0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να σου πω την αληθεια δεν εχω καταλαβει ακομα τι σου κανει ακριβως το μηχανακι και σιγουρα ειναι δυσκολο να το περιγραψεις με γραπτο λογο. Απο την αρχη που ξεκινησες το θεμα ειμαι με την απορια κραδασμοι η σκορτσαρισμα?Και αν ειναι κραδασμοι γιατι σταματημενο δεν κανει τπτ? Αν ειναι σκορτσαρισμα γιατι στις 6Κ γιατι τοσο ψηλα? Στις 2 - 2.5 - 3 Κ θα το καταλαβαινα αλλα 6000??? Θα ηθελα πολυ να το δω απο κοντα απλα απο περιεργεια ρε παιδι μου
OK Τι παραπανω να γραψεις!!! Κοιτα τι θα εκανα εγω? Αντι να σφιγγω βιδες θα ξεσφιγγα οσο και αν ακουγετε τρελο.Πρωτα ολες τις βιδες που πιανουν οι βασεις του μοτερ ακομα μεχρι και τις βιδες του ψυγειου. Αφου θα το εκανα αυτο θα εκανα μια βολτα να δω τι παιζει. Κατι μου λεει οτι κατι θα ανακαλυπτα. Μην ξεχασω να σου πω και για τις βιδες στις εξατμισεις. Μιας και ειπα εξατμισεις τι φοραει? Ποσα χιλιομετρα εχει το μηχανακι και τελος ποτε ρυθμησες βαλβιδες τελευταια φορα?
εχω ιριδιου μπουζι εδω και 15000χλμ με διακενο 0,4.mm.τα σωματα τα εχω βαλει στο carbtune και ειναι κομπλε.αν και αυτα δεν επηρεαζουν καπου.εχω μιλησει με τον bill και μου ειπε δεν εχει ξανατυχει.μου ειπε να αλλξω αλυσιδογραναζα και να βαλω supersprox γραναζια με αλυσιδα did 520.το εκανα.το ιδιο.αλλαξα αλυσιδα το ιδιο.εδω ερχομαι και ρωταω και κατι αλλο.η αλυσιδα σε ενα σημειο σφιγγει λιγο περισσοτερο και μετα χαλαρωνει.μπορει να ειναι απο αυτο;και γιατι το κανει.
Άντε να πω και γω μια ιδέα . Αυτό που αναφέρεις , ότι η αλυσίδα σφίγγει και αφήνει έχει αναφερθεί και σε κάποια caponord . Αν υποθέσω ότι η αλυσίδα σου είναι άριστη , και πως επίσης το μπροστινό γρανάζι σου είναι σωστά τοποθετημένο , τότε το πρόβλημα ξεκινάει από το πίσω γρανάζι . Σε αρκετά capo τουλάχιστον , όταν άλλαζαν γρανάζια με aftermarket μερικές φορές το πίσω δεν ήταν απόλυτα κεντραρισμένο , είχε δλδ λίγο τζόγο που μεταφραζόταν σε κραδασμούς/σκορτσάρισμα . Τη λύση έδινε μια ματσόλα . ξέσφιγγαν τις βίδες του γραναζιού ( του πίσω ) το χτύπαγαν λίγο με μία ματσόλα , ξανα έσφιγγαν και επαναλάμβαναν την ίδια διαδικασία μέχρι να κάτσει το γρανάζι όσο πιο σωστά γίνεται . Τώρα αν θες το δοκιμάζεις , αλλά μπορεί να λέω και μπούρδες . ολα ειναι ευπροσδεκτα φιλε γιατι γραναζια αλλαξα επειδη και τα προηγουμενα εκαναν το ιδιο.πως θα το χτυπησω δηλαδη.αφου στο κεντρο καθεται κανονικα.
Nαι ίσως δεν το έγραψα καλά ... δεν ξεσφίγγεις εντελώς , αλλά μισή βόλτα ας πούμε και χτυπάς το γρανάζι πάνω στις βίδες . Δεν χτυπάς για να το πας με το χτύπημα στη θέση του .... αλλά με τη λογική ότι αφού έχουν λασκάρει οι βίδες με το χτύπημα και τη δόνηση που κάνει , η τάση που δίνει η αλυσίδα θα μαζέψει τα μπόσικα .Είναι διαδικασία χρονοβόρα και της υπομονής . Εννοείτε ότι την κάνεις ενώ έχεις γυρίσει την αλυσίδα ώστε να βρίσκεται στη φάση που μαζεύει και όχι που είναι λάσκα . Δοκίμασε το , δεν ξέρεις καμιά φορά . Αν την δεις να έρχεται σιγά σιγά ή να μειώνεται το σφίξιμο που κάνει η αλυσίδα γυρνώντας το τροχό τότε είσαι στο σωστό δρόμο και συνέχισε , αν όχι παράτησε το .
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι