0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #30 - : Ιανουάριος 23, 2008, 12:19:11 πμ »
Το μεγάλο πρόβλημα παρόλα αυτά είναι ένα......τα εξής 143:ΑΛΟΓΑ.Είναι λίγα όσο δεν φανταζόμουν όταν το αγόρασα.Απογοήτευση τρελλή :( .Χωρίς το γρανάζι τα 600άρια με είχαν παντού και πάντα.Ρεπρίζ μηδέν.Θέλει οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και πρόγραμμα για να θυμίζει και με το νόμο 1000 κυβικά.

Έχω καταλήξει σε δύο συμπεράσματα:

1) Η μηχανή σου έχει σοβαρό πρόβλημα. π.χ. έχει ξεφύγει ένα δόντι στον χρονισμό της
2) Τα 600άρια που σε περιτριγυρίζουν, έχουν Turbo

Αυτά που λες είναι εξωπραγματικά... Στην πραγματικότητα τα 600άρια δεν σε έχουν πουθενά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως έχεις σχηματίσει τέτοια άποψη. Θυμάμαι ότι έλεγες και άλλα περίεργα πράγματα σε άλλο θέμα

Φίλε davide δεν έχω καν το κουράγιο να γελάσω μ αυτά που λες.Εγώ λέω πάντα την αλήθεια ,ασχέτως αν μας συμφέρει σαν ιδιοκτήτες απρίλια,είτε μας αρέσει είτε όχι.Τα περίεργα πράγματα που έλεγα αλλού τα υπερανέλυσα εκεί.Αν κατάλαβες έχει καλώς,αλλιώς τι να πω.

Πάντως αν βρεθεί κάποιος νορμάλ συμφορουμίτης,χωρίς γρανάζια  ή οτιδήποτε άλλο,δίπλα σε 600άρι καλύτερα να γυρίσει απ την άλλη το βλέμα του (πλην τελικής φυσικά).

*

kompimen

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #31 - : Ιανουάριος 23, 2008, 02:12:28 πμ »
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς αλλά εγώ έχω ένα Tuono '03 το οποίο αγόρασα μεταχείρα με πολύ λίγα χλμ.
Από τότε που το πήρα και πρίν αρχίσω να το στολίζω πήγαινα βόλτες με 600άρια fazer kai cbr600r .
το μηχανάκι μου έχανε μόνο σε τελικές από το cbr και αυτό γιατί μετά τα 230-240 το tuono (με εμένα πάνω που κοντεύω τα 2 μέτρα) δεν οδηγιέται. αναγκάζεσαι και τραβάς το τιμόνι για να μην απογειωθείς και ελλείψη σταμπιλιζατέρ( αυτό που έχει είναι διακοσμητικό) είναι εντελώς λούνα παρκ. Τώρα έχω πάνω το factory pro τσιπάκι και ένα δοντι κοντήτερο γρανάζι εμπρός. όταν θέλω να κάνω πλάκα σε κάτι tdm 900 που βγαίνουμε μαζί φροντιζω να δουλεύω πάνω από 5500-6000 στρ.  και το μοτόρι πετάει. Αν τώρα κάποιος το θεωρεί ψόφιο ας δοκιμάσει να κάνει βόλτα με μία ταχύτητα κάτω και μετά θα το εκτιμήσει ..............
Πάντος χωρίς κοντήτερο γρανάζι δεν οδηγιέται στην πόλη με τίποτα!!!!!!!!

*

davide

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #32 - : Ιανουάριος 23, 2008, 02:20:53 πμ »
Φίλε davide δεν έχω καν το κουράγιο να γελάσω μ αυτά που λες.Εγώ λέω πάντα την αλήθεια ,ασχέτως αν μας συμφέρει σαν ιδιοκτήτες απρίλια,είτε μας αρέσει είτε όχι.Τα περίεργα πράγματα που έλεγα αλλού τα υπερανέλυσα εκεί.Αν κατάλαβες έχει καλώς,αλλιώς τι να πω.

Πάντως αν βρεθεί κάποιος νορμάλ συμφορουμίτης,χωρίς γρανάζια  ή οτιδήποτε άλλο,δίπλα σε 600άρι καλύτερα να γυρίσει απ την άλλη το βλέμα του (πλην τελικής φυσικά).

Δεν στα είπα για να γελάσεις, αλλά επειδή είχα και τετρακύλινδρο 750 και έχω καβαλήσει αρκετά μηχανάκια, δεν μπορώ να το διανοηθώ αυτό που λες! Είχα και νορμάλ το μηχανάκι μου (που είναι ούτως η άλλος είναι πιο αργό από τα mille και τα tuono) και με μαμά γρανάζωμα (16-41) πιο μακρύ από τα δύο παραπάνω μοντέλα. Αυτό που περιγράφεις δεν μου έχει τύχει ποτέ.
Θεωρώ αστείο να κάθομαι να σου λέω τα πράγματα διαφορετικά από την πραγματικότητα... ...αν στο μηχανάκι σου συμβαίνει αυτό που λες, σου συνιστώ να στο κοιτάξει κάποιος μηχανικός. Δεν στο λέω ειρωνικά!
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #33 - : Ιανουάριος 23, 2008, 11:21:31 πμ »
Εγω πως τα εχω δει τα πράγματα... τα 600αρια αν ειναι και λιγο πηραγμένα το μιλλε μαμα-μαμα τα βρησκει σκούρα αλλα "τα εχει", αλλα απο εκει και πέρα οταν στο μιλε εβαλα το 15αρι γραναζι μπροστα και χωρις να εχω αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αλλο εκτος απο λαδια-φιλτρο, εχει πεσει πολυ κλαμα απο τα 600αρια, προσπαθω να μετρηθω και με ενα 750Κ6 αλλα ολο μου την "κανει" τελευταια  :D

Τωρα στις δυναμομετρησεις μην κολλάμε και πολυ... τα fuchs κόβουν άλογα, τα dynojet ειναι αισιοδοξα και λοιπές σαχλαμάρες. Αν θες να μετρησεις και να συγκρήνεις αλογα στον τροχό θα πας την ιδια ωρα στον ιδιο δυναμομετρο και με τα μηχανακια που θες να συγκρίνεις.

Μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια μερα εχω κανει με 750κ6, 675 ταιουμφ, τουονο '06 και 600 R6 '06. Το δικό μου τοτε όπως το γεννησε η μάνα του και με το 16αρι μπροστα, Κ6 νομίζω μαμα και αυτο, το τουονο-675 επίσης, και το R6 με ολοσωμη Αρατα και φιλτρο.
Tην ιδια μερα ηταν εκει και ο Dimdoc με το δικό του Μιλε που εχει τελικα leovince, φιλτρο και map2 αλλα ηταν πριν το μεγαλο σερβις των 20Κ χλμ.

Μιλε - 131HP (Dimdoc, Ισως να ειχε 1-2 ιππακια παραπανω μετα απο σερβις )
Μιλε - 125HP
750 - 130HP
675 - 108HP
R6 - 116HP
Τουονο - 118HP

Οποιος θέλει να δει τα διαγραμματα ειναι στο bikenet Dyno Party
Και οι μετρησεις ειναι διορθωμένες με τα στάνταρ που χρησιμοποιούν ολα τα περιοδικα. (Ο CD που γραφει ειναι ο Δαλλας που εχει δουλεψει σχεδόν σε ολα τα ελληνικά περιοδικα ως δοκιμαστής/Συντακτης)

Φιλε Zachs, για μενα συνηπολογίζοντας και τα κιλα των μοτοσυκλετων αλλα και την ροπη που το μιλε ειναι κοντα στο 10 και τα 600αρια στο 6, πιστευω οτι τα 600αρια δεν εχουν καμια μα καμια τυχη διπλα στο μιλε, ειδικα οταν το μιλε εχει ενα σωστό γραναζωμα και οχι το μαμα που ειναι πολυ μακρυ.
Η διαφορα 10 ιππων (για να μην πω 15 αν το 600αρι ειναι μαμα) και 4 κιλα ροπής ειναι πολυ μεγάλη για να την δεις να χανεται στον δρομο.
Με το 750 καλο ειναι οι κατοχοι να κρατάνε μια πισινή... ποτε δεν ξέρεις  :P (+5 αλογα -2.5 κιλα ροπη παιζουν περιεργα παιχνιδια)

Και χωρίς παρεξηγηση αν σου ριχνουν τα 600αρια, 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν... ή το μηχανακι σου θέλει ψαξιμο η φοβασαι να ανοιξεις το γκάζι  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #34 - : Ιανουάριος 23, 2008, 11:30:32 πμ »
Εγω πως τα εχω δει τα πράγματα... τα 600αρια αν ειναι και λιγο πηραγμένα το μιλλε μαμα-μαμα τα βρησκει σκούρα αλλα "τα εχει", αλλα απο εκει και πέρα οταν στο μιλε εβαλα το 15αρι γραναζι μπροστα και χωρις να εχω αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αλλο εκτος απο λαδια-φιλτρο, εχει πεσει πολυ κλαμα απο τα 600αρια, προσπαθω να μετρηθω και με ενα 750Κ6 αλλα ολο μου την "κανει" τελευταια  :D

Τωρα στις δυναμομετρησεις μην κολλάμε και πολυ... τα fuchs κόβουν άλογα, τα dynojet ειναι αισιοδοξα και λοιπές σαχλαμάρες. Αν θες να μετρησεις και να συγκρήνεις αλογα στον τροχό θα πας την ιδια ωρα στον ιδιο δυναμομετρο και με τα μηχανακια που θες να συγκρίνεις.

Μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια μερα εχω κανει με 750κ6, 675 ταιουμφ, τουονο '06 και 600 R6 '06. Το δικό μου τοτε όπως το γεννησε η μάνα του και με το 16αρι μπροστα, Κ6 νομίζω μαμα και αυτο, το τουονο-675 επίσης, και το R6 με ολοσωμη Αρατα και φιλτρο.
Tην ιδια μερα ηταν εκει και ο Dimdoc με το δικό του Μιλε που εχει τελικα leovince, φιλτρο και map2 αλλα ηταν πριν το μεγαλο σερβις των 20Κ χλμ.

Μιλε - 131HP (Dimdoc, Ισως να ειχε 1-2 ιππακια παραπανω μετα απο σερβις )
Μιλε - 125HP
750 - 130HP
675 - 108HP
R6 - 116HP
Τουονο - 118HP

Οποιος θέλει να δει τα διαγραμματα ειναι στο bikenet Dyno Party
Και οι μετρησεις ειναι διορθωμένες με τα στάνταρ που χρησιμοποιούν ολα τα περιοδικα. (Ο CD που γραφει ειναι ο Δαλλας που εχει δουλεψει σχεδόν σε ολα τα ελληνικά περιοδικα ως δοκιμαστής/Συντακτης)

Φιλε Zachs, για μενα συνηπολογίζοντας και τα κιλα των μοτοσυκλετων αλλα και την ροπη που το μιλε ειναι κοντα στο 10 και τα 600αρια στο 6, πιστευω οτι τα 600αρια δεν εχουν καμια μα καμια τυχη διπλα στο μιλε, ειδικα οταν το μιλε εχει ενα σωστό γραναζωμα και οχι το μαμα που ειναι πολυ μακρυ.
Η διαφορα 10 ιππων (για να μην πω 15 αν το 600αρι ειναι μαμα) και 4 κιλα ροπής ειναι πολυ μεγάλη για να την δεις να χανεται στον δρομο.
Με το 750 καλο ειναι οι κατοχοι να κρατάνε μια πισινή... ποτε δεν ξέρεις  :P (+5 αλογα -2.5 κιλα ροπη παιζουν περιεργα παιχνιδια)

Και χωρίς παρεξηγηση αν σου ριχνουν τα 600αρια, 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν... ή το μηχανακι σου θέλει ψαξιμο η φοβασαι να ανοιξεις το γκάζι  :tez:
με το 750 κ6 που είχε ο αδερφός(nasos-v) μου και ανοίξαμε μια φορά απο 2α ήταν ελάχιστα πιο μπροστά από το τουονο μέχρι τα 230κμ,είχα μόνο το 15 γραναζι μπροστά και το 750 φίλτρο εξάτμιση και ένα δόντι πιο κοντό γρανάζι μπροστά!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 23, 2008, 11:32:13 πμ από teobreva »


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

nasos-v

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #35 - : Ιανουάριος 24, 2008, 01:16:00 μμ »
Εγω πως τα εχω δει τα πράγματα... τα 600αρια αν ειναι και λιγο πηραγμένα το μιλλε μαμα-μαμα τα βρησκει σκούρα αλλα "τα εχει", αλλα απο εκει και πέρα οταν στο μιλε εβαλα το 15αρι γραναζι μπροστα και χωρις να εχω αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αλλο εκτος απο λαδια-φιλτρο, εχει πεσει πολυ κλαμα απο τα 600αρια, προσπαθω να μετρηθω και με ενα 750Κ6 αλλα ολο μου την "κανει" τελευταια  :D

Τωρα στις δυναμομετρησεις μην κολλάμε και πολυ... τα fuchs κόβουν άλογα, τα dynojet ειναι αισιοδοξα και λοιπές σαχλαμάρες. Αν θες να μετρησεις και να συγκρήνεις αλογα στον τροχό θα πας την ιδια ωρα στον ιδιο δυναμομετρο και με τα μηχανακια που θες να συγκρίνεις.

Μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια μερα εχω κανει με 750κ6, 675 ταιουμφ, τουονο '06 και 600 R6 '06. Το δικό μου τοτε όπως το γεννησε η μάνα του και με το 16αρι μπροστα, Κ6 νομίζω μαμα και αυτο, το τουονο-675 επίσης, και το R6 με ολοσωμη Αρατα και φιλτρο.
Tην ιδια μερα ηταν εκει και ο Dimdoc με το δικό του Μιλε που εχει τελικα leovince, φιλτρο και map2 αλλα ηταν πριν το μεγαλο σερβις των 20Κ χλμ.

Μιλε - 131HP (Dimdoc, Ισως να ειχε 1-2 ιππακια παραπανω μετα απο σερβις )
Μιλε - 125HP
750 - 130HP
675 - 108HP
R6 - 116HP
Τουονο - 118HP

Οποιος θέλει να δει τα διαγραμματα ειναι στο bikenet Dyno Party
Και οι μετρησεις ειναι διορθωμένες με τα στάνταρ που χρησιμοποιούν ολα τα περιοδικα. (Ο CD που γραφει ειναι ο Δαλλας που εχει δουλεψει σχεδόν σε ολα τα ελληνικά περιοδικα ως δοκιμαστής/Συντακτης)

Φιλε Zachs, για μενα συνηπολογίζοντας και τα κιλα των μοτοσυκλετων αλλα και την ροπη που το μιλε ειναι κοντα στο 10 και τα 600αρια στο 6, πιστευω οτι τα 600αρια δεν εχουν καμια μα καμια τυχη διπλα στο μιλε, ειδικα οταν το μιλε εχει ενα σωστό γραναζωμα και οχι το μαμα που ειναι πολυ μακρυ.
Η διαφορα 10 ιππων (για να μην πω 15 αν το 600αρι ειναι μαμα) και 4 κιλα ροπής ειναι πολυ μεγάλη για να την δεις να χανεται στον δρομο.
Με το 750 καλο ειναι οι κατοχοι να κρατάνε μια πισινή... ποτε δεν ξέρεις  :P (+5 αλογα -2.5 κιλα ροπη παιζουν περιεργα παιχνιδια)

Και χωρίς παρεξηγηση αν σου ριχνουν τα 600αρια, 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν... ή το μηχανακι σου θέλει ψαξιμο η φοβασαι να ανοιξεις το γκάζι  :tez:
με το 750 κ6 που είχε ο αδερφός(nasos-v) μου και ανοίξαμε μια φορά απο 2α ήταν ελάχιστα πιο μπροστά από το τουονο μέχρι τα 230κμ,είχα μόνο το 15 γραναζι μπροστά και το 750 φίλτρο εξάτμιση και ένα δόντι πιο κοντό γρανάζι μπροστά!


ακριβως ετσι οπως τα λεει ο αδελφος μου ειναι! τα 600αρια και 675 τα ειχα για πλακα με το gsxr 750  και οταν τα βαλαμε με το tyono του εφυγα στην 2α γιατι το suzuki ειχε πιο μακρια 2α και μετα η διαφορα ηταν σταθερη ως τα 230-240 που ανοιξαμε!
τωρα με το mille με εξατμισεις map2 βολαν 15αρη γραναζι ειμαι σιγουρος οτι ειναι πιο γρηγορο απο το gsxr 750 που ειχα!
οσο για τα 600αρια δεν το συζηταω ,αν κλειδωσεις το γκαζι σου καθε 3-4 sec τους ριχνεις και μια μηχανη!  :a20 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:

ρε παιδια ηρεμια 1000 εχουμε :prm δεν συζηταμε για 600αρια ! και τα αλλα 1000 σε πιστα και σε κλειστα κοματια ,πχ επιδαυρο ,δεν προκειτε να δεις διαφορα σε γκαζια! μονο εθνικη ειναι πιο γρηγορα σε τελικες!!!


δεν εχουμε τα πιο γρηγορα 1000αρια αλλα σιγουρα εχουμε τα πιο ποιοτικα και τα πιο ομορφα!!! :grpa: :grpa: :grpa: και παιχνιδιαρικα   :souza: :souza: :souza:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 24, 2008, 07:11:05 μμ από nasos-v »

*

Αποσυνδεδεμένος Antouan

  • *****
  • 563
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: caponord
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #36 - : Ιανουάριος 24, 2008, 02:22:28 μμ »
yes...yes...yes :h1: :h1:
Ζησε το σημερα πριν γινει χθες

*

davide

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #37 - : Ιανουάριος 24, 2008, 02:59:45 μμ »
Ακριβώς όπως τα λέει ο Νάσος, έχουν τα πράγματα.
 :kalo:

*

kostuono

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #38 - : Ιανουάριος 24, 2008, 04:27:38 μμ »
Με το μαμα γρανάζομα  (που είναι τελείως λάθος :psdof: ) και το μηχανάκι σε μαμα κατάσταση* είχα ανοιξει με R6 ενός φίλου πάρα  πολλές φορες και το tuono έμενε κανα-δυο μηχανές πίσω!!!!
Με 16αρη,εξάτμιση,φιλτρο,chip** δεν είχε καμία τύχη πουθενά,είτε απο στάση είτε ρεπρίζ,2α 3η 4η....οπισθεν :P  ηταν πάντα πίσω και το tuono αυξανε κ την διαφορα!!!!










*κ μένα 110κιλά :blus:
**κ μένα νηστικό 109,5κιλά  :D

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #39 - : Ιανουάριος 24, 2008, 07:28:14 μμ »
Ακουστε και αυτο.
Με R1 (το μοντελο με τον ωραιο κωλο πριν βαλουν τα τελικα στην ουρα) με PCommander + akrapa ολοσωμη.
Εγω τοτε μονο τελικα leo+ map2 .
Βαλαμε 2 φορες  επειδη νομιζα οτι δεν ανοιξε μαζι μου την πρωτη :D :D :D :D :D :D

Και τις 2 ημουν μπροστα μεχρι τα 250 δικα μου (350 στο κοντερ του??? :P :P :P :P :P :P :P :P :P)

Ακομα λυπαμαι τον τυπο στην Α.Ο με το ολοκαινουργιο του R6.Που πας ρε καραμητροοοοοοο

Το φιλο μου παντως τον Γιωργο με το TL1000R ντουμπανο(τον ειδατε σε αλλο ποστ με cx500) δυσκολευομαι αλλα τον εχω...μαλλον λογω  περισσοτερου βαρους του sutzouki

*

davide

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #40 - : Ιανουάριος 24, 2008, 07:58:09 μμ »
Το φιλο μου παντως τον Γιωργο με το TL1000R ντουμπανο(τον ειδατε σε αλλο ποστ με cx500) δυσκολευομαι αλλα τον εχω...μαλλον λογω  περισσοτερου βαρους του sutzouki

...και του Γιώργου!!!!

*

pangeo200

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #41 - : Ιανουάριος 24, 2008, 08:40:31 μμ »
respect μην φερω το εργαλειο μου και σας πατησω ολους!!!140 τελικη!!! :bye:!σε κατυφορα κ χωρις αερα μπορει να πιασει καποτε 148 που εχει κοφτη..αλλιως μονο στο σταν!!μπειτε
και θα δειτε το εργαλειο μου πως θα πηγαινει οταν του βαλω την νιτρομπουκαλα!!!!χιχι!!!   :tez:          :ohyes:      :D

*

davide

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #42 - : Ιανουάριος 24, 2008, 09:20:26 μμ »
respect μην φερω το εργαλειο μου και σας πατησω ολους!!!140 τελικη!!! :bye:!σε κατυφορα κ χωρις αερα μπορει να πιασει καποτε 148 που εχει κοφτη..αλλιως μονο στο σταν!!μπειτε
και θα δειτε το εργαλειο μου πως θα πηγαινει οταν του βαλω την νιτρομπουκαλα!!!!χιχι!!!   :tez:          :ohyes:      :D

Kαλή φάση!!! Θα βάλω διπλό σταντ και στο δικό μου!!!
 :P :P :P :P

*

pangeo200

Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #43 - : Ιανουάριος 24, 2008, 10:21:45 μμ »
εσενα μετραει με την μπροστα ροδα ομως!!!χαχαχα!!!0 θα δειχνει!!χιχιχιχι!!!γι΄αυτο,παρτε σπορτσιτι!!!!      :P

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1180
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +220
Απ: Κοντο γραναζι!
« Απάντηση #44 - : Ιανουάριος 25, 2008, 12:14:44 πμ »
Εντάξει ρε παίδες,εντάξει.Φυσικά και υπερέβαλλα ,απλά και μόνο για να δείξω το μέγεθος του προβλήματος.Ότι δηλαδή με το μαμά γρανάζωμα το μηχανάκι δεν πάει.Πως θα γίνει δηλαδή.Και μόνο που όλοι εδώ μέσα έχετε αλλάξει γρανάζι και εξατμίσεις αυτό ακριβώς δείχνει,ότι δεν σας έκανε το γκάζι και πειραματιστήκατε.Όπως και να χει,είναι η πρώτη μου μηχανή-και είχα αρκετές ζχ10,ρ6,ζχ6- που μετά από ένα χρόνο συμβίωσης μαζί της δεν σκέφτομαι καν να την αλλάξω (σε αντίθεση με τα άλλα)............εκτός κι αν είναι για το ν4!!!! :ohyes:

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης