0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).
Παράθεση από: powerphot στις Ιανουάριος 18, 2009, 12:46:57 μμΌταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).Το ρεύμα δεν είναι νερό και οι καλωδιώσεις δεν είναι σωλήνες, αγαπητε!!! Νομίζω ότι η αιτιολόγηση που έδωσες (ή διαισθάνθηκες) δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος!Το φαινόμενο πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα αρκετά Ampere που τραβάς με το άναμα των φώτων πριν βάλεις μπρος, ζεσταίνουν ελαφρά την μπαταρία (λόγω της εσωτερικής της αντίστασης). Αυτό το μικρό "ξεπάγωμα" που της κάνεις, την "δυναμώνει", αφού η δυνατότητα της μπαταρίας να αποδώσει ενέργεια αυξάνεται με τη θερμοκρασία.
Παράθεση από: harlek στις Ιανουάριος 18, 2009, 12:54:06 μμΠαράθεση από: powerphot στις Ιανουάριος 18, 2009, 12:46:57 μμΌταν ένα κύκλωμα για κάποιο καιρό μένει "ανοιχτό" (χωρίς λειτουργία δηλαδή), όλη η ενέργεια που έχει απομείνει στις καλωδιώσεις σιγά σιγά, ένα μέρος της χάνεται και κάποιο μέρος επιστρέφει στην πηγή(μπαταρία).Το ρεύμα δεν είναι νερό και οι καλωδιώσεις δεν είναι σωλήνες, αγαπητε!!! Νομίζω ότι η αιτιολόγηση που έδωσες (ή διαισθάνθηκες) δεν θα μπορούσε να είναι πιο λάθος!Το φαινόμενο πρέπει να οφείλεται στο γεγονός ότι τα αρκετά Ampere που τραβάς με το άναμα των φώτων πριν βάλεις μπρος, ζεσταίνουν ελαφρά την μπαταρία (λόγω της εσωτερικής της αντίστασης). Αυτό το μικρό "ξεπάγωμα" που της κάνεις, την "δυναμώνει", αφού η δυνατότητα της μπαταρίας να αποδώσει ενέργεια αυξάνεται με τη θερμοκρασία. Μ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι και το κατάλαβες αυτό που εννοώ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι