρι γρανάζι τότε πρέπει να πάω σε 16-47.... Άρα ακόμα μεγαλύτερη σε κρίκους αλυσίδα....

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #85 - : Μάιος 10, 2020, 11:52:50 μμ »

Το έχασες..... Για σκέψου λίγο.....
Εάν έχω 15-44 κ θέλω να κρατήσω το ίδιο περίπου βήμα με 16αρι γρανάζι τότε πρέπει να πάω σε 16-47.... Άρα ακόμα μεγαλύτερη σε κρίκους αλυσίδα....
εχεις δικιο :kalo: και επιπλεον βαρος
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #86 - : Μάιος 11, 2020, 08:18:17 μμ »
Ένας από δω μέσα είχε σε gen1 15/45 με 520 αλυσιδα και δούλευε on-off σε κάθε γκαζιά το μηχανακι
 :tez:
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 692
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +267
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #87 - : Μάιος 11, 2020, 09:51:48 μμ »
Ένας από δω μέσα είχε σε gen1 15/45 με 520 αλυσιδα και δούλευε on-off σε κάθε γκαζιά το μηχανακι
 :tez:

Να του πεις πως εχει κανει μαλακια,520%
Θα το εχεις ακουσει οτι το μπροστα με το πισω γραναζι δεν πρεπει να εχουν πολλαπλασιο αριθμο δοντιων
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #88 - : Μάιος 11, 2020, 10:14:58 μμ »
Λόγω γρηγοροτερης φθοράς της αλυσίδας φαντάζομαι;
Μα ούτος η άλλως η 520 θα τελείωνε πολύ νωρίτερα από την 525.
Το δώσε κιόλας το μηχανάκι.
Περασμένα ξεχασμένα.
Πάντως σελινιαζοτανε το μηχανάκι στο ανοιγμα
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +153
Απ: Γρανάζωμα tuono 2007
« Απάντηση #89 - : Μάιος 14, 2020, 02:23:29 μμ »
Ένας από δω μέσα είχε σε gen1 15/45 με 520 αλυσιδα και δούλευε on-off σε κάθε γκαζιά το μηχανακι
 :tez:

Να του πεις πως εχει κανει μαλακια,520%
Θα το εχεις ακουσει οτι το μπροστα με το πισω γραναζι δεν πρεπει να εχουν πολλαπλασιο αριθμο δοντιων
Αυτό με το αριθμό των δοντιών το ακούω χρόνια τώρα αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική του :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης