0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παιδιά έχω μια απορία για το 15άρι γρανάζι,αν μπορεί κάποιος που ξέρει να βοηθήσει.Ενδιαφέρομαι εδώ και 2 μήνες για γρανάζι και μου λένε οι φωστήρες της ....συμπρωτεύουσας ότι η απρίλια δεν δίνει 15άρι για μίλλε και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να το παραγγείλουν! :thnk:Δηλαδή το δίνει σαν ανταλλακτικό μόνο για το τουόνο και ο γαμιοκομπιούτερ(ρομπότ το λένε!) που κάνει κουμάντο δεν στέλνει το γρανάζι!!! :ohmy:Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να συμβαίνει?Το γρανάζι είναι το ίδιο για τουόνο και μίλλε,για να παραγγείλω από τουόνο?Ευχαριστώ
Παράθεση από: zachs στις Νοέμβριος 28, 2007, 09:14:48 μμΠαιδιά έχω μια απορία για το 15άρι γρανάζι,αν μπορεί κάποιος που ξέρει να βοηθήσει.Ενδιαφέρομαι εδώ και 2 μήνες για γρανάζι και μου λένε οι φωστήρες της ....συμπρωτεύουσας ότι η απρίλια δεν δίνει 15άρι για μίλλε και γι αυτό το λόγο δε μπορούν να το παραγγείλουν! :thnk:Δηλαδή το δίνει σαν ανταλλακτικό μόνο για το τουόνο και ο γαμιοκομπιούτερ(ρομπότ το λένε!) που κάνει κουμάντο δεν στέλνει το γρανάζι!!! :ohmy:Είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να συμβαίνει?Το γρανάζι είναι το ίδιο για τουόνο και μίλλε,για να παραγγείλω από τουόνο?Ευχαριστώ Γιατί να πάρεις το γρανάζι από την Αprilia?H AFAM και ένα σωρό άλλες εταιρίες βγάζουν 15άρι για το μηχανάκι σου. Εγώ για ένα 15άρι ΑFAM ελαφρωμένο 30ευρώ.
davide συμφωνώ απόλυτα,αλλά σε ερώτηση μου σε άλλο φωστήρα σαλονικιό(όχι εξουδιοτημένος αυτή την φορά) μου είπε κάτι κουλά ότι έψαξε λέει και δεν βρήκε γρανάζι 15άρι που να ταιριάζει με το δικό μου κλπ,κλπ,κλπ.Ξέρεις μήπως αν η ΑFAM βγάζει 42άρι για πίσω?Το προτιμώ να πω την αλήθεια από το 15άρι, γιατί μου φαίνεται ότι θα κοντύνει πολύ για τα γούστα μου.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! :ohyes:Το περιβόητο γρανάζι τοποθετήθηκε μετά βαίων και κλάδων στο μίλλε ,έπειτα από 3 περίπου μήνες αναζητήσεων!Τέσπα,τέλος καλό όλα καλά.Πρώτες εντυπώσεις το άρπαγμα από χαμηλά που θυμίζει επιτέλους κάτι από χίλια κυβικά,το σχεδόν μηδενικό σκορτσάρισμα και το καλύτερο ανέβασμα στροφών.Επόμενο βήμα το βολάν.Είδωμεν
Το κανονικό γρανάζι μπροστά για Mille 06' είναι 16;
16/40 μαμά με 525 αλυσίδα καλή μετατροπή είναι το -1 μπροστά δηλ από 16 σε 15.αν θέλεις και άλλη επιτάχυνση τότε βάλε και ένα 42 πίσω.Μιας και έχω δοκιμάσει αυτών τον συνδυασμό 15-42 525 και σουζαρει και με τρίτη είπα να αλλάξω βήμα να κάνω την αλυσίδα 520 με 15-42 η 44 μιας και προσανατολίζομαι πιο πολι για πίστα.από τελική θα χάσει λήγω αλλά το τράβηγμα είναι απίστευτο σε σχέση με πριν.
Μιας και έχω δοκιμάσει αυτών τον συνδυασμό 15-42 525 και σουζαρει και με τρίτη είπα να αλλάξω βήμα να κάνω την αλυσίδα 520 με 15-42 η 44 μιας και προσανατολίζομαι πιο πολι για πίστα.από τελική θα χάσει λήγω αλλά το τράβηγμα είναι απίστευτο σε σχέση με πριν.
η διαφορα είναι όπως λες και στο φόρτωμα τις ταχύτητας ειδικά στην 4,5 και 6 το μοτέρ τραβα σαν διαολεμένο εκεί που πριν ήταν χαλαρό.για θυμήσου το προηγούμενο mille που στην θεωρία ήταν στην επιτάχυνση πιο γρήγορο και τι γρανάζωμα είχε αλλα έχανε ψηλά λόγο διαφοράς ίππων.
Παράθεση από: zachs στις Δεκέμβριος 20, 2007, 09:07:42 μμΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!! :ohyes:Το περιβόητο γρανάζι τοποθετήθηκε μετά βαίων και κλάδων στο μίλλε ,έπειτα από 3 περίπου μήνες αναζητήσεων!Τέσπα,τέλος καλό όλα καλά.Πρώτες εντυπώσεις το άρπαγμα από χαμηλά που θυμίζει επιτέλους κάτι από χίλια κυβικά,το σχεδόν μηδενικό σκορτσάρισμα και το καλύτερο ανέβασμα στροφών.Επόμενο βήμα το βολάν.Είδωμεν Καλές Βόλτες. Θα βάλω και εγώ για όντως τα σκορτσαρίσματα χαμηλά είναι ενοχλητικά.Zachs έβαλες τελικά 42άρι πίσω; ή 15άρι μπροστά;Το κανονικό γρανάζι μπροστά για Mille 06' είναι 16;
Το μεγάλο πρόβλημα παρόλα αυτά είναι ένα......τα εξής 143:ΑΛΟΓΑ.Είναι λίγα όσο δεν φανταζόμουν όταν το αγόρασα.Απογοήτευση τρελλή .Χωρίς το γρανάζι τα 600άρια με είχαν παντού και πάντα.Ρεπρίζ μηδέν.Θέλει οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και πρόγραμμα για να θυμίζει και με το νόμο 1000 κυβικά.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι