0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος harlek

  • *******
  • 1288
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: μπαταρια
« Απάντηση #15 - : Ιανουάριος 18, 2009, 12:54:06 μμ »
Όταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).

Το ρεύμα δεν είναι νερό και οι καλωδιώσεις δεν είναι σωλήνες, αγαπητε!!!  :tez: Νομίζω ότι η αιτιολόγηση που έδωσες (ή διαισθάνθηκες) δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος!

Το φαινόμενο πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα αρκετά Ampere που τραβάς με το άναμα των φώτων πριν βάλεις μπρος, ζεσταίνουν ελαφρά την μπαταρία (λόγω της εσωτερικής της αντίστασης). Αυτό το μικρό "ξεπάγωμα" που της κάνεις, την "δυναμώνει", αφού η δυνατότητα της μπαταρίας να αποδώσει ενέργεια αυξάνεται με τη θερμοκρασία.

 :)
Masquerade

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: μπαταρια
« Απάντηση #16 - : Ιανουάριος 18, 2009, 01:00:13 μμ »
Όταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).

Το ρεύμα δεν είναι νερό και οι καλωδιώσεις δεν είναι σωλήνες, αγαπητε!!!  :tez: Νομίζω ότι η αιτιολόγηση που έδωσες (ή διαισθάνθηκες) δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος!

Το φαινόμενο πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα αρκετά Ampere που τραβάς με το άναμα των φώτων πριν βάλεις μπρος, ζεσταίνουν ελαφρά την μπαταρία (λόγω της εσωτερικής της αντίστασης). Αυτό το μικρό "ξεπάγωμα" που της κάνεις, την "δυναμώνει", αφού η δυνατότητα της μπαταρίας να αποδώσει ενέργεια αυξάνεται με τη θερμοκρασία.

 :)
Μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και το κατάλαβες αυτό που εννοώ. :ohyes:

*

zlionakis

Απ: μπαταρια
« Απάντηση #17 - : Ιανουάριος 18, 2009, 01:02:53 μμ »
Όταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).

Το ρεύμα δεν είναι νερό και οι καλωδιώσεις δεν είναι σωλήνες, αγαπητε!!!  :tez: Νομίζω ότι η αιτιολόγηση που έδωσες (ή διαισθάνθηκες) δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος!

Το φαινόμενο πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα αρκετά Ampere που τραβάς με το άναμα των φώτων πριν βάλεις μπρος, ζεσταίνουν ελαφρά την μπαταρία (λόγω της εσωτερικής της αντίστασης). Αυτό το μικρό "ξεπάγωμα" που της κάνεις, την "δυναμώνει", αφού η δυνατότητα της μπαταρίας να αποδώσει ενέργεια αυξάνεται με τη θερμοκρασία.

 :)
Μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και το κατάλαβες αυτό που εννοώ. :ohyes:

Εντάξει τώρα το κατάλαβα...πολύ λογικό μου ακούγεται...θα το εφαρμόσω απο εδω και πέρα..

Ευχαριστώ,

Zac

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: μπαταρια
« Απάντηση #18 - : Ιανουάριος 18, 2009, 03:43:56 μμ »
θα το δοκιμασω κ εγω αυτο..μιας κ το πρωι με τον ηλιο παιρνει μια χαρα κ το βραδυ μετα τη δουλεια κανω το σταυρο μου να παρει.. :pray:
ελπιζω να δουλεψει..
GRAZIE ITALIA ! ! !

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης