0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: zachs στις Ιανουάριος 22, 2008, 12:42:29 πμΤο μεγάλο πρόβλημα παρόλα αυτά είναι ένα......τα εξής 143:ΑΛΟΓΑ.Είναι λίγα όσο δεν φανταζόμουν όταν το αγόρασα.Απογοήτευση τρελλή .Χωρίς το γρανάζι τα 600άρια με είχαν παντού και πάντα.Ρεπρίζ μηδέν.Θέλει οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και πρόγραμμα για να θυμίζει και με το νόμο 1000 κυβικά.Έχω καταλήξει σε δύο συμπεράσματα:1) Η μηχανή σου έχει σοβαρό πρόβλημα. π.χ. έχει ξεφύγει ένα δόντι στον χρονισμό της2) Τα 600άρια που σε περιτριγυρίζουν, έχουν TurboΑυτά που λες είναι εξωπραγματικά... Στην πραγματικότητα τα 600άρια δεν σε έχουν πουθενά. Δεν μπορώ να καταλάβω πως έχεις σχηματίσει τέτοια άποψη. Θυμάμαι ότι έλεγες και άλλα περίεργα πράγματα σε άλλο θέμα
Το μεγάλο πρόβλημα παρόλα αυτά είναι ένα......τα εξής 143:ΑΛΟΓΑ.Είναι λίγα όσο δεν φανταζόμουν όταν το αγόρασα.Απογοήτευση τρελλή .Χωρίς το γρανάζι τα 600άρια με είχαν παντού και πάντα.Ρεπρίζ μηδέν.Θέλει οπωσδήποτε ολόσωμη εξάτμιση και πρόγραμμα για να θυμίζει και με το νόμο 1000 κυβικά.
Φίλε davide δεν έχω καν το κουράγιο να γελάσω μ αυτά που λες.Εγώ λέω πάντα την αλήθεια ,ασχέτως αν μας συμφέρει σαν ιδιοκτήτες απρίλια,είτε μας αρέσει είτε όχι.Τα περίεργα πράγματα που έλεγα αλλού τα υπερανέλυσα εκεί.Αν κατάλαβες έχει καλώς,αλλιώς τι να πω.Πάντως αν βρεθεί κάποιος νορμάλ συμφορουμίτης,χωρίς γρανάζια ή οτιδήποτε άλλο,δίπλα σε 600άρι καλύτερα να γυρίσει απ την άλλη το βλέμα του (πλην τελικής φυσικά).
Εγω πως τα εχω δει τα πράγματα... τα 600αρια αν ειναι και λιγο πηραγμένα το μιλλε μαμα-μαμα τα βρησκει σκούρα αλλα "τα εχει", αλλα απο εκει και πέρα οταν στο μιλε εβαλα το 15αρι γραναζι μπροστα και χωρις να εχω αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αλλο εκτος απο λαδια-φιλτρο, εχει πεσει πολυ κλαμα απο τα 600αρια, προσπαθω να μετρηθω και με ενα 750Κ6 αλλα ολο μου την "κανει" τελευταια Τωρα στις δυναμομετρησεις μην κολλάμε και πολυ... τα fuchs κόβουν άλογα, τα dynojet ειναι αισιοδοξα και λοιπές σαχλαμάρες. Αν θες να μετρησεις και να συγκρήνεις αλογα στον τροχό θα πας την ιδια ωρα στον ιδιο δυναμομετρο και με τα μηχανακια που θες να συγκρίνεις.Μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια μερα εχω κανει με 750κ6, 675 ταιουμφ, τουονο '06 και 600 R6 '06. Το δικό μου τοτε όπως το γεννησε η μάνα του και με το 16αρι μπροστα, Κ6 νομίζω μαμα και αυτο, το τουονο-675 επίσης, και το R6 με ολοσωμη Αρατα και φιλτρο.Tην ιδια μερα ηταν εκει και ο Dimdoc με το δικό του Μιλε που εχει τελικα leovince, φιλτρο και map2 αλλα ηταν πριν το μεγαλο σερβις των 20Κ χλμ.Μιλε - 131HP (Dimdoc, Ισως να ειχε 1-2 ιππακια παραπανω μετα απο σερβις )Μιλε - 125HP 750 - 130HP675 - 108HPR6 - 116HPΤουονο - 118HPΟποιος θέλει να δει τα διαγραμματα ειναι στο bikenet Dyno PartyΚαι οι μετρησεις ειναι διορθωμένες με τα στάνταρ που χρησιμοποιούν ολα τα περιοδικα. (Ο CD που γραφει ειναι ο Δαλλας που εχει δουλεψει σχεδόν σε ολα τα ελληνικά περιοδικα ως δοκιμαστής/Συντακτης)Φιλε Zachs, για μενα συνηπολογίζοντας και τα κιλα των μοτοσυκλετων αλλα και την ροπη που το μιλε ειναι κοντα στο 10 και τα 600αρια στο 6, πιστευω οτι τα 600αρια δεν εχουν καμια μα καμια τυχη διπλα στο μιλε, ειδικα οταν το μιλε εχει ενα σωστό γραναζωμα και οχι το μαμα που ειναι πολυ μακρυ.Η διαφορα 10 ιππων (για να μην πω 15 αν το 600αρι ειναι μαμα) και 4 κιλα ροπής ειναι πολυ μεγάλη για να την δεις να χανεται στον δρομο. Με το 750 καλο ειναι οι κατοχοι να κρατάνε μια πισινή... ποτε δεν ξέρεις (+5 αλογα -2.5 κιλα ροπη παιζουν περιεργα παιχνιδια)Και χωρίς παρεξηγηση αν σου ριχνουν τα 600αρια, 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν... ή το μηχανακι σου θέλει ψαξιμο η φοβασαι να ανοιξεις το γκάζι
Παράθεση από: S-T στις Ιανουάριος 23, 2008, 11:21:31 πμΕγω πως τα εχω δει τα πράγματα... τα 600αρια αν ειναι και λιγο πηραγμένα το μιλλε μαμα-μαμα τα βρησκει σκούρα αλλα "τα εχει", αλλα απο εκει και πέρα οταν στο μιλε εβαλα το 15αρι γραναζι μπροστα και χωρις να εχω αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ αλλο εκτος απο λαδια-φιλτρο, εχει πεσει πολυ κλαμα απο τα 600αρια, προσπαθω να μετρηθω και με ενα 750Κ6 αλλα ολο μου την "κανει" τελευταια Τωρα στις δυναμομετρησεις μην κολλάμε και πολυ... τα fuchs κόβουν άλογα, τα dynojet ειναι αισιοδοξα και λοιπές σαχλαμάρες. Αν θες να μετρησεις και να συγκρήνεις αλογα στον τροχό θα πας την ιδια ωρα στον ιδιο δυναμομετρο και με τα μηχανακια που θες να συγκρίνεις.Μετρηση στο ιδιο δυναμομετρο την ιδια μερα εχω κανει με 750κ6, 675 ταιουμφ, τουονο '06 και 600 R6 '06. Το δικό μου τοτε όπως το γεννησε η μάνα του και με το 16αρι μπροστα, Κ6 νομίζω μαμα και αυτο, το τουονο-675 επίσης, και το R6 με ολοσωμη Αρατα και φιλτρο.Tην ιδια μερα ηταν εκει και ο Dimdoc με το δικό του Μιλε που εχει τελικα leovince, φιλτρο και map2 αλλα ηταν πριν το μεγαλο σερβις των 20Κ χλμ.Μιλε - 131HP (Dimdoc, Ισως να ειχε 1-2 ιππακια παραπανω μετα απο σερβις )Μιλε - 125HP 750 - 130HP675 - 108HPR6 - 116HPΤουονο - 118HPΟποιος θέλει να δει τα διαγραμματα ειναι στο bikenet Dyno PartyΚαι οι μετρησεις ειναι διορθωμένες με τα στάνταρ που χρησιμοποιούν ολα τα περιοδικα. (Ο CD που γραφει ειναι ο Δαλλας που εχει δουλεψει σχεδόν σε ολα τα ελληνικά περιοδικα ως δοκιμαστής/Συντακτης)Φιλε Zachs, για μενα συνηπολογίζοντας και τα κιλα των μοτοσυκλετων αλλα και την ροπη που το μιλε ειναι κοντα στο 10 και τα 600αρια στο 6, πιστευω οτι τα 600αρια δεν εχουν καμια μα καμια τυχη διπλα στο μιλε, ειδικα οταν το μιλε εχει ενα σωστό γραναζωμα και οχι το μαμα που ειναι πολυ μακρυ.Η διαφορα 10 ιππων (για να μην πω 15 αν το 600αρι ειναι μαμα) και 4 κιλα ροπής ειναι πολυ μεγάλη για να την δεις να χανεται στον δρομο. Με το 750 καλο ειναι οι κατοχοι να κρατάνε μια πισινή... ποτε δεν ξέρεις (+5 αλογα -2.5 κιλα ροπη παιζουν περιεργα παιχνιδια)Και χωρίς παρεξηγηση αν σου ριχνουν τα 600αρια, 2 πραγματα μπορει να συμβαινουν... ή το μηχανακι σου θέλει ψαξιμο η φοβασαι να ανοιξεις το γκάζι με το 750 κ6 που είχε ο αδερφός(nasos-v) μου και ανοίξαμε μια φορά απο 2α ήταν ελάχιστα πιο μπροστά από το τουονο μέχρι τα 230κμ,είχα μόνο το 15 γραναζι μπροστά και το 750 φίλτρο εξάτμιση και ένα δόντι πιο κοντό γρανάζι μπροστά!
Το φιλο μου παντως τον Γιωργο με το TL1000R ντουμπανο(τον ειδατε σε αλλο ποστ με cx500) δυσκολευομαι αλλα τον εχω...μαλλον λογω περισσοτερου βαρους του sutzouki
respect μην φερω το εργαλειο μου και σας πατησω ολους!!!140 τελικη!!! !σε κατυφορα κ χωρις αερα μπορει να πιασει καποτε 148 που εχει κοφτη..αλλιως μονο στο σταν!!μπειτε και θα δειτε το εργαλειο μου πως θα πηγαινει οταν του βαλω την νιτρομπουκαλα!!!!χιχι!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι